Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οσο δυνατο και να παρεις θα θελεις να το πουσαρεις και αλλο αυτο ειναι το θεμα.....

Γνωστος μου πηρε Gallardo Cabrio και απο γυρω στα 500 αλογα την πηγε 700 (και δειτε τι κανουν αλλοι με τα GTR πχ).

Οι φίλοι μου δεν εχουν Lamborghini. Δεν γνωρίζω.🙄

  • Like 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μια προσωπικη γνωμη: εστω οτι ο κινητηρας μου σηκωνει (που σχεδον ολοι οι συγχρονοι κινητηρες πλεον μπορουν) αυξηση ιπποδυναμης με αλλη χαρτογραφηση

Ερωτηματα

1)Εκανε κανενος ειδους δοκιμες ο βελτιωτης για να μου πει μακροπροθεσμα οτι δε θα εχω καποιο προβλημα ή καταπονηση κινητηρα;

2)Τι γινεται με καυσαερια/καταναλωση;

3)Τι γινεται με υποστηριξη κινητηρα απο τα κεντρικα; το ξεχναω;

4)Τι γινεται με τα υπολοιπα μηχανικα μερη του οχηματος; (φρενα/εισαγωγη/εξατμιση κτλ) πρεπει αντιστοιχα να τα αλλαξω;

Ελαχιστοι βελτιωτες μπορουν να κανουν μια συνιστωμενη βελτιωση σεβόμενοι τα 4 πιο πανω

Απαντωντας 1 προς 1:

1) καποιοι σοβαροι βελτιωτες οπως π.χ. η Mountune στα Ford κανουν μακροχρονιες δοκιμες και εχουν off the record συνεργασιες με τους κατασκευαστες. Ειναι πολυ λιγες βεβαια. Το πρωτο σταδιο μαλιστα της Mountune διατηρει την εργοαστασιακη εγγυηση της Ford. 

2) αν δεν αλλαξεις τον καταλυτη του αυτοκινητου, εισαι μια χαρα με τα καυσαερια και περνας ΚΤΕΟ. Ακομα ομως και με sport 200αρη καταλυτη παλι εισαι ΟΚ και περνας ΚΤΕΟ.

3) συνηθως τη ξεχνας, εκτος κι αν οταν ειναι να το πας στην αντιπροσωπεια το γυρνας σε στοκ προγραμμα για να μην παρουν χαμπαρι και μετα ξαναφλασαρεις το προγραμμα στον βελτιωτη.

4) αν η βελτιωση ειναι μικρη, δηλαδη ενα προγραμμα μονο, τοτε δε χρειαζεσαι καμια αλλη αλλαγη στο οχημα.

Γενικα μιλωντας η πιο safe και με λιγα λεφτα επιλογη ειναι: προγραμμα και πιο ελευθερο downpipe με 200αρη καταλυτη για να περνας ΚΤΕΟ.

Θα εχεις σιγουρα 30 αλογα και 5 κιλα ροπη πανω χωρις να κανεις πολλη φασαρια, να σε γραφει η τροχαια για καυσαερια και να μην περνας ΚΤΕΟ. 

Ενδεικτικες οι τιμες ανάλογα με το μοτερ μπορεις να παρεις πολυ περισσοτερα.

 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Shyn είπε

Δεν ειναι ανιχνευσιμες οι αλλαγες/μετατροπες στην χαρτογραφηση απο την αντιπροσωπεια ?

Δεν δινουν σημασία και δεν τους αφορά, αν χρειαστεί όμως σου κάνουν ρεσετ και ο εγκέφαλος χανει την χαρτογράφηση που ειχες, για αυτο στην συμφωνια με τον βελτιωτη θα πρέπει να εχεις συμφωνήσει και τον επαναπρογραμματισμο χωρίς επιπλέον κοστος.

Δημοσ.
Στις 24/8/2020 στις 3:03 ΜΜ, HALF EVIL είπε

Σε αυτό το νήμα οποίος/α θέλει μπορεί να δώσει συμβουλές, προτάσεις ή να γράψει εμπειρίες από βελτίωση, αλλαγή χαρτογράφησης του κινητήρα του αυτοκινήτου του/της.

Ερώτηση δικιά μου,  αν έχετε να συστήστε κάποιους επαγγελματίες στην Αθήνα για το παραπάνω θέμα. 

Half, απο ενδιαφερον, τι αμαξι εχεις?

 

Δημοσ.

Τα ετήσια service τα κάνω στην αντιπροσωπεία. Συνήθως περνιούντε update για κάποιες από τις μονάδες διαχείρησης του αυτοκινήτου. Αν πάρει update η ECU τότε χάνω το πρόγραμμα αλλά μπορώ να το ξαναπεράσω δωρεάν στον βελτιωτή (εφ 'ορου). Το VIN μου είναι περασμένο στο σύστημα του και μου έχει δώσει και ένα πιστοποιητικό για αυτή την περίπτωση.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, giorgos04 είπε

Οι φίλοι μου δεν εχουν Lamborghini. Δεν γνωρίζω.🙄

Καλα οκ, αν ψαξεις βρισκεις Lamborghini και με 70-80 χιλιαρικα μεταχειρισμενη, δεν την πηρε καινουργια :) (την δηλωσε και στο καταστημα του και ολα καλα).

Δημοσ.
2 ώρες πριν, bezan είπε

Half, απο ενδιαφερον, τι αμαξι εχεις?

Ένα Ibiza 1,2 TSI  105 ίππων , 17 κιλά ροπή. :P

Δεδομένου ότι αποφάσισα να καθυστερήσω την αγορά του καινούργιου έως ότου δούμε τι θα γίνει με κορωνοιό κλπ.  είπα να το αναβαθμίσω με 20-25 άλογα και 3-4 κιλά ροπή παραπάνω.

Δεν θέλω κάτι extreme , ούτε κόντρες κάνω , ούτε Lamborghini είναι :)

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Ένα Ibiza 1,2 TSI  105 ίππων , 17 κιλά ροπή. :P

Δεδομένου ότι αποφάσισα να καθυστερήσω την αγορά του καινούργιου έως ότου δούμε τι θα γίνει με κορωνοιό κλπ.  είπα να το αναβαθμίσω με 20-25 άλογα και 3-4 κιλά ροπή παραπάνω.

Δεν θέλω κάτι extreme , ούτε κόντρες κάνω , ούτε Lamborghini είναι :)

Εδώ είσαι ;) 

  • Thanks 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Ένα Ibiza 1,2 TSI  105 ίππων , 17 κιλά ροπή. :P

Δεδομένου ότι αποφάσισα να καθυστερήσω την αγορά του καινούργιου έως ότου δούμε τι θα γίνει με κορωνοιό κλπ.  είπα να το αναβαθμίσω με 20-25 άλογα και 3-4 κιλά ροπή παραπάνω.

Δεν θέλω κάτι extreme , ούτε κόντρες κάνω , ούτε Lamborghini είναι :)

Το Revo που αναφερθηκε το εχω δει πολλες φορες και ειναι καλο, ωστοσο ειναι προγραμμα κονσερβα και τετοια κυκλοφορουν απειρα που μπορεις και μονος σου να βαλεις με ενα λαπτοπ (και αναλογα να το βγαζεις αν χρειαστει και να το ξαναβαλεις χωρις να τρεχεις σε εκεινον που ειχες παει εξαρχης). Εφοσον δεν εχεις μεγαλες απαιτησεις και κινητηρα που ειναι ηδη πιεσμενος πολυ θα σου ελεγα να κοιταξεις και για κατι τετοιο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν έχω καθόλου εμπειρία από group vag αλλά το revo το έχω δει σε πολλά και είναι το 1ο που μου έρχεται στο νου.

Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι λίγο παρεξηγημένο νομίζω. Όταν η κονσέρβα είναι για συγκεκριμένο κινητήρα και όχι για γκάμα κινητήρων και έχει εξελιχθεί από επώνυμη εταιρεία όπως η revo π.χ. πιστεύω ότι μπορεί να είναι αξιόπιστο και αποδοτικό. Από την άλλη ένα πρόγραμμα γραμμένο από την αρχή από έναν έμπειρο βελτιωτή είναι σίγουρα καλύτερο αν έχουν αλλαχθεί και άλλα μέρη όπως τουρμπίνα, εισαγωγή, σύστημα καυσίμου κτλ. Απαιτεί όμως περισσότερο χρόνο γιατί θέλει δοκιμές στο δυναμόμετρο και έξω στο δρόμο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mikevchq είπε

Δεν έχω καθόλου εμπειρία από group vag αλλά το revo το έχω δει σε πολλά και είναι το 1ο που μου έρχεται στο νου.

Το πρόγραμμα κονσέρβα είναι λίγο παρεξηγημένο νομίζω. Όταν η κονσέρβα είναι για συγκεκριμένο κινητήρα και όχι για γκάμα κινητήρων και έχει εξελιχθεί από επώνυμη εταιρεία όπως η revo π.χ. πιστεύω ότι μπορεί να είναι αξιόπιστο και αποδοτικό. Από την άλλη ένα πρόγραμμα γραμμένο από την αρχή από έναν έμπειρο βελτιωτή είναι σίγουρα καλύτερο αν έχουν αλλαχθεί και άλλα μέρη όπως τουρμπίνα, εισαγωγή, σύστημα καυσίμου κτλ. Απαιτεί όμως περισσότερο χρόνο γιατί θέλει δοκιμές στο δυναμόμετρο και έξω στο δρόμο.

Δεν ειπα οτι ειναι κακα απλα ειναι "απλα" επειδη ειναι φτιαγμενα για ολους τους κινητηρες και οχι κομμενα και ραμμενα για τον κινητηρα σου. Αυτο σημαινει πως πρακτικα αυτος που θα στο περασει δεν κανει τιποτα περισσοτερο απο οτι θα εκανες εσυ με ενα λαπτοπ (και φανταζομαι πως περα απο τον κοπο του πηγαινε-ελα ολο και κατι θα θελει οποιος το βαλει - χωρια αν πας και 2η/3η φορα για να στο βγαλει και να στο ξαναβαλει αν χρειαστει).

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν ειπα οτι ειναι κακα απλα ειναι "απλα" επειδη ειναι φτιαγμενα για ολους τους κινητηρες και οχι κομμενα και ραμμενα για τον κινητηρα σου. Αυτο σημαινει πως πρακτικα αυτος που θα στο περασει δεν κανει τιποτα περισσοτερο απο οτι θα εκανες εσυ με ενα λαπτοπ (και φανταζομαι πως περα απο τον κοπο του πηγαινε-ελα ολο και κατι θα θελει οποιος το βαλει - χωρια αν πας και 2η/3η φορα για να στο βγαλει και να στο ξαναβαλει αν χρειαστει).

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά ένα custom πρόγραμμα δε σημαίνει και απαραίτητα ότι θα είναι καλύτερο από το κονσέρβα σε ένα αμάξι που δεν έχει άλλες μετατροπές!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, mikevchq είπε

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά ένα custom πρόγραμμα δε σημαίνει και απαραίτητα ότι θα είναι καλύτερο από το κονσέρβα σε ένα αμάξι που δεν έχει άλλες μετατροπές!

Βασικα αυτο ακριβως σημαινει, εμενα πχ ο βελτιωτης μου εδωσε το base προγραμμα (κονσερβα) και μετα επρεπε να καταγραψω με το λαπτοπ (συνδεδεμενο με το OBD2) 2-3 διαδρομες που θα πηγαινα και χαλαρα αλλα και γρηγορα. Μετα μου εδωσε αλλο προγραμμα το οποιο το βελτιωσε και αλλο μετα απο αλλες 2-3 διαδρομες (δυστυχως η 2η φορα ηταν too much οποτε το γυρισα παλι στην πρωτη).

Η διαφορα βεβαια δεν ειναι τοσο στα αλογα (2-3 αλογα διαφορα ηταν το πρωτο σε σχεση με την κονσερβα - οκ το 2ο ηταν 22-23 σε σχεση με την κονσερβα) αλλα στο φασμα που ανοιγε το turbo. Για αυτο τον λογο ηθελε τα test runs. Εννοειται πως αν εχεις βαλει και αλλα φιλτρα, αλλη εξατμιση και αλλο ψυγειο το προγραμμα μπορει να ανεβει παραπανω αφου μετα παιζουν αλλα νουμερα στον κινητηρα.

Βεβαια γιαυτο ειπα στον φιλο οτι δεν χρειαζεται custom, δεν θα εβλεπε διαφορες με κονσερβα.

Επεξ/σία από Salvation81

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...