novoyo Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Είχα κλείσει 2 εισιτήρια για την συναυλία των red hot chili pepers που θα γινόταν τον Ιούλιο, όμως λόγω κορωνιού φυσικά ακυρώθηκε. Η διοργανώτρια όρισε νέα ημερομηνία για το καλοκαίρι του 21. Η διοργανώτρια εταιρεία αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα (~150€) λέγοντας ότι θα μου δώσει voucher για την συναυλία που θα γίνει το καλοκαίρι του 21 ή για άλλη συναυλία που ΜΠΟΡΕΙ να διοργανώσουν. Προφανώς εγώ δεν θέλω να πάω σε κάποια άλλη συναυλία εν μέσω κορωνοιού , αλλά ούτε να πάρω voucher την συναυλία των red hot chili pepers για τη συναυλία του 21, επειδή κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει πως η συναυλία θα γίνει, πως η διοργανώτρια θα υπάρχει (είναι ΙΚΕ που κλείνουν και ανοίγουν σε μια μέρα) ή ότι εγώ θα μπορώ/θέλω να πάω τότε. Είναι καλυμμένη η εταιρεία από κάποιο νόμο να αρνείται επιστροφή χρημάτων για μια συναυλία που ακυρώθηκε/αναβλήθηκε; Για τις αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία ξέρω ότι ψηφίστηκε ευρωπαϊκός νόμος για να κάνουν κάτι τέτοιο, δεν μπορώ να βρω όμως αν ισχύει και για συναυλίες. Όπως και να έχει όμως μου φαίνεται πολύ υπέρ της επιχείρησης αυτή η λογική και κατά του πελάτη, που ουσιαστικά σαν χαζός αγόρασε ένα εισιτήριο το Δεκέμβρη του 2019 για μια συναυλία που μπορεί να γίνει το καλοκαίρι του 2021... σε μια περίοδο με φουλ απολύσεις, προγράμματα εκ περιτροπής και αναστολές...
Βασίλης_29 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Έχεις υπογράψει πουθενά την αποδοχή όρων οταν πηγές να πληρώσεις το εισιτήριο;
novoyo Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 10 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Έχεις υπογράψει πουθενά την αποδοχή όρων οταν πηγές να πληρώσεις το εισιτήριο; Η αγορά έγινε μέσω viva. Στο τελευταίο βήμα της αγοράς σου λέει ότι πατώντας πληρωμή συμφωνείς με τους όρους: https://travel.viva.gr/terms/payment#terms Εκεί δεν βλέπω να αναφέρει κάτι για την περίπτωση ακύρωσης/αναβολής της συναυλίας. Πλέον, μετά τον κορωνοϊό, στη σελίδα με τις πληροφορίες της συναυλίας https://www.viva.gr/tickets/music/markopoulo-park/ejekt-festival-2021/ έχουν προσθέσει το "Επιτρέπονται οι αλλαγές (σε άλλη ημέρα, ώρα ή θέση). Δεν επιτρέπονται οι ακυρώσεις." το οποίο δεν υπήρχε παλιότερα, αλλά άντε να το αποδείξεις...
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Κάνε ένα dispute στο τραπεζικό ίδρυμα και σε τα βρουν αυτοί μαζί τους. Ας ασφαλιζαν την επιχείρησή τους.
stefanos_13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε Κάνε ένα dispute στο τραπεζικό ίδρυμα και σε τα βρουν αυτοί μαζί τους. Ας ασφαλιζαν την επιχείρησή τους. Δεν υπάρχει ασφάλεια για πανδημία. Για αυτό βγήκε το κράτος μπροστά και έδωσε δικαίωμα voucher στους τομείς του τουρισμού και της διοργάνωσης εκδηλώσεων. 2
novoyo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 9 λεπτά πριν, stefanos_13 είπε Δεν υπάρχει ασφάλεια για πανδημία. Για αυτό βγήκε το κράτος μπροστά και έδωσε δικαίωμα voucher στους τομείς του τουρισμού και της διοργάνωσης εκδηλώσεων. οπότε ισχύει και για διοργάνωση εκδηλώσεων; Έχεις κάποιο λινκ;
stefanos_13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, novoyo είπε οπότε ισχύει και για διοργάνωση εκδηλώσεων; Έχεις κάποιο λινκ; Με μια γρήγορη αναζήτηση μιας και είμαι στο τηλ. https://www.efsyn.gr/efsyn-city/moysika-nea/242265_ti-tha-ishysei-gia-tis-synaylies-fetos-kalokairi
fernw_thn_souvla Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Σε τέτοιες συναυλίες οι διοργανωτές πληρώνουν τις μπάντες πολύ πριν το live.Αυτές δεν επέστρεψαν τα ποσά διότι δεν φταίνε που αναβλήθηκε λόγο του ιού και κάνουν reschedule.Κάπου τον Απρίλιο οι διοργανωτές ζήτησαν να έχουν το δικαίωμα να προσφέρουν voucher με την σειρά τους γιατί δεν έχουν τα χρήματα να τα επιστρέψουν. Εδώ μπορείς να δείς την ρύθμιση https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4708-2020/arthro-16-nomos-4708-2020-rythmiseis-gia-tin-akyrosi-kai
novoyo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 17 λεπτά πριν, fernw_thn_souvla είπε Σε τέτοιες συναυλίες οι διοργανωτές πληρώνουν τις μπάντες πολύ πριν το live.Αυτές δεν επέστρεψαν τα ποσά διότι δεν φταίνε που αναβλήθηκε λόγο του ιού και κάνουν reschedule.Κάπου τον Απρίλιο οι διοργανωτές ζήτησαν να έχουν το δικαίωμα να προσφέρουν voucher με την σειρά τους γιατί δεν έχουν τα χρήματα να τα επιστρέψουν. Εδώ μπορείς να δείς την ρύθμιση https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4708-2020/arthro-16-nomos-4708-2020-rythmiseis-gia-tin-akyrosi-kai Με την ίδια λογική αν αγοράσω ένα πακέτο μακαρόνια και μόλις το ανοίξω δω ότι μουχλιασμένα μέσα, η εταιρεία δεν θα υποχρεούται να μου το αντικαταστήσει/επιστρέψει τα χρήματα, επειδή εκείνη έχει πληρώσει ήδη το κόστος παραγωγής/προώθησης/μεταφοράς κτλ για τη συσκευασία που αγόρασα... Σε κάθε αγορά ο καταναλωτής έχει ΚΑΙ δικαιώματα. Το προφανές δικαίωμα όταν ακυρώνεται μια συναυλία είναι να του επιστραφεί το αντίτιμο που πλήρωσε για να πάει στην συναυλία αυτή. Το ότι οι εταιρείες έχουν πρόβλημα ρευστότητας μόνο ενώ οι καταναλωτές είναι άνετοι να βάζουν πλάτη σαν σκεπτικό δεν το καταλαβαίνω... 38 λεπτά πριν, stefanos_13 είπε Με μια γρήγορη αναζήτηση μιας και είμαι στο τηλ. https://www.efsyn.gr/efsyn-city/moysika-nea/242265_ti-tha-ishysei-gia-tis-synaylies-fetos-kalokairi το άρθρο του λινκ δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με το δικαίωμα voucher λες
Βασίλης_29 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Οπότε για να μην το κουράζουμε. Αν σου επιστρέψει τα χρήματα η εταιρεία, καλώς. Αν όχι, δεν θα πάρεις τίποτα, ρωτάς δικηγόρο αν θες να τους κυνηγήσεις, αλλά δεν αξίζει για τέτοιο ποσό να τους τρέξεις.
novoyo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 34 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Οπότε για να μην το κουράζουμε. Αν σου επιστρέψει τα χρήματα η εταιρεία, καλώς. Αν όχι, δεν θα πάρεις τίποτα, ρωτάς δικηγόρο αν θες να τους κυνηγήσεις, αλλά δεν αξίζει για τέτοιο ποσό να τους τρέξεις. Μα έχω μιλήσει ήδη με την εταιρεία (μέσω μέιλ, τηλέφωνο δεν σηκώνουν) και δεν δέχονται να κάνουν επιστροφή χρημάτων, μόνο βάουτσερ. Από ότι είδα τώρα πάντως, είναι πολλοί που την έχουν πατήσει και τους βρίζουν στη σελίδα τους στο facebook επειδή δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων. Ειδικά πολλοί που ήταν να έρθουν από το εξωτερικό και απλά χαρίζουν τα χρήματά τους με αυτόν το τρόπο...
greekfragma Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) έχετε κάθε δικαίωμα να ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω ότι όρους (καταχρηστικούς) και να έχουν στη σελίδα τους είτε ανέβηκαν εξαρχής είτε τροποποιήθηκαν αργότερα. μιλήστε συντονισμένα με δικηγόρο για να σας συμφέρει το κόστος του εξώδικου καταρχάς και αν δε συμμορφωθεί η εταιρία προχωράτε παρακάτω. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2020 από greekfragma
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Κάνε claim στην τράπεζα σου, θα επιστραφουν τα χρηματα σου γιατι δεν θελουν μπλεξιματα με την τραπεζα. Τι εξωδικα λετε ρε παιδια στον ανθρωπο, το εξωδικο ξεκινάει απο 100€. Πόσο ειναι το κόστος της συναυλίας; Τράπεζα, ή κάποια ενωση καταναλωτων, συνηγορο του καταναλωτη, εκποιζω, γενικη γραμματεια κλπ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ: ΠΛΗΡΩΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΑΤΕΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ. ΤΟ ΤΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΗΡΕ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΜΕ ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ, ΑΣ ΜΠΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.
Sorath Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Χρησιμοποίησε για αρχή κάποια δωρέαν αρχή (συνηγορο του καταναλωτη, Εκποιζω κτλ). Claim στην τράπεζα δεν μπορείς να κάνεις, γιατί η συναλλαγή έγινε με την συγκαταθεσή σου, όχι αυθαίρετα. Το οτι δεν πήρες το προϊόν/υπηρεσία δεν έχει να κάνει με την τράπεζα. Btw, οι αεροπορικές εταιρίες είναι υποχρεωμένες να επιστρέψουν τα χρήματα αν το ζητήσεις, άσχετα αν παρακαλάνε και επιμένουν για voucher. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2020 από Sorath
fernw_thn_souvla Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 9 ώρες πριν, novoyo είπε Με την ίδια λογική αν αγοράσω ένα πακέτο μακαρόνια και μόλις το ανοίξω δω ότι μουχλιασμένα μέσα, η εταιρεία δεν θα υποχρεούται να μου το αντικαταστήσει/επιστρέψει τα χρήματα, επειδή εκείνη έχει πληρώσει ήδη το κόστος παραγωγής/προώθησης/μεταφοράς κτλ για τη συσκευασία που αγόρασα... Σε κάθε αγορά ο καταναλωτής έχει ΚΑΙ δικαιώματα. Το προφανές δικαίωμα όταν ακυρώνεται μια συναυλία είναι να του επιστραφεί το αντίτιμο που πλήρωσε για να πάει στην συναυλία αυτή. Το ότι οι εταιρείες έχουν πρόβλημα ρευστότητας μόνο ενώ οι καταναλωτές είναι άνετοι να βάζουν πλάτη σαν σκεπτικό δεν το καταλαβαίνω... το άρθρο του λινκ δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με το δικαίωμα voucher λες Ας μην αναλύσουμε το τι ειναι λογικο, τι ειναι ηθικο και τι ειναι το νομιμο, για τον αν ενας νομος/ρυθμιση ειναι ηθικός κλπ κλπ, ειναι μεγαλη συζητηση.Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν παίρνω το μερος των εταιρειών απλα εξηγώ τα γεγονότα.Απο τη στιγμη που υπάρχει αυτη η ρυθμιση δεν ειναι παρανομο αυτο που κανουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα