Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σου έδωσε κονσέρβα επώνυμου βελτιωτικού οίκου και μετά της έβαλε χέρι; ή ηταν δική του generic κονσέρβα και την προσάρμοσε στο μοτερ σου;

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, mikevchq είπε

Σου έδωσε κονσέρβα επώνυμου βελτιωτικού οίκου και μετά της έβαλε χέρι; ή ηταν δική του generic κονσέρβα και την προσάρμοσε στο μοτερ σου;

Καλα βασικα δεν ηταν το ιδιο με την κονσερβα που δινουν αφου μπορουσε να το βελτιωσει, τα αρχικα ομως specs ηταν ιδια με της κονσερβας.

Βελτιωτικος οικος απο την Αμερικη.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Βασικα αυτο ακριβως σημαινει, εμενα πχ ο βελτιωτης μου εδωσε το base προγραμμα (κονσερβα) και μετα επρεπε να καταγραψω με το λαπτοπ (συνδεδεμενο με το OBD2) 2-3 διαδρομες που θα πηγαινα και χαλαρα αλλα και γρηγορα. Μετα μου εδωσε αλλο προγραμμα το οποιο το βελτιωσε και αλλο μετα απο αλλες 2-3 διαδρομες (δυστυχως η 2η φορα ηταν too much οποτε το γυρισα παλι στην πρωτη).

Καλημέρα, 

και τι κατέγραψες με το OBD2?

...και γενικότερα, πρόγραμμα -κονσέρβα θεωρώ ότι είναι ένα reflash στην CPU με κάποιες ήπιες ρυθμίσεις. Οτιδήποτε σοβαρο tuning χρειάζεται ακουστικά για knock και log σε wide band, μερικά runs στο δρόμο σε μεικτές συνθήκες και μετά ραφινάρισμα πάνω στο δυναμόμετρο για να βγάλεις τα άλογα που πρέπει σε linear καταστάσεις με τέρμα γκάζι. 

my two cents...

  • Like 5
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, topaz είπε

Καλημέρα, 

και τι κατέγραψες με το OBD2?

...και γενικότερα, πρόγραμμα -κονσέρβα θεωρώ ότι είναι ένα reflash στην CPU με κάποιες ήπιες ρυθμίσεις. Οτιδήποτε σοβαρο tuning χρειάζεται ακουστικά για knock και log σε wide band, μερικά runs στο δρόμο σε μεικτές συνθήκες και μετά ραφινάρισμα πάνω στο δυναμόμετρο για να βγάλεις τα άλογα που πρέπει σε linear καταστάσεις με τέρμα γκάζι. 

my two cents...

Θέλω να πιστεύω ότι οι σοβαρές κονσέρβες εξελίσσονται ακριβώς με τον τρόπο που αναφέρεις σε οχήματα και μοτερ αναφοράς.. απλά με ήπιες ρυθμίσεις και όχι τις βέλτιστες

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mikevchq είπε

Θέλω να πιστεύω ότι οι σοβαρές κονσέρβες εξελίσσονται ακριβώς με τον τρόπο που αναφέρεις σε οχήματα και μοτερ αναφοράς.. απλά με ήπιες ρυθμίσεις και όχι τις βέλτιστες

Ναι συμφωνούμε, δεν έχω κάτι ενάντια στα προγραμματα κονσερβα. Είναι μια απλή και αξιόπιστη επι το πλήστον λύση για stock καταστάσεις. Απλά σηκώνεις λίγο πίεση και πέρνεις κάτι περισσότερο σε ιπποδύναμη, that's all.

  • Like 3
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, topaz είπε

Καλημέρα, 

και τι κατέγραψες με το OBD2?

...και γενικότερα, πρόγραμμα -κονσέρβα θεωρώ ότι είναι ένα reflash στην CPU με κάποιες ήπιες ρυθμίσεις. Οτιδήποτε σοβαρο tuning χρειάζεται ακουστικά για knock και log σε wide band, μερικά runs στο δρόμο σε μεικτές συνθήκες και μετά ραφινάρισμα πάνω στο δυναμόμετρο για να βγάλεις τα άλογα που πρέπει σε linear καταστάσεις με τέρμα γκάζι. 

my two cents...

Εγω εκανα αυτο που μου ειπαν, συνδεση στην OBD2, τρεξιμο το προγραμμα στο λαπτοπ και οδηγηση χαλαρα και σπασιμο (σπασιμο = τελικιασμα) 2 φορες για καθε αναβαθμιση στο προγραμμα.

Εγιναν 2 βελτιωσεις στο προγραμμα και αν και η 2η μου εβγαλε θεμα θεωρω πως αν ειχα αλλαξει ιντερκουλερ θα ειμουν οκ.

Προφανως το προγραμμα που σου δινουν καταγραφει την πιεση στα τουρμπο, θερμοκρασιες και αλλα πολλα που τους επιτρεπουν να δουν μεχρι ποσο αντεχει ενας κινητηρας.

28 λεπτά πριν, mikevchq είπε

Θέλω να πιστεύω ότι οι σοβαρές κονσέρβες εξελίσσονται ακριβώς με τον τρόπο που αναφέρεις σε οχήματα και μοτερ αναφοράς.. απλά με ήπιες ρυθμίσεις και όχι τις βέλτιστες

Μα γιαυτο και λεγονται κονσερβες, ξερεις οτι θα ανεβασεις επιδοσεις ευκολα και χωρις προβλημα.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εγω εκανα αυτο που μου ειπαν, συνδεση στην OBD2, τρεξιμο το προγραμμα στο λαπτοπ και οδηγηση χαλαρα και σπασιμο (σπασιμο = τελικιασμα) 2 φορες για καθε αναβαθμιση στο προγραμμα.

Εγιναν 2 βελτιωσεις στο προγραμμα και αν και η 2η μου εβγαλε θεμα θεωρω πως αν ειχα αλλαξει ιντερκουλερ θα ειμουν οκ.

Προφανως το προγραμμα που σου δινουν καταγραφει την πιεση στα τουρμπο, θερμοκρασιες και αλλα πολλα που τους επιτρεπουν να δουν μεχρι ποσο αντεχει ενας κινητηρας.

Μα γιαυτο και λεγονται κονσερβες, ξερεις οτι θα ανεβασεις επιδοσεις ευκολα και χωρις προβλημα.

Ναι βρε, τι logαρες οταν το συνδεσες στο OBD2? Έβλεπες ποιες παραμετρους;

ως αναφορά αυτό που λες με το intercooler, τι θερμοκρασια εισαγωγης έβλεπες και λες οτι εκει ειναι το προβλημα;

τελος, ως αναφορά το σπασιμο = τελικιασμα, προσοχη ρε παιδες στους δρομους, τι ειναι αυτα τα πραγματα... :( 

φιλικα παντα!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, topaz είπε

Ναι βρε, τι logαρες οταν το συνδεσες στο OBD2? Έβλεπες ποιες παραμετρους;

ως αναφορά αυτό που λες με το intercooler, τι θερμοκρασια εισαγωγης έβλεπες και λες οτι εκει ειναι το προβλημα;

τελος, ως αναφορά το σπασιμο = τελικιασμα, προσοχη ρε παιδες στους δρομους, τι ειναι αυτα τα πραγματα... :( 

φιλικα παντα!

Δεν θυμαμαι καν τι εβλεπα πριν 9 χρονια κοντα, ασε που οταν οδηγουσα δεν κοιτουσα την οθονη.

Οσο για το τελικιασμα Εθνικη 3 το πρωι ειμουν μονος μου, και να γινοταν κατι εμενα θα εκλαιγαν μοναχα :)

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Καλα οκ, αν ψαξεις βρισκεις Lamborghini και με 70-80 χιλιαρικα μεταχειρισμενη, δεν την πηρε καινουργια :) (την δηλωσε και στο καταστημα του και ολα καλα).

Δεν εχω φιλους που να διαθέτουν 70-80 χιλιάρικα για μεταχειρισμένη lambo. Δεν γνωριζω. 🙄

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έκανα προχθές ένα πλήρες σέρβις και έλεγχο στο Ibiza  (30.000 χλμ) και το αμάξι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. 

Έκανα επίσης και μια επικοινωνία με την r-tmg και σε πρώτη φάση μου είπαν ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν αρκετές λύσεις για βελτίωση , μέχρι και 140 ίππους με stage 1 , χωρίς κάποια άλλη αλλαγή, παρά μόνο ένα φίλτρο στον παπά. Μου φάνηκαν γνώστες του αντικειμένου , φιλικοί και σίγουροι για αυτά που λένε. 

Οπότε μάλλον από βδομάδα θα κλείσω ένα ραντεβού να τα πούμε και από κοντά για λεπτομέρειες.

Και με 125-130 ίππους και 2,3 κιλά ροπή ευχαριστημένος θα είμαι, δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Έκανα προχθές ένα πλήρες σέρβις και έλεγχο στο Ibiza  (30.000 χλμ) και το αμάξι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. 

Έκανα επίσης και μια επικοινωνία με την r-tmg και σε πρώτη φάση μου είπαν ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν αρκετές λύσεις για βελτίωση , μέχρι και 140 ίππους με stage 1 , χωρίς κάποια άλλη αλλαγή, παρά μόνο ένα φίλτρο στον παπά. Μου φάνηκαν γνώστες του αντικειμένου , φιλικοί και σίγουροι για αυτά που λένε. 

Οπότε μάλλον από βδομάδα θα κλείσω ένα ραντεβού να τα πούμε και από κοντά για λεπτομέρειες.

Και με 125-130 ίππους και 2,3 κιλά ροπή ευχαριστημένος θα είμαι, δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια. 

Προσεχε απλα πως θα τα βγαζει, στις χαμηλες, στις ψηλες, σε ολο το φασμα; Αυτα μετρανε και πολλοι πουλανε αλογα σε στροφες που για να δεις θελεις 1 χιλιομετρο σε αποσταση.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Έκανα προχθές ένα πλήρες σέρβις και έλεγχο στο Ibiza  (30.000 χλμ) και το αμάξι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. 

Έκανα επίσης και μια επικοινωνία με την r-tmg και σε πρώτη φάση μου είπαν ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν αρκετές λύσεις για βελτίωση , μέχρι και 140 ίππους με stage 1 , χωρίς κάποια άλλη αλλαγή, παρά μόνο ένα φίλτρο στον παπά. Μου φάνηκαν γνώστες του αντικειμένου , φιλικοί και σίγουροι για αυτά που λένε. 

Οπότε μάλλον από βδομάδα θα κλείσω ένα ραντεβού να τα πούμε και από κοντά για λεπτομέρειες.

Και με 125-130 ίππους και 2,3 κιλά ροπή ευχαριστημένος θα είμαι, δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια. 

Με 30000 χλμ αν δεν ήταν σε άριστη κατάσταση θα ήσουν σιδεροφάγος.Ακόμα στρώνεται το αμάξι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, HALF EVIL είπε

Έκανα προχθές ένα πλήρες σέρβις και έλεγχο στο Ibiza  (30.000 χλμ) και το αμάξι βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. 

Έκανα επίσης και μια επικοινωνία με την r-tmg και σε πρώτη φάση μου είπαν ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα υπάρχουν αρκετές λύσεις για βελτίωση , μέχρι και 140 ίππους με stage 1 , χωρίς κάποια άλλη αλλαγή, παρά μόνο ένα φίλτρο στον παπά. Μου φάνηκαν γνώστες του αντικειμένου , φιλικοί και σίγουροι για αυτά που λένε. 

Οπότε μάλλον από βδομάδα θα κλείσω ένα ραντεβού να τα πούμε και από κοντά για λεπτομέρειες.

Και με 125-130 ίππους και 2,3 κιλά ροπή ευχαριστημένος θα είμαι, δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια. 

Γνωστή και η r-tmg, πιστεύω θα κάνει καλή δουλειά. Σου είπαν τιμή;

2,3kg θα πάρει παραπάνω; Ζήτα να δεις καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης stock vs stage1

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...