Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες!

 

Έχω ένα Clio του 2015 και θα ήθελα να βάλω αισθητήρες παρκαρίσματος. Ρώτησα έναν εδώ στην Θεσσαλονίκη που είναι κοντά στο σπίτι και μου είπε 170ε. Μου φάνηκαν παρά πολλα!

 

Έχετε να προτείνετε κάποιο σύστημα αισθητήρων εσείς; Ή ακόμα και κάποιο συνεργείο να μου τα κάνει εγκατάσταση; Είτε Αθήνα είτε Θεσσαλονίκη!

 

 

Δημοσ.

Λοιπόν, το κλασσικό κιτάκι του κ@λου που μπαίνει σωρηδόν έχει στο ebay ένα 20αρικο (https://www.ebay.co.uk/itm/LED-Display-Car-Parking-Rear-Reversing-Sensors-Kit-Buzzer-Audio-Alarm-Parktronic/254365014941).

Οπότε αν δεν ζήτησες κάμερα οπισθοπορείας κτλ κτλ, ναι τα 170 ειναι κλεψιά. Χρειάζεται βγάλσιμο και τρύπημα προφυλακτήρα, σύνδεση 2 καλωδίων και πέρασμα της οθονίτσας ως τη θέση του οδηγού. Όλα αυτά είναι περίπου 2 ώρες σε χαλαρούς ρυθμούς από ηλεκτρολογείο.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει, είναι σαν μαγνητική ταινία που μπαίνει μέσα από τον προφυλακτήρα (πάλι θέλει βγάλσιμο). Δεν το έχω δοκιμάσει, επίσης διαβάζω ότι δεν έχει την ίδια ακρίβεια/αποτελεσματικότητα...

Δημοσ.

Αν σου αρεσει η περιπετεια, στο i20 μου τους εβαλα μονος μου. Μπορουσα να βγαλω τον προφυλακτηρα αλλα δεν χρειαστηκε. Εβαλα το kit που προτεινε ο φιλος @soterman
 

Η μονη μου "δυσκολια" ηταν να μετρησω σωστα τις αποστασεις στον προφυλακτηρα μιας και το το συγκεκριμενο αμαξι εχει καμπυλες, κατα τα αλλα σ ενα 2ωρακι ειχα τελειωσει. Μεσα στο κουτι του kit συμπεριλαμβανεται και το ποτηροτρυπανο σε περιπτωση που θελεις να τρυπησεις. Τωρα, για το δικο σου αμαξι δεν ξερω αν θα βολεψει να μπουν χωρις εξαγωγη προφυλακτηρα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης μπορείς να βάλεις το κίτ χωρίς την οθόνη οπότε και θα γλιτώσεις το τράβηγμα καλωδίων μέσα στην καμπίνα που ειναι χρονοβόρο και κάπως πιο περίπλοκο απλά θα έχεις μόνο ηχητική ένδειξη!

προσωπικά επειδή δεν ήθελα να κάνω 4 τρύπες έβαλα μόνο τους 2 και μια χαρά έκανα την δουλεία μου!

Επεξ/σία από vaggos2586
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, gazp είπε

Αν σου αρεσει η περιπετεια, στο i20 μου τους εβαλα μονος μου. Μπορουσα να βγαλω τον προφυλακτηρα αλλα δεν χρειαστηκε.

 

Πως έβαλες τους αισθητήρες χωρίς να βγάλεις τον προφυλακτήρα;;;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, soterman είπε

Πως έβαλες τους αισθητήρες χωρίς να βγάλεις τον προφυλακτήρα;;;

εχει λιγο χωρο "πισω" απ τον προφυλακτηρα μου και τα πισω φαναρια βγαινουν ευκολα, απλα βγαζεις 2 βιδες. Οποτε εβγαλα το "πατωμα" του χωρου αποσκευων, τρυπησα τον προφυλακτηρα στα καταλληλα σημεια, περαστηκαν οι αισθητηρες και δεθηκαν τα καλωδια για να μην κρεμονται. Μετα απο μικρες τρυπουλες που ειχε στο πατωμα (οχι απο σκουρια κλπ, υπηρχαν εξ επι τουτου εκει) περασα τα καλωδια των αισθητηρων. Απο εκει τα εκρυψα κατω απο τα πλαστικα, μεχρι που εφτασα μπροστα. Βγηκε πολυ ωραιο, ουτε καλωδια φαινονται ουτε τιποτε.

 

Οταν εψαχνα να βαλω αισθητηρες ειχα δει τη διαδικασια αφαιρεσης του προφυλακτηρα, στο συγκεκριμενο αμαξι ομως ηταν πολυ βολικες οι καμπυλες του και δεν χρειαστηκε να μπω σε φασαρια

  • Like 1
Δημοσ.

Η πιο ευκολη λυση ειναι να μαθεις να παρκαρεις χωρις αισθητηρες. Εξαλλου το Clio ειναι μικρο και δεν εχει θεμα με ορατοτητα πισω.
Τωρα αν θελεις να κολας το αυτοκινητο στους πισω δεν αλλαζει κατι, οταν θα ξεπαρκαρουν παλι θα σε τρωνε.

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Η πιο ευκολη λυση ειναι να μαθεις να παρκαρεις χωρις αισθητηρες. Εξαλλου το Clio ειναι μικρο και δεν εχει θεμα με ορατοτητα πισω.
Τωρα αν θελεις να κολας το αυτοκινητο στους πισω δεν αλλαζει κατι, οταν θα ξεπαρκαρουν παλι θα σε τρωνε.

Οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι από τα καλύτερα γκατζετ στο αμάξι δεν έχει να κάνει με το αν ξέρεις να παρκάρεις η όχι .κάνει το παρκάρισμα ευκολότερο κ γλυτώνεις και από νεκρά σημεία κτλ.υπαρζεινλυση η οθόνη να μπει πάνω από τα πίσω καθίσματα και να την κοιτάς με τον καθρέφτη

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, aGka8l είπε

Οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι από τα καλύτερα γκατζετ στο αμάξι δεν έχει να κάνει με το αν ξέρεις να παρκάρεις η όχι .κάνει το παρκάρισμα ευκολότερο κ γλυτώνεις και από νεκρά σημεία κτλ.υπαρζεινλυση η οθόνη να μπει πάνω από τα πίσω καθίσματα και να την κοιτάς με τον καθρέφτη

Οι αισθητηρες παρκαρισματος αρχικα ηταν κατι που υπηρχε σε μικρα αμαξακια που κυριως οδηγουσαν γυναικες (καθολου παραξενο, βαση βιολογιας εχουν ενα θεματακι με την μετρηση αποστασης). Μετα επεκταθηκαν σε πολλα αυτοκινητα γιατι προφανως και καποιοι αντρες ειχαν θεμα (η πολυ απλα βαριοντουσαν να παρκαρουν και ναι αυτο βοηθαει).

Σε γενικες γραμμες ομως τους θεωρω προαιρετικους στην καλυτερη των περιπτωσεων. Τωρα αυτα περι νεκρων σημειων με κανουν και γελαω πραγματικα, δεν τους ειχα ποτε και δεν ειχα ποτε θεμα στα 21 χρονια που οδηγαω αυτοκινητα με διπλωμα, πως εχουν αλλοι προβλημα με αυτο ειναι αποριας αξιο (ασε που πολλοι βαρανε μπιπ συνεχομενο στο μισο μετρο αποσταση οποτε ειναι σχετικα αχρηστοι).

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οι αισθητηρες παρκαρισματος αρχικα ηταν κατι που υπηρχε σε μικρα αμαξακια που κυριως οδηγουσαν γυναικες (καθολου παραξενο, βαση βιολογιας εχουν ενα θεματακι με την μετρηση αποστασης). Μετα επεκταθηκαν σε πολλα αυτοκινητα γιατι προφανως και καποιοι αντρες ειχαν θεμα (η πολυ απλα βαριοντουσαν να παρκαρουν και ναι αυτο βοηθαει).

Σε γενικες γραμμες ομως τους θεωρω προαιρετικους στην καλυτερη των περιπτωσεων. Τωρα αυτα περι νεκρων σημειων με κανουν και γελαω πραγματικα, δεν τους ειχα ποτε και δεν ειχα ποτε θεμα στα 21 χρονια που οδηγαω αυτοκινητα με διπλωμα, πως εχουν αλλοι προβλημα με αυτο ειναι αποριας αξιο (ασε που πολλοι βαρανε μπιπ συνεχομενο στο μισο μετρο αποσταση οποτε ειναι σχετικα αχρηστοι).

Εξαρτάται το αμάξι. Π.χ στο Niva που οδηγούσε παλιά ο πατέρας μου (κουτί), ναι, ήταν άχρηστοι. Ήταν τόσο τετράγωνο που απλά ήξερες που να σταματήσεις. 

Τώρα το δικό μου, (T-ROC) με το σχήμα που έχει, μάλλον θα του παίξω αν χαλάσει η κάμερα. 😛 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εξαρτάται το αμάξι. Π.χ στο Niva που οδηγούσε παλιά ο πατέρας μου (κουτί), ναι, ήταν άχρηστοι. Ήταν τόσο τετράγωνο που απλά ήξερες που να σταματήσεις. 

Τώρα το δικό μου, (T-ROC) με το σχήμα που έχει, μάλλον θα του παίξω αν χαλάσει η κάμερα. 😛 

Φιλε μου, εμενα αυτο που εχω τωρα εκτος απο το οτι ειναι πιο πλατυ απο τα περισσοτερα αυτοκινητα (ειδικα πισω που εξεχουν τα φτερα δεξια και αριστερα), ειναι και τοσο χαμηλο που η ορατοτητα ειναι περιορισμενη. Ακομα και αυτο ομως το παρκαρω χωρις θεμα. Ολα θεωρω πως ειναι συνηθεια και φυσικα ορεξη, αν ο αλλος δεν εχει ορεξη να μαθει να παρκαρει το αυτοκινητο του (οκ πολλοι τα θεωρουν απλα μεσα που τους πανε απο το σημειο Α στο σημειο Β οποτε δεν τους νοιαζει και να τα μαθουν) δεν ειναι οτι δεν μπορει, ειναι οτι δεν θελει. Κοιτα πχ που βαδιζουμε τωρα, ο κοσμος κοιταει να παρει Τεσλα ωστε να τους πηγαινει μονο του στους προορισμους τους σε 10 χρονια πχ απο τωρα. Απλα πολλοι δεν θελουν να οδηγανε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Αν παρεις το κιτ και το βαλεις έξω πόσο ζητάνε;

αν θυμαμαι καλα κανενα 90αρι (?) ειχα ακουσει.

οσον αφορα το αν ειναι προαιρετικοι, πριν παρω το i20 ειχα ενα Swift του 1993 που το παρκαρισμα ηταν πανευκολο. Τωρα με το hyundai επειδη εχει πολυ μικρο τζαμι πισω, ξερω που τελειωνει το αμαξι μου αλλα δεν ξερω/βλεπω που τελειωνει οτι βρισκεται απο πισω, ειτε αυτο ειναι ενα αλλο παρκαρισμενο αμαξι ειτε καποιο κολωνακι κλπ. οποτε οι αισθητηρες εχουν βολεψει απειρα

Επεξ/σία από gazp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...