Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητε TS. Με τα κρητηρια που αναφερεις εχω να σου πρωτεινω το Toyota MR2 '00 μοντελο και μετα.  

Θετικα: Ειναι Toyota😆, πανεμορφο, γρηγορο (140ps), μοτερ ασπαστο, σερβις (λαδια/φιλτρα).

Αρνητικα: 2θεσιο, 1800cc, κεντρομηχανο (θελει προσοχη στα μπαντιλικια)

Τα αρνητικα που σου γραφω ειναι υποκειμενικα για τον καθενα αλλα γενικως θεωρουνται "αρνητικα".

Να σε ενημερωσω οτι ειμαι ΦιλοJapan μεχρι το κοκκαλο. κατοχος Toyota Celica '03 με ακριβως το ιδιο μοτερ.(πριν ειχα starlet '93)  Πολυ ευχαριστημενος και το συνεργειο απλα το εχω ξεχασει. 

Τωρα. Αν δεν σου αρεσει αυτο κοιτα το Mx5 που σου ειπαν τα παιδια. Απο μια ματια που εριξα κι εγω θα σου πρωτεινα μετα του '05 μοντελο. 

Γενικοτερα παντως οτι παρεις θα δεις να ειναι μαματο, χωρις φτιαξιματα και τετοιες μπουρδες. Αν εχει χλμ κοιτα βιβλιο σερβις για δισκο, λαστιχα και τετοια που ειναι πιο επιζημια και οπωσδηποτε ελεγχο σε αξιοπιστο συνεργειο/ φαναρτζη.

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, topaz είπε

Συγνώμη, τι θεωρείς "πραγματικά δυνατό"; 

...και σε ρωτάει κάτοχος MX-5 NC 2.0 με τα 160hp.

Θα πω απλα πως δεν θεωρω "δυνατο" ενα αυτοκινητο αν δεν εχει τουλαχιστον 250 αλογα κατω απο το καπο.

Βεβαια το ΜΧ5 ειναι μικρο οποτε εχει καλη επιταχυνση και επιδοσεις γενικα αλλα και παλι δεν το λες δυνατο (επισης τα μοντελα προ των 2 τελευταιων γενιων που τους εβαζαν Turbo ειναι οντως ταφοι, δεν ειδα να το σχολιαζεις γιαυτο το λεω).

6 λεπτά πριν, dkstopo είπε

διαβασα μονο το πρωτο ποστ 

ΤΤ αυτο ειναι για σενα  και προσεχε τι θα βαζεις διπλα ;) 

Αν πω το κλασσικο "αυτοκινητο για κομμωτριες" θα ακουστω καπως; Με εξαιρεση το TT RS που και ομορφο αλλα και θεριζει (βεβαια 2.5 λιτρα αλλα οκ).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Εννοεις ταφο με ροδες; Γιατι ολα τα MX5 που τους εχουν βαλει Turbo γινονται ταφοι με το παραμικρο (δεν ειναι τυχαιο πως η Mazda ακομα και σημερα δεν βγαζει πραγματικα δυνατο MX5 και μιλαμε και για 20-30 χρονια μετα).

Γιατί να είναι τάφος με ρόδες ένα μχ με 200 περίπου άλογα και όχι ένα s2000 ή μια ζ4; (για να είναι σωστή η σύγκριση με τα συστήματα ευστάθειας εκτός, όχι ότι τα κρατάνε ανοικτά αλλά τέσπα). Να προλάβω στα crash test ήταν καλύτερο από την 3άρα της εποχής (για το μκ2.5 μιλάω).

Το μχ ήταν και είναι αρκετά δυνατό. Όποιος πιστεύει ότι δεν ήταν ή είναι μάλλον κοιτάει μόνο το 0-100.

Στις βασικές εκδόσεις το μκ1 είχε ~80 άλογα στα 800κιλά το '89, μετά το μκ2 είχε 110 στα 950 κιλά και μκ3 130 στα 1000κιλά. Σε όλες τις εκδόσεις 0-100 ήταν ~9δευτ/100χλμ το πιο αργό και αντίστοιχα το μκ4 είναι ~8,5. Μιλάμε για τις αργές εκδόσεις. Γιατί το καινούριο η καλή έκδοση είναι στο ~6. Και τελικές όλες αν θυμάμαι καλά ξεπερνούσαν τα 200χλμ/ώρα.

Την εποχή μας όπου ο μέσος όρος έχει 9 με 10 λόγω τούρμπο είναι γρήγορο γιατί όλα πλέον είναι σβέλτα. Το ότι μπορείς πλέον φτηνά να πάρεις αυτοκίνητο με 6-7δ για το 100άρι δεν κάνει ένα μχ αργό. 

7 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Θα πω απλα πως δεν θεωρω "δυνατο" ενα αυτοκινητο αν δεν εχει τουλαχιστον 250 αλογα κατω απο το καπο.

Βεβαια το ΜΧ5 ειναι μικρο οποτε εχει καλη επιταχυνση και επιδοσεις γενικα αλλα και παλι δεν το λες δυνατο (επισης τα μοντελα προ των 2 τελευταιων γενιων που τους εβαζαν Turbo ειναι οντως ταφοι, δεν ειδα να το σχολιαζεις γιαυτο το λεω).

Αν πω το κλασσικο "αυτοκινητο για κομμωτριες" θα ακουστω καπως; Με εξαιρεση το TT RS που και ομορφο αλλα και θεριζει (βεβαια 2.5 λιτρα αλλα οκ).

Η ιπποδύναμη είναι μόνο ένα κριτήριο για το αν είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο. Και οι νταλίκες βγάζουν 300 άλογα αλλά δεν τις λες γρήγορες αφού ζυγίζουν 5 τόνους.

Εγώ με το δικό μου δεν θυμάμαι κάποιος με φυσιολογικό αυτοκίνητο να με πέρασε γρήγορα, όπως και του κολλητού μου με τα 200+ δεν θυμάμαι να τον πέρασε κανένας, είναι και κοντράκιας.

 

Βάζουν και στο μκ3 και τούρμπο και 2.5λίτρα από φορντ και 2.5 λίτρα τούρμπο.

Όλα με σύνεση μια χαρά αυτοκίνητα είναι.

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Γιατί να είναι τάφος με ρόδες ένα μχ με 200 περίπου άλογα και όχι ένα s2000 ή μια ζ4; (για να είναι σωστή η σύγκριση με τα συστήματα ευστάθειας εκτός, όχι ότι τα κρατάνε ανοικτά αλλά τέσπα). Να προλάβω στα crash test ήταν καλύτερο από την 3άρα της εποχής (για το μκ2.5 μιλάω).

Το μχ ήταν και είναι αρκετά δυνατό. Όποιος πιστεύει ότι δεν ήταν ή είναι μάλλον κοιτάει μόνο το 0-100.

Στις βασικές εκδόσεις το μκ1 είχε ~80 άλογα στα 800κιλά το '89, μετά το μκ2 είχε 110 στα 950 κιλά και μκ3 130 στα 1000κιλά. Σε όλες τις εκδόσεις 0-100 ήταν ~9δευτ/100χλμ το πιο αργό και αντίστοιχα το μκ4 είναι ~8,5. Μιλάμε για τις αργές εκδόσεις. Γιατί το καινούριο η καλή έκδοση είναι στο ~6. Και τελικές όλες αν θυμάμαι καλά ξεπερνούσαν τα 200χλμ/ώρα.

Την εποχή μας όπου ο μέσος όρος έχει 9 με 10 λόγω τούρμπο είναι γρήγορο γιατί όλα πλέον είναι σβέλτα. Το ότι μπορείς πλέον φτηνά να πάρεις αυτοκίνητο με 6-7δ για το 100άρι δεν κάνει ένα μχ αργό. 

0-100 6.5 δευτερα για 2 λιτρα αυτοκινητο με 184 αλογα ειναι πολυ καλα οντως, αλλα και παλι, δεν πετυχαινει αυτα τα νουμερα λογο δυνατης μηχανης (184 αλογα δεν τα λες πολλα ουτε κατα διανοια) αλλα λογο βαρους (παντα ηταν ελαφρια αυτοκινητα, γιαυτο και εκαναν καλα νουμερα). Βεβαια βρισκεις 2 λιτρα με καλυτερες επιδοσεις εδω και πανω απο 10ετια οποτε προσωπικα δεν θα πηγαινα εκει (ποσο μαλλον τωρα που η Mazda τα εχει κανει πλακακια με την Fiat στο συγκεκριμενο μοντελο).

Ωστοσο αυτοκινητο του 2020, με ολα τα εξτρα για σταθεροποιηση, και 20-30 χρονια μετα σε θεματα τεχνολογιας και ΔΕΝ βγαζει 200 αλογα. Το να λεμε πως μοντελο του 91 με 200 αλογα ειναι οκ ε ειναι αστειο το λιγοτερο.

9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Η ιπποδύναμη είναι μόνο ένα κριτήριο για το αν είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο. Και οι νταλίκες βγάζουν 300 άλογα αλλά δεν τις λες γρήγορες αφού ζυγίζουν 5 τόνους.

Εγώ με το δικό μου δεν θυμάμαι κάποιος με φυσιολογικό αυτοκίνητο να με πέρασε γρήγορα, όπως και του κολλητού μου με τα 200+ δεν θυμάμαι να τον πέρασε κανένας, είναι και κοντράκιας.

Βάζουν και στο μκ3 και τούρμπο και 2.5λίτρα από φορντ και 2.5 λίτρα τούρμπο.

Όλα με σύνεση μια χαρά αυτοκίνητα είναι.

Υπαρχουν και νταλικες με πανω απο 500 αλογα, αναλογα το μοντελο και εκει οπως και με τα αυτοκινητα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

0-100 6.5 δευτερα για 2 λιτρα αυτοκινητο με 184 αλογα ειναι πολυ καλα οντως, αλλα και παλι, δεν πετυχαινει αυτα τα νουμερα λογο δυνατης μηχανης (184 αλογα δεν τα λες πολλα ουτε κατα διανοια) αλλα λογο βαρους (παντα ηταν ελαφρια αυτοκινητα, γιαυτο και εκαναν καλα νουμερα). Βεβαια βρισκεις 2 λιτρα με καλυτερες επιδοσεις εδω και πανω απο 10ετια οποτε προσωπικα δεν θα πηγαινα εκει (ποσο μαλλον τωρα που η Mazda τα εχει κανει πλακακια με την Fiat στο συγκεκριμενο μοντελο).

Ωστοσο αυτοκινητο του 2020, με ολα τα εξτρα για σταθεροποιηση, και 20-30 χρονια μετα σε θεματα τεχνολογιας και ΔΕΝ βγαζει 200 αλογα. Το να λεμε πως μοντελο του 91 με 200 αλογα ειναι οκ ε ειναι αστειο το λιγοτερο.

 

Ποτέ δεν με απασχόλησε όταν μιλάω φιλολογικά για τις επιλογές του κατασκευαστή. Η μάζντα και ο κάθε κατασκευαστής παίρνει κάποιες αποφάσεις που λαμβάνουν υπόψην και το κοινό . Η ΦΙΑΤ έβαλε τούρμπο και είχε καλύτερες επιδόσεις, όχι μόνο 0-100 αλλά και ρεμπρίζ, δεν πούλησε όμως καθόλου. Γιατί οι αγοραστές ήθελαν ατμοσφαιρα και στροφάρισμα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μικρό κινητήρα που πάνε πολύ καλά. Υπάρχει η 4c για να είμαστε στην ίδια κατηγορία με 1.7 και 240 άλογα αλλά και ΜΒ aclass amg με 2.0 όπου βγάζει τα διπλά. Δεν είναι γρήγορα και τα δύο;

 

 

17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Υπαρχουν και νταλικες με πανω απο 500 αλογα, αναλογα το μοντελο και εκει οπως και με τα αυτοκινητα.

Και είναι γρήγορες; 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Θα πω απλα πως δεν θεωρω "δυνατο" ενα αυτοκινητο αν δεν εχει τουλαχιστον 250 αλογα κατω απο το καπο.

Κοίτα μόνο μη σε βρει πουθενά κανά "αδύναμο" MX5 με κάτω από 250 άλογα πουθενά και σε κάνει ανεμιστήρα...

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, eMike είπε

Κοίτα μόνο μη σε βρει πουθενά κανά "αδύναμο" MX5 με κάτω από 250 άλογα πουθενά και σε κάνει ανεμιστήρα...

Αν καταφερει και βγαζει κατω απο 5 δευτερα για 0-100 χαλαλι του (βεβαια μετα ειναι και το 100-200 και το 200+).

36 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ποτέ δεν με απασχόλησε όταν μιλάω φιλολογικά για τις επιλογές του κατασκευαστή. Η μάζντα και ο κάθε κατασκευαστής παίρνει κάποιες αποφάσεις που λαμβάνουν υπόψην και το κοινό . Η ΦΙΑΤ έβαλε τούρμπο και είχε καλύτερες επιδόσεις, όχι μόνο 0-100 αλλά και ρεμπρίζ, δεν πούλησε όμως καθόλου. Γιατί οι αγοραστές ήθελαν ατμοσφαιρα και στροφάρισμα. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μικρό κινητήρα που πάνε πολύ καλά. Υπάρχει η 4c για να είμαστε στην ίδια κατηγορία με 1.7 και 240 άλογα αλλά και ΜΒ aclass amg με 2.0 όπου βγάζει τα διπλά. Δεν είναι γρήγορα και τα δύο;

Και είναι γρήγορες; 

Τωρα συγκρινεις τον 2 λιτρο της Mercedes με το διπλο τουρμπο σε συνεχεια που βγαζει 333 (αν θυμαμαι καλα) με τα αλλα; Καμια σχεση σε θεμα επιδοσεων, χαος.
Αν επαιρνα αμαξι τωρα και βγαινει η SLK με αυτο τον κινητηρα αυτην θα επαιρνα.

Δημοσ.
Στις 19/8/2020 στις 11:35 ΠΜ, Odys007 είπε

Καλησπέρα ειδήμονες,

Είμαι 24 και σαν παιδί που δουλεύει, αποφάσισα να πάρω το πρώτο μου αμάξι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα γύρω από το θέμα, την παραμικρή όμως. Χρειάζομαι τα φώτα σας για να πάρω μια συμπαθητική απόφαση.

Το αμάξι το παίρνω με άξονα 1-2 χρόνια, καθώς σκοπευω να ζησω στο εξωτερικο μετα, οποτε θελω κατι που θα το πουλησω και ευελπιστω να εχει κρατησει την αξια του. Μενω Αθηνα.

Αφου μπαινω στην διαδικασια, θελω να δωσω εως 3.5Κ και να κανω και λιγο την πλακα μου (εαν ειναι εφικτο), ετσι θελω να παρω καμπριο, καθως απο οτι εχω δει δεν αλλαζει τραγικα η τιμη. 

Αναγκες: Δουλευω απο το σπιτι, τα γυμναστηρια μου κλπ ειναι διπλα. Οποτε η αναγκη ειναι καμια εξοδος το βραδυ, καμια εκδρομη γυρω απο Αθηνα. Δηλαδη, οχι καθημερινη χρηση, για αυτο και δεν θελω να δωσω πολλα για αγορα/συντηρηση/βενζινη/τελη.

Γενικα παιζουν πολυ Opel Astra, peugeot 206. Σκεφτηκα και το Ζ3 αλλα υποθετω οτι θα μου φυγουν τα χρηματα στα πανακριβα ανταλλακτικα του λογω BMW. Επισης αξιζει να δω για αεριο; 

Τι εχετε να μου προτεινετε; Τι να αποφυγω, κυριως εαν γνωριζετε για καποιο μοντελο/χρονολογια που ειναι ιδιαιτερα κακο/καλο.

Εδώ είναι και η λιστα που ψαχνω:  car.gr

Master των αυτοκινητων, σας ευχριστω πολυ για τον χρονο σας και την βοηθεια σας. :)

Παρε το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει και κοιτα να κανεις ελενχος σε εναν  απο αυτους και θα σου δψσουν μια 10σελιδη αναφορα για το εαν να το παρεις η οχι  https://www.spotawheel.gr/ 

https://www.spotmechanic.gr/  αυτα με αερα και λογια δεν παιρνεις αυτοκινητο αλλα οχι απο μαντραδες καλυτερα απο ιδιωτη και οχι εξωτερικου τα οποια εχουν 50000 χλμ τον χρονο ελπιζω να βοηθησα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Θα πω απλα πως δεν θεωρω "δυνατο" ενα αυτοκινητο αν δεν εχει τουλαχιστον 250 αλογα κατω απο το καπο.

Βεβαια το ΜΧ5 ειναι μικρο οποτε εχει καλη επιταχυνση και επιδοσεις γενικα αλλα και παλι δεν το λες δυνατο (επισης τα μοντελα προ των 2 τελευταιων γενιων που τους εβαζαν Turbo ειναι οντως ταφοι, δεν ειδα να το σχολιαζεις γιαυτο το λεω).

Αν πω το κλασσικο "αυτοκινητο για κομμωτριες" θα ακουστω καπως; Με εξαιρεση το TT RS που και ομορφο αλλα και θεριζει (βεβαια 2.5 λιτρα αλλα οκ).

Εγώ απ την άλλη δεν θεωρώ "δυνατό" ένα αυτοκίνητο αν δεν έχει 300+ άλογα και 40+ κιλά ροπής. Μιας και μιλάμε όμως για το ΜΧ-5, τα άλογα που έχει και η ροπή του είναι ότι πρέπει για να κινείσαι σβέλτα χωρίς να βάζεις και φωτιά στην άσφαλτο. Άσε το ότι είναι μικρό και έχει καλή επιτάχυνση και επιδόσεις στην άκρη. Μιλάμε για οδηγική απόλαυση, πως ακούει το αυτοκίνητο στις εντολές σου, πως τοποθετείται στο δρόμο, πως στρίβει, πως φρενάρει, πως επιταχύνει κλπ. Και όλα αυτά σαν συνολικό αποτέλεσμα, όχι απλά σαν ξερά νούμερα.

Ως αναφορά τους "ταφους" που λες. Θεωρώ ότι για να πας σε μια λύση τουρμπο και πίσω κίνηση, έχεις και τις απαραίτητες γνώσεις, αντανακλαστικά και αντίληψη, αλλιώς θα έχεις προβλήματα. Αυτό ισχύει γενικότερα, όχι μόνο στο MX-5. Και τονίζεται το "πρόβλημα" από την στιγμή που πέρνεις ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με μια καρότσα συγκεκριμένων δυνατοτήτων, και τα ωθείς όλα στο όριο. Αν δεν εχεις λοιπόν χέρια, τότε μην το πατας. Αν δεν το πατας, γιατί να το πάρεις; κ.ο.κ. ...

Η ταπεινή εμπειρία μου συμπεριλαμβάνει και MX-5 116hp, και MX-5 160hp, και RX-7 FD3S 416hp, και S2000 240hp, και RX-8 192hp και RX-7 FC3C 230hp... Ποιο ήταν η υπέρτατη απόλαυση; Κατ εμε το MX-5 NA με τα 116hp. Ποιο ήταν το πιο καταιγιστικό σε επιδόσεις; Το RX-7 FD3S με τα 416hp. Ποιο ήταν το πιο επικύνδυνο; το RX-7 FC3C με τα 230hp... Με ποιο είχα προβλήματα στο δρόμο κλπ; Με κανένα απολύτως... 

Αυτοκινητιστική κουβέντα κάνουμε... :)

Επεξ/σία από topaz
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αν καταφερει και βγαζει κατω απο 5 δευτερα για 0-100 χαλαλι του (βεβαια μετα ειναι και το 100-200 και το 200+).

Τωρα συγκρινεις τον 2 λιτρο της Mercedes με το διπλο τουρμπο σε συνεχεια που βγαζει 333 (αν θυμαμαι καλα) με τα αλλα; Καμια σχεση σε θεμα επιδοσεων, χαος.
Αν επαιρνα αμαξι τωρα και βγαινει η SLK με αυτο τον κινητηρα αυτην θα επαιρνα.

Συγκρίνω ένα με 1.7 και 240 άλογα και ένα 2.0 με 333 και το δεύτερο είναι πιο αργό. Και απόλο που έχει αρκετά μικρότερη τελική ταχύτητα στο Νιρμπουρινγκ έκανε μόνο 10 δευτερόλεπτα περισσότερ (στα 8 λεπτά πίστα). Η 4c με τα 240 δεν είναι γρήγορη; Μόνο το ΤΤS είναι και τη ΜΒ;

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Γιατί να είναι τάφος με ρόδες ένα μχ με 200 περίπου άλογα και όχι ένα s2000 ή μια ζ4; (για να είναι σωστή η σύγκριση με τα συστήματα ευστάθειας εκτός, όχι ότι τα κρατάνε ανοικτά αλλά τέσπα). Να προλάβω στα crash test ήταν καλύτερο από την 3άρα της εποχής (για το μκ2.5 μιλάω).

Το μχ ήταν και είναι αρκετά δυνατό. Όποιος πιστεύει ότι δεν ήταν ή είναι μάλλον κοιτάει μόνο το 0-100.

Στις βασικές εκδόσεις το μκ1 είχε ~80 άλογα στα 800κιλά το '89, μετά το μκ2 είχε 110 στα 950 κιλά και μκ3 130 στα 1000κιλά. Σε όλες τις εκδόσεις 0-100 ήταν ~9δευτ/100χλμ το πιο αργό και αντίστοιχα το μκ4 είναι ~8,5. Μιλάμε για τις αργές εκδόσεις. Γιατί το καινούριο η καλή έκδοση είναι στο ~6. Και τελικές όλες αν θυμάμαι καλά ξεπερνούσαν τα 200χλμ/ώρα.

Την εποχή μας όπου ο μέσος όρος έχει 9 με 10 λόγω τούρμπο είναι γρήγορο γιατί όλα πλέον είναι σβέλτα. Το ότι μπορείς πλέον φτηνά να πάρεις αυτοκίνητο με 6-7δ για το 100άρι δεν κάνει ένα μχ αργό. 

Η ιπποδύναμη είναι μόνο ένα κριτήριο για το αν είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο. Και οι νταλίκες βγάζουν 300 άλογα αλλά δεν τις λες γρήγορες αφού ζυγίζουν 5 τόνους.

Εγώ με το δικό μου δεν θυμάμαι κάποιος με φυσιολογικό αυτοκίνητο να με πέρασε γρήγορα, όπως και του κολλητού μου με τα 200+ δεν θυμάμαι να τον πέρασε κανένας, είναι και κοντράκιας.

Βάζουν και στο μκ3 και τούρμπο και 2.5λίτρα από φορντ και 2.5 λίτρα τούρμπο.

Όλα με σύνεση μια χαρά αυτοκίνητα είναι.

Φίλε μου S2000 είχε περάσει απ τα χέρια μου για τρεις μήνες περίπου, Ζ4 3.0 έχει φίλος... Ο τρόπος που αποδίδουν τα άλογα τους, είδικά το S2000, δεν ελοχεύει κανέναν κίνδυνο -μιλάμε πάντα για οδηγούς που έχουν και σύνεση και γνώση-. Θα πρέπει να είσαι τρελο καγκούρι για να σου φύγει το S2000 και πραγματικά να μην νιώθεις φόβο, γνώση κινδύνου κλπ. Βέβαια, αν φύγεις με το S2000... στις 8000+ στροφές, δεν υπάρχει επιστροφή. Πας για ολική. Απλά τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, filarhos είπε

Συγκρίνω ένα με 1.7 και 240 άλογα και ένα 2.0 με 333 και το δεύτερο είναι πιο αργό. Και απόλο που έχει αρκετά μικρότερη τελική ταχύτητα στο Νιρμπουρινγκ έκανε μόνο 10 δευτερόλεπτα περισσότερ (στα 8 λεπτά πίστα). Η 4c με τα 240 δεν είναι γρήγορη; Μόνο το ΤΤS είναι και τη ΜΒ;


Καταρχην το 1 αυτοκινητο ερχεται Χωρις περιοριστη χιλιομετρων (4C - 258χλ/ω) και το αλλο Με περιοριστη χιλιομετρων (A45 - 250χλ/ω) οποτε η συγκριση αμεσως αμεσως ειναι ατυχης. Χωρις τον περιοριστη η A45 σιγουρακι χτυπαει τα 280 (και ανετα σχετικα). Επισης δεν με νοιαζει τι κανουν τα αυτοκινητα στις πιστες απο τοτε που ειδα γνωστο μου να φευγει στα λιμανακια και να του κουναμε το μαντυλι. Οσοι περνουν αυτοκινητο για να τρεχουν στις στροφες κατεμε ειναι αξιοι της μοιρας τους, εγω μια φορα και να τρεξω σε καμια στροφη θα το κανω με μετρο παντα.

17 λεπτά πριν, topaz είπε

Εγώ απ την άλλη δεν θεωρώ "δυνατό" ένα αυτοκίνητο αν δεν έχει 300+ άλογα και 40+ κιλά ροπής. Μιας και μιλάμε όμως για το ΜΧ-5, τα άλογα που έχει και η ροπή του είναι ότι πρέπει για να κινείσαι σβέλτα χωρίς να βάζεις και φωτιά στην άσφαλτο. Άσε το ότι είναι μικρό και έχει καλή επιτάχυνση και επιδόσεις στην άκρη. Μιλάμε για οδηγική απόλαυση, πως ακούει το αυτοκίνητο στις εντολές σου, πως τοποθετείται στο δρόμο, πως στρίβει, πως φρενάρει, πως επιταχύνει κλπ. Και όλα αυτά σαν συνολικό αποτέλεσμα, όχι απλά σαν ξερά νούμερα.

Ως αναφορά τους "ταφους" που λες. Θεωρώ ότι για να πας σε μια λύση τουρμπο και πίσω κίνηση, έχεις και τις απαραίτητες γνώσεις, αντανακλαστικά και αντίληψη, αλλιώς θα έχεις προβλήματα. Αυτό ισχύει γενικότερα, όχι μόνο στο MX-5. Και τονίζεται το "πρόβλημα" από την στιγμή που πέρνεις ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με μια καρότσα συγκεκριμένων δυνατοτήτων, και τα ωθείς όλα στο όριο. Αν δεν εχεις λοιπόν χέρια, τότε μην το πατας. Αν δεν το πατας, γιατί να το πάρεις; κ.ο.κ. ...

Η ταπεινή εμπειρία μου συμπεριλαμβάνει και MX-5 116hp, και MX-5 160hp, και RX-7 FD3S 416hp, και S2000 240hp, και RX-8 192hp και RX-7 FC3C 230hp... Ποιο ήταν η υπέρτατη απόλαυση; Κατ εμε το MX-5 NA με τα 116hp. Ποιο ήταν το πιο καταιγιστικό σε επιδόσεις; Το RX-7 FD3S με τα 416hp. Ποιο ήταν το πιο επικύνδυνο; το RX-7 FC3C με τα 230hp... Με ποιο είχα προβλήματα στο δρόμο κλπ; Με κανένα απολύτως... 

Αυτοκινητιστική κουβέντα κάνουμε... :)

(315-39 για το δικο μου / στο τσακ να πετυχω τα νουμερα σου 100%)

Φιλε μου RX7 ειχα και ηταν φοβερο για την εποχη του, εμπαινες μεσα και ηταν σαν να μπαινεις σε F-16. Ηταν τοσο κλειστοφοβικο αυτοκινητο ομως που δεν το χαιροσουν πραγματικα.
S2000 παιχνιδιαρικο αλλα μαμα κατεμε δεν ειχε καλες επιδοσεις.
Επισης εχω οδηγησει και φτιαγμενη Galardo Cabrio περι τα 700 αλογα, φοβερη αισθηση αλλα μεγαλο σχετικα αμαξωμα (μεγαλο σε φαρδος, οχι τοσο μηκος) κατι που εμενα με φοβιζε λιγο (βεβαια 2 φορες την οδηγησα, αν την ειχα καιρο ισως να το ειχα συνηθισει).

Τωρα για ολα τα αλλα μακαρι να ζουσαμε σε εναν κοσμο που θα αγοραζε αυτοκινητο ο καθενας βαση των δυνατοτητων του (η θα το εφτιαχνε βαση αυτων). Φυσικα αυτο δεν ισχυει ομως και οταν λεμε σε νεο οδηγο "ενταξει μωρε, αυτοκινητο του 91 με 200 αλογα αντι για τα 80 που ειχε μαμα ειναι οκ" ε πρακτικα τον στελνουμε στον ταφο του.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Odys007 είπε

Καταλαβα, μιλησα με ενα παλικαρι που πουλησε ενα και μου προτεινε και αυτος το μαζντα, κυριως για την αξια μεταπωλησης. 

Εχεις πει ότι διαθέτεις να δώσεις εως 3.500€  και θέλεις να είναι κάμπριο. Άρα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο κοντά 15ετιας ! Για ποια αξία μεταπωλησης μιλάς?  Πόσο μάλλον που θέλεις να το κρατήσεις μόνο 2 χρόνια! 

Το tigra της Opel όπως και το micra της Nissan τα βλέπω μια χαρά επιλογές. 

Δημοσ.
Στις 19/8/2020 στις 11:35 ΠΜ, Odys007 είπε

Αναγκες: Δουλευω απο το σπιτι, τα γυμναστηρια μου κλπ ειναι διπλα. Οποτε η αναγκη ειναι καμια εξοδος το βραδυ, καμια εκδρομη γυρω απο Αθηνα. Δηλαδη, οχι καθημερινη χρηση, για αυτο και δεν θελω να δωσω πολλα για αγορα/συντηρηση/βενζινη/τελη.

 

Πηγαινε σε εταιριες ενοικιασεων αυτοκινητων και κανε διαπραγματευση για 2 χρονια ποσες φορες το θελεις την βδομαδα.. χρημα μπροστα.. και θα σου ερθει πιο οικονομικα χωρις ολη αυτη την βαβουρα..!!! 

Ενα αμαξι που εχει κανει 200000χλμ στα 3000ευρω πιστευεις πως μηχανικα-ηλεκτρικα ειναι σε νορμαλ κατασταση? Θα φτιαχνει ο αλλος οτι χαλαει και στο τελος θα το δωσει στα 3000ε???

Στα 3000ευρω μπορεις να βρεις καλη καροτσα.. μοτερ να τραβαει απροβληματιστα.. και σασμαν οκ!  Τα υπολοιπα ομως???  Καθε χρονο θα σου βγαζει και κατι.. Και μιλαμε για mx5! Σε κοστος ανταλλακτικων και εργασια δεν ειναι ιδιο οπως πχ starlet ή micra k11!

Και ενας που γνωριζει δεν προκειται να στο παρει στην τιμη που θα θες εσυ..!  Επισης μεχρι τελους του χρονου θα βγαλουν και τα αντιμετρα για τα παλια αυτοκινητα! Θα περνανε κτεο καθε χρονο.. Θα αυξησουν τα τελη.. και διακοπη κυκλοφοριας λογω χρονολογιας!  Ξερεις ποσο θα χασουν σε εμπορικη αξια τα παλια αυτοκινητα???!!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...