Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Sorath είπε

Claim στην τράπεζα δεν μπορείς να κάνεις, γιατί η συναλλαγή έγινε με την συγκαταθεσή σου, όχι αυθαίρετα. Το οτι δεν πήρες το προϊόν/υπηρεσία δεν έχει να κάνει με την τράπεζα.

 

Σε παρακαλώ να μην παραπληροφορείς τον κόσμο. 

Ευχαριστω πολύ

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και όχι να παραπληροφορούμε τον κόσμο όπως ο κύριος Sorath,

η τράπεζα ειναι ο ενδιάμεσος. Αν η τράπεζα αρνηθεί να σε βοηθήσει, πας στον τραπεζικό διαμεσολαβητή, θα χαρεί πολύ να σε βοηθήσει.

Sorath, κάνε μια άλλη δουλεια σε παρακαλώ, μην πάρεις κανένα Χριστιανό, Μουσουλμάνο, Αθεο, Ιουδαίο στο λαιμό σου.

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρα πολοί καταναλωτές έχουν πάρει επιστροφή από την τράπεζα τους κάνοντας μία απλή και δωρεάν αίτηση. 

Αντιθέτως με δικηγόρους και δικαστήρια ή και με συνήγορο καταναλωτή θα σου πάρει άπειρο χρόνο.

Δεν έχεις τίποτα απολύτως να χάσεις εκτός από 5 λεπτά για να κάνεις μια διαμαρτυρία στην τράπεζα σου.   Αν η αγορά έγινε από VIVA ακόμα καλύτερα διότι από αυτούς θα ζητήσει η τράπεζα τα χρήματα και όχι από τον διοργανωτή.

Επεξ/σία από Vasileios-gr
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ε τότε βρε παίδες, μην αγχώνεστε αν αγοράζετε πράγματα μέσω αγγελιών και δεν παραλαμβάνετε. Να ζητάτε πίσω τα χρήματα απο την τράπεζα...

  • Confused 3
Δημοσ.
4 hours ago, Sorath said:

Ε τότε βρε παίδες, μην αγχώνεστε αν αγοράζετε πράγματα μέσω αγγελιών και δεν παραλαμβάνετε. Να ζητάτε πίσω τα χρήματα απο την τράπεζα...

Σε συναλλαγή μεταξύ δύο ιδιωτών, καμμία ένωση καταναλωτών δεν μπορεί να επέμβει. Μόνο οι αρχές.

Σε συναλλαγή μεταξύ καταναλωτή και επιχειρησης, μπορούν να επέμβουν, η τράπεζα, ο τραπεζικός μεσολαβητής, μια ένωση καταναλωτών.

Σε συναλλαγή μεταξύ επιχειρήσεων, μόνο τα δικαστήρια, και κατά περίπτωση οι τράπεζες.

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sorath είπε

Ε τότε βρε παίδες, μην αγχώνεστε αν αγοράζετε πράγματα μέσω αγγελιών και δεν παραλαμβάνετε. Να ζητάτε πίσω τα χρήματα απο την τράπεζα...

Πληρώνεις ιδιώτη με κάρτα;

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πληρώνεις ιδιώτη με κάρτα;

Προφανώς και όχι. Αναφέρομαι σε κατάθεση λογαριασμού.

4 φορές μου έχει τύχει να πληρώσω υπηρεσία/αγορά μέσω τράπεζας και το site της εταιρίας να μην "διαβάσει" την πληρωμή (η χρέωση έγινε δηλαδή κανονικά), με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει την αγορά. Σε επικοινωνία με την εταιρία προέτρεπαν να μιλήσω με την τράπεζα. Μιλούσα με την τράπεζα και πάντα μου λέγανε οτι δεν έχουν καμία σχέση και δεν μπορούν να ελέγξουν αν έχει πραγματοποιηθεί η αγορά ή όχι, συνεπώς δεν αποδέσμευαν τα χρήματα (λογικό). Στο τέλος, πάντα έβγαζα άκρη με το λογιστήριο της κάθε εταιρίας.

Επεξ/σία από Sorath
Δημοσ.

Αν η πληρωμή έχει γίνει με κάρτα τότε να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. Η υποβολή της αίτησης είναι γρήγορη και απλή και κατά 90% θα σου επιστραφεί πίσω το ποσό. Το κακό είναι ότι συνήθως καθυστερεί η επιστροφή γύρω στον 1 - 2 μήνες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Sorath είπε

Claim στην τράπεζα δεν μπορείς να κάνεις, γιατί η συναλλαγή έγινε με την συγκαταθεσή σου, όχι αυθαίρετα. Το οτι δεν πήρες το προϊόν/υπηρεσία δεν έχει να κάνει με την τράπεζα.

Πριν από έναν χρόνο αγόρασα παπούτσια από το internet. Όταν μετά από έναν μήνα τα παπούτσια δεν είχαν εμφανιστεί, ζήτησα από την τράπεζά μου (Πειραιώς) να ελέγξει το περιστατικό και αν γίνεται να μου επιστραφούν τα χρήματα. Πράγματι, μετά από δύο περίπου εβδομάδες τα χρήματα της αγοράς πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου. FWIW...

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Sorath είπε

Προφανώς και όχι. Αναφέρομαι σε κατάθεση λογαριασμού.

Επειδή, σχολιάζομαι και ως ηλίθιος, 4 φορές μου έχει τύχει να πληρώσω υπηρεσία/αγορά μέσω τράπεζας και το site της εταιρίας να μην "διαβάσει" την πληρωμή (η χρέωση έγινε δηλαδή κανονικά), με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει την αγορά. Σε επικοινωνία με την εταιρία προέτρεπαν να μιλήσω με την τράπεζα. Μιλούσα με την τράπεζα και πάντα μου λέγανε οτι δεν έχουν καμία σχέση και δεν μπορούν να ελέγξουν αν έχει πραγματοποιηθεί η αγορά ή όχι, συνεπώς δεν αποδέσμευαν τα χρήματα (λογικό). Στο τέλος, πάντα έβγαζα άκρη με το λογιστήριο της κάθε εταιρίας.

Αν πληρωσεις με κάρτα μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση και να πάρεις τα χρηματα σου πίσω.Απο ότι έχω καταλάβει δεν εξαρτάται απο την τράπεζα αλλά απο την  mastercard  ή την  visa

Aν κάνεις κατάθεση αλλάζει το πράγμα.

Δημοσ.

Τα λεφτα δεν θα τα παρεις πισω. Υποχρεουνται να σε εκδοσουν νεα εισητηρια στην νεα τους συναυλια. Σε ολες τις συναυλιες τις Ευρωπης ετσι θα γινει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Sorath είπε

Claim στην τράπεζα δεν μπορείς να κάνεις, γιατί η συναλλαγή έγινε με την συγκαταθεσή σου, όχι αυθαίρετα. Το οτι δεν πήρες το προϊόν/υπηρεσία δεν έχει να κάνει με την τράπεζα.

Ε τότε γιατί οι φόρμες Αμφισβήτησης Συναλλαγών της Eurobank και της Alpha Bank (προφανώς παρόμοια μορφή θα έχουν και οι φόρμες των άλλων δύο συστημικών τραπεζών, αλλά δεν τις έχω για να τις επισυνάψω), αναγράφουν και την περίπτωση που κάποιος απλά δεν παραλάβει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία;
Φυσικά, δεν είναι 100% εγγυημένο ότι θα δικαιωθεί κανείς κάνοντας αυτήν τη διαδικασία, αλλά επιχειρήματα του στιλ "η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα, οπότε άδικος κόπος", δεν είναι βάσιμα και σίγουρα θα άξιζε να το προσπαθήσει ο novoyo.

ALPHA BANK ΑΙΤΗΣΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.doc

Επεξ/σία από pluss
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Loinen είπε

Τα λεφτα δεν θα τα παρεις πισω. Υποχρεουνται να σε εκδοσουν νεα εισητηρια στην νεα τους συναυλια. Σε ολες τις συναυλιες τις Ευρωπης ετσι θα γινει.

αν και δε με απασχολεί το θέμα απορώ με ποια λογική γίνεται κάτι τέτοιο. Αν δεν είναι αυτό απάτη, τι είναι;

Πληρώνεις για μια υπηρεσία την οποία δε λαμβάνεις και δε σου επιστρέφουν τα χρήματα. Δε χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο.

Δε φταίνε αυτοί σου λένε για την αναβολή. Ναι αλλά ούτε και ο πελάτης φταίει. Κανείς δε φταίει αλλά την πληρώνει ο πελάτης ο οποίος έχει πληρώσει και δεν έχει λάβει τίποτα και οι άλλοι οι οποίοι έχουν πάρει τα χρήματα αλλά δεν  παρέχουν τίποτα.

Μιλάμε για τρελά πράγματα και απορώ με τι θράσος σου λένε ......τα λέμε μετά από 1 + χρόνο.

 

Επεξ/σία από Bitbit
  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Δε φταίνε αυτοί σου λένε για την αναβολή. Ναι αλλά ούτε και ο πελάτης φταίει

Λάθος. Φταίει το σύνολο των δεν βαριέσαι, πού να ασχολούμαι τώρα, ε δεν θα δικαιωθώ, όλοι απατεώνες είναι κλπ κλπ.

Αυτη η νοοτροπία, δίνει δικαίωμα και στους επόμενους wannabe απατεώνες.

Εν έτη 2020, δεν δικαιολογείται άνθρωπος ηλικίας 15-55 να μην γνωρίζει τα βασικά καταναλωτικά του δικαιώματα, πχ 14 μέρες υπαναχώρηση από απόσταση.

46 λεπτά πριν, pluss είπε

Τότε γιατί τόσο στη Eurobank όσο και στην Alpha Bank (προφανώς παρόμοια έντυπα θα έχουν και οι άλλες δύο συστημικές τράπεζες, αλλά δεν τα έχω για να τα επισυνάψω), αναφέρεται και η περίπτωση που κάποιος απλά δεν παραλάβει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία;
Φυσικά, δεν είναι εγγυημένο ότι θα δικαιωθεί κανείς κάνοντας αυτή τη διαδικασία, αλλά το επιχείρημα "η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα, οπότε άδικος κόπος", δεν ισχύει και σίγουρα θα άξιζε να το προσπαθήσει ο novoyo.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ.DOC 119 kB · 2 downloads

Γι' αυτό πλούτισε το PayPal. Διότι χρεώνει τον έμπορο έως και 5%

Spoiler

αν εμπίπτει μετατροπή συναλλάγματος φτάνει έως και 10%

για να διαφημίσει την ασφάλεια των συναλλαγών σου.

Και πλέον οι τράπεζες, πουλάνε και ασφάλεια των συναλλαγων, με συνδρομές.

Spoiler

Η μόνη υπηρεσία που αξίζει να πληρώσεις είναι το sms alert, πιο πολυ για κάποιον που κανει πολλες κινήσεις να εχει εναν πιο άμεσο έλεγχο.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...