kormos Δημοσ. Σάββατο στις 04:27 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:27 μμ 15 ώρες πριν, ramarg είπε Εάν είναι πρώτη ενεργοποίηση eSIM, σου δίνουν φάκελο ή εάν δεν υπάρχει φάκελος έρχεται ηλεκτρονικά ο σύνδεσμος (στον οποίο αν πατήσεις θα σου βγάλει το eSIM QR Code, & τους κωδικούς PIN/PUK). Εάν πρόκεται για επανέκδοση eSIM δεν θα σου δώσουν φάκελο αλλά θα ακολουθηθεί η διαδικασία παραλαβής νέας eSIM μέσω mail, η οποία εξ όσων έχω καταλάβει πλέον δίνεται ξεκλείδωτη (χωρίς κλείδωμα PIN) και για την οποία ισχύουν οι κωδικοί PUK που είχες λάβει την πρώτη φορά. Σε κάθε περίπτωση αν τους έχεις χάσει ή δεν τους θυμάσαι, μέσα από το myCosmote App (και εφόσον έχεις ενημερωμένο Cosmote ID Account με καταχωρημένο ΑΦΜ) μπορείς να διαχειριστείς πλήρως τις συνδέσεις σου και να ζητήσεις να σου εμφανιστούν οι κωδικοί PIN/PUK για την κάρτα SIM οποιασδήποτε σύνδεσης διαθέτεις. Είναι σίγουρο αυτό ότι ισχύει για την Cosmote; 🙄
ramarg Δημοσ. Σάββατο στις 06:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:37 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kormos είπε Είναι σίγουρο αυτό ότι ισχύει για την Cosmote; 🙄 Ναι και μάλιστα διαπιστωμένο πρόβλημα μέσα σε κατάστημα Cosmote (επειδή μου είχε ήδη συμβεί άλλες 3 φορές και περίμενα να επαναληφθεί φρόντισα να γίνει μπροστά σε υπάλληλο και έμεινε και εκείνος έκπληκτος γιατί δεν είχε δει ξανά αντίστοιχη περίπτωση να μη λειτουργεί το link που ερχόταν). Δεν ξέρω αν πάει κάτι λάθος μόνο με τις δικές μου συνδέσεις Cosmote αλλά μου έχει ήδη συμβεί σε 4 απόπειρες επανέκδοσης eSIM (που ουσιαστικά έγιναν για να μπορέσω να βάλω τον αριθμό σε άλλη συσκευή - αναγκαστική επανέκδοση δηλαδή επειδή ο πάροχος δεν υποστηρίζει εγγενή μεταφορά eSIM μέσω iOS). Είναι σαν να αδυνατεί το σύστημα να παράσχει έναν ενεργό σύνδεσμο ή σα να αδυνατεί ο server να επιστρέψει πληροφορία και ρίχνει την πρόσβαση στο κενό. Γι'αυτό ρωτάω αν έτυχε σε κάποιον άλλο για να δούμε αν είναι γενικότερο το πρόβλημα. Μέχρι και το 13888 δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί τους φαίνεται η eSIM που στέλνουν ως ενεργή, και βλέπουν ως μόνη λύση την πληρωμή εκ νέου έκδοσης & αποστολή νέου email μέχρι ο σύνδεσμος που θα έρθει να λειτουργήσει & να σε οδηγήσει στο πολυπόθητο QR Code... Όρεξη να έχεις δηλαδή και 5 ευρα για πέταμα (τα οποία υπόσχονται να σου επιστρέψουν στον λογαριασμό κινητής και εν τέλει ούτε αυτό γίνεται). Από το 2018 που έβγαλα την πρώτη eSIM με φάκελο (για χρήση στο αείμνηστο iPhone XS) μέχρι και το 2023 δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο γίνεται (τουλάχιστον σε μένα). Επεξ/σία Σάββατο στις 06:47 μμ από ramarg 1
kormos Δημοσ. Σάββατο στις 08:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:49 μμ 2 ώρες πριν, ramarg είπε Ναι και μάλιστα διαπιστωμένο πρόβλημα μέσα σε κατάστημα Cosmote (επειδή μου είχε ήδη συμβεί άλλες 3 φορές και περίμενα να επαναληφθεί φρόντισα να γίνει μπροστά σε υπάλληλο και έμεινε και εκείνος έκπληκτος γιατί δεν είχε δει ξανά αντίστοιχη περίπτωση να μη λειτουργεί το link που ερχόταν). Δεν ξέρω αν πάει κάτι λάθος μόνο με τις δικές μου συνδέσεις Cosmote αλλά μου έχει ήδη συμβεί σε 4 απόπειρες επανέκδοσης eSIM (που ουσιαστικά έγιναν για να μπορέσω να βάλω τον αριθμό σε άλλη συσκευή - αναγκαστική επανέκδοση δηλαδή επειδή ο πάροχος δεν υποστηρίζει εγγενή μεταφορά eSIM μέσω iOS). Είναι σαν να αδυνατεί το σύστημα να παράσχει έναν ενεργό σύνδεσμο ή σα να αδυνατεί ο server να επιστρέψει πληροφορία και ρίχνει την πρόσβαση στο κενό. Γι'αυτό ρωτάω αν έτυχε σε κάποιον άλλο για να δούμε αν είναι γενικότερο το πρόβλημα. Μέχρι και το 13888 δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί τους φαίνεται η eSIM που στέλνουν ως ενεργή, και βλέπουν ως μόνη λύση την πληρωμή εκ νέου έκδοσης & αποστολή νέου email μέχρι ο σύνδεσμος που θα έρθει να λειτουργήσει & να σε οδηγήσει στο πολυπόθητο QR Code... Όρεξη να έχεις δηλαδή και 5 ευρα για πέταμα (τα οποία υπόσχονται να σου επιστρέψουν στον λογαριασμό κινητής και εν τέλει ούτε αυτό γίνεται). Από το 2018 που έβγαλα την πρώτη eSIM με φάκελο (για χρήση στο αείμνηστο iPhone XS) μέχρι και το 2023 δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο γίνεται (τουλάχιστον σε μένα). Υποθέτω πλέον...είναι χωρίς επιβάρυνση για τη διαδικασία αυτή ε; Θυμώμουν παλιά ότι η Cosmote χρέωνε πάλι ή ήταν άλλος πάροχος;
ramarg Δημοσ. Σάββατο στις 09:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:53 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kormos είπε Υποθέτω πλέον...είναι χωρίς επιβάρυνση για τη διαδικασία αυτή ε; Θυμώμουν παλιά ότι η Cosmote χρέωνε πάλι ή ήταν άλλος πάροχος; Φυσικά και χρεώνουν ακόμα την αλλαγή eSIM στην Cosmote (5 ευρώ)... Επεξ/σία Σάββατο στις 09:54 μμ από ramarg
kormos Δημοσ. Κυριακή στις 01:18 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:18 πμ 3 ώρες πριν, ramarg είπε Φυσικά και χρεώνουν ακόμα την αλλαγή eSIM στην Cosmote (5 ευρώ)... Α οκ, νόμιζα ότι δεν ξαναχρεώνουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα