Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, εδώ και 3 χρόνια περίπου έχουμε στην κατοχή μας ένα Fiat Punto μοντέλο 2004. Το είχαμε αγοράσει δήθεν στα 100 χιλιάδες κάτι χιλιόμετρα αλλά προφανώς δεν ήταν πραγματικά. Δώσαμε και 3700€ τότε. Αλλά είναι diesel οπότε δεν έχουμε κανένα παράπονο ως προς την κατανάλωση και τις επιδόσεις.

Τελευταία όμως άρχισε να βγάζει πολλά έξοδα. Πριν μερικές εβδομάδες αλλάχτηκε το μπροστά δεξί ακραξόνιο, έπειτα το πήγαμε για ευθυγράμμιση όπου τελικά βρέθηκε να είναι τρακαρισμένο (ήταν λίγο στραβό σε σημείο που να μην φαίνεται με γυμνό μάτι), οπότε θα το αλλάξουν ξανά τη Δευτέρα. Μετά θέλει και πάλι ευθυγράμμιση.

Έτσι σκεφτόμαστε να το πουλήσουμε γύρω στα 2500€, να βάλουμε άλλα τόσα από πάνω και να αγοράσουμε κάτι πιο καινούριο. Από την άλλη, λέμε μήπως να το κρατήσουμε 1-2 χρόνια ακόμη ώστε μετά να ανεβούμε σε μπάτζετ. Εσείς τι θα κάνατε; 

Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τα κριτήρια μας - μοντέλο του 2010+ μέχρι 5000€ και 125.000 χιλιόμετρα - βρήκα μόνο αυτό.

https://www.car.gr/24639732-hyundai-i-10-i10-diesel 

Επεξ/σία από neosstoforum
Δημοσ.

Το αμάξι είναι ήδη 16+ χρόνων, μακάρι να πάρεις τα λεφτά που ζητάς,από εκεί και πέρα ναι προχώρα στην αλλαγή. Εγώ έχω ένα του 2007 και θα το αλλάξω με την ίδια λογική. Απλά πρόσεξε στο νέο να το δει και μάστορας πρίν την αγορά.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Καλησπέρα σας, εδώ και 3 χρόνια περίπου έχουμε στην κατοχή μας ένα Fiat Punto μοντέλο 2004. Το είχαμε αγοράσει δήθεν στα 100 χιλιάδες κάτι χιλιόμετρα αλλά προφανώς δεν ήταν πραγματικά. Δώσαμε και 3700€ τότε. Αλλά είναι diesel οπότε δεν έχουμε κανένα παράπονο ως προς την κατανάλωση και τις επιδόσεις.

Τελευταία όμως άρχισε να βγάζει πολλά έξοδα. Πριν μερικές εβδομάδες αλλάχτηκε το μπροστά δεξί ακραξόνιο, έπειτα το πήγαμε για ευθυγράμμιση όπου τελικά βρέθηκε να είναι τρακαρισμένο (ήταν λίγο στραβό σε σημείο που να μην φαίνεται με γυμνό μάτι), οπότε θα το αλλάξουν ξανά τη Δευτέρα. Μετά θέλει και πάλι ευθυγράμμιση.

Έτσι σκεφτόμαστε να το πουλήσουμε γύρω στα 2500€, να βάλουμε άλλα τόσα από πάνω και να αγοράσουμε κάτι πιο καινούριο. Από την άλλη, λέμε μήπως να το κρατήσουμε 1-2 χρόνια ακόμη ώστε μετά να ανεβούμε σε μπάτζετ. Εσείς τι θα κάνατε; 

Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τα κριτήρια μας - μοντέλο του 2010+ μέχρι 5000€ και 125.000 χιλιόμετρα - βρήκα μόνο αυτό.

https://www.car.gr/24639732-hyundai-i-10-i10-diesel 

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; Και θές να κοιτάξεις πάλι για diesel 

αναλώσιμο είναι η ζημιά που έβγαλε.

Γενικά απέφυγε τα εισαγωγής . Για τα χιλιόμετρα ίσως με τα ΚΤΕΟ βγάλεις .

Το ιδανικό πρίν τήν αγορά είναι να πάς σε συνεργείο εμπιστοσύνης ή σε αντιπροσωπεία για έλεγχο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως ; Και θές να κοιτάξεις πάλι για diesel 

Δεν το γνωρίζω αυτό γιατί στο μεγαλύτερο διάστημα του έτους βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη όπου σπουδάζω και το χρησιμοποιούν οι γονείς μου. Πάντως ο πατέρας μου καθημερινά κάνει 30 χιλιόμετρα για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά. Και κάθε 1-2 μήνες έρχονται στη Θεσσαλονίκη, άρα 500 χιλιόμετρα περίπου. Κατά τα άλλα βόλτες μέσα στην πόλη ή αν πάμε καμιά παραλία που είναι 60 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα.

Πάντως συμφέρει πολύ το πετρέλαιο για αυτό και πάλι κλίνουμε προς τα εκεί. Είναι και η επιτάχυνση βέβαια, στις προσπεράσεις κτλ. που δεν προσφέρουν άλλα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. 

Επεξ/σία από neosstoforum
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, neosstoforum είπε

Δεν το γνωρίζω αυτό γιατί στο μεγαλύτερο διάστημα του έτους βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη όπου σπουδάζω και το χρησιμοποιούν οι γονείς μου. Πάντως ο πατέρας μου καθημερινά κάνει 30 χιλιόμετρα για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά. Και κάθε 1-2 μήνες έρχονται στη Θεσσαλονίκη, άρα 500 χιλιόμετρα περίπου. Κατά τα άλλα βόλτες μέσα στην πόλη.

Πάντως συμφέρει πολύ το πετρέλαιο για αυτό και πάλι κλίνουμε προς τα εκεί. Είναι και η επιτάχυνση βέβαια, στις προσπεράσεις κτλ. που δεν προσφέρουν άλλα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. 

Εάν δέν κάνετε >15000 ετησίως προσωπικά δέν θα κοίταζα για πετρέλαιο.

Για το λόγο οτι σε περίπτωση ζημιάς δηλαδή μπέκ πετρελαίου , τρόμπα , ή φίλτρο μικροσωματιδίων θα κοστίσει .

Ναι μέν έχεις ροπή απο χαμηλά.

Εγώ θα κοίταζα και τή περίπτωση βενζίνης και μετατροπή σε υγραέριο .

Εάν όντως είναι αληθινά τα χιλιόμετρα και βγεί σωστό στόν έλεγχο τότε αξίζει. Εάν μπορείς απέφυγε εμπόρους , όχι βέβαια οτι σε ιδιώτες δέν υπάρχουν παγίδες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρες μεταχειρισμένο και σου βγήκε λαχείο,τα προβλήματα που αναφέρεις είναι αστεία και θές να ξαναδοκιμάσεις την τύχη σου!Μόνταρε το αμάξι όσο καλύτερα μπορείς μάζεψε ένα καλό ποσό και τότε ψάξου για αμάξι.

Επεξ/σία από ratpack3
Δημοσ.

Αν οι ζημιές που παρουσιάζει είναι λίγες , σαν αυτή που περιγράφεις , εγώ δεν θα το άλλαζα για να πάρω πάλι μεταχειρισμένο που δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να βγαλει κι αυτό.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ratpack3 είπε

Πήρες μεταχειρισμένο και σου βγήκε λαχείο,τα προβλήματα που αναφέρεις είναι αστεία και θές να ξαναδοκιμάσεις την τύχη σου!Μόνταρε το αμάξι όσο καλύτερα μπορείς μάζεψε ένα καλό ποσό και τότε ψάξου για αμάξι τότε.

Δεν ξέρω αν είναι αστεία αλλά 25€ ευθυγράμμιση επί 2 + 140€ για το ακραξόνιο δεν είναι λίγα χρήματα. Άσε τώρα που θα αλλαχτεί ξανά ίσως πάρει άλλα 30-40€ ο μάστορας για κάτι που φυσικά δεν φταίμε εμείς.

Στην αρχή, τις πρώτες εβδομάδες είχε καεί το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοήθησης του τιμονιού, αλλά το άλλαξε η μάντρα με ένα άλλο μεταχειρισμένο.

Μετά υπήρξε πρόβλημα και στο κιβώτιο ταχυτήτων που επισκευάστηκε αλλά κόστισε αρκετά. Και πάλι μερικές φορές κάνει παιχνίδια η όπισθεν. Αν δεν μπει καλά ακούγονται σαν δυο σιδερένιες πλάκες να γρατζουνίζονται. 

Δημοσ.

Ντίζελ 10ετιας θα είναι σίγουρα εισαγωγής, θα έχει σίγουρα γυρισμένα χλμ, οτιδήποτε κάτω από 200-220 χιλιάδες είναι ύποπτο. Θα είναι ένας καυστήρας με ροδες, θα ακούγεται σαν καυστήρας, θα βρωμοκοπαει σαν καυστήρας και (μάντεψε) θα πηγαίνει σαν καυστήρας.

Τα προβλήματα του είναι μπροστά σου, χρονικά.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ντίζελ 10ετιας θα είναι σίγουρα εισαγωγής, θα έχει σίγουρα γυρισμένα χλμ, οτιδήποτε κάτω από 200-220 χιλιάδες είναι ύποπτο. Θα είναι ένας καυστήρας με ροδες, θα ακούγεται σαν καυστήρας, θα βρωμοκοπαει σαν καυστήρας και (μάντεψε) θα πηγαίνει σαν καυστήρας.

Τα προβλήματα του είναι μπροστά σου, χρονικά.

98.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια μια χαρά είναι κατά τη γνώμη μου. Δεν χρησιμοποιούν όλοι τόσο πολύ το αυτοκίνητο. Κι εμείς πάνω κάτω 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο κάνουμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, neosstoforum είπε

Δεν ξέρω αν είναι αστεία αλλά 25€ ευθυγράμμιση επί 2 + 140€ για το ακραξόνιο δεν είναι λίγα χρήματα. Άσε τώρα που θα αλλαχτεί ξανά ίσως πάρει άλλα 30-40€ ο μάστορας για κάτι που φυσικά δεν φταίμε εμείς.

Στην αρχή, τις πρώτες εβδομάδες είχε καεί το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοήθησης του τιμονιού, αλλά το άλλαξε η μάντρα με ένα άλλο μεταχειρισμένο.

Μετά υπήρξε πρόβλημα και στο κιβώτιο ταχυτήτων που επισκευάστηκε αλλά κόστισε αρκετά. Και πάλι μερικές φορές κάνει παιχνίδια η όπισθεν. Αν δεν μπει καλά ακούγονται σαν δυο σιδερένιες πλάκες να γρατζουνίζονται. 

To 90% τών Punto έχουν βγάλειο το πρόβλημα με τήν ηλεκτρονική υποβοήθηση του τιμονιού .

Για εμένα τα προβλήματα που έβγαλε εκτός του σασμάν δεν ξέρω τι χρήση έκανε ο προηγούμενος , ειναι φυσιολογικής φθοράς και μα υπολογίσεις και τους ελληνικούς δρόμους. Εάν το αμάξι δεν έχει κάτι πιο σοβαρό θα κοίταζα να το μάζευα και να κάνω τη δουλειά μου και παράλληλα αφού θές νεότερο να ψάχνομαι χωρίς βιασύνη .

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

98.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια μια χαρά είναι κατά τη γνώμη μου. Δεν χρησιμοποιούν όλοι τόσο πολύ το αυτοκίνητο. Κι εμείς πάνω κάτω 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο κάνουμε.

Το ντίζελ το αγοράζει κάποιος για να γράψει χιλιόμετρα, ώστε να εκμεταλλευτεί την οικονομία του και να κάνει γρηγορότερη απόσβεση του έξτρα κόστους κτήσης. μάλλον τα αμάξια αυτά τα αγόρασε κάποιος στο εξωτερικό (λόγω των γαματων εγχώριων περιορισμών) για να κάνει χιλιόμετρα

Η γνώμη σου ήδη βγήκε λάθος μια φορά, εάν θέλεις να πιστεύεις ότι κάποιος θα κάνει 100κ χλμ σε 10 χρόνια, πάσο, δικά σου είναι τα λεφτά

Αφού η οικογένεια σου κάνει σχετικά λίγα χλμ ανά έτος, γιατί δεν κοιτάτε κάτι σε βενζίνη;

 

 

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Η γνώμη σου ήδη βγήκε λάθος μια φορά, εάν θέλεις να πιστεύεις ότι κάποιος θα κάνει 100κ χλμ σε 10 χρόνια, πάσο, δικά σου είναι τα λεφτά

Αφού η οικογένεια σου κάνει σχετικά λίγα χλμ ανά έτος, γιατί δεν κοιτάτε κάτι σε βενζίνη;

Μα δεν είναι το τι πιστεύω εγώ. Κι εμείς πάνω κάτω τόσα χιλιόμετρα κάνουμε ανά έτος, δε νομίζω να είμαστε οι μοναδικοί στο κόσμο. 

Δεν κοιτάμε κάτι σε βενζίνη γιατί και την ίδια ποσότητα να καίει με το Punto είναι αρκετά ακριβότερη σαν καύσιμο. Τώρα για παράδειγμα με λιγότερα από 30€ πηγαινοερχόμαστε μεταξύ Ξάνθης και Θεσσαλονίκης.

Έχουμε και δεύτερο αυτοκίνητο, Seat Cordoba του 2006, βενζινοκίνητο, αλλά το χρησιμοποιούμε ελάχιστα διότι καίει πολύ και δεν συμφέρει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείτε να δείτε Panda και punto για χρήση με φυσικό αέριο, cng, 2+1 υπάρχοντα πρατήρια στη Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή, αναμένονται άλλα 2.

300χλμ ~10€

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα "προβληματα" που εβγαλε ειναι αυτα που αναφερεις και τιποτα παραπανω ? Στην θεση σας το  Pundo θα κρατουσα. Επισης η μεταβαση απο πετρελαιο σε βενζινη θα σας κακοφανει (λογω οικονομιας) ακομα και ας δεν κανετε παρα πολλα χιλιομετρα που να δικαιολογουν την αγορα νεου diesel. Επισης οι κινητηρες τους σηκωνουν περισσοτερα χιλιομετρα. 

Επεξ/σία από Shyn

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...