Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα , σημερα παρελαβα καποια ακουστικα που ειχα παραγγειλει (pxc 550) και ηρθαν με ανοιγμενη συσκευασια και εμφανη σημαδια χρησης.πηρα τηλεφωνο το σαπορτ και λενε οτι απο τριτη και μετα μπορουν να παραλαβουν και να αντικαταστησουν η αλλιως επιστροφη χρηματων 1 εβδομαδα αφου παραλαβουν το προιον στις αποθηκες τους....

αξιζει μια καταγγελια?και εαν ναι που? γγκ?

επισης και το τελειως φιλοσοφικο ερωτημα τι σκεφτονται και τα στελνουν ετσι? θεωρουν οτι δεν θα το καταλαβει ο πελατης?

Επεξ/σία από billiboo
  • Confused 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σκέφτονται ότι κάποιον μπορεί να μην τον πειράξει.

Από τη μία αφού επιτρέπεται να παίρνεις κάτι, να το χρησιμοποιείς δύο βδομάδες και να το επιστρέφεις χωρίς να χάσεις λεφτά θα γίνουν κι αυτά.

  • Like 6
Δημοσ.

ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, billiboo είπε

ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου.

Σύμφωνοι αλλά συμβαίνει παντού ακόμα και στο amazon.

Το ρισκάρουν ας πούμε, αν περάσει πέρασε αλλιώς το βλέπουν μετά κατά περίπτωση.

Δημοσ.

λιγο πολυ ολοι το κανουν.Και απο κωτσο και πλαισιο και παμπλικ εχω φαει προιον απο επιστροφη.Μου το αλλαξαν ομως χωρις δευτερη κουβεντα.

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτά γίνονται γιατί κάποιοι θεωρούν απίστευτα χρήσιμη εφεύρεση να παίρνεις ότι μαλακία θες και αν δε σου αρέσει να τα γυρνάς πίσω, όπως κάνουν οι γκόμενες στα Zara..

  • Like 25
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Απο την στιγμη που ο Κωτσοβολος λεει για αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων,δεν καταλαβαινω που ακριβως ειναι το προβλημα.

Αν το ειχε αρνηθει,να το καταλαβω.

Τελος και απο amazon εχω πετυχει πολλες φορες να γινονται παραπονα για μεταχειρισμενα προιοντα ή για προιοντα απομιμησεις(πχ microSD),συμβαινουν αυτα καλως ή κακως.

 

  • Like 5
Δημοσ.

Μεταχειρισμενα απο το Αμαζον ερχονται σπανια και αυτα απο αποθηκες που πανω στο χαρτι που θα ειναι κολλημενο στο κουτι θα γραφει from: AMAZON Returns (οποτε κανει μπαμ).

Οσο για τον Κωτσοβολο αυτο ακριβως που ειπωθηκε, παει ο καθε χαζος, αγοραζει κατι, το δουλευει 2-3-5 μερες, αποφασιζει οτι δεν του κανει (η μπορει να το χρειαζοταν μονο για αυτες τις μερες) το παει πισω και μετα τα σαινια του Κωτσου το ξαναβαζουν μια χαρα διαθεσιμο προς αγορα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, billiboo είπε

ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου.

Kωτσόβολος και επαγγελματισμός = Στα ανέκδοτα του μήνα

Εφόσον ομως στο αλλάζουν (οπως ειναι υποχρεωμένοι να πράξουν) δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι..

 

Επεξ/σία από prometheas
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμένα μια φορά μου είχε τύχει περίπτωση σε Κωτσόβολο αγόρασα από το κατάστημα απευθείας ανεμιστήρα 60€  πάω ταμείο, πληρώνω ,μου κόβει απόδειξη, περιμένω, περιμένω , 15 λεπτά για να φέρει από την αποθήκη το προϊόν και μου έφερε ο πωλητής στο τέλος τον ανεμιστήρα με λίγο στραπατσαρισμένη συσκευασία και  από πάνω ήταν κλεισμένη με μονωτική , τον ρώτησα γιατί είναι σε αυτή την κατάσταση και μου λέει είχε ανοίξει λίγο και το έκλεισα με μονωτική ... 

Του ζήτησα όμορφα και ωραία να μου φέρει άλλον και μου είπε ότι είναι τελευταίο κομμάτι και δεν έχει άλλον και επειδή είχα πληρώσει ήδη δεν μπορούσε να ακυρωθεί άμεσα και η επιστροφή χρημάτων ήθελε έως και 14 μέρες.

Δεν είχα όρεξη να τσακωθώ για 50-60€ και έφυγα .

Γυρνάω σπίτι και τι να δω, μικρές γρατσουνιές, βρώμικο , και λερωμένο με δαχτυλιές  , λέω κάποιος του το γύρισε πίσω γιατί δεν το ήθελε και το ξανά πακέταρα να το δώσουν .

Πάλι δεν ασχολήθηκα λέω θα τον συναρμολογήσω και θα τον καθαρίσω από το να χαλάσω την ψυχική μου ηρεμία μπλέκοντας με αυτούς..... και τελικά βάζοντας τον σε λειτουργία ήταν και ελλατωματικός , έκανε σαν αεροπλάνο.

Εκεί μου γύρισε το μάτι... καλώ την εξυπηρέτηση πελατών και για καλή μου τύχη πέφτω σε μια κοπέλα της εξηγώ και μου λέει το θεϊκό μα κύριε μου το προϊόν που αγοράσατε αντιστοιχεί σε κωδικό εκθεσιακού μοντέλου....

Μετά από αυτό φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι έγινε όταν την επόμενη μέρα πήγα στο κατάστημα .... καθώς δεν "υπήρχε" υπεύθυνος και καλώς ή κακώς τα άκουγε η ταμίας και με παρέπεμψε στην άλλη άκρη του καταστήματος που ήταν η γωνία του τεχνικού , ήταν ένα παλικάρι που όταν πήγα προς αυτόν είχε ακούσει ήδη τι παίχτηκε και όταν του έδωσα τα κομμάτια του ανεμιστήρα απλά τα πήρε από τα χέρια μου και τα πέταξε στο πάτωμα πίσω από τον πάγκο του και μου έβγαλε χαρτί αντικατάστασης.

Τελικά σε 2 μέρες μου είχαν στείλει καινούργιο σπίτι από τα κεντρικά τους.

Θα μπορούσα να το είχα τραβήξει κι άλλο γιατί με εξαπάτησαν κανονικά αλλά λέω δεν θα έβγαζα άκρη, τουλάχιστον ξεμπέρδεψα γρήγορα.

Ένα πράγμα στεναχωρήθηκα είναι που δεν ήταν αυτό το μαλ.....ενο που το έφερε χωρίς δείγμα ντροπής να μου το πουλήσει.... και μην πείτε έτσι του είπαν.... έχω δουλέψει και εγώ και σε καταστήματα και σε εξυπηρέτηση και στα πάντα , αν δεν θες να κάνεις μαλακία δεν την κάνεις ότι και αν σου πει ο κάθε τυχαίος "υπεύθυνος" της δεκάρας που έχουν συνήθως αυτά τα μαγαζιά μέσα .

Επεξ/σία από Rizas
  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μόλις με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει σφραγισμένο προϊόν για αντικατάσταση (μόνο αλλά 2 εκθεσιακά) άρα πάμε σε επιστροφή χρημάτων.

Δεν αγχώνομαι για το εάν θα τα αλλάξουν κτλπ αλλά είναι κοροϊδία στο κάτω κάτω κάποιος τα πακετάρει τα ακουστικά κάποιος είδε ότι ήταν ανοιχτά και τα έστειλε έτσι και αλλιώς. Εγώ τα πήρα γιατί τα χρειάζομαι και έτσι όπως έγιναν τα πράγματα θα πρέπει να περιμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα και μετά να παραγγείλω άλλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Rizas είπε

 

Ένα πράγμα στεναχωρήθηκα είναι που δεν ήταν αυτό το μαλ.....ενο που το έφερε χωρίς δείγμα ντροπής να μου το πουλήσει.... και μην πείτε έτσι του είπαν.... έχω δουλέψει και εγώ και σε καταστήματα και σε εξυπηρέτηση και στα πάντα , αν δεν θες να κάνεις μαλακία δεν την κάνεις ότι και αν σου πει ο κάθε τυχαίος "υπεύθυνος" της δεκάρας που έχουν συνήθως αυτά τα μαγαζιά μέσα .

Εδώ είσαι εντελώς λάθος. Αν έχει πει ο προϊστάμενος ότι θα κάνεις το τάδε και το τάδε και εσύ κάνεις τα δικά σου και μάλιστα σε παρακολουθούν για το πόσο τηρείς αυτά που σου είπαν, όχι μόνο δεν σε παίρνει να κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό αλλά να πάρεις και ποδι από την δουλειά. Τώρα το τι έκανες και τι εμπειριες έχεις αποκτήσει εσύ, έπεσες σε καλά αφεντικά και προϊστάμενους στο συγκεκριμένο θέμα, ειδικά το επιχείρημα που σου είπε ο υπάλληλος ότι ειναι το τελευταίο μοντέλο σπάει μάτι ότι ήταν δικαιολογία που του την είπαν τα αφεντικά για να ωθήσει τον πελάτη να κάνει αυτό ακριβώς που έκανες και εσύ, δηλαδή να φύγεις να μην υπάρχει εναλλακτική και άσε τώρα που να τσακώνομαι να τρέχω θελω να πάρω την συσκευή μου να πάω σπίτι μου. Επίσης αμφιβάλλω και για το αν δεν μπορεί να ακυρωθεί επειδή πληρωσες με καρτα. Ο υπάλληλος δεν έχει καμία όρεξη να δίνει λάθος συσκευές μάπα κομμάτια και να έρχεται σε διαφωνίες και συγκρούσεις με τον πελάτη. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Εδώ είσαι εντελώς λάθος. Αν έχει πει ο προϊστάμενος ότι θα κάνεις το τάδε και το τάδε και εσύ κάνεις τα δικά σου και μάλιστα σε παρακολουθούν για το πόσο τηρείς αυτά που σου είπαν, όχι μόνο δεν σε παίρνει να κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό αλλά να πάρεις και ποδι από την δουλειά. Τώρα το τι έκανες και τι εμπειριες έχεις αποκτήσει εσύ, έπεσες σε καλά αφεντικά και προϊστάμενους στο συγκεκριμένο θέμα, ειδικά το επιχείρημα που σου είπε ο υπάλληλος ότι ειναι το τελευταίο μοντέλο σπάει μάτι ότι ήταν δικαιολογία που του την είπαν τα αφεντικά για να ωθήσει τον πελάτη να κάνει αυτό ακριβώς που έκανες και εσύ, δηλαδή να φύγεις να μην υπάρχει εναλλακτική και άσε τώρα που να τσακώνομαι να τρέχω θελω να πάρω την συσκευή μου να πάω σπίτι μου. Επίσης αμφιβάλλω και για το αν δεν μπορεί να ακυρωθεί επειδή πληρωσες με καρτα. Ο υπάλληλος δεν έχει καμία όρεξη να δίνει λάθος συσκευές μάπα κομμάτια και να έρχεται σε διαφωνίες και συγκρούσεις με τον πελάτη. 

Θα συμφωνησω, και εγω οταν ειμουν προισταμενος σε μαγαζι αλυσιδας οταν ερχοταν καποιος και ελεγε θελω ΑΥΤΗ την τηλεοραση ΑΥΡΙΟ και ΔΕΝ την ειχαμε στην αποθηκη πχ την πακεταραμε καλα (καθαρισμος στο φουλ) και του διναμε την εκθεσιακη. Καλως η κακως αυτο συμβαινει, ειδικα οταν καποιος βιαζεται η το προιον δεν υπαρχει πλεον διαθεσιμο.

  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Θα συμφωνησω, και εγω οταν ειμουν προισταμενος σε μαγαζι αλυσιδας οταν ερχοταν καποιος και ελεγε θελω ΑΥΤΗ την τηλεοραση ΑΥΡΙΟ και ΔΕΝ την ειχαμε στην αποθηκη πχ την πακεταραμε καλα (καθαρισμος στο φουλ) και του διναμε την εκθεσιακη. Καλως η κακως αυτο συμβαινει, ειδικα οταν καποιος βιαζεται η το προιον δεν υπαρχει πλεον διαθεσιμο.

+1 κι εγω υπηρξα πωλητης σε αλυσιδα ηλεκτρικων η οποια δεν υπαρχει πια και αυτο συνεβαινε κατα κορον οταν τα μοντελα ηταν εξαντλημενα ενω θα μπορουσαν να κανουν μια καλη εκπτωση και να ενημερωσουν τον πελατη οτι το προιον ηταν εκθεσιακο δεν το κανανε...θελει πολυ προσοχη στο τι αγοραζεις!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, czarjuly είπε

+1 κι εγω υπηρξα πωλητης σε αλυσιδα ηλεκτρικων η οποια δεν υπαρχει πια και αυτο συνεβαινε κατα κορον οταν τα μοντελα ηταν εξαντλημενα ενω θα μπορουσαν να κανουν μια καλη εκπτωση και να ενημερωσουν τον πελατη οτι το προιον ηταν εκθεσιακο δεν το κανανε...θελει πολυ προσοχη στο τι αγοραζεις!

Βασικα εκπτωση παντα καναμε, τα διναμε ολα στις χαμηλοτερες τιμες που αφηνε ο υπολογιστης (βεβαια τοτε δεν ειχαμε τις εκπτωσεις που κανουν τωρα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...