Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

παιδια παρελαβα , 

καλη κατασκευη φαινετε, βεβαια ,

αυτες ειναι οι φωτογραφιες , αν ειν αι απομιμηση η οχι δεν ξερω διοτι εχει σημα νοκια και εισαγωγη στη οθονη οπως τα νοκια.

για την μπαταρια δεν ξερω ? την γνωριζετε?

 αν εχει καποιος ιδεα πως μπορουμε να αλλαξουμε το μενου? γιατι ελληνικα δεν εχει .

12.jpg

25.jpg

48.jpg

Δημοσ.

Ελληνικά ξεχνάμε αφού δεν είναι κανονικό Nokia. Για επιστροφή χρημάτων παίζει τίποτα; Διότι όταν κάναμε την αγορά δεν υπήρχε κάπου στο description ότι είναι απομίμηση. Έπειτα το έβαλαν τέρμα κάτω για να μην το δει κανεις, και πλέον το έχουν μόλις μπεις πάνω πάνω για να έχουν έτοιμη απάντηση στο live chat. Εντομεταξυ εξηγώντας τους στο τσατ ότι όταν έγινε η αγορά δεν υπήρχε αναφορά ότι είναι απομίμηση, απαντάνε ότι θέλουν. Πως προχωράμε σε τέτοια περίπτωση; Είδα κάποιοι πήραν refund. Εγώ προσωπικά δεν έχω παραλάβει καν ακόμα. Εάν αρνηθώ την παραλαβή τι παίζει;

Δημοσ.

Και εγώ έχω 3 μέρες που παρέλαβα. 

Δυστυχώς δεν έχει ελληνικα αν και το ήξερα οταν το παρήγγειλα 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις ‎29‎/‎09‎/‎2020 στις 10:32 ΜΜ, alan boy είπε

Και εγώ έχω 3 μέρες που παρέλαβα. 

Δυστυχώς δεν έχει ελληνικα αν και το ήξερα οταν το παρήγγειλα 

https://totrdlo.ru/en/kak-otlichit-nokia-3310-original-ot-kitaya-telefon-vkworld-z3310---kopiya-luchshe.html

ειναι αυτο με αλλη ονομασια. απο λειτουργικο ,,,,,,αγνωστο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι ΝΟΚΙΑ το είχα γράψει και στο τοπικό της προσφοράς, όταν υπήρχε μόνο στις ερωτήσεις - απαντήσεις κάτω (για αυτό είναι σημαντικό να τα διαβάσετε). Μετά το πέρασαν με σημείωση με ψηλά γράμματα. Τεράστια φάουλ του μαγαζιού. Μάλλον θετικό είναι ότι δεν τα παραλαμβάνετε καν, αφού λογικά θα γίνει επιστροφή χρημάτων και γλιτώνετε την ταλαιπωρία. Θα έγινε μαζική επιστροφή και σου λέει κάτσε να το προλάβουμε... Όσοι παραλαβατε ή επιστρέψτε το ή κρατήστε το χωρίς Ελληνικά. Δεν μπαίνουν ούτε με σφαίρες...

Επεξ/σία από eko13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, eko13 είπε

Δεν είναι ΝΟΚΙΑ το είχα γράψει και στο τοπικό της προσφοράς, όταν υπήρχε μόνο στις ερωτήσεις - απαντήσεις κάτω (για αυτό είναι σημαντικό να τα διαβάσετε). Μετά το πέρασαν με σημείωση με ψηλά γράμματα. Τεράστια φάουλ του μαγαζιού. Μάλλον θετικό είναι ότι δεν τα παραλαμβάνετε καν, αφού λογικά θα γίνει επιστροφή χρημάτων και γλιτώνετε την ταλαιπωρία. Θα έγινε μαζική επιστροφή και σου λέει κάτσε να το προλάβουμε... Όσοι παραλαβατε ή επιστρέψτε το ή κρατήστε το χωρίς Ελληνικά. Δεν μπαίνουν ούτε με σφαίρες...

μετα απο 5 μερες που το εχω , η μπαταρια του κραταει 1-2 ωρες σε stand by  και αν γινει κληση πεφτει μετα απο 2 λεπτα. ελλατωματικη μπαταρια. 

Επεξ/σία από npil
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα πριν καμιά βδομάδα. Fake προφανώς. Από τότε είμαι στα emails μαζί τους (δεν βάζω banggood app στο κινητό ούτε με σφαίρες). 4 τους έχω στείλει, 4 φορές μου απαντήσαν, χρονοτριβώντας και εξαντλώντας την υπομονή μου. Στείλε μας φωτογραφίες, περίμενε να επικοινωνήσουμε με το warehouse, α sorry έχουμε εθνική εορτή και ξαναμιλάμε σε 3-4 εργάσιμες, και άλλα ωραία με τελευταίο το "ξέρεις μια χαρά στο έχουμε στείλει εμείς, αν τώρα δεν σου αρέσει και θες full refund το στέλνεις πίσω με δικά σου έξοδα. Αλλιώς μπορούμε να σου κάνουμε ένα partial refund 6 ευρώ και να κρατήσεις την μπακατέλα."

Ε και τσαντίστηκα ακόμα περισσότερο με το θράσος τους και άνοιξα paypal dispute case στο οποίο μέχρι τώρα μου έχουν απαντήσει ένα γενικό automated μήνυμα. Δεν είναι τα έξτρα 8 ευρώ, είναι η κοροιδεία.

Ας αλλάξει κάποιος mod το "Banggod" στον τίτλο του θέματος με "Banggood".

Επεξ/σία από helicoid
Δημοσ.
1 ώρα πριν, helicoid είπε

Παρέλαβα πριν καμιά βδομάδα. Fake προφανώς. Από τότε είμαι στα emails μαζί τους (δεν βάζω banggood app στο κινητό ούτε με σφαίρες). 4 τους έχω στείλει, 4 φορές μου απαντήσαν, χρονοτριβώντας και εξαντλώντας την υπομονή μου. Στείλε μας φωτογραφίες, περίμενε να επικοινωνήσουμε με το warehouse, α sorry έχουμε εθνική εορτή και ξαναμιλάμε σε 3-4 εργάσιμες, και άλλα ωραία με τελευταίο το "ξέρεις μια χαρά στο έχουμε στείλει εμείς, αν τώρα δεν σου αρέσει και θες full refund το στέλνεις πίσω με δικά σου έξοδα. Αλλιώς μπορούμε να σου κάνουμε ένα partial refund 6 ευρώ και να κρατήσεις την μπακατέλα."

Ε και τσαντίστηκα ακόμα περισσότερο με το θράσος τους και άνοιξα paypal dispute case στο οποίο μέχρι τώρα μου έχουν απαντήσει ένα γενικό automated μήνυμα. Δεν είναι τα έξτρα 8 ευρώ, είναι η κοροιδεία.

Ας αλλάξει κάποιος mod το "Banggod" στον τίτλο του θέματος με "Banggood".

1ον: Δεν θα βγάλεις άκρη με emails. Απλά θα σπαταλησεις τον χρόνο σου. Χρησιμοποίησε το Chat. Γενικα ακόμη και στο Amazon πιο εύκολα και άμεσα έβγαλα άκρη μέσω Chat πάρα με emails. Μιλάς στο Chat και κάθεσαι εκεί και τους πρήζεις μέχρι να τα καταφέρεις. Θα σου πάρει πολύ ώρα οπότε κοίτα να είσαι ήρεμος και να επαναλμβανεις σαν κασέτα αυτό που θέλεις χωρίς να δέχεσαι ότι ψίχουλα σου προσφέρουν. Αα δεν ξέρω εαν αξίζει τον κόπο για 6-7€.

2ον: Είναι πολύ κλασικό με το Banggood να σου λένε επέστρεψε το και θα σου κάνουμε refund. Εντωμεταξύ πρέπει να το στείλεις με tracking κάτι που δεν συμφέρει αλλιώς θα χαθεί και να περιμένεις πάνω από ένα μήνα (ίσως και 2) για να περάσει τελωνείο να το παραλάβουν και να το καταγραψουν. Μου έχει συμβεί στο τέλος μετά από 4 μήνες να μου επιστραφεί το δέμα πίσω! Από τότε σοβαρές αγορές από Banggood τέλος για εμένα.

3) Οι τυχεροί ήταν αυτοί που πρόλαβαν να παραλάβουν στην άκρη και έκαναν claim για fake που και κράτησαν την συσκευή και πήραν τα χρήματα πίσω. Τώρα θα φας ταιπωρια.Γι αυτό και εγώ απλά ακύρωσα αλλά και πάλι ταλαιπωρια έφαγα για να ακυρωσω

Δημοσ.
10 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

1ον: Δεν θα βγάλεις άκρη με emails. Απλά θα σπαταλησεις τον χρόνο σου. Χρησιμοποίησε το Chat. Γενικα ακόμη και στο Amazon πιο εύκολα και άμεσα έβγαλα άκρη μέσω Chat πάρα με emails. Μιλάς στο Chat και κάθεσαι εκεί και τους πρήζεις μέχρι να τα καταφέρεις. Θα σου πάρει πολύ ώρα οπότε κοίτα να είσαι ήρεμος και να επαναλμβανεις σαν κασέτα αυτό που θέλεις χωρίς να δέχεσαι ότι ψίχουλα σου προσφέρουν. Αα δεν ξέρω εαν αξίζει τον κόπο για 6-7€.

2ον: Είναι πολύ κλασικό με το Banggood να σου λένε επέστρεψε το και θα σου κάνουμε refund. Εντωμεταξύ πρέπει να το στείλεις με tracking κάτι που δεν συμφέρει αλλιώς θα χαθεί και να περιμένεις πάνω από ένα μήνα (ίσως και 2) για να περάσει τελωνείο να το παραλάβουν και να το καταγραψουν. Μου έχει συμβεί στο τέλος μετά από 4 μήνες να μου επιστραφεί το δέμα πίσω! Από τότε σοβαρές αγορές από Banggood τέλος για εμένα.

3) Οι τυχεροί ήταν αυτοί που πρόλαβαν να παραλάβουν στην άκρη και έκαναν claim για fake που και κράτησαν την συσκευή και πήραν τα χρήματα πίσω. Τώρα θα φας ταιπωρια.Γι αυτό και εγώ απλά ακύρωσα αλλά και πάλι ταλαιπωρια έφαγα για να ακυρωσω

1) Chat παίζει μόνο από το app. Όπως τόνισα το app δεν το βάζω ούτε με σφαίρες στο κινητό μου. Από browser βγάζει επιλογή για after sales support μόνο μέσω email. Και αυτό είναι πιο αξιόπιστο επειδή έχεις αποδεικτικά όλης της κατάστασης αν χρειαστεί να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας.

2) Αυτό που λες ισχύει αν μετανιώσεις για κάτι που σου στείλανε σωστά, κι εσύ άλλαξες γνώμη και δεν το θέλεις πια. Αν πρέπει να γυρίσει πισώ γιατι δεν είναι το προιόν που αγόρασες, είναι χαλασμένο, είναι χρησιμοποιημένο κτλ, τότε τα μεταφορικά επιστροφής βαραίνουν τον πωλητή και όχι τον αγοραστή. Αυτοί προφανώς θα σου λένε οτι θέλουν και θα σε παραμυθιάζουν. Αν το δεχτείς είναι δικό σου λάθος, καθώς έτσι αποποιείσαι τα δικαιώματα σου και ουσιαστικά δέχεσαι οτι η επιστροφή γίνεται από δικό σου καπρίτσιο κι όχι από λάθος του πωλητή. Γι'αυτό ακριβώς αγοράζουμε πάντα μέσω Paypal, για να είμαστε καλυμένοι.

3) Το να κρατήσω την συσκευή δεν με καίει. Να την κάνω τι; Προφανώς δεν είναι αξιόπιστο, προφανώς θα έχει SAR στον θεό, ήδη κάποιος πιο πάνω λέει οτι η μπαταρία του χάλασε από την δεύτερη μέρα κτλ. Δεν βρίσκω κάποιο μοντέλο χρήσης δηλαδή που θα μπορούσε να καλύψει. Οπότε δεν το θεωρώ και ιδιαίτερη τύχη για κάποιον να χρησιμοποιεί αυτό το κινητό. Πιο πολύ για recipe for disaster το κόβω. Προφανώς και αν ήξερα από την αρχή οτι ήταν fake δεν θα το αγόραζα.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, helicoid είπε

1) Chat παίζει μόνο από το app. Όπως τόνισα το app δεν το βάζω ούτε με σφαίρες στο κινητό μου. Από browser βγάζει επιλογή για after sales support μόνο μέσω email. Και αυτό είναι πιο αξιόπιστο επειδή έχεις αποδεικτικά όλης της κατάστασης αν χρειαστεί να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας.

2) Αυτό που λες ισχύει αν μετανιώσεις για κάτι που σου στείλανε σωστά, κι εσύ άλλαξες γνώμη και δεν το θέλεις πια. Αν πρέπει να γυρίσει πισώ γιατι δεν είναι το προιόν που αγόρασες, είναι χαλασμένο, είναι χρησιμοποιημένο κτλ, τότε τα μεταφορικά επιστροφής βαραίνουν τον πωλητή και όχι τον αγοραστή. Αυτοί προφανώς θα σου λένε οτι θέλουν και θα σε παραμυθιάζουν. Αν το δεχτείς είναι δικό σου λάθος, καθώς έτσι αποποιείσαι τα δικαιώματα σου και ουσιαστικά δέχεσαι οτι η επιστροφή γίνεται από δικό σου καπρίτσιο κι όχι από λάθος του πωλητή. Γι'αυτό ακριβώς αγοράζουμε πάντα μέσω Paypal, για να είμαστε καλυμένοι.

3) Το να κρατήσω την συσκευή δεν με καίει. Να την κάνω τι; Προφανώς δεν είναι αξιόπιστο, προφανώς θα έχει SAR στον θεό, ήδη κάποιος πιο πάνω λέει οτι η μπαταρία του χάλασε από την δεύτερη μέρα κτλ. Δεν βρίσκω κάποιο μοντέλο χρήσης δηλαδή που θα μπορούσε να καλύψει. Οπότε δεν το θεωρώ και ιδιαίτερη τύχη για κάποιον να χρησιμοποιεί αυτό το κινητό. Πιο πολύ για recipe for disaster το κόβω. Προφανώς και αν ήξερα από την αρχή οτι ήταν fake δεν θα το αγόραζα.

1) Δεν ισχύει αυτό που λες. Εγώ με Chat μίλησα μέσω PC χωρίς να εχω βάλει καμία εφαρμογή. Ήθελε λίγο ψάξιμο αλλά το βρήκα καπου μέσα. Νομίζω κάπου στο help η στις παραγγελίες. Θα σε γελάσω αλλά με chat μίλησα μέσω PC και όχι εφαρμογής. Υπόψη ότι μιλούσα σχεδόν 1,5 ώρα μέχρι να βρω άκρη διότι η παραγγελία φαινοταν απεσταλμένη αλλά είχε επιστραφεί στην ευρωπαϊκή αποθήκη και ήθελαν να περιμένω να την παραλάβω (!!!) για να μπω σε διαδικασία επιστροφής και φεξε μου. Τους έπρηξα και μου έκαναν refund σε 2 ημέρες τελικά.

2) Καλή τύχη με τους Κινέζους σε refund από μεταφορικά για επιστροφή. Εδώ με PayPal και πάλι δύσκολα βρίσκεις άκρη.

3) Για PayPal να ξέρεις ότι και πάλι θα πάει μακριά η βαλίτσα και πρέπει να βρεις εάν κάποιος έχει κανένα print screen από την αρχική δημοσίευση που δεν ανέφερε για μαϊμού αντίγραφο Nokia. Εμένα στο chat μου έλεγαν ότι δεν πουλάνε αντιγραφές αλλά μόνο original φαντάσου ενώ την ίδια στιγμή το είχαν αλλάξει και το ανέφεραν. Νομίζω κάπου στο αρχικό post είχε αναφερθεί κάποιος να έχει print screen. Αλλιώς ούτε με PayPal θα βγάλεις άκρη. Δαν δεν τα καταφέρεις με το chat παρε τα 6€ και ζητά τίποτε bonus η εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές και ξεμπερδεύεις να μειώσεις τουλάχιστον την χασούρα.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

1) Δεν ισχύει αυτό που λες. Εγώ με Chat μίλησα μέσω PC χωρίς να εχω βάλει καμία εφαρμογή. Ήθελε λίγο ψάξιμο αλλά το βρήκα καπου μέσα. Νομίζω κάπου στο help η στις παραγγελίες. Θα σε γελάσω αλλά με chat μίλησα μέσω PC και όχι εφαρμογής. Υπόψη ότι μιλούσα σχεδόν 1,5 ώρα μέχρι να βρω άκρη διότι η παραγγελία φαινοταν απεσταλμένη αλλά είχε επιστραφεί στην ευρωπαϊκή αποθήκη και ήθελαν να περιμένω να την παραλάβω (!!!) για να μπω σε διαδικασία επιστροφής και φεξε μου. Τους έπρηξα και μου έκαναν refund σε 2 ημέρες τελικά.

2) Καλή τύχη με τους Κινέζους σε refund από μεταφορικά για επιστροφή. Εδώ με PayPal και πάλι δύσκολα βρίσκεις άκρη.

3) Για PayPal να ξέρεις ότι και πάλι θα πάει μακριά η βαλίτσα και πρέπει να βρεις εάν κάποιος έχει κανένα print screen από την αρχική δημοσίευση που δεν ανέφερε για μαϊμού αντίγραφο Nokia. Εμένα στο chat μου έλεγαν ότι δεν πουλάνε αντιγραφές αλλά μόνο original φαντάσου ενώ την ίδια στιγμή το είχαν αλλάξει και το ανέφεραν. Νομίζω κάπου στο αρχικό post είχε αναφερθεί κάποιος να έχει print screen. Αλλιώς ούτε με PayPal θα βγάλεις άκρη. Δαν δεν τα καταφέρεις με το chat παρε τα 6€ και ζητά τίποτε bonus η εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές και ξεμπερδεύεις να μειώσεις τουλάχιστον την χασούρα.

1) Εσύ έκανες ακύρωση παραγγελίας. Κοινώς πήγες Contact Us > Order & tax > Cancel Order > Any option > Live Chat. Εκεί και Chat βγάζει, και Facebook Messenger βγάζει, και τηλεφωνική επικοινωνία βγάζει. Χαίρω πολύ. Εμείς μιλάμε για After Sales Support. Βρες μου εκεί το Chat option.

2) Μια χαρά έχω πάρει λεφτά πίσω από κινέζους στο Ebay για επιστροφή CPUs που είχαν στείλει το σωστό μοντέλο αλλά λάθος revision. Και τους έβαλα να πληρώσουν και τα έξοδα της επιστροφής μιας και ήταν δικό τους λάθος. Και τους έβαλα να μου ξαναστείλουν και δεύτερη φορά λεφτά, επειδή την πρώτη φορά το έκαναν ως πληρωμή και το Paypal κράτησε προμήθεια και δεν μου μπήκε όλο το ποσό των μεταφορικών επιστροφής. Άρα οι εμπειρίες μας διαφέρουν.

3) Τι brand λέει τώρα το item link; Bakeey. Τι brand έλεγε στις 7 Σεπτέμβρη το item link; Nokia. Και προφανώς στις 10 Αυγούστου που το αγόρασα δεν υπήρχαν καν τα κόκκινα γράμματα που βάλανε πιο μετά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...