Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το XCITING-S 400i το δινουν 6000€ και ειναι σε προσφορα, το sym tl 500 7000€, με ενδιαφερουν οι επιδοσεις και η τελικη, εχω ακουσει οτι το kymco δεν εχει την τελικη που λενε 155χλμ/ωρα άλλα εχει καλυ επιταχυνση, επισης εχω ακουσει οτι το tl sym δεν εχει την εκκινηση που λενε άλλα εχει 160χλμ/ωρα τελικη, τι να πιστεψεις απο ολα αυτα?

Στον motovinio στην Καλιθεα ειδα και τα δύο απο κοντα, τους ρωτησα τι θα επαιρναν αφουβ τους ειπα τα κριτηρια αγορας μου, με στρεψανε προς το kymco, βεβαια μπορει να το εκαναν γιατι πιστευουν οτι το tl 500 sym θα το πουλησουν ποιο ευκολα μια και ειναι μοντελο μαιου με καλες κριτικες παρόλο που ειναι ποιο ακριβο 1000€

Τι λετε για τις επιδοσεις και το στησιμο των σκουτερ?

Με ενδιαφερουν οι επιδοσεις διοτι θα κανω ταξιδια δικαβαλο άλλα το θελω και για μεσα στην πολη, αρα χρειαζομε και το νευρο

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, GIANNIS400 είπε

Το XCITING-S 400i το δινουν 6000€ και ειναι σε προσφορα, το sym tl 500 7000€, με ενδιαφερουν οι επιδοσεις και η τελικη, εχω ακουσει οτι το kymco δεν εχει την τελικη που λενε 155χλμ/ωρα άλλα εχει καλυ επιταχυνση, επισης εχω ακουσει οτι το tl sym δεν εχει την εκκινηση που λενε άλλα εχει 160χλμ/ωρα τελικη, τι να πιστεψεις απο ολα αυτα?

Στον motovinio στην Καλιθεα ειδα και τα δύο απο κοντα, τους ρωτησα τι θα επαιρναν αφουβ τους ειπα τα κριτηρια αγορας μου, με στρεψανε προς το kymco, βεβαια μπορει να το εκαναν γιατι πιστευουν οτι το tl 500 sym θα το πουλησουν ποιο ευκολα μια και ειναι μοντελο μαιου με καλες κριτικες παρόλο που ειναι ποιο ακριβο 1000€

Τι λετε για τις επιδοσεις και το στησιμο των σκουτερ?

Με ενδιαφερουν οι επιδοσεις διοτι θα κανω ταξιδια δικαβαλο άλλα το θελω και για μεσα στην πολη, αρα χρειαζομε και το νευρο

Πιστεύω ότι τα νούμερα πρέπει να τα αγνοήσεις παντελώς. Το καλύτερο από όλα είναι να μπορούσες να κάνεις test drive Και στα 2 και να δεις ποιο από τα 2 σε έλκει περισσότερο.

Από θέμα ασφάλειας και τα 2 λόγο ανταγωνισμού είναι ισάξια. Μην περιμένεις ασφάλεια μοτοσυκλέτας. Αν τα ζορίσεις και έχεις αμελήσει συντήρηση και ειδικά λάστιχα και τα 2 είναι σκοτώστρες όπως όλα τα σκούτερ. Αν όμως είσαι συνετός οδηγός και προσέχεις τα της συντήρησης είναι αρκετά ασφαλή και τα 2 όπως όλα της κατηγορίας. Οι διαφορές είναι γελοίες και μην τσιμπάς με νούμερα και παρουσιάσεις. Ειδικά οι παρουσιάσεις να τις βλέπεις μόνο για να έχεις μια καθαρή εικόνα του μηχανήματος. Αν δεν το οδηγήσεις μην δώσεις χρήματα (γιατί δεν είναι και λίγα).

Από επιδόσεις και πάλι παίζει ρόλο πως θα το οδηγήσεις/στρώσεις εσύ. Παίζουν ρόλο επίσης οι καιρικές συνθήκες, τα ανταλλακτικά του να είναι γνήσια και τα σέρβις του πάντα στην ώρα τους η και νωρίτερα ακόμη καλύτερα (αν αντέχει η τσέπη σου φυσικά). Αν τα τηρείς όλα αυτά μετά από καμιά 20αριά χιλιάδες χιλιόμετρα και ανάλογα την οδήγηση και τις συνθήκες θα δεις και στα 2 ανηφορική κλήση με 2 άτομα πάνω από 120-120 ταχύτητα ταξιδιού δίχως ιδιαίτερες φθορές και αν είσαι τρελογκαζάκιας σε κατηφορική κλήση και ψαρωμένος μόνος σου θα δεις και 170+ ανάλογα πάντα τις συνθήκες. Με gps ακριβείας υπολόγιζε πάντα 5-10 χιλιόμετρα απόκλιση (συνήθως περισσότερα).

159 κυβικά Aprilia Scarabeo 200i 2018 καλοστρωμένο GPS ταχύτητα ~140 και κοντερίσια 150... δίχως κανένα πείραγμα. Μαμά όλα. Με Dr pooley σετάκι πάει φίλος και 160+ και με πολύ καλύτερες επιταχύνσεις. Με σωστή συντήρηση βγάζει πολλά χρόνια το συγκεκριμένο. Πόσο μάλλον τα πολύ ποιο αξιόπιστα που ρωτάς εσύ. 

Εγώ προσωπικά θα διάλεγα το Kymco Λόγο noodoe .... και ίσως λίγο και λόγο εμφάνισης.. αλλά κυρίως λόγο Noodoe. 

 

Το βασικότερο κλείνοντας είναι να μην ακούς ανοησίες με νούμερα και επιδόσεις. Μπορεί το ένα να έχει λίγο καλύτερο τράβηγμα που ποτέ δεν θα το αντιληφθείς αλλά το άλλο να προσδίδει περισσότερη εμπιστοσύνη του τέστην να κάνεις καλυτερα και ποιο γρήγορα το ταξίδι σου. Παίζουν πολλά ρόλο. Και μην ξεχνάς. Πρόκειται για σκουτεράκια με δυνατούς κινητήρες.. οπότε κλείσε σε αυτό που θα έλξει ΕΣΕΝΑ περισσότερο δοκιμάζοντάς το.

Αν δεν το βρεις για τεστ τότε έστω να το δεις μπροστά σου και να ζητήσεις να ανέβεις πάνω του.. αλλά κυρίως οδήγηση να το δοκιμάσεις. 

Ο μοτοβίνιος εντωμεταξύ είναι παλιός και τίμιος έμπορος. Δεν νομίζω να έχει ανάγκη να ξεφορτωθεί κάτι τόσο επώνυμο. Εκτός και αν έχει μόνο ένα κομμάτι και πρέπει να το ξεφορτωεθεί λόγο νέας φουρνιάς... αλλά και πάλι λίγο δύσκολο γιατί το noodoe είναι πολύ καιρούριο οπότε δεν παίζει κάτι τέτοιο. Άφοβα να ακούς τι σου λένε εκεί μέσα γιατί όπως σου είπα είναι παλιός έμπορος και τίμιος.

Επεξ/σία από tsarouc
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οδηγησε τα αλλα παρε το tl για 2 λογους

1ον ειναι δικυλινδρο

2ον εχει πιο φθηνα ανταλλακτικα σε σχεση με το kymco.

Να ξερεις οτι η τιμη των 7000 θα ανεβει συντομα.το μηχανακι εχει πουλησει παρα πολυ κ ειναι προπουλημενα κ οσα ερχοντε. Εχω δικο μου ανθρωπο με εξουσιοδ.sym αλλα κ φιλους μεσα στον γκοργκολη.

Αν δεν θες σωνει κ καλα καινουργιο,σ αυτα τα λεφτα δες και tmax 530 που ειναι το κορυφαιο της κατηγοριας απο αποψη ποιοτητας,στησιματος κ αξιοπιστιας. Το μονο αρνητικο ειναι οτι τα κλεβουν 

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Οδηγησε τα αλλα παρε το tl για 2 λογους

1ον ειναι δικυλινδρο

2ον εχει πιο φθηνα ανταλλακτικα σε σχεση με το kymco.

Να ξερεις οτι η τιμη των 7000 θα ανεβει συντομα.το μηχανακι εχει πουλησει παρα πολυ κ ειναι προπουλημενα κ οσα ερχοντε. Εχω δικο μου ανθρωπο με εξουσιοδ.sym αλλα κ φιλους μεσα στον γκοργκολη.

Αν δεν θες σωνει κ καλα καινουργιο,σ αυτα τα λεφτα δες και tmax 530 που ειναι το κορυφαιο της κατηγοριας απο αποψη ποιοτητας,στησιματος κ αξιοπιστιας. Το μονο αρνητικο ειναι οτι τα κλεβουν 

το 530 φευγει 3500€ πανω, ειναι πολλα τα λ7 ΑΡΗ :),   κλεινω προς ΚYMCO αλλα το 500τλ με προβληματιζει, το kymco δεν το βρηκα για τεστ ντριβε, το τλ το βρηκα.

Δημοσ.

Και τα δυο καλά είναι. Τωρα από εσένα εξαρτάται ποσά θες να δώσεις.προσεξε μόνο να αλλάξεις λάστιχα στο συμ γιατί φοράει κάτι κινεζικά επάνω. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τυχαία έχω δει σε εναν συνάδελφο το TL. Πραγματικά είναι όμορφο και φαίνεται περιποιημένο. Ωραίος ήχος, δικύλινδρο(μεγάλο προτέρημα σε σχέση με τον έναν κύλινδρο του Kymco) και πιστεύω τίμιο για τα λεφτά που ζητάει(ειδικά όταν Piaggio/Honda σου ζητανε 6k για 350 κυβικά). Τα λάστιχα που έχει επάνω είναι Maxxis τα οποία είναι απλά λάστιχα, ούτε κινεζιές(Ταιβανέζικη είναι νομίζω) αλλά δεν είναι και τίποτα το εξτρα ορντινερ. Ποντάρω στο TL.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

Και τα δυο καλά είναι. Τωρα από εσένα εξαρτάται ποσά θες να δώσεις.προσεξε μόνο να αλλάξεις λάστιχα στο συμ γιατί φοράει κάτι κινεζικά επάνω. 

Από τα 2 θα προτιμούσα το sym καθαρά λόγο ότι είναι 2 κύλινδρο, έχει φτηνότερα ανταλλακτικά (συμαντικο στα scooter)

Όσο για τα λάστιχα όπως αναφέρθηκε για πρώτο λάστιχο είναι αρκετά καλό για εργοστασιακό άνετα βγάζει κάνα 6μηνο (βέβαια παίζει ρόλο και ο τρόπος οδηγήσεις και τι χιλιόμετρα θα κάνει) σε βρεγμένο οδόστρωμα μηχανάκι με κοντά 6κm τεστ ride πατούσε αρκετά καλα

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε δικυλινδρο σε kymco παω στο ΑΚ550 το οποιο ανεβαινει στα 9000€, ισως αν ψαχτο για μεταχειρισμενο το οποιο ειναι λαχειο πάω σε ΑΚ550.

Αν ξερει κατι καποιος για το μονοκυλινδρο 400αρι της kymco ας μου πει, υστερει πολυ σε σχεση με τα δικυλινδρα ή δεν θα καταλαβω διαφορα, απο τράβηγμα απο στάση μου ειπε γνωστός οτι σκοτώνει το SYM TL 

Επεξ/σία από GIANNIS400
Δημοσ.

7200 για συμ εινσι πολλά. Εγω θα πήγαινα σε κυμκο με 6000.Τα ίδια είναι μην τρελένεστε.  Με την διαφορά παρε ένα καλό κράνος συν καλό μπουφάν και ανετα θα κανείς τα σέρβις για 2 χρόνια.

  • Thanks 1
Δημοσ.

εννοείται το 2κύλινδρο είναι πιο ταξιδιάρικο από το 1  κύλινδρο επίσης  η sym έχει φτηνό service και ανταλλακτικά επίσης σημαντικό έχει άμεσα διαθέσιμα ανταλλακτικά στην Ελλάδα  λόγω Γκοργκολη 

  • Thanks 1
Δημοσ.

....το sym ακόμα εκείνα τα σάπια kenda φοράει ως πρώτης τοποθέτησης?

Είχα κ απο τα δύο (sym κ kymco) πρώτο-δευτερο χέρι...με τα kymco να ήταν πάντα ένα click παραπάνω σε στιβαρότητα, ποιότητα πλαστικών... παρόλα αυτά κανένα θέμα απο αξιοπιστία (σε σχέση με Beverly κ Scarabeo που είχαν βγει εντελώς μάπα - πρωτο χέρι).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μιλάτε για τα μονοκυλινδρα και δικυλινδρα κάτι σαν τους πυρήνες των κινητών ένα πράγμα. Μιλάμε για σκούτερ παιδιά. Δεν έχουν σημασία οι κύλινδροι. Ταξίδι ασφαλές κάνουν και τα 2 κάτω από 130 πάνω από 100 μέσα στην πόλη τα συγκεκριμένα είναι το ίδιο δυσκίνητα. Αν εξερεσεις tmax και 800αρια 850αρια που ειναι αυτόματες μηχανές δεν αξίζουν τα λεφτά τους. 

Η ερώτηση ήταν ποιο από τα 2. Η παίρνεις ένα σκουτερακι των 2000 ευρώ να κάνεις τη δουλειά σου εντός πόλης και με ακόμη 3-4 χιλιάρικα μια σοβαρή μηχανή η παίρνεις κιμκο. Εγώ προσωπικά το πρώτο. Αλλά αν κάποιος που έβαζε μαχαίρι στο λαιμό κιμκο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Φιλοι Προτειναν και το ιντεγκρα το 750αρι μεταχειρισμενο, άλλα μεσα στην πολη ειναι "μεγαλο", βεβαια  το SYM και το KYMCO  δεν τα λες μικρα, το αλλο ειναι οτι το KYMCO και το ΤL θα το παρω ζελατινα, το ιντεγκρα θα ειναι 4ετιας-5ετιας, η μαρκα honda ειναι εγγυηση άλλα δεν παευει να ειναι 2ο χερι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...