Zilean Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα, Με έχει μπερδέψει λίγο το θέμα εγγύησης στην ελλάδα. Oι περισσότεροι official resellers αναφέρουν "1 έτος αντιπροσωπείας, 2ο έτος καταστήματος" Ποια θα είναι η διαφορά στο 2ο έτος δηλαδή; Πάλι σε official service δεν θα το τρέχουν; Και όσον αφορά αγορά απο μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα; Είναι μόνο ένας χρόνος η εγγύηση; Διάβασα κάπου πως εφόσον είναι αγορασμένο από ελληνικό μαγαζί, που έχει εισάγει από ευρώπη πρέπει να καλύπτεται και το δεύτερο έτος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια.
Fulgore Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2020 https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/
nikosgnr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2020 Στις 19/8/2020 στις 7:33 ΜΜ, Zilean είπε Καλησπέρα, Με έχει μπερδέψει λίγο το θέμα εγγύησης στην ελλάδα. Oι περισσότεροι official resellers αναφέρουν "1 έτος αντιπροσωπείας, 2ο έτος καταστήματος" Ποια θα είναι η διαφορά στο 2ο έτος δηλαδή; Πάλι σε official service δεν θα το τρέχουν; Και όσον αφορά αγορά απο μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα; Είναι μόνο ένας χρόνος η εγγύηση; Διάβασα κάπου πως εφόσον είναι αγορασμένο από ελληνικό μαγαζί, που έχει εισάγει από ευρώπη πρέπει να καλύπτεται και το δεύτερο έτος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια βοήθεια. Ο νόμος της 2ετίας υπάρχει χρόνια, δεν προέκυψε τώρα.. Απλά τα "μεγάλα" γνωστά και οι Resellers πρέπει να χτυπήσουν το "κακό" Skroutz και το αναφέρουν λες και ανακάλυψαν δε ξέρω και 'γω τι. Ο πωλητής λοιπόν έχει την υποχρέωση να αναλάβει τη συσκευή στο 2ο χρόνο της εγγύησης αν προκύψει πρόβλημα και μπορεί να την πάει όπου αυτός θέλει. Συνήθως στο 99% των περιπτώσεων η συσκευή πάει σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα όπως η InfoQuest. Τώρα, ακριβώς επειδή τα εξουσιοδοτημένα διαφημίζουν πλέον τη περίφημη 2ετία, είναι πολύ πιθανό να σου αρνηθούν τη παραλαβή του (αν δεν είναι αγορασμένο απο εκεί) και να σε στείλουν εκεί που έκανες την αγορά. Γενικότερα καλύπτεσαι απο τη 2ετία εφόσον η αγορά είναι εντός Ε.Ε. Επίσης καλύπτεσαι και με τιμολόγιο. 1
calenter2003 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2020 18 ώρες πριν, nikosgnr είπε Ο νόμος της 2ετίας υπάρχει χρόνια, δεν προέκυψε τώρα.. Απλά τα "μεγάλα" γνωστά και οι Resellers πρέπει να χτυπήσουν το "κακό" Skroutz και το αναφέρουν λες και ανακάλυψαν δε ξέρω και 'γω τι. Ο πωλητής λοιπόν έχει την υποχρέωση να αναλάβει τη συσκευή στο 2ο χρόνο της εγγύησης αν προκύψει πρόβλημα και μπορεί να την πάει όπου αυτός θέλει. Συνήθως στο 99% των περιπτώσεων η συσκευή πάει σε κάποιο απο τα εξουσιοδοτημένα όπως η InfoQuest. Τώρα, ακριβώς επειδή τα εξουσιοδοτημένα διαφημίζουν πλέον τη περίφημη 2ετία, είναι πολύ πιθανό να σου αρνηθούν τη παραλαβή του (αν δεν είναι αγορασμένο απο εκεί) και να σε στείλουν εκεί που έκανες την αγορά. Γενικότερα καλύπτεσαι απο τη 2ετία εφόσον η αγορά είναι εντός Ε.Ε. Επίσης καλύπτεσαι και με τιμολόγιο. Άλλο πράγμα είναι η εγγύηση(άρθρα 847-870 ΑΚ) και άλλο η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα(534 επ. ΑΚ). Την εγγύηση δίνει ο κατασκευαστής εδώ η Apple η οποία -δυστυχώς-την περιορίζει στο 1 έτος. Τα δικαιώματα(αξιώσεις) του αγοραστή για πραγματικά ελαττώματα του πράγματος-κινητού-παραγράφονται μετά από 2 έτη για τα κινητά η οποία προθεσμία αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Πρακτικά, αν χαλάσει κλπ., το πράγμα στο έτος στο διορθώνει ή το αντικαθιστά η Apple-ο εξουσιοδοτημένος πωλητής της-ενώ μετά το έτος και μέχρι 2 έτη ο πωλητής, δηλαδή το κατάστημα από το οποίο το αγόρασες. Η άσκηση των παραπάνω δικαιωμάτων ρυθμίζεται διαφορετικά στο νόμο, με διαφορετικές προϋποθέσεις κλπ., αλλά όσον αφορά το χρόνο ισχύουν τα παραπάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα