Προς το περιεχόμενο

Ενημέρωση στο Lightroom app διέγραψε όλες τις φωτογραφίες των χρηστών


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν και χρήστης με συσκευή iOS τοι θεωρώ άκυρο το παρακάτω...

«Άλλος χρήστης είπε πως έχασε «μόνο» 800 φωτογραφίες αλλά και presets που κόστιζαν εκατοντάδες δολάρια

Είναι δυνατόν να είχε τέτοια αρχεία αξίας και να τα κρατούσε σε μια συσκευή που δεν ξέρεις αν για κάποιο λόγο έβγαζε ως συσκευή πρόβλημα πέρα μιας Χ εφαρμογής και χάνονταν?

Λίγο παράλογο ακούγεται, ακόμα και η εκδοχή για αντίγραφο σε iCloud να μην υπήρχε...

 

Περαστικά του απλά, αν είναι αληθινό το παράπονο του!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, purespyros είπε

Βέβαια από την άλλη όταν έχεις τέτοια δουλειά και είσαι μάλιστα κι επαγγελματίας οφείλεις να προστατεύεις τον εαυτό σου με ένα εβδομαδιαίο backup 

Δηλαδή εάν είσαι επαγγελματίας φωτογράφος θεωρείς ότι το "εβδομαδιάιο backup" σε καλύπτει; Θα ανεχτείς π.χ να χάσεις έστω ΈΝΑ (1) μυστήριο;

Κάποιες περιπτώσεις (όπως αυτή) απαιτούν άμεσο, synced backup. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" Η Adobe αναφέρει ότι η ενημέρωση επηρέασε συγκεκριμένα τους χρήστες Lightroom app χωρίς συνδρομή στο Adobe Cloud, καθώς και τους συνδρομητές με φωτογραφίες και presets που δεν είχαν συγχρονίσει τα δεδομένα τους με το Adobe Cloud κατά τη στιγμή της ενημέρωσης. "

 

Σε απλά ελληνικά "πληρώστε και το cloud" διαφορετικά σας έχουμε h€$μ€ν0υ$ .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πολλά χρόνια έγινε το εξής περιστατικό. Μόλις έχω απολυθεί από το στρατό και περνω backup το υλικό του στρατού από τη φωτογραφική μηχανή στο laptop.

Την ώρα του backup, χτυπάει το κινητό. Σηκώνομαι να το πιάσω, μπλέκει το πόδι μου στο καλώδιο του laptop, πέφτει κάτω ο υπολογιστής, κρασαρει ο δίσκος.

Μιλάμε για φωτογραφιαρες για την εποχή εκείνη (2005), και για τις γνώσεις που δεν είχα, και για τις εμπειρίες που δεν θα ξαναποκτησω. 

Πχ φωτογραφια με το κομμένο κεφάλι του φιδιού από τον ανθυπασπιστή, ρομαντζαδα στη σκοπιά  με ηλιοβασίλεμα και ουράνιο τόξο...

Από τότε, το πήρα απόφαση...ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλη μέρα μπακαπ...και ότι αν δε σε θέλει, απλά δε σε θέλει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Από τότε, το πήρα απόφαση...ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλη μέρα μπακαπ...και ότι αν δε σε θέλει, απλά δε σε θέλει...

Όταν εν έτει 2020 (και 19 και 18 και πιο πριν μη σου πω) υπάρχουν προγράμματα όπως 

Google Drive
Dropbox
iCloud 

και δεν ξέρω και εγώ πόσα άλλα που σου κάνουν ΑΥΤΟΜΑΤΟ (λέξη κλειδί η συγκεκριμένη) backup με τη μοναδική προϋπόθεση να κάτσεις ΔΥΟ λεπτά να το σετάρεις και να το ξεχάσεις, είναι το λιγότερο αφελές να κάνουμε συγκρίσεις με μία εποχή όπως το 2005 που μόλις με το ζόρι και αν είχε βγει το Youtube, ανάλογα με το πότε απολύθηκες. 

Μεγάλα λόγια δεν λέω, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση το να χάσει κάποιος φωτογραφίες μπορώ να το δεκτώ αποκλειστικά και μόνο αν βρίσκεται στις διακοπές και χάσει την κάμερα ή το κινητό του ΠΡΙΝ πάει στο ξενοδοχείο. Φίλος μου έχασε GoPro σε κατάδυση. Ε οκ, wifi δεν υπάρχει στα 15μέτρα, ατύχησε. Καλά για επαγγελματίες δεν το συζητάω, ψιλικατζής να είσαι ΔΕΝ επιτρέπεται να χάσεις κάνα 2€ απ'τα ψιλά που σου πέφτουν και βαριέσαι να τα σηκώσεις, κάτι 0.05€ που κανείς δεν ξέρει γιατί ακόμα υπάρχουν. Όχι να είσαι ψευτοφωτογράφος (του instagram ή κανονικός) και να χάσεις φωτογραφίες. 

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Δυστυχώς, εάν δεν υπάρχουν SLAs, απλά αποχαιρετάς το υλικό και δε μπορείς να διεκδικήσεις και αποζημιώσεις.

Έχεις ασχοληθεί ποτέ με SLAs? Επειδή έχω ασχοληθεί λόγω εργασίας, το μοναδικό που σου καλύπτουν [και αυτό με 10000 παραθυράκια] είναι να σου επιστρέψουν το *ΚΟΣΤΟΣ* της υπηρεσίας. Ποτέ και σε καμία περίπτωση στον αιώνα τον άπαντα δεν σε καλύπτουν για διαφυγόντα κέρδη ή οποιαδήποτε άλλη ζημιά. 

Μεγαλύτερη ΜΟΥΦΑ από τα SLAs ειδικά στην τεχνολογία δεν υπάρχει. Α ίσως και να υπάρχει. Οι σαχλαμάρες περί GDPR και παραμύθια της Χαλιμάς σχετικά με πρόστιμα και τιμωρίες και θα σε κάνει νταντά ο μπαμπούλας.. Ας πιάσουν πρώτα κανέναν που δε φοράει μάσκα, και ας ασχοληθούμε με το GDPR αργότερα...

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, anax111 said:

Σε απλά ελληνικά "πληρώστε και το cloud" διαφορετικά σας έχουμε h€$μ€ν0υ$ .

 

58 minutes ago, mitsos-5 said:

Κύριοι ομως! Στο είπαν με τρόπο ‘’ ξέρεις φίλε μου κάνε συνδρομή’’

Αν δεν φτάνει το μυαλό σου να κάνεις μόνος σου backup, καλά σού λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί που χάσανε φωτογραφίες δεν ήταν κανένας τους επαγγελματίας, παιδάκια ήταν που χρησιμοποιούσαν ένα δωρεάν πρόγραμμα. Και λέω παιδάκια γιατί αν ήταν έστω και ερασιτέχνης  ή τα αρχεία ήταν σημαντικά και στοίχιζαν δεν θα τα είχαν έτσι απλά σε ένα cloud. Δεν υπάρχει φωτογράφος που να μην έχει τα αρχεία του σε 3-4 σκληρούς και σε άλλα τόσα cloud. Αν δεν τα έχει έτσι τότε δεν είναι σημαντικά. Δεν οφείλει καμία αποζημίωση, ειδικά για τα τζάμπα, όταν βγάζεις χρήματα από τις φώτο σου πρέπει και να δώσεις (συνδρομή).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...