Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το περιμενα καιρό έχοντας αποφασίσει να το αγοράσω, αλλα το είδα απο κοντά και δεν με τρέλανε. Το εσωτερικό αποπνέει ποιότητα, αλλά αυτά τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών δεν μου πολυκάθονται. Τα 13700 της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλή τιμή και με εντυπωσιακό εξοπλισμό για βασική έκδοση (εχει ακόμα και ζάντες αλουμινίου!)αλλά ο χιλιάρης με τα 72 άλογα ψόφιος και μου έκανε και εντυπωση η τιμή των 127 γραμμαρίων  CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα, οπότε οι μοναδικές λογικές επιλογές είναι ο 1.5 στα 121 άλογα με 15.500 ευρώ, ή το υβριδικό στα 17.300. Θά ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει η αγορά. 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα ρωτησω ...γιατι toyota?τοσες μαρκες εχουν πολυ αξιολογα και πανεμορφα αυτοκινητα, γιατι να ακριβοπληρωσεις ενα toyota?

Μοντελο του 20 ,αρα euro6b και εχει τοσους ρυπους?  Το qashqai ,captur,duster,clio κ οσα φορανε τον 1500dci της renault βγαζουν 99 γραμμαρια απο το 2014...το huyndai i20  που ειναι 1260cc με 90 αλογα απο το 2011 που ειναι euro5 βγαζει 113 γραμμαρια....ετσι για την.συγκριση

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Εγω θα ρωτησω ...γιατι toyota?τοσες μαρκες εχουν πολυ αξιολογα και πανεμορφα αυτοκινητα, γιατι να ακριβοπληρωσεις ενα toyota?

Για να σου απαντήσω ειλικρινά, ο μοναδικός λόγος είναι η αξιοπιστία που λένε οτι έχουν, και η 6ετής εγγύηση τους. Ειχα πάντα γερμανικά αμάξια και μετά απο διάφορες περιπέτειες και βλάβες που αντιμετώπισα , λέω να αλλάξω ρότα και να κοιτάξω προς την ανατολή. Το νέο 208 βέβαια είναι πολύ πιο όμορφο.... Δεν ξέρω, εχω μπερδευτεί.

Επεξ/σία από fragma
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Εγω θα ρωτησω ...γιατι toyota?τοσες μαρκες εχουν πολυ αξιολογα και πανεμορφα αυτοκινητα, γιατι να ακριβοπληρωσεις ενα toyota?

Μοντελο του 20 ,αρα euro6b και εχει τοσους ρυπους?  Το qashqai ,captur,duster,clio κ οσα φορανε τον 1500dci της renault βγαζουν 99 γραμμαρια απο το 2014...το huyndai i20  που ειναι 1260cc με 90 αλογα απο το 2011 που ειναι euro5 βγαζει 113 γραμμαρια....ετσι για την.συγκριση

Οντως, δεν καταλαβαίνω αυτή την τιμή για τόσο καινούργιο κινητήρα. Αλλά έτσι κι αλλιώς τον χιλιάρη δεν τον σκέφτομαι γιατί είναι ψόφιος. Το υβριδικό ζαχαρώνω, αλλά 17μιση χιλάρικα σήμερα οσο να ναι ψιλοδιστάζω να τα σκάσω. 

Δημοσ.

Το ειπες πολυ σωστα..."που λενε οτι εχουν" 

Η toyota ειχε οντως αξιοπιστια, αλλα αρχισε να φθήνει απο το 2003 και πανω. Για να λεμε του στραβου το δικιο ,σχεδον ολες οι εταιριες ειναι καθε περσι και καλυτερα,και η bmw ας πουμε δεν εχει καμια σχεση το Ε30 του 1990 με το E90 .το E30 δουλευει απροβληματιστα μεχρι σημερα ,30 κ πλεον χρονια, το E90 δεν νομιζω με την ποιοτητα που εχουν να δουλευουν το 2045.

Το κακο με την toyota ειναι εκτος του οτι εχει ριξει την ποιοτητα ,οπως ολοι βεβαια, εχει κρατησει τις τιμες ψηλα και ο εξοπλισμος ειναι για γελια..αλλες εταιριες σε ιδια αυτοκινητα πολης, εχουν με πολυ λιγοτερα λεφτα,park sensor,bluetooth ,μεχρι θερμενομενα καθισματα και τιμονι

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fragma είπε

Οντως, δεν καταλαβαίνω αυτή την τιμή για τόσο καινούργιο κινητήρα. Αλλά έτσι κι αλλιώς τον χιλιάρη δεν τον σκέφτομαι γιατί είναι ψόφιος. Το υβριδικό ζαχαρώνω, αλλά 17μιση χιλάρικα σήμερα οσο να ναι ψιλοδιστάζω να τα σκάσω. 

Το yaris γενικότερα ποτέ δεν μ'άρεσε αλλά γούστα είναι αυτα, απο εκεί και έπειτα επειδή έχω υβριδικό toyota, θεωρώ οτι δεν αξίζουν τα extra χρήματα για υβριδικό Yaris λόγω των μικρών μπαταριών που έχει, με αποτέλεσμα η διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με το απλό μοντέλο να είναι πάνω κάτω η ίδια. Η υβριδική τεχνολογία αξιοποιειται καλύτερα σε  μεγαλύτερα αυτοκίνητα που καταναλώνουν περισσότερο, αλλά συγχρόνως έχουν και λόγω μεγέθους περισσότερο χώρο για μεγαλύτερες μπαταρίες. 
  Eγώ θα έριχνα και μια ματιά προς ΚΙΑ μιας και έχει αξιόλογα μικρα σε καλύτερες τιμές αλλά και 7 χρόνια εγγύηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fragma είπε

Το περιμενα καιρό έχοντας αποφασίσει να το αγοράσω, αλλα το είδα απο κοντά και δεν με τρέλανε. Το εσωτερικό αποπνέει ποιότητα, αλλά αυτά τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών δεν μου πολυκάθονται. Τα 13700 της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλή τιμή και με εντυπωσιακό εξοπλισμό για βασική έκδοση (εχει ακόμα και ζάντες αλουμινίου!)αλλά ο χιλιάρης με τα 72 άλογα ψόφιος και μου έκανε και εντυπωση η τιμή των 127 γραμμαρίων  CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα, οπότε οι μοναδικές λογικές επιλογές είναι ο 1.5 στα 121 άλογα με 15.500 ευρώ, ή το υβριδικό στα 17.300. Θά ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει η αγορά. 

Έχει εμφανιστεί στις εκθέσεις το νέο Yaris; Που το είδες από κοντά αν επιτρέπεται;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Εγω θα ρωτησω ...γιατι toyota?τοσες μαρκες εχουν πολυ αξιολογα και πανεμορφα αυτοκινητα, γιατι να ακριβοπληρωσεις ενα toyota?

Μοντελο του 20 ,αρα euro6b και εχει τοσους ρυπους?  Το qashqai ,captur,duster,clio κ οσα φορανε τον 1500dci της renault βγαζουν 99 γραμμαρια απο το 2014...το huyndai i20  που ειναι 1260cc με 90 αλογα απο το 2011 που ειναι euro5 βγαζει 113 γραμμαρια....ετσι για την.συγκριση

Για την σύγκριση πήγαμε από NEDC σε WLTP.

  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, fragma said:

τιμή των 127 γραμμαρίων  CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα,

101 βλέπω στη σελίδα της Toyota. 

Εκτός αν κοιτάζω κάτι λάθος. 

Από εκεί και πέρα αφού δεν σου αρέσει δεν βλέπω το λόγο να το πάρεις. 

Αν θες για λόγους αξιοπιστίας και μεγάλης εγγύησης πας και σε KIA ή Hyundai για παράδειγμα. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, fragma είπε

Το περιμενα καιρό έχοντας αποφασίσει να το αγοράσω, αλλα το είδα απο κοντά και δεν με τρέλανε. Το εσωτερικό αποπνέει ποιότητα, αλλά αυτά τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών δεν μου πολυκάθονται. Τα 13700 της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλή τιμή και με εντυπωσιακό εξοπλισμό για βασική έκδοση (εχει ακόμα και ζάντες αλουμινίου!)αλλά ο χιλιάρης με τα 72 άλογα ψόφιος και μου έκανε και εντυπωση η τιμή των 127 γραμμαρίων  CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα, οπότε οι μοναδικές λογικές επιλογές είναι ο 1.5 στα 121 άλογα με 15.500 ευρώ, ή το υβριδικό στα 17.300. Θά ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει η αγορά. 

O 1000ρης ειναι γελοιος κινητηρας.

Στο μοντελο του 2005, ηταν μια χαρα.

Εχει παρει φιλος μου το γιαρις του 2017, με τον 1.3, και δε παει βημα

οδηγαω και εταιρκο με τον 1.3 και δε παει βημα

φαντασου τωρα με το 1.0...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, fragma είπε

Το περιμενα καιρό έχοντας αποφασίσει να το αγοράσω, αλλα το είδα απο κοντά και δεν με τρέλανε. Το εσωτερικό αποπνέει ποιότητα, αλλά αυτά τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών δεν μου πολυκάθονται. Τα 13700 της βασικής έκδοσης είναι πολύ καλή τιμή και με εντυπωσιακό εξοπλισμό για βασική έκδοση (εχει ακόμα και ζάντες αλουμινίου!)αλλά ο χιλιάρης με τα 72 άλογα ψόφιος και μου έκανε και εντυπωση η τιμή των 127 γραμμαρίων  CO2 για τόσο αδύναμο κινητήρα, οπότε οι μοναδικές λογικές επιλογές είναι ο 1.5 στα 121 άλογα με 15.500 ευρώ, ή το υβριδικό στα 17.300. Θά ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει η αγορά. 

15 και 17 χιλιάρικα για yaris είναι πάρα πολλά.

Σε αυτά τα χρήματα προσωπικά θα κοιτούσα το astra,όπως ειπώθηκε,το νέο Polo,το 208 ή ένα Auris μοντέλο 2018.

Επίσης Kia ceed.

Εφόσον θέλεις καινούριο,αλλιώς σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν ανωτέρα αμάξια 2-4 ετών,όπως το Auris που είπα.

Το σημαντικότερο για μένα όταν  αγοράζεις ένα καινούριο αμάξι είναι να σου αρέσει εσένα προσωπικά σαν εμφάνιση,και έξω και μέσα.Εννοειται αναλογα με τα χρηματα που θα διαθέσεις.

Ολα τα αυτοκίνητα πλέον,2020,είναι αξιόπιστα όταν τα συντηρείς σωστά ή πιο σωστά έχουν την ίδια αξιοπιστία.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, jmmys είπε

 

Ολα τα αυτοκίνητα πλέον,2020,είναι αξιόπιστα όταν τα συντηρείς σωστά ή πιο σωστά έχουν την ίδια αξιοπιστία.

Αυτο πως προκυπτει; ετσι απο το μυαλο σου το εβγαλες;

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, malmsteen1984 είπε

Αυτο πως προκυπτει; ετσι απο το μυαλο σου το εβγαλες;

Κοινή λογική εν ετη 2020 σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου. 

Εκτός αν είσαι κολλημένος με χώρες και με μάρκες.

Δημοσ.

Με αυτο το σκεπτικο κανενα αυτοκινητο δε θα χαλουσε. Οι περισσότεροι κανουν τα προβλεπομενα σερβις στην ωρα τους. Και δεν εχω κανενα κολλημα με τις μαρκες. Μεχρι τωρα 3 διαφορετικες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...