Krepalidis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Χαιρετώ την παρέα. Λόγω εργασίας στο κέντρο της Αθήνας και της άθλιας καταστασης στα ΜΜΜ εν μέσω καλοκαιριού και κορωνοιού (πόσο θα χειροτερέψουν θε μου τον χειμώνα) είμαι σε φάση αναζήτηση ενός προσιτού, οικονομικού δικύκλου. Ιδανικά έως και 2000 να έχω μηχανάκι και κράνος/εξοπλισμό. Δίπλωμα είχα Α1 αλλά πλέον έχει γίνει Α. Μεγάλη οδηγική εμπειρία δεν έχω, οδηγούσα περιστασιακά παπί και πιο πρόσφατα scooters. Οι επιλογές μου σε παπί είναι για καινούριο Daytona Sprinter, Keeway Target 125, και τα δύο στα 1500€ με έμφαση στο δεύτερο λόγω δυνατότητας να έχεις κράνος κάτω από την σέλα και κυρίως ότι ίσως είναι λιγότερο στοχοποιημένο, εμπορικό για να το κλέψουν ωστόσο είναι πρακτικά ενα κινεζοιταλικό Benelli. Σκέφτομαι για Japan μεταχειρισμένα αλλά τα ψιλοφοβάμαι λόγω κακομεταχείρισης από καγκουρες και ντελιβεράδες και ιδίως σε περίπτωση που έχουν θέματα απο μετατροπές ή στον σκελετό από πτώσεις, κλπ. Τα Scooters τα προτιμώ για την πρακτικότητα των χώρων κάτω από την σέλα και κυρίως καλύτερα φρένα αναρτησεις αλλά ξεφεύγουν από το budget των 2000 ευρώ και καίνε/ζητάνε παραπάνω σε συντήρηση την οποία όμως θα αντέξω αν είναι να έχω φρένα με ABS. Οριακή πάνω από το budget επιλογή το Symphony 200 ABS. Μετά Kymco 150 ABS. Τέλος γλυκοκοιτάω κάποια μοτοσυκλετάκια. Το Daytona Monster 125 στα 1800. Δεν ξέρω όμως αν κολλάει να του βάλω μπαγκαζιέρα. Πρόσεξα το Bajaj Pulsar 125 στα ίδια χρήματα υβρίδιο παλιού/μοτοσυκλέτας που βγάζει 12 άλογα που είναι από την κοινοπραξία ΚΤΜ/Bajaj. Μεγάλο συν το μοτέρ και επιπλέον κάγκελα στο πλαι. Δίκοπο μαχαίρι το ότι δεν είναι εμπορικό, άρα πιο αδιάφορο από κλεφτρόνια αλλά και σε μεταπώληση. Ιδανικά θα ήθελα το NH-T 200 της SYM στα 2.800€ γιατί και μου αρέσει το στυλ On Off αλλά και λόγω ύψους σχεδόν 1.90 , 90+ κιλά είναι ότι πρέπει για οικονομική μετακίνηση. Υπάρχει και έκδοση ΝΗ-Τ 125 αλλά φοβάμαι δεν θα τραβάει με τα 10 αλογάκια και κρίμα να πάρω ημίμετρο στα 2.400€, 150kg μηχανή χωρίς ABS. Και δεν θα μεινει φράγκο για εξοπλισμό... Τέλος ζαχαρώνω λόγω V4M το ολοκαινούριο Daytona G155 με εξαιρετικά για την τιμή χαρακτηριστικά, μπρος πίσω ABS, χαρτογράφηση, 18 άλογα, κλπ στα 2600€ αλλά επίσης εκτός budget. Κλείνω προς το Keeway Target για να είμαι πιο άνετος στην επιλογή κράνους/εξοπλισμού και που δείχνει να ανεβαίνει και σε πωλήσεις τελευταία. Εσείς τι λέτε; Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από Krepalidis
bill_zaf Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 3 ώρες πριν, Krepalidis είπε Χαιρετώ την παρέα. Λόγω εργασίας στο κέντρο της Αθήνας και της άθλιας καταστασης στα ΜΜΜ εν μέσω καλοκαιριού και κορωνοιού (πόσο θα χειροτερέψουν θε μου τον χειμώνα) είμαι σε φάση αναζήτηση ενός προσιτού, οικονομικού δικύκλου. Ιδανικά έως και 2000 να έχω μηχανάκι και κράνος/εξοπλισμό. Δίπλωμα είχα Α1 αλλά πλέον έχει γίνει Α. Μεγάλη οδηγική εμπειρία δεν έχω, οδηγούσα περιστασιακά παπί και πιο πρόσφατα scooters. Οι επιλογές μου σε παπί είναι για καινούριο Daytona Sprinter, Keeway Target 125, και τα δύο στα 1500€ με έμφαση στο δεύτερο λόγω δυνατότητας να έχεις κράνος κάτω από την σέλα και κυρίως ότι ίσως είναι λιγότερο στοχοποιημένο, εμπορικό για να το κλέψουν ωστόσο είναι πρακτικά ενα κινεζοιταλικό Benelli. Σκέφτομαι για Japan μεταχειρισμένα αλλά τα ψιλοφοβάμαι λόγω κακομεταχείρισης από καγκουρες και ντελιβεράδες και ιδίως σε περίπτωση που έχουν θέματα απο μετατροπές ή στον σκελετό από πτώσεις, κλπ. Τα Scooters τα προτιμώ για την πρακτικότητα των χώρων κάτω από την σέλα και κυρίως καλύτερα φρένα αναρτησεις αλλά ξεφεύγουν από το budget των 2000 ευρώ και καίνε/ζητάνε παραπάνω σε συντήρηση την οποία όμως θα αντέξω αν είναι να έχω φρένα με ABS. Οριακή πάνω από το budget επιλογή το Symphony 200 ABS. Μετά Kymco 150 ABS. Τέλος γλυκοκοιτάω κάποια μοτοσυκλετάκια. Το Daytona Monster 125 στα 1800. Δεν ξέρω όμως αν κολλάει να του βάλω μπαγκαζιέρα. Πρόσεξα το Bajaj Pulsar 125 στα ίδια χρήματα υβρίδιο παλιού/μοτοσυκλέτας που βγάζει 12 άλογα που είναι από την κοινοπραξία ΚΤΜ/Bajaj. Μεγάλο συν το μοτέρ και επιπλέον κάγκελα στο πλαι. Δίκοπο μαχαίρι το ότι δεν είναι εμπορικό, άρα πιο αδιάφορο από κλεφτρόνια αλλά και σε μεταπώληση. Ιδανικά θα ήθελα το NH-T 200 της SYM στα 2.800€ γιατί και μου αρέσει το στυλ On Off αλλά και λόγω ύψους σχεδόν 1.90 , 90+ κιλά είναι ότι πρέπει για οικονομική μετακίνηση. Υπάρχει και έκδοση ΝΗ-Τ 125 αλλά φοβάμαι δεν θα τραβάει με τα 10 αλογάκια και κρίμα να πάρω ημίμετρο στα 2.400€, 150kg μηχανή χωρίς ABS. Και δεν θα μεινει φράγκο για εξοπλισμό... Τέλος ζαχαρώνω λόγω V4M το ολοκαινούριο Daytona G155 με εξαιρετικά για την τιμή χαρακτηριστικά, μπρος πίσω ABS, χαρτογράφηση, 18 άλογα, κλπ στα 2600€ αλλά επίσης εκτός budget. Κλείνω προς το Keeway Target για να είμαι πιο άνετος στην επιλογή κράνους/εξοπλισμού και που δείχνει να ανεβαίνει και σε πωλήσεις τελευταία. Εσείς τι λέτε; Μα keeway? Ποιοτητα μηδεν αδερφε. Εφοσον εχεις τετοιες διαστασεις ,βρες ενα καλομεταχειρισμενο sym gts 300 η sym citycom 300 για να βολευεσαι πανω και να μην φαινεσαι σαν να οδηγεις mini moto. Ειναι αξιοπιστα,τιμια κ φθηνα ανταλλακτικα για συντηρηση αλλα κ πιθανη πτωση
petaw-se-oneiro Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Για εντός πόλης μετακίνηση και μόνο ξέχνα τον συμπλέκτη τελείως. Αν κινείσαι πολύ κέντρο ξέχνα και τις ταχύτητες γενικά. Σε άποψη εξόδων το παπί είναι πρώτο στην οικονομία, μετά ακολουθούν τα σκούτερ και πολύ μετά οι μοτοσυκλέτες υπόψιν. 1
bill_zaf Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Το παπι πουλαει μονο στην Ελλαδα και στην Ινδονησια, δεν υπαρχει αλλη χωρα που να το προτιμά σαν κυριο μεσο. Ειναι για να πηγαινεις μεχρι την λαικη,να σαι συνταξιουχος σε κανα χωριο,να θες να πεταχτεις μεχρι το χωραφι για μια αλλαγη για να μην παρεις αμαξι κτλ. Σε αποστασεις ανω των 5 χιλιομετρων ειναι κουραστικο,εχει μια σελα σαν στριγκακι, δεν εχει καμια ασφαλεια η σταθεροτητα στο δρομο .στην αθηνα με τις λακουβες κ με την οδηγικη παιδεια που εχουμε,τα εντερα σου θα γινουν κοκκορετσι απ τις λακουβες,θα μεινεις ανικανος με το να σου χτυπαει τα @ρχιδ... η σελα κ αν σου πεταχτει κανενας μπροστα να δω πως θα σταματησεις. Μονο αυτονομια εχει, ολα τα αλλα ειναι αρνητικα ωστε να το επιλεξει καποιος για βασικο μεταφορικο μεσο ειδικα στο λεκανοπεδιο που οι αποστασεις ειναι τεραστιες.αν μενεις μοσχατο κ η δουλεια σου ειναι Ηρακλειο, που θα βγεις κηφισσο με το παπι? 6 1
ScooterSuzas Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 ολοι ειμαστε symfony οτι ειναι 169cc και όχι 200cc ? 2
bill_zaf Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, ScooterSuzas είπε ολοι ειμαστε symfony οτι ειναι 169cc και όχι 200cc ? Τα περισοτερα ειναι ετσι, το honda sh300 ειναι 279cc ,το beverly 500 ειναι 460cc (τα πρωτα μοντελα κ 490 τα δευτερα) και ποσα αλλα Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από bill_zaf 1
minus_gr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δεν θα πάρεις παπί για τους λόγους που αναλυτικά είπε ο @bill_zaf Αν τελικά πάρεις δεν υπάρχει κανένας λόγος για 1.500. Daytona που κοιτάς 6 μηνου - 8μηνου με εως 5-6.OOO Km θα βρείς στο χιλιάρικο. Εγώ στο ιδιο δίλλημα με το δικό σου 1 χρόνο πρίν πήγα στο Symphony. Mοντέλα 2019-2020 από 6.000Km και πάνω θα κοιτάς. VFM θα ηταν να βρείς στα 13.000 πχ - να ειναι ακομα πιο φθηνό δλδ- και να έχει αλλάξει ιμάντα (κάποιο αφήνουν την αλλαγή για τα 16 ή 18.000km) Στις τιμές των καινουργιων μην ξεχνάς & ενα ζευγάρι σωστά λάστιχα. 1
Krepalidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, ScooterSuzas είπε ολοι ειμαστε symfony οτι ειναι 169cc και όχι 200cc ? Ουσιαστικά έχει δύναμη όσο ένα 125 ή 150 Yamaha / Piaggio. Πρακτικά είναι σαν ευκολοδηγητο αυτόματο παπί με χώρο κάτω από την σέλα. Μίλησα με καλό φίλο και μου πρότεινε λόγω ύψους 1.90 και 90+ κιλών καθώς και αντίστοιχα ψηλής συζύγου πιο μεγάλα 200-250 ξαπλωτά πολυθρονάτα μοντέλα σε μεταχειρισμένο.
ScooterSuzas Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 σιγουρα τοτε θες κατι πιο μεγαλο το citycom για παραδειγμα 1
Krepalidis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, minus_gr είπε Δεν θα πάρεις παπί για τους λόγους που αναλυτικά είπε ο @bill_zaf Αν τελικά πάρεις δεν υπάρχει κανένας λόγος για 1.500. Daytona που κοιτάς 6 μηνου - 8μηνου με εως 5-6.OOO Km θα βρείς στο χιλιάρικο. Εγώ στο ιδιο δίλλημα με το δικό σου 1 χρόνο πρίν πήγα στο Symphony. Mοντέλα 2019-2020 από 6.000Km και πάνω θα κοιτάς. VFM θα ηταν να βρείς στα 13.000 πχ - να ειναι ακομα πιο φθηνό δλδ- και να έχει αλλάξει ιμάντα (κάποιο αφήνουν την αλλαγή για τα 16 ή 18.000km) Στις τιμές των καινουργιων μην ξεχνάς & ενα ζευγάρι σωστά λάστιχα. Ξέρω ότι SYM και ιδίως Daytona βάζουν λάστιχα κινέζικα που δεν συνιστώνται για βρεγμένο. Ο φίλος μου είπε να αποφύγω αν γίνεται σκούτερ που έχουν κάνει μεγάλο σέρβις, ιδίως εκτός αντιπροσωπείας διότι μπορεί να έβαλε ο Χ,Ψ φτηνιάρικα ανταλλακτικά, ιδίως μπίλιες που επηρεάζουν απόδοση/επιτάχυνση ίσα ίσα για να κάνει προσωρινά την δουλειά του και το σπρώξει μεταχειρισμένο. Κάνοντας ο ίδιος ως αγοραστής το μεγάλο σέρβις είσαι πιο "σίγουρος" ενώ ζητάς το σκουτερ και με χαμηλότερη τιμή. 13 λεπτά πριν, ScooterSuzas είπε σιγουρα τοτε θες κατι πιο μεγαλο το citycom για παραδειγμα Έχοντας καθίσει πριν λίγα χρόνια στο Symphony 150 δεν με πολυχαλάγανε οι διαστάσεις του για περιστασιακή έως 15 λεπτά οδήγηση. Προφανώς τα πολυθρονάτα έχουν άλλη χάρη, ,ιδίως σε καθημερινή μετακίνηση 20+20=40 λεπτά την μερα ως την δουλειά. Είχα οδηγήσει 200 Aprilia Scarabeo και η διαφορά από Symphony ήταν αισθητή με τα πιο φαρδιά αφράτα καθίσματα. 15 λεπτά πριν, ScooterSuzas είπε σιγουρα τοτε θες κατι πιο μεγαλο το citycom για παραδειγμα Μου πρότεινε να αποφύγω τα 300 λόγω σκαλοπατιου σε ασφάλειες, σήμα, κατανάλωση, τα πάντα. Προφανώς και σε επιδόσεις. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από Krepalidis
bill_zaf Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Krepalidis είπε Ξέρω ότι SYM και ιδίως Daytona βάζουν λάστιχα κινέζικα που δεν συνιστώνται για βρεγμένο. Ο φίλος μου είπε να αποφύγω αν γίνεται σκούτερ που έχουν κάνει μεγάλο σέρβις, ιδίως εκτός αντιπροσωπείας διότι μπορεί να έβαλε ο Χ,Ψ φτηνιάρικα ανταλλακτικά, ιδίως μπίλιες που επηρεάζουν απόδοση/επιτάχυνση ίσα ίσα για να κάνει προσωρινά την δουλειά του και το σπρώξει μεταχειρισμένο. Κάνοντας ο ίδιος ως αγοραστής το μεγάλο σέρβις είσαι πιο "σίγουρος" ενώ ζητάς το σκουτερ και με χαμηλότερη τιμή. Έχοντας καθίσει πριν λίγα χρόνια στο Symphony 150 δεν με πολυχαλάγανε οι διαστάσεις του για περιστασιακή έως 15 λεπτά οδήγηση. Προφανώς τα πολυθρονάτα έχουν άλλη χάρη, ,ιδίως σε καθημερινή μετακίνηση 20+20=40 λεπτά την μερα ως την δουλειά. Είχα οδηγήσει 200 Aprilia Scarabeo και η διαφορά από Symphony ήταν αισθητή με τα πιο φαρδιά αφράτα καθίσματα. Μου πρότεινε να αποφύγω τα 300 λόγω σκαλοπατιου σε ασφάλειες, σήμα, κατανάλωση, τα πάντα. Προφανώς και σε επιδόσεις. Αδερφε ο φιλος σου που συμβουλευεσαι στα λεει λιγο μπερδεμενα. Οι μπιλιες στα περισοτερα σκουτερ εχουν γυρω στα 8 ευρω οι ιμμιτασιον κ 12 με 15 οι γνησιες...ποιος γυφτος θα βαλει ιμμιτασιον (που πραγματικα δεν παιζει ρολο η ποιοτητα στην αποδοση παρα μονο στην αντοχη,στην αποδοση παιζει το βαρος) τι θα γλυτωσει 8 ευρω? Και ελυσε το οικονομικο του προβλημα? Μην κοιτας μονο το 15λεπτο οδηγησης που εχεις στανταρ καθε μερα...το καλοκαιρακι θα θες να πας μια παραλια για ενα μπανακι ,πετας πετσετες κτλ κατω απ την σελα κ γλυτωσες ποση ταλαιπωρια απ το να πηγαινες με το αμαξι, μια μικρη εξορμηση 40-50 χλμ πας ανετα δικαβαλο,με το 150 δεν το κανεις. Τελος ,τα τελη κυκλοφοριας μεχρι 300cc ειναι 22 ευρω και οι ασφαλειες το ιδιο.μην λεμε κ οτι θελουμε
minus_gr Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Krepalidis είπε Ξέρω ότι SYM και ιδίως Daytona βάζουν λάστιχα κινέζικα που δεν συνιστώνται για βρεγμένο. Ο φίλος μου είπε να αποφύγω αν γίνεται σκούτερ που έχουν κάνει μεγάλο σέρβις, ιδίως εκτός αντιπροσωπείας διότι μπορεί να έβαλε ο Χ,Ψ φτηνιάρικα ανταλλακτικά, ιδίως μπίλιες που επηρεάζουν απόδοση/επιτάχυνση ίσα ίσα για να κάνει προσωρινά την δουλειά του και το σπρώξει μεταχειρισμένο. Κάνοντας ο ίδιος ως αγοραστής το μεγάλο σέρβις είσαι πιο "σίγουρος" ενώ ζητάς το σκουτερ και με χαμηλότερη τιμή. Το κόστος είναι μεγάλο λόγω εργατικών γιατί στα σκούτερ για να φτάσεις στο σημείο να βλέπεις το προς αλλαγή εξάρτημα θές ώρα για το γδυσιμο. Οι μπίλιες είναι ήδη φθηνές. Δεν χρειάζεται φθηνιάρικη. Στον ιμάντα αντε να κερδίσεις 10-20% στα μεγάλα μοντέλα και οχι στο Symphony. Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή κυρίως λόγω κορώνας γιατι ειναι σαν κωνικά και μετά για το βρεγμένο. 20+20 κάνω και εγώ καθημερινά. Αλλωτε με Κηφισό αλλωτε με Θηβών-Ιερα κτλ. Παλεύεται. Συμφωνώ για το σκαλοπάτι σε έξοδα στα 300αρια. Καλά κάνεις και είσαι επιφυλαχτικός με τα μεταχειρισμένα αλλά αν δεν θές άμμεσα κάτι μέσα στον Σεπτεμβρη σίγουρα θα βρείς κατι καλό
mp123 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Βρες κάτι τέτοιο https://www.car.gr/30247435-yamaha. η .https://www.car.gr/30943175-kymco-downtown-300 Στα 2000 έχει πολλά. Φυσικα ότι παρεισ θα επιμείνεις να σου δώσουν και 6 μήνες εγγύηση . Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2020 από mp123
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα