Salvation81 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 9 λεπτά πριν, KoreanW είπε Να συμπληρώσω πως το Ibiza του 2000 όπως αναφέρθηκε, επρόκειτο για σκαρί της δεκαετίας του '90. Αντίστοιχα όπως το τότε Polo του 2000. Το καλό που έφερνε το facelift του Ibiza το 1999, ήταν το climatronic, το ενσωματωμένο ηχοσύστημα., και το trip computer στην φαντεζί οθόνη προάγγελο των σημερινών infotainment. Εγώ δε θα το αγόραζα, εκτός αν μέτρο σύγκρισης είναι τα σαξόραλλα που και αυτά έλκουν τις ρίζες τους πιο πίσω ακόμα στις αρχές της δεκαετίας του '90. Τοτε δεν ειχαμε τις επιλογες που εχουμε τωρα, αν εισουν στην αγορα για καινουργιο αυτοκινητο (νεανικο εννοειται) ειχες τα Peugeot Rallye, Citroen Saxo VTS, Honda CRX και Toyota Corolla (μπορει να ξεχασα καποια). Επειδη πριν ειχα και για ενα 6μηνο το RX7 δεν ηθελα να παω σε ταφο κυριολεκτικα οποτε εψαχνα κατι γυρω στα 120 αλογα (και παλι λιγοτερο απο τα μισα απο οσα ειχα στο RX7 αλλα οκ) και επειδη τοτε ηθελα και χωρους το Ibiza ηταν σχετικα μονοδρομος.
KoreanW Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) βασικά το 2000 ήταν η εποχή που έκαναν θραύση τα Peugeot 206 και τα Fiat Punto η έννοια παθητική ασφάλεια ήταν στα σπάργανα o υποκυβισμός και το turbo ήταν - εκτός ελαχιστων εξαιρέσεων - ιστορίες για aftermarket αγρίους και κάγκουρες οι ανέσεις και τα ηλεκτρικά παράθυρα στη μικρή κατηγορία ζητούμενο εκτός από ανέκδοτο Η Ford έβγαζε από τα 1400 κυβικά 75 άλογα, η Opel 90, και η Toyota από τα 1300 κυβικά 88 άλογα. Οι εργοστασιακοί κινητήρες ήταν κυρίως ατμοσφαιρικοί στα μικρά κυβικά, και τα άλογα κι η ροπή δεν ηταν στραγάλια όπως σήμερα. Τα αμαξώματα ήταν ίσως πιο ελαφριά και κάποιος που ζητούσε πάνω από 100 άλογα πήγαινε σε περισσότερα κυβικά. Γι' αυτό κι η φορολογία πήγαινε με το κυβισμό.. Άλλες εποχές. Και νομίζω για τον 1.4 του vag υπήρχαν aftermarket βελτιωτές με προσθήκες turbo που τον έφταναν 150+ άλογα και θεωρούνταν extreme. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από KoreanW
Salvation81 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 13 λεπτά πριν, KoreanW είπε βασικά το 2000 ήταν η εποχή που έκαναν θραύση τα Peugeot 206 και τα Fiat Punto η έννοια παθητική ασφάλεια ήταν στα σπάργανα o υποκυβισμός και το turbo ήταν - εκτός ελαχιστων εξαιρέσεων - ιστορίες για aftermarket αγρίους και κάγκουρες οι ανέσεις και τα ηλεκτρικά παράθυρα στη μικρή κατηγορία ζητούμενο εκτός από ανέκδοτο Η Ford έβγαζε από τα 1400 κυβικά 75 άλογα, η Opel 90, και η Toyota από τα 1300 κυβικά 88 άλογα. Οι εργοστασιακοί κινητήρες ήταν κυρίως ατμοσφαιρικοί στα μικρά κυβικά, και τα άλογα κι η ροπή δεν ηταν στραγάλια όπως σήμερα. Τα αμαξώματα ήταν ίσως πιο ελαφριά και κάποιος που ζητούσε πάνω από 100 άλογα πήγαινε σε περισσότερα κυβικά. Γι' αυτό κι η φορολογία πήγαινε με το κυβισμό.. Άλλες εποχές. Και νομίζω για τον 1.4 του vag υπήρχαν aftermarket βελτιωτές με προσθήκες turbo που τον έφταναν 150+ άλογα και θεωρούνταν extreme. To Fiat Punto GT ηταν το Turbo του φτωχου οπως λεγαμε τοτε, ποτε δεν μου αρεσε σαν αυτοκινητο ομως. Ναι η Seat ειχε πακετα για 150 αλογα αλλα μετα ξεφευγες γιατι ηθελες και αλλα φρενα και αλλες αναρτησεις και στο τελος δεν ελεγε.
KoreanW Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 ναι για αυτό έγραψα «εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων» ανάμεσα στις οποίες το τότε Punto
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα