Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Ναι αλλά δεν είπες παραπάνω ότι το έσκισες το κακόμοιρο σε μια κόντρα με την Πόρσε; 

Φυσικα το εσκισα, αυτο ελειπε να μου εβγαζε προβλημα στα 120 στην εθνικη πχ. Η εγγυηση που και καλα σου δινουν γιαυτο τον λογο υπαρχει, πως δηλαδη το αμαξι μπορεις να το σκισεις και δεν θα σου βγαλει κιχ με το προγραμμα που εχεις (και ολα τα παρελκομενα αν εχεις βαλει).
Δεν ισχυει ομως αυτο γιατι θα βρουν κατι να σου πουν και αντε βγαλε ακρη (να τους πας δικαστικως πχ θελει χρονο και χρημα και στο τελος κανεις δεν θα το κανει αυτο).

  • Like 3
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Υπάρχουν ορια στο ποσοστό χρήσης των μπεκ. Αν είναι να βγάλεις τα άλογα που θες να τα δουλεύεις π.χ. 110% τότε θα σου μείνουν στο χέρι. Επίσης υπάρχουν μπεκ και μπεκ, δεν είναι μόνο η δυνατότητα πλήρωσης που έχουν, αλλά και τι ομπρέλα κάνουν, τι πίεση αντέχουν, πόσο ακριβείας είναι κλπ.

Ολοι οι βελτιωτες σου δίνουν εγγύηση για τις παπαριες που κάνουν -συγνώμη τις σοφιστίες ήθελα να πω- και μόλις πάρεις το μοτερ στο χέρι αρχίζουν τα διάφορα, φταίει η βενζίνη, η θερμοκρασία εισαγωγής, το ιντερκουλερ, ο Ερμης που είναι ανάδρομος.

Οποιος ασχολείται με τέτοια κόλπα να ξέρει ότι στη δύσκολη στιγμή, 99% θα είναι μόνος του...

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Φυσικα το εσκισα, αυτο ελειπε να μου εβγαζε προβλημα στα 120 στην εθνικη πχ. 

στην υποπίεση τι να πάθει; Ή σε close loop? Θα πρέπει να έχουν γίνει σημεία και τέρατα στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όχι μονο στο πρόγραμμα. 

Για τι αμάξι μιλάμε;

  • Thanks 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, topaz είπε

Υπάρχουν ορια στο ποσοστό χρήσης των μπεκ. Αν είναι να βγάλεις τα άλογα που θες να τα δουλεύεις π.χ. 110% τότε θα σου μείνουν στο χέρι. Επίσης υπάρχουν μπεκ και μπεκ, δεν είναι μόνο η δυνατότητα πλήρωσης που έχουν, αλλά και τι ομπρέλα κάνουν, τι πίεση αντέχουν, πόσο ακριβείας είναι κλπ.

Ολοι οι βελτιωτες σου δίνουν εγγύηση για τις παπαριες που κάνουν -συγνώμη τις σοφιστίες ήθελα να πω- και μόλις πάρεις το μοτερ στο χέρι αρχίζουν τα διάφορα, φταίει η βενζίνη, η θερμοκρασία εισαγωγής, το ιντερκουλερ, ο Ερμης που είναι ανάδρομος.

Οποιος ασχολείται με τέτοια κόλπα να ξέρει ότι στη δύσκολη στιγμή, 99% θα είναι μόνος του...

στην υποπίεση τι να πάθει; Ή σε close loop? Θα πρέπει να έχουν γίνει σημεία και τέρατα στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όχι μονο στο πρόγραμμα. 

Για τι αμάξι μιλάμε;

Μα αυτο ειναι το θεμα, τα προβληματα στα βγαζει οταν το σκιζεις, οχι οταν απλα το πατας. Και κακα τα ψεματα δεν το σκιζεις αν θελεις να παιξεις με κατι ισαξιο η χειροτερο, το σκιζεις οταν θελεις να παιξεις με κατι καλυτερο (εμενα πχ εβγαζε τοτε γυρω στα 335 και η Carrera Turbo S ειχε 530 - τραγικη διαφορα αλλα ηθελα να δω πως μεταφραζεται στον δρομο).

Δημοσ.

Φιλε μου ξεκινα εαν θελεις αναποδα, λαστιχα φρενα αμορτισερ τιμονι, να ξερεις οτι σταματας και στριβεις και αφηνεις τελευταιο το μοτερ, μιας και ειναι το πιο ακριβο απο ολα, και για να γινει σωστη δουλεια θελει πολλα χρηματα και ΠΟΛΥ χρονο, α ναι, (και καλο μαστορα, αλλα ειναι σαν τα YETI αυτοι, οι μυθοι λενε οτι υπαρχουν).

εμενα οι εμπειριες ηταν πολλες και τις περισσοτερες ασχημες με μηχανικους, πεταμενα χρηματα, λαθος δουλεια, "φιλικη" εξυπηρετηση της πλακας, μεχρι που απελπιστηκα και ξεκινησα να μαθαινω μονος μου, για να κανω ΣΩΣΤΑ την δουλεια μου και να εχω σωστο αποτελεσμα.

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Μα αυτο ειναι το θεμα, τα προβληματα στα βγαζει οταν το σκιζεις, οχι οταν απλα το πατας. Και κακα τα ψεματα δεν το σκιζεις αν θελεις να παιξεις με κατι ισαξιο η χειροτερο, το σκιζεις οταν θελεις να παιξεις με κατι καλυτερο (εμενα πχ εβγαζε τοτε γυρω στα 335 και η Carrera Turbo S ειχε 530 - τραγικη διαφορα αλλα ηθελα να δω πως μεταφραζεται στον δρομο).

Το σκίσιμο είναι διαθέσιμο ανα πάσα στιγμή :P 

...τι αμαξι εχεις; μου διεφυγε

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Opel GT

αυτο θελει @ρχιδι@ για να κρατηθει στον δρομο :-D 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bezan είπε

αυτο θελει @ρχιδι@ για να κρατηθει στον δρομο :-D 

Στην αρχη ολα ειναι δυσκολα, οταν τα μαθεις οχι. Αναλογα και το πως οδηγας, αν απενεργοποιησεις το ESP θα σου πεταει κωλο παντα σχεδον πχ και αν πεσεις πανω σε νερα το χανεις οσο και καλα και να το ξερεις. Βεβαια πας με 150 στον δρομο και νομιζεις πως εισαι με 80, οποτε καπου χανεις, καπου κερδιζεις σε ολα τα αυτοκινητα.

Δημοσ.

ναι αγαπητε, στην αρχη ολα θελουν τον χρονο τους, και στο τελευταιο μου, με πηρε καιρο να το μαθω, αλλα οταν το μαθαινεις το κανεις οτι θελεις.

για αυτο λεω σε οποιον βελτιωνει αμαξι, να ξεκιναει αναποδα, αλλο να σταματησεις ΜΙΑ φορα απο 190κμ σε σταση με εργοστασιακη δισκοπλακα και λαστιχο κορμοραν, και αλλο να βιαζει τα φρενα και τα λαστιχα για μισαωρο και να συνεχισεις να εχεις φρενα.

anyway, για 30-40 αλογα αναλογα το αμαξι παιρνεις καμια φορα ευκολα αποδωσεις.

δεν μας ειπε το παιδι τι εχει νομιζω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μυστικό στην βελτίωση είναι να μην μπαίνουν πολλά χέρια στο αμάξι γιατί μετά δεν βγάζεις άκρη. Έχεις έναν βελτιωτη που συνεργάζεται με τον μηχανικό σου ώστε να υπάρχει συνεννόηση και ολοκληρωμένη βελτίωση.

Οπου μπαίνουν πολλά χέρια σίγουρα θα γίνει ζημιά 

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Δεν ειναι ανιχνευσιμες οι αλλαγες/μετατροπες στην χαρτογραφηση απο την αντιπροσωπεια ?

Συνήθως δεν δίνουν βάση. Καλο θα ήταν να μην το κάνεις εντός εγγύησης πάντως.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Shyn είπε

Δεν ειναι ανιχνευσιμες οι αλλαγες/μετατροπες στην χαρτογραφηση απο την αντιπροσωπεια ?

Αναλογα το προγραμμα, καποια ειναι, καποια οχι (αναλογα και το ποσο θα το ψαξει μια αντιπροσωπεια εννοειται).

Δημοσ.

Έχοντας και εγω ριξει πανω απο 4-5 χιλιάρικα στο αυτοκίνητο για βελτίωση,αν κάποιος ρωτούσε για την γνώμη μου,θα έλεγα είτε να κάνει κάτι ακριβό,καλό,χιλιοδοκιμασμένο και προπαντώς όχι πιεσμένο, είτε να πάρει εξαρχής ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο. 

Τα χρήματα που είναι να ρίξεις απο δω κι απο κει, (εξατμισάς,εισαγωγές,ιντερκούλερ,προγράμματα κτλ) δωστα σε τέλη κυκλοφορίας και πάρε κατι μεγαλο και δυνατό εξαρχής.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Έχοντας και εγω ριξει πανω απο 4-5 χιλιάρικα στο αυτοκίνητο για βελτίωση,αν κάποιος ρωτούσε για την γνώμη μου,θα έλεγα είτε να κάνει κάτι ακριβό,καλό,χιλιοδοκιμασμένο και προπαντώς όχι πιεσμένο, είτε να πάρει εξαρχής ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο. 

Τα χρήματα που είναι να ρίξεις απο δω κι απο κει, (εξατμισάς,εισαγωγές,ιντερκούλερ,προγράμματα κτλ) δωστα σε τέλη κυκλοφορίας και πάρε κατι μεγαλο και δυνατό εξαρχής.

Οσο δυνατο και να παρεις θα θελεις να το πουσαρεις και αλλο αυτο ειναι το θεμα.....

Γνωστος μου πηρε Gallardo Cabrio και απο γυρω στα 500 αλογα την πηγε 700 (και δειτε τι κανουν αλλοι με τα GTR πχ).

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...