titanforce Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα, Ενδιαφερομαι να αγοράσω ενα seat ibiza 1,4 του 2000. Ειμαι φοιτητης και το θελω για μετακινησεις στην αθηνα κυριως, αλλα επειδη ειμαι απο επαρχια θελω να μπορω να το χρησιμοποιησω για ταξιδι. Εχει καποιος εμπειρια με το εν λόγω αυτοκινητο; Ειναι σχετικα οικονομικο; Ειναι γενικα ζημιαρικο; Ο,τι ξερετε θα με βοηθησει καθως ειμαι νεος οδηγός! Ευχαριστώ
mrBlack Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Ρωτάς για ένα αυτοκίνητο 20 χρόνων αν είναι ζημιάρικο. Οτι ζημιά είχε να βγάλει την έχει βγάλει περισσότερο να σε απασχολεί πόσο μερακλής ήταν ο προηγούμενος κάτοχος και πόσο το πρόσεχε,αν ήταν τακτικός στην συντήρηση του,γενικά πόσο ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο αν τώρα μιλάμε για μαντρά καλά καληνύχτα! Οικονομικό και αυτό σχετικό,άλλη τεχνολογία πρίν 20 χρόνια άλλη σήμερα,βαρύ σχετικά σκαρί μικρός κινητήρας κατα 99% διελυμένος καταλύτης και αισθητήρες λ οπότε ναι θα καίει τουλάχιστον 8,5-9,5 λίτρα στα 100 χλμ. Πρόταση μου ψάξου για αυτοκίνητο απο χέρι,κάνε όσο πιο σχολαστικό έλεγχο σε συνεργείο,ζήτα book service και χαρτιά ΚΤΕΟ να δέις χιλιόμετρα και πιθανές σοβαρές ελλείψεις κάνε τον σταυρό σου και ντου χτύπα το όλα μαθήματα είναι στην ζωή και δυστυχώς στο θέμα αμάξι και τόσο παλιό το σίγουρο είναι πως τα γούστα σου θα τα πληρώσεις. Με 1500 ως 2000 ευρώ βαριά προχώρα για παραπάνω ψάξου για κάτι άλλο. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2020 από mrBlack 1 1
titanforce Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση. Δυστυχως εχω περιορισμενο μπατζετ και με ενδιαφερει να ειναι οικονομικό, οσο γινεται τουλαχιστον. Εχω στα υποψιν μου και ενα πεζο 106 που θα παω να δω καθως και ενα σαξο. 1100 κυβικα αμφότερα. Το μπατζετ μου περιοριζεται κοντα στο χιλιαρικο δυστυχως.
imr Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 15 λεπτά πριν, titanforce είπε Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντηση. Δυστυχως εχω περιορισμενο μπατζετ και με ενδιαφερει να ειναι οικονομικό, οσο γινεται τουλαχιστον. Εχω στα υποψιν μου και ενα πεζο 106 που θα παω να δω καθως και ενα σαξο. 1100 κυβικα αμφότερα. Το μπατζετ μου περιοριζεται κοντα στο χιλιαρικο δυστυχως. Σε αυτα τα λεφτα κοιτας την κατασταση πυ ειναι και οχι τοσο μαρκα Βασικο να εχουν ac και υδραυλικο τιμονι. Βιβλιο σερβις και καλα λαστιχα
Salvation81 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2020 Ειχα το Top Gun με τα 115 αλογα τοτε, εμενα μια χαρα αμαξακι ηταν, ζημια δεν μου εβγαλε ποτε (αλλα οκ 5 χρονια το ειχα).
@topos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Οτι και εαν πάρεις να εχεις "εύκαιρο" άλλο ενα 500ευρω για καλό service, λάστιχα και καμια μικροζημια. Δες και κανένα απο τα πρωτα picanto που βγήκανε εκεί γύρω.Σίγουρα πιο ευρύχωρα μέσα(με μικροτερο πορτμπαγκάζ) αλλά καλος κινητήρας (καλυτερος απο εναν που εβγαινε στα 67 αλογα στο seat)και λιγότερα κιλα, έκαιγε περιπου 4,5 με 5,5 Lt σε καμτσικωμα (130+) σε εγνατία(τελική κοντερισια στα 180).Πιθανότατα κ πιο ασφαλές. Γενικά τα Ibiza μέχρι και το 2002(6l σκαρι) είναι πρακτικά αυτοκίνητο του 90ντα, το μονο που αλλαζε ηταν ενα μέτριο facelift που του χαν κανει. Παρόλαυτά προτιμότερο το Ibiza απο saxoραλα της εποχής.
Salvation81 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 7 λεπτά πριν, @topos είπε Οτι και εαν πάρεις να εχεις "εύκαιρο" άλλο ενα 500ευρω για καλό service, λάστιχα και καμια μικροζημια. Δες και κανένα απο τα πρωτα picanto που βγήκανε εκεί γύρω.Σίγουρα πιο ευρύχωρα μέσα(με μικροτερο πορτμπαγκάζ) αλλά καλος κινητήρας (καλυτερος απο εναν που εβγαινε στα 67 αλογα στο seat)και λιγότερα κιλα, έκαιγε περιπου 4,5 με 5,5 Lt σε καμτσικωμα (130+) σε εγνατία(τελική κοντερισια στα 180).Πιθανότατα κ πιο ασφαλές. Γενικά τα Ibiza μέχρι και το 2002(6l σκαρι) είναι πρακτικά αυτοκίνητο του 90ντα, το μονο που αλλαζε ηταν ενα μέτριο facelift που του χαν κανει. Παρόλαυτά προτιμότερο το Ibiza απο saxoραλα της εποχής. To 1.4 Ibiza του 2000 ειχε γυρω στα 88-90 αλογα μηχανη παντως. Το κοιτουσα και μου φαινονταν λιγα οποτε πηγα στα 115 του top gun.
@topos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε To 1.4 Ibiza του 2000 ειχε γυρω στα 88-90 αλογα μηχανη παντως. Το κοιτουσα και μου φαινονταν λιγα οποτε πηγα στα 115 του top gun. Έβγαινε για ενα φεγγάρι 1.4 στα 67 το οποίο παρά ήταν ψοφιο. Προς topic starter-> Δες και κανένα corsa (λογικά το ~2000 πρωτοβγήκε μέχρι το 2005) 1.2 με 80αλογα, πολύ γρήγορο για 1200, ευρύχωρο και με λιγότερα τέλη κυκλοφοριας. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2020 από @topos
Salvation81 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, @topos είπε Έβγαινε για ενα φεγγάρι 1.4 στα 67 το οποίο παρά ήταν ψοφιο. Προς topic starter-> Δες και κανένα corsa (λογικά το ~2000 πρωτοβγήκε μέχρι το 2005) 1.2 με 80αλογα, πολύ γρήγορο για 1200, ευρύχωρο και με λιγότερα τέλη κυκλοφοριας. Θυμαμαι ξεκαθαρα αυτη την εκδοση που η Seat ελεγε πως εχει πανω απο 80 αλογα αληθινα (κατα ποσο ισχυε δεν ξερω αλλα ουτως η αλλιως εγω ηθελα πανω απο 100) : 1.4 MPI 1,390cc 16 75 PS (55 kW; 74 hp) / 5000 128N⋅m (94 lb⋅ft) / 3300APE / AUA 180 km/h (112 mph) 1999–2002 https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2020 από Salvation81
@topos Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 4 ώρες πριν, Salvation81 είπε Θυμαμαι ξεκαθαρα αυτη την εκδοση που η Seat ελεγε πως εχει πανω απο 80 αλογα αληθινα (κατα ποσο ισχυε δεν ξερω αλλα ουτως η αλλιως εγω ηθελα πανω απο 100) : 1.4 MPI 1,390cc 16 75 PS (55 kW; 74 hp) / 5000 128N⋅m (94 lb⋅ft) / 3300APE / AUA 180 km/h (112 mph) 1999–2002 https://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza Απο την ίδια πηγή που παρεθεσες-> 1.4 MPI 1,390 cc 8 60 PS (44 kW; 59 hp) / 4700 116 N⋅m (86 lb⋅ft) / 3500 AKK / ANW / AUD 157 km/h (98 mph) 1999–2002 Είχα κανει λάθος, δεν ηταν 67, ηταν 60 και το είχαν σε τιμή χωμα ως καινούργιο.
KoreanW Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Ο 1.4 .εβγαινε σε 3 εκδόσεις: 8βάλβιδος στα 60 άλογα 16βάλβιδος στα 75 ονομαστικά άλογα (ονομαστικά για φορολογικούς λόγους διότι στα 75 άλογα ήταν στη Γερμανία η αλλαγή της ασφαλιστικής κλάσης, πραγματικά ήταν 80-85) 16βάλβιδος στα 101 άλογα (που και αυτά λεγόταν πως επρόκειτο για περίπου μια δεκαριά επιπλέον) 1
Salvation81 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 8 ώρες πριν, @topos είπε Απο την ίδια πηγή που παρεθεσες-> 1.4 MPI 1,390 cc 8 60 PS (44 kW; 59 hp) / 4700 116 N⋅m (86 lb⋅ft) / 3500 AKK / ANW / AUD 157 km/h (98 mph) 1999–2002 Είχα κανει λάθος, δεν ηταν 67, ηταν 60 και το είχαν σε τιμή χωμα ως καινούργιο. Μα δεν ειπα πως Δεν υπηρχε αλλα δεν θυμαμαι να το πουλουσαν εδω το 2000 οταν ειχα παει στην αντιπροσωπεια, τοτε ειχαν το 75αρι και το 115 ετοιμοπαραδοτα. Δεν θεωρω πως καποιος θα επαιρνε το 60αρι, δεν υπηρχε λογος εξαλλου.
topaz Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 13 ώρες πριν, @topos είπε Έβγαινε για ενα φεγγάρι 1.4 στα 67 το οποίο παρά ήταν ψοφιο. Το επόμενο βήμα προς τα κάτω, είναι πετάλια... πφφ
KoreanW Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Να συμπληρώσω πως το Ibiza του 2000 όπως αναφέρθηκε, επρόκειτο για σκαρί της δεκαετίας του '90. Αντίστοιχα όπως το τότε Polo του 2000. Το καλό που έφερνε το facelift του Ibiza το 1999, ήταν το climatronic, το ενσωματωμένο ηχοσύστημα., και το trip computer στην φαντεζί οθόνη προάγγελο των σημερινών infotainment. Εγώ δε θα το αγόραζα, εκτός αν μέτρο σύγκρισης είναι τα σαξόραλλα που και αυτά έλκουν τις ρίζες τους πιο πίσω ακόμα στις αρχές της δεκαετίας του '90. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2020 από KoreanW
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα