Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν γύρναγα το χρόνο πίσω και είχα και λεφτά θα αγόραζα scooter 

Δημοσ.

Λόγω ηλικίας είχα πάρει scooter.Σίγουρα άνετο και ξεκούραστο μέχρι που ένα παπάρας παραβίασε stop και ευτυχώς δεν με έστειλε αλλά έστειλε το scooter για απόσυρση.

Πλέον Αθήνα κινούμαι με το παπί (crypton 135 του γιου).Αν αύριο μου έλεγε κάποιος τι θα αγόραζες όχι για βόλτα αλλά για να πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά παπί ή scooter;;;;; Ναι το scooter ήταν πολύ πιο άνετο αλλά θα αγόραζα παπί γιατί το scooter έκαιγε σε καύσιμο όσα και το αυτοκίνητο (υγραέριο καίω στο αυτοκίνητο). Αν τον TS δεν τον απασχολεί το καύσιμο τότε ας πάει σε scooter αν όμως σκέφτεται και την οικονομία τότε προτείνω παπί.

Δημοσ.

Με παπί η σκουτερ κάτω από 300cc δεν στέλνω ούτε γράμμα .

Υ.γ Επισεις το ίδιο με μηχανή κάτω από 500cc.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Λόγω ηλικίας είχα πάρει scooter.Σίγουρα άνετο και ξεκούραστο μέχρι που ένα παπάρας παραβίασε stop και ευτυχώς δεν με έστειλε αλλά έστειλε το scooter για απόσυρση.

Πλέον Αθήνα κινούμαι με το παπί (crypton 135 του γιου).Αν αύριο μου έλεγε κάποιος τι θα αγόραζες όχι για βόλτα αλλά για να πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά παπί ή scooter;;;;; Ναι το scooter ήταν πολύ πιο άνετο αλλά θα αγόραζα παπί γιατί το scooter έκαιγε σε καύσιμο όσα και το αυτοκίνητο (υγραέριο καίω στο αυτοκίνητο). Αν τον TS δεν τον απασχολεί το καύσιμο τότε ας πάει σε scooter αν όμως σκέφτεται και την οικονομία τότε προτείνω παπί.

Παίζει ρόλο και ο κυβισμός ιπποδύναμη του scooter. Άλλο 125 και παπί άλλο 250 και σκούτερ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mp123 είπε

Με παπί η σκουτερ κάτω από 300cc δεν στέλνω ούτε γράμμα .

Υ.γ Επισεις το ίδιο με μηχανή κάτω από 500cc.

Αυτό να το θυμηθείς όταν βρεις κοπέλα που σου πει ότι κάτω απο 20 δεν το βαζω καν στο στομα μου.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Παίζει ρόλο και ο κυβισμός ιπποδύναμη του scooter. Άλλο 125 και παπί άλλο 250 και σκούτερ.

Μιλάω για σκούτερ 125 κυβικά και παπί 135 και λέω δεν το χόρταινα βενζίνη.Φαντάσου να ήταν και 300 το σκούτερ.

Είπαμε έχει άνεση το σκούτερ αλλά είναι για αυτούς που δεν τους ενδιαφέρει η οικονομία αλλά η άνεση.Αν θέλεις οικονομία πας σίγουρα σε παπί.

Δημοσ.

Παπι δαγκωτο απο εμενα....κι αν σε παιρνει πηγαινε σε ενα ακριβοτερο (εγω εχω το Yamaha Crypton S ) και ουτε προβληματα με την σελα ουτε τιποτα

Δημοσ.

παπί και πάλι παπί ... α και πάλι παπί :)

και όταν πραγματικά δεν θα σου φτάνει και δεν θα σε καλύπτει έρχεται η ώρα για την πρώτη σου μηχανη

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δεν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια, όλα εξαρτώνται από τα κριτήρια αγοράς, προτιμήσεις και βάση budget τι προτιμάς να θυσιάσεις.

 

Το σίγουρο είναι πως δοκιμασία στατικά το SΥM Jet14 200 κι ένιωσα όσο αβολα με να καβαλάω ποδηλατακι με ζάντες 14 ιντσών. Προφανώς για οδηγούς στο 1.90 ύψος δεν κάνει.

Το Symphony 200 αντιθέτως ήταν μια χαρά. Προφανώς όχι τόσο άνετο σαν τα Cruisym αλλά ούτε και τόσο βαρύ.

Είδα και το Joyride 200 S που βγαίνει σχεδον στα 3.300. Άνετο μεν, δεν με ενθουσίασε δε. 

Είδα στον Γκοργκολη αρκετά μοντέλα Sccoters, αρκετά μοιάζανε σαν μπαγκαζιερες με ρόδες. Επίσης δίναν αίσθηση ότι δεν στρίβουν εύκολα, δεν κόβει το τιμόνι εύκολα ανάμεσα από αμάξια.

 

Από την άλλη είδα το παπί Keeway Target. Εμφανισιακά και σε specs με ικανοποιεί. Ωστόσο ελαχιστα που το είδα μου φάνηκε κάπως εύθραυστο το πλαστικό πλαίσιο της σέλας, ιδίως στον σύνδεσμο μπροστά που την ανηψώνει/κλείνει. 

Πρέπει να κάνω κι άλλες βόλτες, ιδίως σε Kymco.

Σε εκτίμηση έχω το SH mode 125. Πολύ ωραία αίσθηση όταν το είχα οδηγήσει τότε καινούριο πριν 2 χρόνια, παρόμοια δύναμη με το Symphony 200, με χαμηλότερη κατανάλωση αλλά με μείον την έλλειψη ABS.

Επεξ/σία από Krepalidis
Δημοσ.

Krepalidi αν θες δες λίγο και τον θόρυβο στο symphony γτ 1-2 που έχω δει κάνουν σαν να απογειώνονται σε αντίθεση με Nmax, pcx που είναι αθόρυβα.

Και εγώ πάω για το 200άρι αλλά θα διαλευκάνω αυτό το ζήτημα πρώτα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tony81 είπε

Krepalidi αν θες δες λίγο και τον θόρυβο στο symphony γτ 1-2 που έχω δει κάνουν σαν να απογειώνονται σε αντίθεση με Nmax, pcx που είναι αθόρυβα.

Και εγώ πάω για το 200άρι αλλά θα διαλευκάνω αυτό το ζήτημα πρώτα..

Αν εννοείς ότι είναι θορυβώδες το μοτέρ ή η εξάτμιση, φορώντας κράνος ούτε που θα το καταλάβεις.

Σοβαρά τώρα, έχοντας οδηγήσει διαδοχικά προ διετίας καινούρια Honda SH Mode 125 και Honda Visio 110 η αίσθηση της Μανέτας γκαζιού, φρένων ήταν μέλι, ιδίως στο SH Mode σε σχέση με τα πολύ πιο ατσαλα Symphony 150 τριετίας που έβρισκες είτε κενά είτε απότομη, μη γραμμική αντίδραση στο γκάζι και στο φρένο. 

Επίσης και πιο αθόρυβα ήταν και είχανε και την μαγκιά του start stop.

Άσχετα αν λόγω budget κατευθύνομαι σε Taiwan (SYM, Kymco) η ανωτερότητα στα τζαπανέζικα φαίνεται κι ακούγεται. Τώρα αν αξίζει η διαφορά τιμής, άλλου παπά ευαγγέλιο...

Επεξ/σία από Krepalidis
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα πολλά και αφότου σχεδόν 2 μήνες παρακολουθούσα το car.gr κατέληξα σε 200 ή 250 κυβικών σκουτερ. Η εναλλακτική μου ήταν το αξιόλογο για τα χρήματα του, σκουτερ8ζων παπί της Keeway/Benelli, το Target. 

Εντέλει με κέρδισε η ανώτερη πρακτικοτητα των scooters μιας και θα κυκλοφορώ και χειμώνα.

 

Τα υδρόψυκτα ακόμη πιο ευρύχωρα και πολυθρονατα scooter 200ρια , 250ρια ήταν συνήθως σκισμένα έως τα 2300 € που διέθεταν και με CBS αντί ABS, θέλανε συνήθως μεγάλο σέρβις, δεν είχαν βιβλίο συντήρησης, ,θέλανε λάστιχα, κλπ, κλπ και ήταν 5ετιας κι άνω.

Έριξα κλέφτες ματιές και σε Yamaha Tricity 125 με 12 αλογάκια για την έξτρα ασφάλεια που παρέχει αλλά όσα λίγα ήταν σε καλή τιμή φεύγαμε την ίδια μέρα (2 φορές τα δώσανε στα 2.100€) και τα άλλα μένανε απουλητα στα 2500++

Κατέληξα σε Symphony 200i ABS Top Box ή Kymco Agility 200 ABS για τα 10+10 χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά. 

Το βασικό + του SYM είναι ότι είναι μακράν το πιο δημοφιλές κι ευπούλητο σκούτερ και με φτηνά ανταλλακτικά και χώρο για full face κράνος μεγέθους L και κάποια XL συν την βαλίτσα. Καινούριο: 2275€.

 

Το Agility 16+ 200i το βρίσκω στα σημεία λίγο πιο όμορφο, με καλύτερο ABS by Bosch κι ελαφρώς καλύτερα Kenda μαμά λάστιχα αλλά λίγο πιο τσιμπημενο στην αγορά (ιδίως με την βαλίτσα) και τα ανταλλακτικά του και μικρότερο νομίζω χώρο κάτω από την σέλα. Όταν ανέβασα το ποστ έκανε κάπου στα 2400, τώρα το κατέβασανε στα 2170 μετρητοίς, 2320 κανονική (χωρίς βαλίτσα).

 

Πριν μια εβδομάδα το πήρα με περίπου 2.500 χιλιόμετρα, μοντέλο 07/20. Πολλοί μου προτείναμε να αποφύγω τα ματ χρώματα και ιδίως το γκρι. Το πήρα σε "καφέ" που στην πράξη μοιάζει λαδομπεζοσταχτί και είναι όμορφο και δεν "λερώνει".

Οφείλω να πω πως ΤΩΡΑ, τέλη Σεπτέμβρη έως αρχές Νοέμβρη είναι η καλύτερη εποχή για οποίον ψάχνει μεταχειρισμένο δίκυκλο.

Σε νεότερη ανάρτηση θα γράψω και για τον εξοπλισμό. Η εποχή αυτή δεν είναι η καλύτερη για εξοπλισμό γιατί οι εκπτώσεις έχουν ψιλοτελειωσει ενώ λόγω covid κι εποχής έχουν αργήσει οι νέες σε αρκετά brands...

Ως νέος ιδιοκτήτης πήρα όλα τα απαραίτητα (κράνος + pinlock αντιθαμπωτική μεμβράνη, μπουφάν, γάντια, κλειδαριές) κι άφησα ζελατίνα, κουκουλα, καλυμμα σέλας για μετά.

 

 

Επεξ/σία από Krepalidis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...