Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόκειται για τη μπαταρία από μηχανάκι, 12V η οποία είναι ~2 ετών (αν και δεν έχει τόση σημασία)

Μετράω την τάση και δίνει 12,34V-12,37V. Το μηχανάκι παίρνει κανονικά μπροστά.

Με βάση τον παρακάτω πίνακα αλλά και άλλους που βρίσκω στο net η κατάσταση της μπαταρίας αξιολογείται στο ~70%.

Στην πράξη πόση ζωή έχει η μπαταρία; Μήπως να αρχίζω να κοιτάω για καινούργια;

πόσο πρέπει να πέσει ώστε να μη παίρνει μπροστά το μηχανάκι; πρέπει να βρίσκεται μέσα στο πράσινο; >12.24V (>60%)?

 

 

 

 battery4.jpg.7cb21f9f2345bdd6e1657eb4d7cc673f.jpg

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Bitbit είπε

Πρόκειται για τη μπαταρία από μηχανάκι, 12V η οποία είναι ~2 ετών (αν και δεν έχει τόση σημασία)

Μετράω την τάση και δίνει 12,34V-12,37V. Το μηχανάκι παίρνει κανονικά μπροστά.

Με βάση τον παρακάτω πίνακα αλλά και άλλους που βρίσκω στο net η κατάσταση της μπαταρίας αξιολογείται στο ~70%.

Στην πράξη πόση ζωή έχει η μπαταρία; Μήπως να αρχίζω να κοιτάω για καινούργια;

πόσο πρέπει να πέσει ώστε να μη παίρνει μπροστά το μηχανάκι; πρέπει να βρίσκεται μέσα στο πράσινο; >12.24V (>60%)?

 battery4.jpg.7cb21f9f2345bdd6e1657eb4d7cc673f.jpg

Το μόνο που μας δείχνει η τάση μιας μπαταρίας είναι το ποσοστό της φόρτισης (έστω η κατάσταση φόρτισης), και όχι το πόσο ταλαιπωρημένη/γερασμένη είναι.

Το γράφει και στο πινακάκι, state of charge for laisure batteries = κατάσταση φόρτισης για μπαταρίες αναψυχής.

Μπορεί η μπαταρία να είναι για πέταμα και να βλέπεις 12,6v αλλά να μην παίρνει μπροστά, μπορεί πάλι να βλέπεις τάση κοντά στο 12 αλλά να παίρνει κανονικά.

  • Like 2
Δημοσ.

η μπαταρία ήταν παρατημένη για ένα διάστημα. υποτίθεται ότι στο συνεργείο (που πήγα για άλλο σκοπό) μου τη φόρτισαν και μου είπαν ότι δεν έχει πολλά ψωμιά. Δεν έπαιρνε και μπρος το μηχανάκι σε αυτούς,

Χθες έκανα διαδρομή σχεδόν 3 ωρών (1,5 +1,5) και σήμερα το πρωί βλέπω ότι η τάση είναι στα 12,6V από 12,3V που έδειχνε χθες και προχθές. Άρα υποψιάζομαι ότι μούφα φόρτιση κάνανε και με τη διαδρομή που έκανα φόρτισε κανονικά.

Από τη στιγμή που έφυγα από το συνεργείο μια χαρά παίρνει μπροστά πάντως. Προς το παρόν δε την αλλάζω απλά θα την παρακολουθώ ανα διαστήματα.

Κάτι περίεργο το οποίο το έκανε στο συνεργείο (και γι αυτό μάλλον μου είπαν ότι είναι για πέταμα) και το έκανε και παλαιότερα σε μένα όταν έβγαζα τη μπαταρία και την έβαζα πάλι.

έδινα με τη μίζα και έκανε απλά ένα ζζζζζζ., σα να έχει πεθάνει η μπαταρία. Έβγαζα τα καλώδια, τα ξανα έβαζα, χωρίς να πειράξω κάτι άλλο και έπαιρνε κανονικά. Από εκεί και πέρα δε ξανα εμφάνιζε αυτό το θέμα. Κι αυτό μου το είχε κάνει μερικές φορές. Αν έβγαζα τη μπαταρία μπορεί να το έκανε πάλι. Αλλά ξανα έβαζα τα καλώδια και όλα καλά.Λες και δεν έκανε καλή επαφή, πράγμα αδύνατο αφού βιδώνει στους πόλους.

Δημοσ.

Καταρχην τι μηχανακι ειναι? Φοραει κλειστου η ανοιχτου τυπου? Το ζζζ που λες μπορει να ειναι αλλο πραγμα,δεν φταιει παντα η μπαταρια. Μπορει να ναι ρελε μιζας,μπορει οτιδηποτε.

Μην βγαζεις ακυρα συμπερασματα ,αν δεν γνωριζεις το πως λειτουργει μια μοτοσυκλετα,το συστημα φορτισης της αλλα και βασικες ηλεκτρολογικες γνωσεις.στο λεω απλα γιατι κανεις υποθεσεις και κατηγορεις το συνεργειο ,αλλα μπορει να εισαι εσυ λαθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...