Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχην ξεχνας την μεταπωληση, μην τα θελεις ολα δικα σου, οταν ενα αμαξι περναει απο ενα χερι σε αλλο χανει αξια και οταν μιλαμε για MX5 20ετιας εχει περασει σιγουρα απο 2-3 χερια πριν το παρεις εσυ. Επισης αυτο το ασπρο που ειδα ουτε ενα 1000αρικο δεν θα εδινα, ελεινα φτιαγμενο, χωρια το οτι ειναι του 91 μοντελο (κατω απο του 99 και το πολυ μεχρι 150.000 χιλιομετρα θεωρω πως δεν πρεπει να κοιταξεις).

Το Ζ3 ηταν ομορφο αλλα εφαγε ακυρο πολυ γρηγορα απο την BMW γιατι ειχε σοβαρα θεματα με τα κρατηματα του. Φαντασου πως τωρα βλεπουμε περισσοτερα στον δρομο απο οτι οταν ειχε βγει γιατι ο κοσμος τα βρισκει κοψοχρονια. Βεβαια και το ΜΧ5 αν και εχει καλα κρατηματα αν το πας μαμιοντας σε στροφη δεν θελει πολυ να σου φυγει οποτε ελπιζω να μην εχεις βλεψεις να οδηγας μαμιωντας.

 

Επεξ/σία από Salvation81
  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Odys007 είπε

Σε ανταλλακτικα δηλαδη θα ειναι πιο φτηνο το μχ5? Αυτο με την αξια μεταπωλησης, συμφωνεις; Εγω θελω ενα καμπριο για την πλακα μου + να το πουλησω σε 2-3 χρονια και να παρω πισω τα χρηματα μου, ετσι το σκεφτομαι, γιατι θα φυγω. Ανοιγει πανευκολα ε, αυτο ειναι πραγματι κακο. Οποτε θα πρεπει να εχω το νου μου που το παρκαρω, πιστευεις οτι αυτο θα με περιοριζει;

Γενικα μενω Ν.Σμυρνη που κλεβουν αμαξια... Ισως η μπεμβε να ειναι χειροτερη ακομα γιατι ειναι στοχος, ενω το μαζντα πιο απλο.

Ξανα σε ευχαριστω για το μηνυμα σου @filarhos!!

Ναι έχουν μεγάλη διαφορά. 

Η ιδιαιτερότητα είναι ότι μπορεί να βρεις στο μχ κινητήρα-σασμάν με κάτω από 500€, ενώ ίσως 00€ δεν φτάνουν για προφυλακτήρα και φανάρια.

Όλα τα κάμπριο με υφασμάτινη είναι εύκολα να τα ανοίξεις εκτός αν βάλεις hard top αλλά μετά δεν έχεις κάμπριο.

Σου έγραψαν και οι υπόλοιποι πριν, έχουμε ταύτηση απόψεων, είναι υπέροχο αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι εύκολο. Για κάποιον που απλώς θέλει να κάνει μια χαλαρή βόλτα δεν είναι. Καλύτερα ένα 206cc. Είναι για κάποιον που χαίρεται την οδήγηση, θα το πιέσει, θα μπαίνει με αρκετά στις στροφές ή θα μπαίνει με το πλάι. Και κυρίως θέλει προσοχή. Δεν σημαίνει ότι αν δεν κάνεις τα δύο προηγούμενα δεν θα το ευχαριστηθείς αλλά δύο φορές το έχασα και τις δύο ήταν κάνοντας βόλτα χαλαρός, δεν έτρεχα και δεν έκανα βλακείες.

Για να κρατήσει τιμή πρέπει να του ρίξεις χρήματα. Κι εγώ το είχα πάρει 4κκαι έριξα 3κ και τελικά το έδωσα μετά από 4 χρόνια κάτω από 5κ. Εκτός αν πάρεις κάποιο τζάμπα και το φτιάξεις οπότε θα του ανεβάσεις την τιμή. Γενικός κανόνας, ένα των 5κ με ένα των 3κ για να φτάσει αυτό των 3κ στην κατάσταση των 5κ θα θέλει όχι 2κ αλλά 4κ. Εκτός αν κάνεις το χόμπι σου, όπως εγώ, και δεν σε νοιάζει.

 

Υ.Γ. Όταν πούλαγα το δικό μου με κάλεσαν 2-3 κάτω των 20 ετών, τους το έκλεισα ευγενικά παρόλο που έχασα καλές πωλήσεις. Θέλει οδηγική ωριμότητα και όταν  είναι το πρώτο αυτοκίνητο κάποιου δεν είμαι σίγουρος ότι θα προλάβει να φτάσει εκεί που πρέπει.  

 

Ότι θέλεις ρώτα!! Υπάρχουν πολλοί που θέλουν και μπορούν να σε βοηθήσουν!!

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγορίνα αν θες να πας σε κάμπριο να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κάποιες αναγκαίες υποχωρήσεις Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν τριξίματα οροφής μην φανταστείς κάτι υπερβολικό και πιθανόν και κάποιες διαρροές μετά από τόνους βροχής πάλι κάτι καθόλου ανησυχητικό.Από εκεί και πέρα είναι αυτοκίνητα για τρελά κέφια και γούστα εξαιρετική οδηγική απόλαυση τουλάχιστον εγώ που τα γουστάρω και έχω ένα εδώ και 5 χρόνια.

Συμβουλές τώρα.Μην αγοράσεις κάμπριο με μαλακή οροφή μακριά.Επίσης μην αγοράσεις μικρό καμπριολέ όπως 206 κάτι mitsubishi cold προς Θεού όχι.Είναι πολύ μικρά δεν χωρούν καμιά τετράδα αν θέλεις να πας κάπου και γενικά πρόκειται για παιχνίδια.Εγώ με τα ίδια χρήματα θα σου πρότεινα ένα κάμπριο που να παίρνει τέσσερα άτομα να βάζεις την παρέα σου και να γουστάρετε..

Καλά αυτοκίνητα είναι λίγα στα 3,500 E αλλά υπάρχουν.

Σε προτείνω λιπόν πρώτα αυτό που έχω εγώ

https://www.car.gr/30867347-renault-megane

Μετά έχουμε λίγο ακριβότερα

https://www.car.gr/29972188-opel-astra-twin-top

Και τέλος

https://www.car.gr/22640997-volkswagen-eos-fsi

Από αυτά τα μοντέλα ψάξε μέχρι 1600 κυβικά

Για προβλήματα δεν μπορώ να σου πω αφού είναι δεδομένο πως όλα τα οχήματα ακόμη και

BMW Mercedes κλπ μπορεί να σε τρελάνουν στις βλάβες η να ξεχνάς να το πηγαίνεις συνεργείο.

Εγώ πάντως πέρα μιας επισκευής στο πίσω παράθυρο άλλα θέματα δεν είχα.

 

Επεξ/σία από akmakas
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

αλλά δύο φορές το έχασα και τις δύο ήταν κάνοντας βόλτα χαλαρός, δεν έτρεχα και δεν έκανα βλακείες.

Πώς το έχασες!!! Γενικά αυτοκίνητο με τέτοιο ζύγισμα, θέλει λίγο πίεση για να φύγει...βέβαια, με πίσω κίνηση, αν δεν έχεις traction control και βρεθείς σε ολισθηρό οδόστρωμα, δεν θέλει και πολύ, αλλά με χαλαρή οδήγηση τόσα χρόνια που οδηγούσα πισωκίνητα δεν μου έχει φύγει αμάξι ποτέ (μου έχει φύγει κι εμένα 2 φορές σε ολισθηρό οδόστρωμα όπως έγραψα, αλλά έκανα βλακείες)
Τόσο νευρικό είναι το mx5???

Η συμβουλή από εμένα όσον αφορά τον φίλο, είναι να μην δώσεις ποτέ λεφτά μπροστά για να κλείσεις αμάξι, ποτέ μην στείλεις λεφτά σε κανέναν για να σου στείλει κάτι...χέρι-χέρι με την μεταβίβαση και αφού έχεις ελέγξει εξονυχιστικά το αυτοκίνητο για χαρτιά-μηχανικά-τρακαρίσματα!!! Κυκλοφορούν πολλοί απατεώνες, και ειδικά στο car (το γράφει και το ίδιο το site σαν προειδοποίηση, και πολύ καλά κάνει!!!).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιο φτηνό αλλά σκυλί ατάιγο...Opel Astra G

Επίσης οικονομικό και σκύλος Hundai Accent,Hundai Coupe S,Toyota Starlet,Nissan Micra του 99-2000.Είναι αυτοκίνητα που ειναι γενικά απροβλημάτιστα ΕΦΟΣΟΝ έχει γίνει σωστή συντήρηση.Βασική προυπόθεση να το δει ένας καλός μηχανικός.Να το κοιτάξει ΚΑΙ απο κάτω για τυχών καλίμπρα.Υπάρχουν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά πολλά και ιμιτασιόν επίσης.Στην θέση σου θα πήγαινα στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες το αμάξι και θα τους έβαζα να του κάνουν full check.Με κάποιο κόστος αλλα με το κεφάλι ήρεμο.

Όσον οφορά το θέμα κάμπριο θα έβλεπα κάτι λίγο πιο ακριβό αλλά απροβλημάτιστο επίσης.Honda Civic Targa del sol.Ίδιο μοτέρ με το Civic VTi 1995 (~160Hp),

τυχαίο παράδειγμα https://www.car.gr/7192453-honda-crx-160-hp-delsol-targa

Άλλο μοντέλο που θα έπαιρνα αβλεπί σαν μοντέλο....https://www.car.gr/30025039-opel-astra-1-6cc-cabrio-bertone

Επεξ/σία από TsoliasGR
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

 

Επίσης οικονομικό και σκύλος Hundai Accent,Hundai Coupe S,Toyota Starlet,Nissan Micra του 99-2000.Είναι αυτοκίνητα που ειναι γενικά απροβλημάτιστα ΕΦΟΣΟΝ έχει γίνει σωστή συντήρηση.Βασική προυπόθεση να το δει ένας καλός μηχανικός.Να το κοιτάξει ΚΑΙ απο κάτω για τυχών καλίμπρα.Υπάρχουν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά πολλά και ιμιτασιόν επίσης.Στην θέση σου θα πήγαινα στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες το αμάξι και θα τους έβαζα να του κάνουν full check.Με κάποιο κόστος αλλα με το κεφάλι ήρεμο.

 

Που κολανε to accent, το starlet και το μικρα με αυτα που θελει το παιδι?

45 λεπτά πριν, topaz είπε

Ασχετο βλεπω πολλα nardi torino στην περιγραφη. Ηταν ειδικη εκδοση? Η Εχουν αλλαξει μονοι τους το τιμονι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιδι θελει ενα αμαξακι να το χαρει και μερικοι του προτεινετε βαρετα αυτοκινητα (Megane Cabrio πχ, το οδηγουσε πρωην μου πριν καμια 10ετια, καλο για γυναικα, αλλα ως εκει, βαρετο απλα) και αυτοκινητα που εχουν οικογενειαρχες.

Θα συμφωνησω στο οτι οι πισωκουνες φευγουν αν δεν προσεχεις αλλα μην τρελαθουμε κιολας, να φυγει με στριμενο το τιμονι ναι πιθανο, σε ευθεια ομως οχι, τα αλογα του δεν αρκουν για κατι τετοιο (εκτος αν το κανεις επιτηδες).

ΥΓ: Το μονο κακο με τις υφασματινες οροφες ειναι ο θορυβος, τωρα για οσους λενε οτι μπαζουν νερα τι να πουμε για τις μεταλικες.

59 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Πώς το έχασες!!! Γενικά αυτοκίνητο με τέτοιο ζύγισμα, θέλει λίγο πίεση για να φύγει...βέβαια, με πίσω κίνηση, αν δεν έχεις traction control και βρεθείς σε ολισθηρό οδόστρωμα, δεν θέλει και πολύ, αλλά με χαλαρή οδήγηση τόσα χρόνια που οδηγούσα πισωκίνητα δεν μου έχει φύγει αμάξι ποτέ (μου έχει φύγει κι εμένα 2 φορές σε ολισθηρό οδόστρωμα όπως έγραψα, αλλά έκανα βλακείες)
Τόσο νευρικό είναι το mx5???

Η συμβουλή από εμένα όσον αφορά τον φίλο, είναι να μην δώσεις ποτέ λεφτά μπροστά για να κλείσεις αμάξι, ποτέ μην στείλεις λεφτά σε κανέναν για να σου στείλει κάτι...χέρι-χέρι με την μεταβίβαση και αφού έχεις ελέγξει εξονυχιστικά το αυτοκίνητο για χαρτιά-μηχανικά-τρακαρίσματα!!! Κυκλοφορούν πολλοί απατεώνες, και ειδικά στο car (το γράφει και το ίδιο το site σαν προειδοποίηση, και πολύ καλά κάνει!!!).

Μια αναστροφη να κανεις αν δεν ξερεις και πατησεις το γκαζι για να την κανεις λιγο πιο εντυπωσιακη σου εχει φυγει για πλακα. Αλλα οκ λογικο, θελει χρονο να μαθεις ενα αυτοκινητο.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Το παιδι θελει ενα αμαξακι να το χαρει και μερικοι του προτεινετε βαρετα αυτοκινητα (Megane Cabrio πχ, το οδηγουσε πρωην μου πριν καμια 10ετια, καλο για γυναικα, αλλα ως εκει, βαρετο απλα) και αυτοκινητα που εχουν οικογενειαρχες.

Θα συμφωνησω στο οτι οι πισωκουνες φευγουν αν δεν προσεχεις αλλα μην τρελαθουμε κιολας, να φυγει με στριμενο το τιμονι ναι πιθανο, σε ευθεια ομως οχι, τα αλογα του δεν αρκουν για κατι τετοιο (εκτος αν το κανεις επιτηδες).

ΥΓ: Το μονο κακο με τις υφασματινες οροφες ειναι ο θορυβος, τωρα για οσους λενε οτι μπαζουν νερα τι να πουμε για τις μεταλικες.

Μια αναστροφη να κανεις αν δεν ξερεις και πατησεις το γκαζι για να την κανεις λιγο πιο εντυπωσιακη σου εχει φυγει για πλακα. Αλλα οκ λογικο, θελει χρονο να μαθεις ενα αυτοκινητο.

Ε, ναι...καλό είναι να μην πατάς γκάζι για να κάνεις εντυπωσιακές στροφές, χωρίς λόγο :)
...η, αν θες να το κάνεις, τουλάχιστον να ξέρεις... έτσι μου είχε φύγει κι εμένα την 1 φορά, από φανάρι ξεκινάω για να στρίψω αριστερά, πατάω λίγο παραπάνω γκάζι, το οδόστρωμα επειδή είχε ρίξει ψιλόβροχο ήταν γλίτσα και έφυγα, πήρα μια απλή κατά τα άλλα στροφή με ανάποδα τιμόνια :) αν δεν έκανα αυτή την βλακεία και την έπαιρνα όπως έπρεπε, δεν υπήρχε θέμα...

Α ρε...παρ' ολίγον κάτοχος MX-5, ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο Golf6 για διαφορετικούς λόγους, σκέφτηκα ότι θα το κρατούσα για καιρό, οικογένεια, παιδιά και έκλεισα το Golf...και πολύ καλά έκανα γιατί στο μεσοδιάστημα μέχρι να έρθει, μάθαμε την εγκυμοσύνη της γυναίκας μου!!! :) Μάλλον όταν θα ενηλικιωθούν τα παιδιά θα έρθει η ώρα να πάρω ένα θα το χαρώ στα γεράματα :)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Πώς το έχασες!!! Γενικά αυτοκίνητο με τέτοιο ζύγισμα, θέλει λίγο πίεση για να φύγει...βέβαια, με πίσω κίνηση, αν δεν έχεις traction control και βρεθείς σε ολισθηρό οδόστρωμα, δεν θέλει και πολύ, αλλά με χαλαρή οδήγηση τόσα χρόνια που οδηγούσα πισωκίνητα δεν μου έχει φύγει αμάξι ποτέ (μου έχει φύγει κι εμένα 2 φορές σε ολισθηρό οδόστρωμα όπως έγραψα, αλλά έκανα βλακείες)
Τόσο νευρικό είναι το mx5???

Η συμβουλή από εμένα όσον αφορά τον φίλο, είναι να μην δώσεις ποτέ λεφτά μπροστά για να κλείσεις αμάξι, ποτέ μην στείλεις λεφτά σε κανέναν για να σου στείλει κάτι...χέρι-χέρι με την μεταβίβαση και αφού έχεις ελέγξει εξονυχιστικά το αυτοκίνητο για χαρτιά-μηχανικά-τρακαρίσματα!!! Κυκλοφορούν πολλοί απατεώνες, και ειδικά στο car (το γράφει και το ίδιο το site σαν προειδοποίηση, και πολύ καλά κάνει!!!).

Είναι πανεύκολο να φύγεις με όποιο αυτοκίνητο και να έχεις με ελάχιστα χλμ φτάνει να το θέλουν οι συνθήκες. Να εξηγηθώ, όταν λέω μου έφυγε εννοώ ότι δεν είχα τον πλήρη έλεγχο και αυτό γιατί δεν το περίμενα, χαλαρά πήγαινα.

Η διαφορά με μπροστοκίνητο είναι ότι θα έχανα λίγο τα μούτρα και αφήνοντας το γκάζι θα μαζευόταν σχεδόν μόνο του (μιλάω για αυτοκίνητα χωρίς σύστημα ευστάθειας πάντα). Το μχ όμως αν γλιστρίσει θέλει να μείνεις στο γκάζι και να παίξεις και με το τιμόνι με ανάποδα.

Λοιπόν και τις δύο φορές ήμουν χαλαρά και έστριβα από μεγάλο δρόμο σε μεγάλο εν κινήσει από φανάρι που το βρήκα ανοικτό. Ταχύτητα κάτω από 40χλμ/ώρα αλλά έλα που είχαν πετάξει κάτω στην μια νερά/παραφλού και στην άλλη λιωμένα παγωτά από το περίπτερο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν τα είχα δει γιατί ήταν στην κορυφή της στροφής οπότε τα πάτησα. Δεν ήμουν σε ετοιμότητα και βρέθηκα να χορεύω σε δύο λωρίδες (ίδιας κατεύθυνση ευτυχώς) και να φλερτάρω με την μπαριέρα. 

Σημείωση: επειδή έτυχε να είναι στην γειτονιά μου έχω στρίψει και με 50 χλμ/ώρα και έχω περάσει και με το πλάι και στα δύο. 

 

Όποιος κινείται εντός πόλης το έχει πάθει τουλάχιστον μια φορά, εγώ που έγραφα 10χιλχλμ τον χρόνο με το πούντο και 5χιλχλμ με το μχ εντός πόλης το έχω πάθει αρκετές φορές. Μάλιστα μια φορά έπρεπε να παώ μαρκόπουλο και επειδή δε είχα όρεξη να οδηγήσω πήρα το πούντο και γλίστρησα σε ένα S με 20χλμ/ώρα και έλεγα πάλι καλά που δεν είχα το μχ. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, filarhos είπε

Είναι πανεύκολο να φύγεις με όποιο αυτοκίνητο και να έχεις με ελάχιστα χλμ φτάνει να το θέλουν οι συνθήκες. Να εξηγηθώ, όταν λέω μου έφυγε εννοώ ότι δεν είχα τον πλήρη έλεγχο και αυτό γιατί δεν το περίμενα, χαλαρά πήγαινα.

Η διαφορά με μπροστοκίνητο είναι ότι θα έχανα λίγο τα μούτρα και αφήνοντας το γκάζι θα μαζευόταν σχεδόν μόνο του (μιλάω για αυτοκίνητα χωρίς σύστημα ευστάθειας πάντα). Το μχ όμως αν γλιστρίσει θέλει να μείνεις στο γκάζι και να παίξεις και με το τιμόνι με ανάποδα.

Λοιπόν και τις δύο φορές ήμουν χαλαρά και έστριβα από μεγάλο δρόμο σε μεγάλο εν κινήσει από φανάρι που το βρήκα ανοικτό. Ταχύτητα κάτω από 40χλμ/ώρα αλλά έλα που είχαν πετάξει κάτω στην μια νερά/παραφλού και στην άλλη λιωμένα παγωτά από το περίπτερο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν τα είχα δει γιατί ήταν στην κορυφή της στροφής οπότε τα πάτησα. Δεν ήμουν σε ετοιμότητα και βρέθηκα να χορεύω σε δύο λωρίδες (ίδιας κατεύθυνση ευτυχώς) και να φλερτάρω με την μπαριέρα. 

Σημείωση: επειδή έτυχε να είναι στην γειτονιά μου έχω στρίψει και με 50 χλμ/ώρα και έχω περάσει και με το πλάι και στα δύο. 

Όποιος κινείται εντός πόλης το έχει πάθει τουλάχιστον μια φορά, εγώ που έγραφα 10χιλχλμ τον χρόνο με το πούντο και 5χιλχλμ με το μχ εντός πόλης το έχω πάθει αρκετές φορές. Μάλιστα μια φορά έπρεπε να παώ μαρκόπουλο και επειδή δε είχα όρεξη να οδηγήσω πήρα το πούντο και γλίστρησα σε ένα S με 20χλμ/ώρα και έλεγα πάλι καλά που δεν είχα το μχ. 

Έτσι...εγώ πάντως μετά από το σκηνικό όπου έφυγα (με γκάζι όμως) από μια στροφή που είχα περάσει άπειρες φορές και με περισσότερα χλμ, επειδή είχε πιάσει σκόνες/χαλικάκια και έχασε τελείως πρόσφυση ο ένας πίσω τροχός, 1ον έκοψα τις "μαγκιές" σε στροφές επάνω κι ας είχα όρεξη να "παίξω", 2ον το πρώτο πράγμα από προαιρετικό εξοπλισμό που έβαλα στο golf ήταν το ESP.
Πάντως με τα πισωκίνητα όσο ωραίο είναι το ότι μπορείς να παίξεις λίγο, τόσο είναι και επικίνδυνο ώρες ώρες, ενώ τα μπροστινοκίνητα δεν έχουν αυτό το θέμα με την υπερστροφή.

Είχα διαφωνήσει κάθετα με φίλο μου, που προέτρεπε νέα αρχάρια οδηγό, να πάρει πισωκίνητο όχημα ως πιο ασφαλές!!!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Έτσι...εγώ πάντως μετά από το σκηνικό όπου έφυγα (με γκάζι όμως) από μια στροφή που είχα περάσει άπειρες φορές και με περισσότερα χλμ, επειδή είχε πιάσει σκόνες/χαλικάκια και έχασε τελείως πρόσφυση ο ένας πίσω τροχός, 1ον έκοψα τις "μαγκιές" σε στροφές επάνω κι ας είχα όρεξη να "παίξω", 2ον το πρώτο πράγμα από προαιρετικό εξοπλισμό που έβαλα στο golf ήταν το ESP.
Πάντως με τα πισωκίνητα όσο ωραίο είναι το ότι μπορείς να παίξεις λίγο, τόσο είναι και επικίνδυνο ώρες ώρες, ενώ τα μπροστινοκίνητα δεν έχουν αυτό το θέμα με την υπερστροφή.

Είχα διαφωνήσει κάθετα με φίλο μου, που προέτρεπε νέα αρχάρια οδηγό, να πάρει πισωκίνητο όχημα ως πιο ασφαλές!!!

Πολλές φορές έχει γίνει αυτό!!!

Ο καθένας δίνει συμβουλές αέρα και χωρίς αιτιολόγηση, έχουμε γεμίσει αυθεντίες.

Ότι αυτοκίνητο και να έχεις θέλει προσοχή! 

 

Στα του θέματος το λευκό ΝΑ είναι turbo που σημαίνει ότι έχει πράγματα αξίας 1.5 ή 2 χιλιάδων ακόμα και φτηνιάρικα να έχει βάλει. Για αυτό η τιμή. σε αυτό πληρώνεις κινητήρα και όχι εμφάνιση. Κι όποιος έχει οδηγήσει τουρμπάτο μχ ξέρει!

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, filarhos είπε

Πολλές φορές έχει γίνει αυτό!!!

Ο καθένας δίνει συμβουλές αέρα και χωρίς αιτιολόγηση, έχουμε γεμίσει αυθεντίες.

Ότι αυτοκίνητο και να έχεις θέλει προσοχή! 

Στα του θέματος το λευκό ΝΑ είναι turbo που σημαίνει ότι έχει πράγματα αξίας 1.5 ή 2 χιλιάδων ακόμα και φτηνιάρικα να έχει βάλει. Για αυτό η τιμή. σε αυτό πληρώνεις κινητήρα και όχι εμφάνιση. Κι όποιος έχει οδηγήσει τουρμπάτο μχ ξέρει!

Εννοεις ταφο με ροδες; Γιατι ολα τα MX5 που τους εχουν βαλει Turbo γινονται ταφοι με το παραμικρο (δεν ειναι τυχαιο πως η Mazda ακομα και σημερα δεν βγαζει πραγματικα δυνατο MX5 και μιλαμε και για 20-30 χρονια μετα).

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εννοεις ταφο με ροδες; Γιατι ολα τα MX5 που τους εχουν βαλει Turbo γινονται ταφοι με το παραμικρο (δεν ειναι τυχαιο πως η Mazda ακομα και σημερα δεν βγαζει πραγματικα δυνατο MX5 και μιλαμε και για 20-30 χρονια μετα).

Συγνώμη, τι θεωρείς "πραγματικά δυνατό"; 

...και σε ρωτάει κάτοχος MX-5 NC 2.0 με τα 160hp.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...