Green Dragon Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα σε όλους! Στις 15 Αυγούστου 2020, παράγγειλα μία συσκευή Honor 9x, μέσω μιας προσφοράς που είχε το ALIEXPRESS και ανέβηκε στο forum: Η αποστολή θα γινόταν από Πολωνία. Παράγγειλα λοιπόν και πλήρωσα με την χρεωστική μου κάρτα Πειραιώς. Στις 16 Αυγούστου 2020, εμφανίστηκε η συναλλαγή στο λογαριασμό μου στο Winbank της Πειραιώς ως εξής: ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ: ............ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΥΝΣΛΛΑΓΗΣ: Αγορά - ALIEXPRESS.COM Luxembourg PO2022.............. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ: 16 Αυγούστου 2020. Από το Aliexpress δεν έχω πάρει, ούτε email επιβεβαίωσης, ούτε tracking number, ούτε οτιδήποτε άλλο. Μάλιστα στο myaccount του Aliexpress δεν φαίνεται κανένα order. Παιδιά δώστε μου τα φώτα σας, τι πρέπει να κάνω, γιατί δεν έχω ανάλογη εμπειρία. Και ήταν μεγάλο λάθος μου που δεν πλήρωσα μέσω paypal
neosstoforum Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς στο AliExpress δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με PayPal. Εγώ αν ήμουν στην θέση σου πρώτα θα επικοινωνούσα με το κατάστημα και αν δεν έβγαινε άκρη θα άνοιγα dispute ανεβάζοντας το αποδεικτικό της συναλλαγής. 1 λεπτό πριν, Ashvill είπε Παρε τηλ την εταιρια. Να πάρει τηλέφωνο στην Κίνα; 😂 Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2020 από neosstoforum 1
chios Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Η παραγγελία έγινε από τον λογαριασμό σου στο Ali; Μου κάνει εντύπωση να μην φαίνεται καθόλου. PayPal το αλι δεν έχει . Tracking number επίσης δεν έχει από Πολωνία το γράφει κιόλας. Αριθμό παραγγελίας δεν σου έχει έρθει στο εμαιλ; Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2020 από chios 2
Green Dragon Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, chios είπε Η παραγγελία έγινε από τον λογαριασμό σου στο Ali; Μου κάνει εντύπωση να μην φαίνεται καθόλου. PayPal το αλι δεν έχει . Tracking number επίσης δεν έχει από Πολωνία το γράφει κιόλας. Αριθμό παραγγελίας δεν σου έχει έρθει στο εμαιλ; Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι αν μπήκα στο λογαριασμό μου ή αν προχώρησα κατευθείαν από το link της ανάρτησης. Αλλά όπως και να έγινε, δεν έχω δώσει όλα τα στοιχεία μου στην παραγγελία;;; Δεν έχω πάρει κανένα mail από Aliexpress, ούτε επιβεβαίωση της παραγγελίας.
chios Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Τι να σου πω, δεν έχω κάνει ποτέ παραγγελία χωρίς να έχω συνδεθεί στον λογαριασμό μου, δεν ξέρω πως θα βγάλεις άκρη, κάποια πράγματα τα προσέχουμε. 1
Green Dragon Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 14 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Δυστυχώς στο AliExpress δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με PayPal. Εγώ αν ήμουν στην θέση σου πρώτα θα επικοινωνούσα με το κατάστημα και αν δεν έβγαινε άκρη θα άνοιγα dispute ανεβάζοντας το αποδεικτικό της συναλλαγής. Όταν λες να πάρω τηλέφωνο το κατάστημα, ποιο ακριβώς είναι το κατάστημα; 3 λεπτά πριν, chios είπε Τι να σου πω, δεν έχω κάνει ποτέ παραγγελία χωρίς να έχω συνδεθεί στον λογαριασμό μου, δεν ξέρω πως θα βγάλεις άκρη, κάποια πράγματα τα προσέχουμε. Δίκιο έχεις. Τώρα μπήκα στον λογαριασμό μου στο Aliexpress και έκανα αναφορά του περιστατικού, όπου επισύναψα και το παραστατικό της συναλλαγής. Περιμένω την απάντησή τους. Λογικά δεν θα πρέπει να αμφισβητήσουν.
neosstoforum Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 19 λεπτά πριν, Green Dragon είπε Όταν λες να πάρω τηλέφωνο το κατάστημα, ποιο ακριβώς είναι το κατάστημα; Δεν λέω να πάρεις τηλέφωνο. Απλά όταν πας στο "Message Center" μπορείς να επικοινωνήσεις γραπτώς με το κατάστημα από όπου έχεις κάνει την αγορά. Στην περίπτωση σου όμως ίσως να μην είναι εφικτό κάτι τέτοιο επειδή η αγορά πραγματοποιήθηκε ενώ ήσουν αποσυνδεδεμένος. 1
Green Dragon Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 25 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Δεν λέω να πάρεις τηλέφωνο. Απλά όταν πας στο "Message Center" μπορείς να επικοινωνήσεις γραπτώς με το κατάστημα από όπου έχεις κάνει την αγορά. Στην περίπτωση σου όμως ίσως να μην είναι εφικτό κάτι τέτοιο επειδή η αγορά πραγματοποιήθηκε ενώ ήσουν αποσυνδεδεμένος. Προς το παρόν έχω στείλει μια αναφορά και περιμένω απάντηση: 1
Green Dragon Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω κανένα τρόπο επικοινωνίας με την ALIEXPRESS.COM LUXEMBOURG Δεν υπάρχει mail επικοινωνίας, να μπορείς να στείλεις το αίτημα σου και να πάρεις μια υπεύθυνη απάντηση. Τα "μηνύματα " που λέει, είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που απαντάει άλλα αντ άλλων. Και το αίτημα που έχω στείλει ( και ανάρτησα στο προηγούμενο post ), δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι είναι στο σωστό μέρος και ό,τι θα του δώσουν κάποια σημασία. Φαίνεται ότι έμπλεξα άσχημα. Το μόνο παρήγορο είναι ότι από την τράπεζα μου είπαν ότι αν δεν βγάλω άκρη, μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από Green Dragon
Green Dragon Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Τελικά, μετά από την επεξεργασία του αιτήματος μου, μου απάντησαν σήμερα το πρωί. Ανάμεσα σε διάφορα περίεργα και ολίγον ακαταλαβίστικα μου εξήγησαν ότι: " Το order δεν καταχωρήθηκε, απο λάθος του συστήματος, στο account μου. Η παραγγελία όμως εκτελέστηκε κανονικά στο όνομα μου και με αποστολή στη διεύθυνση μου. Μάλιστα από 21 Αυγούστου βρίσκεται στην Αθήνα, στα κεντρικά του ταχυμεταφορέα και σήμερα θα ειδοποιηθώ για την παράδοση". Μου έστειλαν και tracking number, με βάση το οποίο: The shipment has arrived in the destination country/destination area 21-08-2020 14.45' Μάλιστα.....για να δούμε! Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από Green Dragon
chios Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Εύχομαι με το καλό να παραλάβεις και να ηρεμήσεις. Από αλι δύσκολα θα χάσεις λεφτά. 1 1
nk9 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Green Dragon είπε Τελικά, μετά από την επεξεργασία του αιτήματος μου, μου απάντησαν σήμερα το πρωί. Ανάμεσα σε διάφορα περίεργα και ολίγον ακαταλαβίστικα μου εξήγησαν ότι: " Το order δεν καταχωρήθηκε, απο λάθος του συστήματος, στο account μου. Η παραγγελία όμως εκτελέστηκε κανονικά στο όνομα μου και με αποστολή στη διεύθυνση μου. Μάλιστα από 21 Αυγούστου βρίσκεται στην Αθήνα, στα κεντρικά του ταχυμεταφορέα και σήμερα θα ειδοποιηθώ για την παράδοση". Μου έστειλαν και tracking number, με βάση το οποίο: The shipment has arrived in the destination country/destination area 21-08-2020 14.45' Μάλιστα.....για να δούμε! Όταν με το καλό παραλάβεις, κάνε έναν έλεγχο εδώ: https://consumer.huawei.com/gr/support/warranty-query/ και πες μας εάν όντως δεν καλύπτεται από την εγγύηση. 1
Green Dragon Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 11 λεπτά πριν, nk9 είπε Όταν με το καλό παραλάβεις, κάνε έναν έλεγχο εδώ: https://consumer.huawei.com/gr/support/warranty-query/ και πες μας εάν όντως δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Ρε συ @nk9, είσαι πολύ γουρλής!!!😀😀😀 Με το που διάβαζα το μηνυμα σου χτύπησε το κουδούνι και η γυναίκα μου παρέλαβε το πακετάκι. Σε λίγο θα κάνω τον έλεγχο και θα ενημερώσω!
nk9 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 6 λεπτά πριν, Green Dragon είπε Ρε συ @nk9, είσαι πολύ γουρλής!!!😀😀😀 Με το που διάβαζα το μηνυμα σου χτύπησε το κουδούνι και η γυναίκα μου παρέλαβε το πακετάκι. Σε λίγο θα κάνω τον έλεγχο και θα ενημερώσω! Με το καλό! Αναμένω ενημέρωση! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα