Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια Μαθηματικάααααααα

Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια χαρά σε όλους, υπάρχει κάποιος που να ξέρει Μαθηματική ανάλυση ΙΙ (2) ή Διακριτά Μαθηματικά; Είμαι φοιτητής και χρωστάω αυτά τα 2 μαθήματα στην εξεταστική που έρχεται.

Η εξεταστική ξεκινάει σε 15 μέρες (θα μου πείτε νωρίς το θυμήθηκες... Έχετε δίκιο.) , για αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο ας απαντήσει. :)

Υ.Γ Έγραψα εδώ επειδή ασχολείστε με θετικές επιστήμες κλπ οι περισσότεροι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Daaaboyz είπε

Γεια χαρά σε όλους, υπάρχει κάποιος που να ξέρει Μαθηματική ανάλυση ΙΙ (2) ή Διακριτά Μαθηματικά; Είμαι φοιτητής και χρωστάω αυτά τα 2 μαθήματα στην εξεταστική που έρχεται.

Η εξεταστική ξεκινάει σε 15 μέρες (θα μου πείτε νωρίς το θυμήθηκες... Έχετε δίκιο.) , για αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο ας απαντήσει. :)

Υ.Γ Έγραψα εδώ επειδή ασχολείστε με θετικές επιστήμες κλπ οι περισσότεροι.

βρες εναν καθηγητή να σου κάνει ιδιαίτερα, σε κάθε σχολή είναι διαφορετικές οι απαιτήσεις. 

• Like 1

καλησπέρα, εχεις προσπαθησει γενικα να διαβασεις; :P τι σε δυσκολευει; πες ύλη και σχολη να ξερουμε για τι μιλαμε. Γενικα τα Διακριτα ειναι απλα λογικη, δεν χρειαζεται καν να ξερεις μαθηματικα

20 ώρες πριν, Aggeluska είπε

καλησπέρα, εχεις προσπαθησει γενικα να διαβασεις; :P τι σε δυσκολευει; πες ύλη και σχολη να ξερουμε για τι μιλαμε. Γενικα τα Διακριτα ειναι απλα λογικη, δεν χρειαζεται καν να ξερεις μαθηματικα