greekbusters Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Κοιτάτε να δείτε. Έχω το αναγραφόμενο κινητό και το έχω πάει πρώτη φορά για σέρβις (καμμένα πιξελ στην οθόνη), μετά δευτερη φορά σέρβις ( υπερθέρμανση χωρίς λόγο) και τώρα δεν μου δουλεύει η ασύρματη φόρτιση εδώ και μέρες έτσι ξαφνικά. Έχω ακόμα 4 μήνες εγγύησης και θα το πάω για σέρβις πάλι όπου όλες τις φορές έχουν φερθεί άψογα. Βέβαια έχω διαβάσει πως μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση συσκευής μετά την Τρίτη φορά; να το κυνηγήσω η απλά να το φτιάξω και έχει ο θεός μετά; Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από greekbusters
SeNNinhA Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 45 λεπτά πριν, greekbusters είπε Κοιτάτε να δείτε. Έχω το αναγραφόμενο κινητό και το έχω πάει πρώτη φορά για σέρβις (καμμένα πιξελ στην οθόνη), μετά δευτερη φορά σέρβις ( υπερθέρμανση χωρίς λόγο) και τώρα δεν μου δουλεύει η ασύρματη φόρτιση εδώ και μέρες έτσι ξαφνικά. Έχω ακόμα 4 μήνες εγγύησης και θα το πάω για σέρβις πάλι όπου όλες τις φορές έχουν φερθεί άψογα. Βέβαια έχω διαβάσει πως μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση συσκευής μετά την Τρίτη φορά; να το κυνηγήσω η απλά να το φτιάξω και έχει ο θεός μετά; Συμφωνα με την νομοθεσια μπορεις να ζητησεις αντικατασταση ή και τα λεφτα σου πισω. Αλλα προετοιμασου να μαλώσεις για κατι τετοιο. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, greekbusters είπε Κοιτάτε να δείτε. Έχω το αναγραφόμενο κινητό και το έχω πάει πρώτη φορά για σέρβις (καμμένα πιξελ στην οθόνη), μετά δευτερη φορά σέρβις ( υπερθέρμανση χωρίς λόγο) και τώρα δεν μου δουλεύει η ασύρματη φόρτιση εδώ και μέρες έτσι ξαφνικά. Έχω ακόμα 4 μήνες εγγύησης και θα το πάω για σέρβις πάλι όπου όλες τις φορές έχουν φερθεί άψογα. Βέβαια έχω διαβάσει πως μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση συσκευής μετά την Τρίτη φορά; να το κυνηγήσω η απλά να το φτιάξω και έχει ο θεός μετά; Τρίτη φορα με το ίδιο πρόβλημα ή και με διαφορετικά προβλήματα;
greekbusters Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Τρίτη φορα με το ίδιο πρόβλημα ή και με διαφορετικά προβλήματα; Διαφορετικο πρόβλημα κάθε φορά
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, greekbusters είπε Διαφορετικο πρόβλημα κάθε φορά Σορρυ εννοώ αυτό με την αλλαγή συσκευής σε ποια περίπτωση ισχύει ;Ή δεν παίζει ρόλο;
greekbusters Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Σορρυ εννοώ αυτό με την αλλαγή συσκευής σε ποια περίπτωση ισχύει ;Ή δεν παίζει ρόλο; Αυτή ειναι και η αρχική μου ερώτηση εμένα.
SeNNinhA Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, greekbusters είπε Αυτή ειναι και η αρχική μου ερώτηση εμένα. Θα βρεις απαντησεις στην νομοθεσια περι εγγυησεων. Ριξε μια ματια Αυτο που σε αφορα αμεσα: Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Δεν εχει σχεση με το ποσες φορες το επισκευασες αλλα αυτο ειναι ενα δυνατο επιχειρημα ομως. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από SeNNinhA 1
filip123go Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Σε σέρβις που δούλευα εγώ πριν κάποια χρόνια (για λάπτοπ, όχι για κινητά) ο πελάτης είχε δικαίωμα να ζητήσει τα λεφτά του πίσω η αντικατάσταση όταν ερχόταν για την ίδια βλάβη το λάπτοπ. Βέβαια είναι λίγο διαφορετικό αλλά έχει μια λογική (στα λάπτοπ). Αν πχ ξαφνικά χαλάσει η οθόνη, την φτιάξεις, μετά από 2 μήνες χαλάσει ο σκληρός, τον φτιάξεις και μετά από 3 μήνες σταματήσει να γυρνάει ο ανεμιστήρας, είναι λογικό να φτιάξεις και τον ανεμιστήρα. Οι άλλες επισκευές δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα. Δουλεύουν σωστά. (Πάλι καλά που δεν ξέφυγε το thread και απαντήσατε στην ερώτηση του TS) Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από filip123go
petasis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Συμφωνα με την νομοθεσια μπορεις να ζητησεις αντικατασταση ή και τα λεφτα σου πισω. Αλλα προετοιμασου να μαλώσεις για κατι τετοιο. Μην ακούς την παραπληροφόρηση. Μπορείς να ζητήσεις τα χρήματα πίσω ή αντικατάσταση για κάτι που υπήρχε την στιγμή της παράδοσης (ή έξι μήνες μετά την παράδοση). Όχι για βλάβη. 2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Θα βρεις απαντησεις στην νομοθεσια περι εγγυησεων. Ριξε μια ματια Αυτο που σε αφορα αμεσα: Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Δεν εχει σχεση με το ποσες φορες το επισκευασες αλλα αυτο ειναι ενα δυνατο επιχειρημα ομως. Όλα αυτά ισχύουν για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Να διαβάζετε σωστά τους νόμους... 49 λεπτά πριν, greekbusters είπε Σοβαρά τωρα; άλλη ερώτηση έκανα και κατάντησε πάλι σε ότι να ναι το θέμα και μόνο μια απάντηση σοβαρή πήρα και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου @SeNNinhA. Δε πα να πάρετε ότι θέλετε εγώ ρώτησα μόνο κάτι περί εγγύησης. Σε κάθε θέμα οι ίδιοι και οι ίδιοι. Ας κλειδώσει παρακαλώ πολύ αν το δει κάνας μοντ πήρα την απάντηση που ήθελα. Δεν νομίζω ότι πήρες σωστή απάντηση. Έπρεπε να είχες ζητήσει αντικατάσταση με τα καμμένα πίξελ. Η νομοθεσία δεν είναι μαζί σου. Εγώ στην θέση σου δεν θα απειλούσα με νόμους, αλλά θα επικοινωνούσα με την σάμσουνγκ και θα έλεγα ότι δεν είναι σύνηθες να έχεις 3 βλάβες σε συσκευή εντός της εγγύησης, και ότι ζητάς αντικατάσταση. Όχι στο σερβις αυτό, με την υποστήριξη της σάμσουνγκ. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αν επιμείνεις, ποτέ δεν ξέρεις.
SeNNinhA Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 31 λεπτά πριν, petasis είπε Μην ακούς την παραπληροφόρηση. Μπορείς να ζητήσεις τα χρήματα πίσω ή αντικατάσταση για κάτι που υπήρχε την στιγμή της παράδοσης (ή έξι μήνες μετά την παράδοση). Όχι για βλάβη. Όλα αυτά ισχύουν για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Να διαβάζετε σωστά τους νόμους... Δεν νομίζω ότι πήρες σωστή απάντηση. Έπρεπε να είχες ζητήσει αντικατάσταση με τα καμμένα πίξελ. Η νομοθεσία δεν είναι μαζί σου. Εγώ στην θέση σου δεν θα απειλούσα με νόμους, αλλά θα επικοινωνούσα με την σάμσουνγκ και θα έλεγα ότι δεν είναι σύνηθες να έχεις 3 βλάβες σε συσκευή εντός της εγγύησης, και ότι ζητάς αντικατάσταση. Όχι στο σερβις αυτό, με την υποστήριξη της σάμσουνγκ. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αν επιμείνεις, ποτέ δεν ξέρεις. Παραπληροφορηση...Χμμμμ....Για να δουμε.... —— Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων. Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων; Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση. —— Το προιον παρουσιαζει συνεχομενες βλαβες (επιβεβαιωμενες) απο την στιγμη της αγορας. Οπως θα παρατηρησεις το ανεφερα οτι ειναι ισχυρο στοιχειο για την αλλαγη της συσκευης. Τα παραπανω αφορουν την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ των 2 ετων για την οποια ειναι υπόχρεος ο ΠΩΛΗΤΗΣ (δηλαδη το τελικο καταστημα αγορας της συσκευης) και οχι ο κατασκευαστης της συσκευης (δηλαδη η Samsung). Γνωριζεις τι σημαινουν οι οροι: Εμπορικη εγγυηση και νομικη εγγυηση. Νομικη εγγυηση ειναι η Υποχρεωτικη ελαχιστη εγγυηση 2 ετων στην οποια ειναι υποχρεος να καλυψει ο πωλητης. Απο την αλλη η Samsung επισημα δινει εμπορικη εγγυηση 2 ετων. Στην εμπορικη εγγυηση δεν ειναι υποχρεωμενος ο αγοραστης να αποδειξει οτι το ελαττωμα προυπηρχε κατα το πρωτο 6μηνο. ΕΠΙΠΛΕΟΝ: Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση; Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm 1
Moderators stormrain Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Λοιπον για να ξεκαθαρισουμε κατι. Οταν καποιος ρωταει κατι συγκεκριμενο θα απαντατε επ'αυτου. Δεν θα κανετε ανω κατω το νημα κανενος και δε θα το μετατρεπετε σε vs ή hate. Αν δεν εχετε κατι να προσφερετε στο ερωτημα, σκεφτειτε τι θελετε να γραψετε και απλα μην το κανετε. Την επομενη φορα που θα αντιληφθω κατι τετοιο απο τα συγκεκριμενα ατομα θα αναγκαστουν να υπαρξουν οι αντιστοιχες ποινες. Αν εχετε αποριες διαβαστε εκ νεου τους Ορους Χρησης του φορουμ. Τhat said, η Samsung εχει πολυ καλο service και σιγουρα θα βγαλεις ακρη. Προσωπικα θα ζητουσα αντικατασταση της συσκευης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα