Προς το περιεχόμενο

Φορητότητα γραμμης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Κομπλέ. Ευχαριστώ για τον χρόνο και την εξήγηση. Σε περίπτωση όμως που δεν μου δώσει 50αρα γιατι ηταν συστημικα λαθος η διαθεσιμοτητα τους εχω την ελευθέρας να τους πω καληνυχτα; 

Τη φορητότητα πόσες μερες εχω περιθώριο να την κόψω αν το μετανιωσω ομως; Ή δεν ειναι στο χερι μου; 

1. Βεβαιως.Δεν υποχρεουσαι να δεχτεις χαμηλοτερη ταχυτητα απο αυτην που υπεγραψες.

2. Μεχρι και λιγο πριν ενεργοποιηθει η γραμμη (1 ωρα αν θυμαμαι καλα).

Πραγματικα το ποσο γρηγορα θα ενεργοποιηθεις στο νεο παροχο δεν το γνωριζει κανεις. Ομως εμπειρικα, μιας και η τελικη συνδεση στον καταναλωτη δινετε απο τον ΟΤΕ, συνηθως κανει την αντιπροσφορα του και μετα "δινει" την γραμμη. Εγω θα σου προτεινα (και για να μην περιμενεις 14 μερες) να κλικαρεις στην αιτηση να ενεργοποιηθει η γραμμη πριν τις 14 μερες (χανοντας το δικαιωμα υπαναχωρησης), εχοντας ομως ανα πασα στιγμη ως την ενεργοποιηση το δικαιωμα ακυρωσης. Σημειωνω ομως οτι ο νεος παροχος δεν υποχρεουται να ξεκινησει αμεσως την διαδικασια φορητοτητας. Μπορει και παλι να την κρατησει 14 μερες (αν και συνηθως την ξεκινανε αμεσως).

Επεξ/σία από goana12
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Κομπλέ. Ευχαριστώ για τον χρόνο και την εξήγηση. Σε περίπτωση όμως που δεν μου δώσει 50αρα γιατι ηταν συστημικα λαθος η διαθεσιμοτητα τους εχω την ελευθέρας να τους πω καληνυχτα;

Τη φορητότητα πόσες μερες εχω περιθώριο να την κόψω αν το μετανιωσω ομως; Ή δεν ειναι στο χερι μου;

Ναι, μπορείς να τους ζητήσεις και θα αφήσουν να φύγεις χωρίς τέλος πρόωρης αποσύνδεσης.

Για το δεύτερο και για να έχεις πλήρη ενημέρωση διάβασε την ερώτηση 20 από τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, imvrios είπε

Ναι, μπορείς να τους ζητήσεις και θα αφήσουν να φύγεις χωρίς τέλος πρόωρης αποσύνδεσης.

Για το δεύτερο και για να έχεις πλήρη ενημέρωση διάβασε την ερώτηση 20 από τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number

 

12 ώρες πριν, goana12 είπε

1. Βεβαιως.Δεν υποχρεουσαι να δεχτεις χαμηλοτερη ταχυτητα απο αυτην που υπεγραψες.

2. Μεχρι και λιγο πριν ενεργοποιηθει η γραμμη (1 ωρα αν θυμαμαι καλα).

Πραγματικα το ποσο γρηγορα θα ενεργοποιηθεις στο νεο παροχο δεν το γνωριζει κανεις. Ομως εμπειρικα, μιας και η τελικη συνδεση στον καταναλωτη δινετε απο τον ΟΤΕ, συνηθως κανει την αντιπροσφορα του και μετα "δινει" την γραμμη. Εγω θα σου προτεινα (και για να μην περιμενεις 14 μερες) να κλικαρεις στην αιτηση να ενεργοποιηθει η γραμμη πριν τις 14 μερες (χανοντας το δικαιωμα υπαναχωρησης), εχοντας ομως ανα πασα στιγμη ως την ενεργοποιηση το δικαιωμα ακυρωσης. Σημειωνω ομως οτι ο νεος παροχος δεν υποχρεουται να ξεκινησει αμεσως την διαδικασια φορητοτητας. Μπορει και παλι να την κρατησει 14 μερες (αν και συνηθως την ξεκινανε αμεσως).

Κάτι τελευταίο μάγκες, γνωρίζετε μήπως αν η Vodafone επιτρέπει χρήση router από τρίτο κατασκευαστή; Πχ Tp-Link, ASUS κλπ Δε ξερω ποσο δυνατο ειναι το Η300 που δίνει. Φαντάζομαι απέναντι στο SpeedPort Plus υστερεί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/8/2020 στις 7:09 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Κομπλέ. Ευχαριστώ για τον χρόνο και την εξήγηση. Σε περίπτωση όμως που δεν μου δώσει 50αρα γιατι ηταν συστημικα λαθος η διαθεσιμοτητα τους εχω την ελευθέρας να τους πω καληνυχτα; 

Τη φορητότητα πόσες μερες εχω περιθώριο να την κόψω αν το μετανιωσω ομως; Ή δεν ειναι στο χερι μου; 

Σου είπα υπάρχουν 2 τρόποι να υποβάλεις την φορητότητα

1ος με το 14ημερο που μπορείς να ακυρώσεις μέσα σε 14 ημέρες Αλλά ο παλιός πάροχος ενημερώνεται ότι φεύγεις την 15η η μέρα που δεν μπορείς να ακυρώσεις.

2ος άμεση ενεργοποίηση ο πάροχος καταθετει απευθείας το αίτημα φορητότητας, εσύ χάνεις το δικαίωμα των 14 ημερών και μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να ενεργοποιηθεις, εδώ είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να γίνει ακύρωση Αλλά και πάλι υπάρχει Ρίσκο γιατί μπορεί να σε ενεργοποιήσουν άμεσα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Κάτι τελευταίο μάγκες, γνωρίζετε μήπως αν η Vodafone επιτρέπει χρήση router από τρίτο κατασκευαστή; Πχ Tp-Link, ASUS κλπ Δε ξερω ποσο δυνατο ειναι το Η300 που δίνει. Φαντάζομαι απέναντι στο SpeedPort Plus υστερεί;

Modem-router ή router; Θες να αλλάξεις εντελώς τον εξοπλισμό της Vodafone; Η τηλεφωνία είναι το θέμα σου, πρέπει να τους ρωτήσεις αν έχουν λίστα συμβατών μοντέλων ή έστω αν μπορούν να σου δώσουν ρυθμίσεις που θα εφαρμόσεις εσύ στο δικό σου router.

Ιδανικά, αν σου δώσουν κωδικούς για VoIP μπορείς να τα σετάρεις σε μία VoIP συσκευή και να χρησιμοποιήσεις το δικό σου router.

Εναλλακτικά μπορείς να κουμπώσεις όποιο router θες σε μία ethernet του router της Vodafone (ώστε να έχει internet) και μετά εσύ κάνεις ότι θες. Μπορεί να χρειαστεί να παίξεις με ρυθμίσεις port forward μεταξύ των δύο routers. 

Τέλος, αν έχει πάρει και τηλεόραση μέσω του δικτύου τους, πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιείς το δικό τους router. Πλέον δίνουν την τηλεόραση τους και μέσω internet (σαν το Netflix). Στη δεύτερη περίπτωση δεν έχει σχέση ο router.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήραν σήμερα από τη Βονταφον για να προχωρήσουν το αίτημα αφου τους εστειλα χθες τα χαρτια και στο καπακι με πηρε και η Κοσμοτε για αντι προσφορα που δυστυχως δε με καλυπτε αφου δεν εδιναν VDSL. Άμεσα οποτε εγινε το αίτημα φορητότητας από ό,τι κατάλαβα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Με πήραν σήμερα από τη Βονταφον για να προχωρήσουν το αίτημα αφου τους εστειλα χθες τα χαρτια και στο καπακι με πηρε και η Κοσμοτε για αντι προσφορα που δυστυχως δε με καλυπτε αφου δεν εδιναν VDSL. Άμεσα οποτε εγινε το αίτημα φορητότητας από ό,τι κατάλαβα. 

Μου φαίνεται λιγο δύσκολο να μπορεί να δώσει η Vodafone vdsl και η cosmote να μη μπορεί.

Εκτός αν έχει καμπίνες που ενεργοποιήθηκαν τώρα από vodafone και δεν έχει δωσει ακομα wholebuy.

Περιοχή αν επιτρέπεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιωάννινα. Ναι και εμένα μου φάνηκε περιέργο. Ωστόσο στον ΟΤΕ βρήκαν 1002 δικαιολογίες από το να κάνουν το απλό πράγμα και να ψαχτούν λίγο παραπάνω. Μάλιστα μια κοπελα στις πωλησεις ελεγε με ζήλο οτι αποκλειεται να δινει η Βονταφον και οχι εμεις, σε κοροϊδευουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε τώρα απλά εύχεσαι να ενεργοποιηθεί η γραμμή με την Vodafone και να μην στο ακυρώσουν απλά σαν συστημικό λάθος και σου πουν ότι δεν ενεργοποιήθηκε η καμπίνα. Έχουν γίνει και αυτά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, toketog είπε

Οπότε τώρα απλά εύχεσαι να ενεργοποιηθεί η γραμμή με την Vodafone και να μην στο ακυρώσουν απλά σαν συστημικό λάθος και σου πουν ότι δεν ενεργοποιήθηκε η καμπίνα. Έχουν γίνει και αυτά...

Μάντης είσαι; Μια την έπαθα στον ΟΤΕ τον Απρίλιο και μια την έπαθα πάλι τώρα. Μου λένε δε βρίσκουν διαθέσιμη πόρτα και είμαι σε αναμονή να επικοινωνήσουν.

Η καμπίνα λειτουργεί εδώ και 1,5 περίπου μήνα (ακούω την ψύξη της) και ήταν για να ενεργοποιηθεί και Q3/2020. Δε γνωρίζω αν πρέπει να γίνουν τελικές εργασίες αυτό τους το είπα στο τσατ και τους πρότεινα να μιλήσουν με τα τοπικά τους συνεργεία και ας είμαι ο πρώτος που θα μπει στην καμπίνα δε χάλασε ο κόσμος. Τώρα αναμένω επικοινωνία αν και για άκυρο πάει μάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...

Καλησπερα σε ολους!Για να μην ανοιγω νεο θεμα,θα σας πω τη δικη μου περιπτωση..Χρονια συνδρομητης οτε(σταθερο+ιντερνετ+tv),εληξε το συμβολαιο μου χωρις καμια προσφορα ανανεωσης(το οτι εβλεπα ως "προσφορα" 41,9 ευρω για 100αρα ενω την χρεωνουν 36,9 στον τιμοκαταλογο το αφηνω ασχολιαστο....),αποφασισα να αλλαξω παροχο και να παω vodafone..εχω στειλει ολα τα χαρτια μου απο 6/8 και με ενημερωσαν οτι στις 18/8 θα γινει η μεταφορα,να εχω το νου μου για προσωρινη απωλεια υπηρεσιας κτλ..Δεν εγινε ποτε η μεταφορα,εχει περασει μια εβδομαδα ακομα με συνεχεις προσπαθειες απο μεριας μου να μαθω εστω την νεα ημερομηνια αλλα η απαντηση ειναι οτι φταιει ο οτε,δεν ξερουμε γιατι δεν εγινε η μεταφορα κτλ..Θεωρειται λογικο σε απλη αλλαγη παροχου(οχι νεα τηλεφωνικη γραμμη..) να εχουν περασει σχεδον 20 μερες χωρις καν να εχουμε ημερομηνια ενεργοποιησης??Επισης εχω χασει το δικαιωμα υπαναχωρησης λογικα(η αιτηση που υπογραψα ειχε τικαρισμενο το "αμεσα"..) η υπαρχει ακομα σαν επιλογη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, jimwalker είπε

Ελλειψη δικτυου?δεν το χα σκεφτει,ισως γιατι ηδη εχω ενεργη συνδεση και μαλιστα απο καμπινα vodafone.Oποτε το θεωρω καπως δυσκολο..

Αν είναι από καμπίνα vodafone δε φταίει οτε. Μόνος λόγος να απορρίψει ο ΟΤΕ είναι αν έχει στείλει λάθος στοιχεία η vodafone. Αν υπέγραψες με το 14ημερο η vodafone έστειλε στον οτε το αίτημα 20 του μηνός για να πάρει τη γραμμή. Οπότε καλά είσαι ακόμα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, kallonos είπε

Αν είναι από καμπίνα vodafone δε φταίει οτε. Μόνος λόγος να απορρίψει ο ΟΤΕ είναι αν έχει στείλει λάθος στοιχεία η vodafone. Αν υπέγραψες με το 14ημερο η vodafone έστειλε στον οτε το αίτημα 20 του μηνός για να πάρει τη γραμμή. Οπότε καλά είσαι ακόμα

 

Δεν υπέγραψα με το 14ημερο, και μου είχαν στείλει μήνυμα για ενεργοποίηση 18-8, πράγμα που δεν έγινε ποτε με δικαιολογία ότι φταίει ο ΟΤΕ... 

Επίσης από ΟΤΕ λένε ότι δεν έχουν λάβει κανένα αίτημα.. 

Επεξ/σία από jimwalker
Συμπλήρωση στοιχείων
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...