Επισκέπτης Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, malmsteen1984 είπε . Οι περισσότεροι κανουν τα προβλεπομενα σερβις στην ωρα τους. Στην Ελλάδα φιλε μου όχι τόσο.Εχει κόστος. Όλα βγάζουν προβλήματα κάποια στιγμή. Π.χ. εμένα σε clk230 του 1998 με κρέμασε ο ουρανός πριν μερικές μέρες.Που δεν το περίμενα.Απλα έπεσε μετά από 22 χρόνια. Όλα πλέον είναι θέμα συντήρησης,και πάντα ήταν.Παντα υπήρχαν εξαιρέσεις και θα υπάρχουν στα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο.Αλλοτε πολλές σε κάποια μοντελα άλλοτε λιγότερα έως καθόλου στα ίδια ακριβώς μοντέλα,αναλογα τη χρονολογία. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2020 από jmmys
bill_zaf Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 6 ώρες πριν, NT1G είπε Για την σύγκριση πήγαμε από NEDC σε WLTP. Ειναι διαφορετικα το ξερω, ειναι πιο ρεαλιστικα τα νουμερα WLTP ,εγω το ανεφερα σκεπτομενος τα τελη κυκλοφοριας..τραγικο το 1000αρι να πληρωνει 152 ευρω αν εχει 127 γραμμαρια
agnostos13 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, bill_zaf είπε Ειναι διαφορετικα το ξερω, ειναι πιο ρεαλιστικα τα νουμερα WLTP ,εγω το ανεφερα σκεπτομενος τα τελη κυκλοφοριας..τραγικο το 1000αρι να πληρωνει 152 ευρω αν εχει 127 γραμμαρια Τα τέλη φέτος είναι έτσι, του χρόνου γιουβέτσι (λέμε τώρα...)
malmsteen1984 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 13 ώρες πριν, jmmys είπε 15 και 17 χιλιάρικα για yaris είναι πάρα πολλά. Σε αυτά τα χρήματα προσωπικά θα κοιτούσα το astra,όπως ειπώθηκε,το νέο Polo,το 208 ή ένα Auris μοντέλο 2018. Επίσης Kia ceed. Εφόσον θέλεις καινούριο,αλλιώς σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν ανωτέρα αμάξια 2-4 ετών,όπως το Auris που είπα. Το σημαντικότερο για μένα όταν αγοράζεις ένα καινούριο αμάξι είναι να σου αρέσει εσένα προσωπικά σαν εμφάνιση,και έξω και μέσα.Εννοειται αναλογα με τα χρηματα που θα διαθέσεις. Ολα τα αυτοκίνητα πλέον,2020,είναι αξιόπιστα όταν τα συντηρείς σωστά ή πιο σωστά έχουν την ίδια αξιοπιστία. 11 ώρες πριν, jmmys είπε Στην Ελλάδα φιλε μου όχι τόσο.Εχει κόστος. Όλα βγάζουν προβλήματα κάποια στιγμή. Π.χ. εμένα σε clk230 του 1998 με κρέμασε ο ουρανός πριν μερικές μέρες.Που δεν το περίμενα.Απλα έπεσε μετά από 22 χρόνια. Όλα πλέον είναι θέμα συντήρησης,και πάντα ήταν.Παντα υπήρχαν εξαιρέσεις και θα υπάρχουν στα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο.Αλλοτε πολλές σε κάποια μοντελα άλλοτε λιγότερα έως καθόλου στα ίδια ακριβώς μοντέλα,αναλογα τη χρονολογία. Τελικα βγαζουν η δε βγαζουν προβληματα; Με μπερδεψες. Εσυ τη clk τη συντηρουσες ναι η οχι;
Krepalidis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Οποιοδήποτε αμάξι με λιγότερα από 70 άλογα , είναι αποκλειστικά για αστική , χαλαρή χρήση ενός ατόμου, βαρειά ζευγαριου με πενιχρές απαιτήσεις που αναζητούν ένα απλό φτηνό μεταφορικό μέσο. Η διαφορά της τιμής 10-20% σε σχέση με την σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη κάνει το Yaris με τα 120 άλογα value for money. 2
sargus Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δεν έχω οδηγήσει το νέο yaris. Το παλιό ήταν αίσχος! Πάντως η Toyota δια στόματος του προέδρου της έκανε στροφή σε πιο "ευχάριστα" στο δρόμο αυτοκίνητα. Τέτοιο είναι το chr που έχω οδηγήσει κ η νέα corolla από ότι ακούω. Αντίστοιχο λογικά θα είναι και το νέο yaris που με τα 120 άλογα θα είναι και πολύ δυνατό. Οπότε μια χαρά αγορά θα είναι και αν έχει την αξιόπιστια που συνοδεύει τη μάρκα κ το μοντέλο αυτό, τότε το λες κ εξαιρετική αγορά! 1
Krepalidis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Έχω οδηγήσει το προηγούμενο με 111 άλογα από τον 1.5 κινητήρα σε αυτόματο. Ευχάριστη οδήγηση, καμία σχέση με τα 69 άλογα του χιλιαρη. Στην νέα του έκδοση αν έφτασε τα 70κατι , σιγά την διαφορά... Για τον κυβισμό των 1.500 κ.ε. τα πλέον 121 άλογα βγαίνουν "ξεκούραστα". Τι να πουν και τα καημένα 1000 κ.ε. που τα πιέζουνε να βγάλουν 120 κι 140 άλογα;
toyo73 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2020 Στις 26/8/2020 στις 3:27 ΜΜ, fragma είπε Το περιμενα καιρό έχοντας αποφασίσει να το αγοράσω, αλλα το είδα απο κοντά και δεν με τρέλανε. Το εσωτερικό αποπνέει ποιότητα, αλλά αυτά τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών δεν μου πολυκάθονται. Τα 13700 της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλή τιμή και με εντυπωσιακό εξοπλισμό για βασική έκδοση (εχει ακόμα και ζάντες αλουμινίου!)αλλά ο χιλιάρης με τα 72 άλογα ψόφιος και μου έκανε και εντυπωση η τιμή των 127 γραμμαρίων CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα, οπότε οι μοναδικές λογικές επιλογές είναι ο 1.5 στα 121 άλογα με 15.500 ευρώ, ή το υβριδικό στα 17.300. Θά ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει η αγορά. Πας σε 15αρι χωρις σκεψη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα