Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε αυτό το νήμα οποίος/α θέλει μπορεί να δώσει συμβουλές, προτάσεις ή να γράψει εμπειρίες από βελτίωση, αλλαγή χαρτογράφησης του κινητήρα του αυτοκινήτου του/της.

Ερώτηση δικιά μου,  αν έχετε να συστήστε κάποιους επαγγελματίες στην Αθήνα για το παραπάνω θέμα. 

  • Like 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χαρτογράφηση και αλλαγες τετοιες δεν κανει ενας σε ολες τις μαρκες, ο κάθε ενας ασχολείται με μια μάρκα και μην σου πω και ενα συγκεκριμένο κινητήρα.

Αυτοί που τα κανουν ολα ειναι σαν τον μητσο τον υδραυλικό με την κλασική περίπτωση βλάβης

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Χαρτογράφηση και αλλαγες τετοιες δεν κανει ενας σε ολες τις μαρκες, ο κάθε ενας ασχολείται με μια μάρκα και μην σου πω και ενα συγκεκριμένο κινητήρα.

Αυτοί που τα κανουν ολα ειναι σαν τον μητσο τον υδραυλικό με την κλασική περίπτωση βλάβης

Καλυτερα γραψε "μαστροΓιαννης" απο την Κλασικη περιπτωση βλαβης του Κωστα Τσακωνα.σαν φορο τιμης 🙂🙂

  • Like 4
Δημοσ.

μια προσωπικη γνωμη: εστω οτι ο κινητηρας μου σηκωνει (που σχεδον ολοι οι συγχρονοι κινητηρες πλεον μπορουν) αυξηση ιπποδυναμης με αλλη χαρτογραφηση

Ερωτηματα

1)Εκανε κανενος ειδους δοκιμες ο βελτιωτης για να μου πει μακροπροθεσμα οτι δε θα εχω καποιο προβλημα ή καταπονηση κινητηρα;

2)Τι γινεται με καυσαερια/καταναλωση;

3)Τι γινεται με υποστηριξη κινητηρα απο τα κεντρικα; το ξεχναω;

4)Τι γινεται με τα υπολοιπα μηχανικα μερη του οχηματος; (φρενα/εισαγωγη/εξατμιση κτλ) πρεπει αντιστοιχα να τα αλλαξω;

Ελαχιστοι βελτιωτες μπορουν να κανουν μια συνιστωμενη βελτιωση σεβόμενοι τα 4 πιο πανω

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μια προσωπικη γνωμη: εστω οτι ο κινητηρας μου σηκωνει (που σχεδον ολοι οι συγχρονοι κινητηρες πλεον μπορουν) αυξηση ιπποδυναμης με αλλη χαρτογραφηση

Ερωτηματα

1)Εκανε κανενος ειδους δοκιμες ο βελτιωτης για να μου πει μακροπροθεσμα οτι δε θα εχω καποιο προβλημα ή καταπονηση κινητηρα;

2)Τι γινεται με καυσαερια/καταναλωση;

3)Τι γινεται με υποστηριξη κινητηρα απο τα κεντρικα; το ξεχναω;

4)Τι γινεται με τα υπολοιπα μηχανικα μερη του οχηματος; (φρενα/εισαγωγη/εξατμιση κτλ) πρεπει αντιστοιχα να τα αλλαξω;

Ελαχιστοι βελτιωτες μπορουν να κανουν μια συνιστωμενη βελτιωση σεβόμενοι τα 4 πιο πανω

Η δεν εχεις καμια σχεση με το αντικειμενο ή ρωτας για να ρωτας

1. Σαφως και θα εχεις

2. Σαφως και αλλαζουν/ καταναλωση τι περιμενεις να εχεις μικροτερη? 😀

4.Σαφως και ολα θελουν αλλαγή

Τα άθλημα θέλει χρήμα, ειναι για ανθρώπους που δεν σκέφτονται αυτα που αναφέρεις, παρε ενα αυτοκινητάκι να κανεις την δουλεια σου και ασε τις χαρτογραφήσεις, και οχι δεν φτιάχνονται ολα τα αυτοκίνητα, ή μάλλον φτιάχνονται αλλα ειναι πετάμενα λεφτα

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μια προσωπικη γνωμη: εστω οτι ο κινητηρας μου σηκωνει (που σχεδον ολοι οι συγχρονοι κινητηρες πλεον μπορουν) αυξηση ιπποδυναμης με αλλη χαρτογραφηση

Ερωτηματα

1)Εκανε κανενος ειδους δοκιμες ο βελτιωτης για να μου πει μακροπροθεσμα οτι δε θα εχω καποιο προβλημα ή καταπονηση κινητηρα;

2)Τι γινεται με καυσαερια/καταναλωση;

3)Τι γινεται με υποστηριξη κινητηρα απο τα κεντρικα; το ξεχναω;

4)Τι γινεται με τα υπολοιπα μηχανικα μερη του οχηματος; (φρενα/εισαγωγη/εξατμιση κτλ) πρεπει αντιστοιχα να τα αλλαξω;

Ελαχιστοι βελτιωτες μπορουν να κανουν μια συνιστωμενη βελτιωση σεβόμενοι τα 4 πιο πανω

1. Σίγουρα θα έχεις αυξημένη καταπόνηση αλλά εξαρτάται επίσης από το στάδιο της βελτίωσης και τον τρόπο οδήγησης.

2. Και τα δύο αλλάζουν. Η κατανάλωση μπορεί να είναι και καλύτερη αν οδηγάς ήρεμα (αλλά βελτιώνεις για να οδηγάς ήρεμα; ;) )

3. Συνεχίζει να υπάρχει κανονικά.

4. Εξαρτάται και πάλι από το στάδιο της βελτίωσης, δεν είναι πάντα απαραίτητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Από όσο έχω δει υπάρχουν τρία στάδια βελτίωσης. 

Το πρώτο αφορά βελτίωση χαρτογράφησης μόνο μέσω software χωρίς να αλλάξεις κάτι άλλο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

μια προσωπικη γνωμη: εστω οτι ο κινητηρας μου σηκωνει (που σχεδον ολοι οι συγχρονοι κινητηρες πλεον μπορουν) αυξηση ιπποδυναμης με αλλη χαρτογραφηση

Ερωτηματα

1)Εκανε κανενος ειδους δοκιμες ο βελτιωτης για να μου πει μακροπροθεσμα οτι δε θα εχω καποιο προβλημα ή καταπονηση κινητηρα;

2)Τι γινεται με καυσαερια/καταναλωση;

3)Τι γινεται με υποστηριξη κινητηρα απο τα κεντρικα; το ξεχναω;

4)Τι γινεται με τα υπολοιπα μηχανικα μερη του οχηματος; (φρενα/εισαγωγη/εξατμιση κτλ) πρεπει αντιστοιχα να τα αλλαξω;

Ελαχιστοι βελτιωτες μπορουν να κανουν μια συνιστωμενη βελτιωση σεβόμενοι τα 4 πιο πανω

1) Δοκιμες αν δεν γινουν σε βαθος χρονου κανεις δεν ξερει τι μπορει να γινει (ειδικα στο Ελλαδα ειμαστε πολυ πισω, αυτα που βελτιωνουν στο εξωτερικο απο την 2η εβδομαδα στην αγορα εδω τα βελτιωνουν μηνες και χρονια μετα - βεβαια καποια στιγμη καποιοι ισως να κανουν καλη δουλεια και το παιζουν ιστοριες αλλα αυτη την δουλεια την εχουν κανει στο εξωτερικο αρκετοι πολυ πιο πριν).

2) Ολα αυξανονται εκτος αν πηγαινεις οπως αναφερε και αλλος μεσα σε νορμαλ πλαισια (σε αυτη την περιπτωση γιατι να βελτιωσεις ομως το αυτοκινητο;).

3) Αναλογα, αν αλλαξεις μονο προγραμμα που ΔΕΝ φαινεται σε αναγνωση του εγκεφαλου εισαι οκ, αν βαλεις εξτρα εγκεφαλο η το προγραμμα μπορει να ανιχνευτει παιζει να χασεις την εγγυηση που σου εινει η εταιρεια (αν δεν εχεις εγγυηση βεβαια δεν σε νοιαζει).

4) Τα αλλαζεις αναλογα το σταδιο, σταδιο πρωτο ειναι το προγραμμα, σταδιο δευτερο εξατμιση και χταποδι σε καποια αυτοκινητα, σταδιο 3 οσα προαναφερθηκαν και νεο ψυγειο, σταδιο 4 νεα turbo και ουτω καθεξης (τα σταδια βεβαια ανα αυτοκινητο παιζει να αλλαζουν).

Για οσους θελουν 1ο σταδιο προτεινω "ετοιμο" προγραμμα που το αγοραζεις απο το εξωτερικο και το βαζεις μονος σου. Ισως να μην σου δωσει ακριβως τα ιδια αλογα που θα σου δωσει ενα προγραμμα που θα βαλεις εδω αλλα ειναι γρηγορο στο να το κανεις εσυ ο ιδιος, πιο "σιγουρο" αφου ειναι καπως σεταρισμενο σε μεσαια επιπεδα και συχνα πιο φτηνο.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαρταται παντα για τι κινητηρα μιλαμε.
Turbo ή ατμοσφαιρα;
Στην ατμοσφαιρα ενα απλο προγραμμα βελτιωσης δε θα δωσει σχεδον τιποτα εξτρα απο ιπποδυναμη και ροπη και δεν αξιζει να δωσεις λεφτα για κατι τετοιο σε ατμοσφαιρικο κινητηρα.
Αντιθετως σε ενα κινητηρα turbo, η αυξηση σε ιπποδυναμη και ροπη ειναι τεραστια και αμεσα αντιληπτη στον δρομο.

Ενδεικτικα, σε κινητηρα πετρελαιου τουρμπο 1.9 με 150 αλογα και 32 κιλα ροπης με ενα απλο προγραμμα το αυτοκινητο εκτοξευτηκε στα 210 αλογα και 45 κιλα ροπης.
Ταυτοχρονα η καταναλωση καυσιμου επεσε οταν οδηγας νορμαλ.
Με λιγο χαιδεμα στο γκαζι ομως εχεις διαθεσιμη απλετη δυναμη.

 

Επεξ/σία από merkon
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, merkon είπε

Εξαρταται παντα για τι κινητηρα μιλαμε.
Turbo ή ατμοσφαιρα;
Στην ατμοσφαιρα ενα απλο προγραμμα βελτιωσης δε θα δωσει σχεδον τιποτα εξτρα απο ιπποδυναμη και ροπη και δεν αξιζει να δωσεις λεφτα για κατι τετοιο σε ατμοσφαιρικο κινητηρα.
Αντιθετως σε ενα κινητηρα turbo, η αυξηση σε ιπποδυναμη και ροπη ειναι τεραστια και αμεσα αντιληπτη στον δρομο.

Ενδεικτικα, σε κινητηρα πετρελαιου τουρμπο 1.9 με 150 αλογα και 32 κιλα ροπης με ενα απλο προγραμμα το αυτοκινητο εκτοξευτηκε στα 210 αλογα και 45 κιλα ροπης.
Ταυτοχρονα η καταναλωση καυσιμου επεσε οταν οδηγας νορμαλ.

Αυτο που πολυς κοσμος δεν καταλαβαινει ειναι πως το turbo δεν το παμε μεχρι εκει που παει, το παμε μεχρι εκει που πρεπει να το παμε.

Εγω στο σταδιο 1 μπορουσα να βγαλω 60 παραπανω αλογα (80 αν αλλαζα και ψυγειο που δεν το εκανα) και το ειχα κανει μεχρι που σε μια κοντρα με Carrera Turbo S η μηχανη παρεδωσε πνευμα (παλι καλα ηταν στην εγγυηση). Στα 40 παραπανω αλογα που εχω τωρα δεν εχει βγαλει κιχ (ενταξει ειναι 20 αλογα πιο κατω αλλα θελω να ειμαι ησυχος).

Τα ιδια ακριβως παθαιναν πολλοι με Golf GT/GTR και Sirocco. Βεβαια μιλαμε για εξαιρετικα επιθετικη οδηγηση για να βγει ενα προβλημα αλλα ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα βγει οταν το turbo πιεζεται περισσοτερο απο οσο θα επρεπε.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Ψάξε rachechip αν έχεις τούρμπο κινητήρα.

Δίνουν και εγγύηση για τον κινητήρα, υπό προϋποθέσεις ηλικίας και χλμ

Ολοι δινουν εγγυηση και αν γινει κατι μετα κανουν τις παπιες. Εμενα που εσκασαν τα μπεκ το εριξαν στην βενζινη (εντωμεταξυ παντα VPower Racing βαζω, δεν ειναι λες και υπαρχει καλυτερη), παλι καλα που ηταν το αυτοκινητο στην εγγυηση και μου το περασε η αντιπροσωπεια εκει (βεβαια 500ε ζημια ηταν, αλλοι παθαινουν τρελες ζημιες).

  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ολοι δινουν εγγυηση και αν γινει κατι μετα κανουν τις παπιες. Εμενα που εσκασαν τα μπεκ το εριξαν στην βενζινη (εντωμεταξυ παντα VPower Racing βαζω, δεν ειναι λες και υπαρχει καλυτερη), παλι καλα που ηταν το αυτοκινητο στην εγγυηση και μου το περασε η αντιπροσωπεια εκει (βεβαια 500ε ζημια ηταν, αλλοι παθαινουν τρελες ζημιες).

Δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω. Ωστόσο ότι χάλασαν τα μπεκ με, ουσιαστικά, μεγαλύτερη πίεση το τούρμπο, δεν νομίζω οτι σχετίζεται. 

Άμα δεν ήταν η κακή βενζίνη, θα χαλούσαν όλα ταυτόχρονα; Πολύ απίθανο.

Επίσης η εταιρεία που ανέφερα θεωρώ ότι είναι από τις πιο σοβαρές. Παγκόσμια κάλυψη με αντιπροσωπείες. Με συμβόλαιο αναλυτικά για εξαρτήματα, όσο αφορά την εγγύηση. 

Για να βγάλουν προγράμματα παίρνουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ σε δυναμομετρο (στη Γερμανία νομίζω) κτλ.

Αν δεν έχουν το αυτοκίνητο στη γερμανια τότε δεν θα σου βγάλουν πρόγραμμα για το δικό σου.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Δεν είμαι μηχανικός και δεν γνωρίζω. Ωστόσο ότι χάλασαν τα μπεκ με, ουσιαστικά, μεγαλύτερη πίεση το τούρμπο, δεν νομίζω οτι σχετίζεται. 

Άμα δεν ήταν η κακή βενζίνη, θα χαλούσαν όλα ταυτόχρονα; Πολύ απίθανο.

Επίσης η εταιρεία που ανέφερα θεωρώ ότι είναι από τις πιο σοβαρές. Παγκόσμια κάλυψη με αντιπροσωπείες. Με συμβόλαιο αναλυτικά για εξαρτήματα, όσο αφορά την εγγύηση. 

Για να βγάλουν προγράμματα παίρνουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ σε δυναμομετρο (στη Γερμανία νομίζω) κτλ.

Αν δεν έχουν το αυτοκίνητο στη γερμανια τότε δεν θα σου βγάλουν πρόγραμμα για το δικό σου.

Ψαξε να δεις τι ζημιες παθαινει ο κοσμος και αν τους καλυπτουν γενικα. Εγω προσωπικα δεν εχω δει 1 φορα να γινεται κατι και να πληρωνει μοτερ, τουρμπο η το οτιδηποτε ενας βελτιωτης (παλι καλα πολλοι ειναι ακομα εντος εγγυησης και την σκαπουλαρουν ετσι).

Επισης φυσικα τα μπεκ σχετιζονται με το προγραμμα, το προγραμμα κανονιζει να μπαινει πλουσιοτερο μειγμα στην μηχανη (δεν σου δινει τα εξτρα αλογα απο το πουθενα) και ανετα αυτο μπορει να χαλασε τα μπεκ. Επισης εκτοτε παλι βαζω βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο και δεν ειχα ποτε παλι θεμα (απλα το προγραμμα απο 60 το πηγα στα 40).

Απο εκει και περα ο καθενας κανει οπως νομιζει, δικα του ειναι τα χρηματα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...