Προς το περιεχόμενο

Λαστιχα για παπι


IgnoreThem

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λάστιχο μπροστινό 1991 και το πίσω 1994?

😂 ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΡΟΛ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ η ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ!!!! 😂

 

εγώ προτείνω πριν βγάλεις το μηχανάκι ξανά για βόλτα να το κάνεις ένα σωστό σερβις μαζί με λάστιχα γιατί είσαι δημόσιος κίνδυνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nikosmakos είπε

το μπροστα απο το 1991 και το πισω απο το 1994

Αν είναι τα λάστιχα του Τσακ Νόρις άνετα βγάζεις άλλα 5 χρονάκια...:P

Επεξ/σία από thant
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, nikosmakos said:

καλησπερα, εχω ενα honda glx 50c και θελω να αλλαξω λαστιχα, τα τωρινα μπορει να φανει αρκετα αστειο αλλα τα εχω  παρα πολλα χρονια (το μπροστα απο το 1991 και το πισω απο το 1994). Τι προτυνετε παιδια? ευχαριστω.

Έχουν ψωμί ακόμα. 

Στα 35 χρόνια τα αλλάζουμε περίπου ή κάθε 2.5 εκατομμύρια χιλιόμετρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν πήρα το προηγούμενο παπί μου (εν έτει 2019) το μπροστινό λάστιχο ήταν του 2004 (λογικά οι πρώτες παρτίδες m45 της michelin), αμέσως παρήγγειλα λάστιχα βέβαια αλλά μέχρι να τα τοποθετήσω κυκλοφορούσα με αυτά που είχε πάνω. Το περίεργο ήταν πως δεν το ένιωσα στιγμή να γλιστράει ούτε να με προδώσει κάπου, ούτε είχε "ανοίξει" να το πω ανάμεσα στο πέλμα. Βέβαια άλλη η άσφαλτος της επαρχίας σε σχέση με των μεγαλουπόλεων και άλλες οι ανάγκες πέδησης κλπ. Έβαλα πάλι m45, ωραίο λάστιχο, κρίμα που καταργήθηκε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Michelin city pro αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα από τα m45 και m62gazelle. Από άποψη σταθερότητας, κρατήματος και πρόσφυσης στον δρόμο δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερο

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Candela είπε

Το Michelin city pro αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα από τα m45 και m62gazelle. Από άποψη σταθερότητας, κρατήματος και πρόσφυσης στον δρόμο δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερο

M45 και M62 εχουν καταργηθεί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, petaw-se-oneiro είπε

M45 και M62 εχουν καταργηθεί 

Το ξέρω. Απλώς ήθελα να πω ότι το city pro έχει μεγαλύτερη αντοχή από τους προκατόχους του

17 ώρες πριν, greekfragma είπε

Λάστιχο μπροστινό 1991 και το πίσω 1994?

😂 ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΤΡΟΛ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ η ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ!!!! 😂

Μπορεί το μηχανάκι να το χρησιμοποιούσε σπάνια, και έτσι δεν φθάρθηκε το τακούνι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που το πέτυχα το θέμα,

Παίδες έχω Jetix με το YX (monster) 140cc, και λάστιχα ΜΕ22 2.5 και 2.75 μπροστά-πίσω. Τα ίδια λάστιχα φορούσα όταν είχα το παπί 100 κυβικά. 

Να βάλω 2.75 μπροστά και 3άρι πίσω, μιας που αυτό συνηθίζεται απο μεγάλα παλιά (κάτι Sym και Honda). Μπαίνει 3άρι στην στοκ ζάντα; Υπάρχει ΜΕ22 3άρι θεωρητικά αλλά σκρουτζ δεν έχει. Θα κερδίσω τίποτα;

Απόψεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, greekfragma είπε

Άσε τη μαμά διάσταση. Ειδικά αν το βγάζεις στη βροχή θα είναι πολύ καλύτερο

Θα είναι καλύτερο με λεπτότερα λάστιχα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε

Θα είναι καλύτερο με λεπτότερα λάστιχα;

στη βροχή φυσικά. όσο φαρδύτερο το λάστιχο τόσο πιο δύσκολα διώχνει το νερό στις άκρες του. Και τόσο πιο εύκολα μπορεί να έχεις υδρολίσθηση αν πατήσεις αρκετό νερό που δεν έχει στραγγίξει στις άκρες του δρόμου.

αν βέβαια σκέφτεσαι οτι Ελλάδα είμαστε που βρέχει 50μέρες το χρόνο και τις άλλες 310 προτιμάς καλύτερη πρόσφυση....μπορείς να δεις και το φαρδύτερο. Ειδικά αν δε βγαίνεις με κάθε καιρό με το παπί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Μιας που το πέτυχα το θέμα,

Παίδες έχω Jetix με το YX (monster) 140cc, και λάστιχα ΜΕ22 2.5 και 2.75 μπροστά-πίσω. Τα ίδια λάστιχα φορούσα όταν είχα το παπί 100 κυβικά. 

Να βάλω 2.75 μπροστά και 3άρι πίσω, μιας που αυτό συνηθίζεται απο μεγάλα παλιά (κάτι Sym και Honda). Μπαίνει 3άρι στην στοκ ζάντα; Υπάρχει ΜΕ22 3άρι θεωρητικά αλλά σκρουτζ δεν έχει. Θα κερδίσω τίποτα;

Απόψεις;

Αν η ζαντα ειναι 1.60 οριακια μπαινει 3αρι. Αλλα μπορεις να βαλεις λαστιχο 80/90 το οποιο ειναι 3αρι, με το υψος(προφιλ) ενος 2.75.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

στη βροχή φυσικά. όσο φαρδύτερο το λάστιχο τόσο πιο δύσκολα διώχνει το νερό στις άκρες του. Και τόσο πιο εύκολα μπορεί να έχεις υδρολίσθηση αν πατήσεις αρκετό νερό που δεν έχει στραγγίξει στις άκρες του δρόμου.

αν βέβαια σκέφτεσαι οτι Ελλάδα είμαστε που βρέχει 50μέρες το χρόνο και τις άλλες 310 προτιμάς καλύτερη πρόσφυση....μπορείς να δεις και το φαρδύτερο. Ειδικά αν δε βγαίνεις με κάθε καιρό με το παπί.

Όλο τον χρόνο το δουλεύω οπότε όχι. 

Ευχαριστώ σας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Bump γιατί μετά από ~12.000 χιλιόμετρα σε λίγο περισσότερο από 2 έτη πρέπει να αλλάξω τα Metzeler ME22.

Οι κριτικές τόσο για τα Metzeler όσο και για τα Michelin City Pro είναι διχασμένες, άλλοι τα θεωρούν κορυφαία άλλοι επικίνδυνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...