Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Στο innova μου κάποιες φορές κολλάει ο τεντωτήρας της καδένας και ακούγεται το στιγμιαίο κροτάλισμα. Εαν τον βγάλω και τον ρίξω αντισκωριακό θα ξεκολλήσει?

Δημοσ.

Το αντιακωριακο εχει κανα 7αρι ευρω οσο ακριβως εχει κ ο τεντωτηρας καινουργιος.τι να ασχοληθεις ασε που δεν θα κανεις δουλεια γιατι η φθορα του τεντωρα ειναι αλλου κ οχι σε "κολλημα" οπως νομιζεις κ εκτος αυτου δουλευει μεσα στο λαδι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Το αντιακωριακο εχει κανα 7αρι ευρω οσο ακριβως εχει κ ο τεντωτηρας καινουργιος.τι να ασχοληθεις ασε που δεν θα κανεις δουλεια γιατι η φθορα του τεντωρα ειναι αλλου κ οχι σε "κολλημα" οπως νομιζεις κ εκτος αυτου δουλευει μεσα στο λαδι

7 ευρώ έχει ο ιμιτασιόν τεντωτήρας, 20-25 ευρώ ο γνήσιος.Το κροτάλισμα ακούγεται σπάνια

Έβγαλα τον τεντωτήρα και τον ανοιγοέκλεινα πάνω κάτω, και ο "τρακτερισμός" που ακουγόταν  είχε σταματήσει για 2 μέρες,.Ο  "τρακτερισμός" ακούγεται όταν βάζω μπροστά και μετά από 10 λεπτά σταματάει, άλλες φορές ακούγεται κι άλλες φορές δεν ακούγεται

Επεξ/σία από Candela
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Οσο κ αν σου φαινεται περιεργο ο ιμιτασιον ειναι πιο αξιοπιστος απ τον "γνησιο" ινδονησίας

Η γνήσια η μίζα στο innova είναι της πλάκας και έχει 100 ευρώ.Έβαλα ιμιτασιόν μίζα με 20 ευρώ και εδώ και 60.000 χιλιόμετρα δουλέυει ρολόι

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Στα λογια μου ερχεσαι🙂

Και στου πατέρα μου το scooter κολλάει το ελατήριο της μανιβέλας και η μανιβέλα δεν επανέρχεται επάνω.Μια φορά το έβγαλα, το έριξα αντισκωριακό και μετά από λίγο καιρό πάλι το ίδιο πρόβλημα.Μάλλον μαζεύει κάποια ουσία/κατάλοιπα πάνω στο ελατήριο.Αν αλλαχθεί το ελατήριο, θα λυθεί οριστικά το πρόβλημα?

Δημοσ.

Πρεπει να λυσεις ολο τον μηχανισμο απ το καπακι κ να βαλεις γρασσο αδιαβροχο (που βαζουν στις εξωλεμβιες) και θα σαι οκ για μεγαλο διαστημα

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 19/8/2020 στις 9:36 ΠΜ, Candela είπε

Καλημέρα. Στο innova μου κάποιες φορές κολλάει ο τεντωτήρας της καδένας και ακούγεται το στιγμιαίο κροτάλισμα. Εαν τον βγάλω και τον ρίξω αντισκωριακό θα ξεκολλήσει?

Στις 50.000 χμ έβαλα καινούριο τεντωτήρα, γλίστρες και καδενάκι και πάλι ακούγεται το καδενάκι όπως πρίν.

Μάλλον τζάμπα λεφτά, σκεφτόμουν να το πάω για service στην Honda αλλά λογικά θα κόστιζε 350€+, είπε πως ήθελε μόνο 150€ για να το λύσει.Σε συνεργείο έδωσα 250€ για αυτά συν για ρεκτιφιέ, καινούριο πιστόνι και ρεκτιφιέ στο σπείρωμα που βιδώνει το μπουζί γιατί είχε στραβοπιάσει και είχε πάρει ελαφρώς λάθος διαδρομή, βίδωνε αλλά λίγο σφιχτά.Μάλλον σε κάποια απο τις αλλαγές που του είχα κάνει δεν το βίδωσα αρκετά με το χέρι πρίν βάλω το μπουζόκλειδο.

Ο τεντωτήρας είναι αυτόματος ,τον βιδώνεις, μετά απασφαλίζεις και υποτίθεται πως ανεβαίνει αυτόματα προς τα πάνω και ασκεί την σωστή πίεση στο καδενάκι, αμ δε...

Εμένα πιθανότατα στο συνεργείο μου έβαλε imitation τεντωτήρα και καδενάκι, δεν γίνεται σε 1-2 ημέρες να βρήκε γνήσια, μόνο αν τα είχαν στον Σαρακάκη στην Καβάλας.Αλλιώς παραγγελία και παραλαβή σε 2 εβδομάδες απο την αποθήκη τους.

Τουλάχιστον με το service δεν μου καίει λάδια, άρχισε να μου καίει απο τα 30-35.0000χμ και στα 50.000χμ έκαιγε στα 1000χμ κάπου 250 γραμμάρια.

Απο την στιγμή που ο "μάστορας" είπε πως άλλαξε και λάδια και όταν πήγα σπίτι ήταν κατάμαυρα για εμένα είναι απατεώνας ,για να τσιγκουνεύτηκε 4-5€ 750 γραμμάρια λάδια φαντάσου.Υποτίθεται πως θα έβαζε γνήσιο τεντωτήρα, καδενάκι και γλίστρες.Η μπιέλα είπε πως δεν είχε φθαρεί, στο πιστόνι μόνο το ελατήριο περιμετρικά είχε χαλάσει.

Μου έδωσε το παλιό πιστόνι, τον τεντωτήρα, καδενάκι και τις 2 γλίστρες.

Πήγα κατευθείαν και πήρα απλό ορυκτέλαιο SAE 20-50 2 μονόλιτρα 2x5.5€ για στρώσιμο στα 500χμ η αλλαγή και η 2η πάλι στα 500 χμ.

Επίσης πρίν το φτιάξει με ρώτησε για το μπουζί και του είπα πως δεν χρειάζεται αλλαγή, το είχα αλλάξει πρίν 2.000χμ, το γνήσιο NGK.

Στην παραλαβή είπε πως έβαλε καινούριο μάρκας champion νομίζω και είδα πως απλά είχε βάλει το ίδιο.

Δηλαδή καμία εμπιστοσύνη στον τύπο.Τουλάχιστον στην Honda θα έβαζαν γνήσια ανταλλακτικά, αλλά αυτοί είναι ικανοί να χρέωναν 350-400€ πχ την πρόφαση πως ήθελε και μπιέλα.Έ

Επρεπε να βρώ άλλον μάστορα ντόμπρο, πράγμα δύσκολο.

Το παπί το έχω απο τον Μάρτιο του 2005 με τα καλύτερα λάδια της Bell Ray 10-40, υποτίθεται πως είναι πιο κατάλληλα απο τα 20-50 γιατί λιπαίνουν σε σημεία που το 20-50 αργεί να πάει.

Αλλη άποψη που διάβασα είναι πως με την υψηλή θερμοκρασία τα μέταλλα διαστέλλονται και χρειάζεται το 10-40 που είναι πιο ψιλό, πάντως το μοτέρ το καίει πιο εύκολα απο το 20-50.

Αλλη άποψη είναι πως για τον χειμώνα είναι πιο κατάλληλα τα 10-40 και για καλοκαίρι τα 20-50 που δεν "σπάνε" εύκολα.

Επίσης και για τα 15-50 πως είναι καλύτερα απο τα 20-50 γιατί πιάνουν το ιξώδες απο πιο χαμηλά.

Τώρα έχω 20-50 Γερμανικά, δεν θυμάμαι μάρκα,έχω κάνει κάποια χμ και δεν μου έχει κάψει λάδια.

Φυσικά σημειώνω ημερομηνίες και χμ στις αλλαγές λαδιών, μπουζί, φερμουίτ και τακάκια, αυτά τα αλλάζω μόνος μου, αν βαριέμαι τα φερμουίτ τα αλλάζω σε μάστορα 10€ με εργασία, όχι γνήσια γιατί σφυρίζουν, η απο Honda Astrea-Supra η άλλης εταιρίας.

Πάντως σε οδήγηση είναι φοβερό παπί όπως και σε ποιότητα υλικών.

Δυστυχώς σε κάποιους έχει βαρέσει μπιέλα, αλλά φταίει και η συντήρηση-σωστή στάθμη λαδιού, μάρκα και στα πόσα χμ τα αλλάζεις.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Στις 50.000 χμ έβαλα καινούριο τεντωτήρα, γλίστρες και καδενάκι και πάλι ακούγεται το καδενάκι όπως πρίν.

Μάλλον τζάμπα λεφτά, σκεφτόμουν να το πάω για service στην Honda αλλά λογικά θα κόστιζε 350€+, είπε πως ήθελε μόνο 150€ για να το λύσει.Σε συνεργείο έδωσα 250€ για αυτά συν για ρεκτιφιέ, καινούριο πιστόνι και ρεκτιφιέ στο σπείρωμα που βιδώνει το μπουζί γιατί είχε στραβοπιάσει και είχε πάρει ελαφρώς λάθος διαδρομή, βίδωνε αλλά λίγο σφιχτά.Μάλλον σε κάποια απο τις αλλαγές που του είχα κάνει δεν το βίδωσα αρκετά με το χέρι πρίν βάλω το μπουζόκλειδο.

 

 

 

Έμενα ο Μηχανικός που μου έκανε επισκευή στην μηχανή στο innova μου μου πήρε 50 ευρώ εργατικά και μου άλλαξε τα εξής: πιστόνι, βαλβίδες, τσιμουχάκια βαλβίδων, καδένα, φίλτρο αέρος.Μου έβαλε ιμιτασιόν φλάντζες, καδένα,βαλβίδες, τσιμουχάκια βαλβίδων, φίλτρο αερός και πιστόνι γνήσιο 1 χιλιοστό μεγαλύτερο (έγινε ρεκτιφιέ).Και σύνολο βγήκε 130 ευρώ.Το θεωρώ πολύ τίμιο.

Τα innova δεν χτυπάνε μπιέλα με σωστή συντήρηση.Το δικό μου έχει 120.000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή μπιέλας 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Candela είπε

Έμενα ο Μηχανικός που μου έκανε επισκευή στην μηχανή στο innova μου μου πήρε 50 ευρώ εργατικά και μου άλλαξε τα εξής: πιστόνι, βαλβίδες, τσιμουχάκια βαλβίδων, καδένα, φίλτρο αέρος.Μου έβαλε ιμιτασιόν φλάντζες, καδένα,βαλβίδες, τσιμουχάκια βαλβίδων, φίλτρο αερός και πιστόνι γνήσιο 1 χιλιοστό μεγαλύτερο (έγινε ρεκτιφιέ).Και σύνολο βγήκε 130 ευρώ.Το θεωρώ πολύ τίμιο.

Τα innova δεν χτυπάνε μπιέλα με σωστή συντήρηση.Το δικό μου έχει 120.000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή μπιέλας 

Και εμένα το ίδιο έκανε, είπε πως έβαλε μεγαλύτερο πιστόνι σε πάχος και πως έγινε ρεκτιφιέ, λογικά για να καλύψει το κενό.

Α τώρα θυμήθηκα που είπες για βαλβίδες.Είπε πως έτριψε και τις έδρες απο τις βαλβίδες και πως καθάρισε το καρμπυρατέρ.Οντως φαίνεται πως το έχει ανοίξει γιατί έχει φαγωθεί η βίδα.

Εφαρμοστής έχω εργαστεί για 10 χρόνια, γνωρίζω αν έγινε σωστή δουλειά εξωτερικά σε οτιδήποτε, από μηχανικά δεν γνωρίζω.

Το καδενάκι ήθελα να αλλαχτεί γιατί λογικά θα είχε χαλαρώσει.Τώρα όμως χτυπάει πιο πολύ και απο πρίν.Μακάρι να ρυθμιζόταν ο τεντωτήρας προς τα πάνω.Εχω διαβάσει πως στο innova injection δεν χτυπάει γιατί είναι βελτιωμένος.

Εχω την απορία αν μου καίει τα 10-40, πρίν τα έκαιγε πολύ απο τα 20-50.

Πόσα χρόνια το έχεις και έχεις κάνει 120.00 χμ;Εγώ έχω και το αμάξι και μοιράζω τα χμ.

Καδενάκι κλπ πότε άλλαξες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Και εμένα το ίδιο έκανε, είπε πως έβαλε μεγαλύτερο πιστόνι σε πάχος και πως έγινε ρεκτιφιέ, λογικά για να καλύψει το κενό.

Α τώρα θυμήθηκα που είπες για βαλβίδες.Είπε πως έτριψε και τις έδρες απο τις βαλβίδες και πως καθάρισε το καρμπυρατέρ.Οντως φαίνεται πως το έχει ανοίξει γιατί έχει φαγωθεί η βίδα.

Εφαρμοστής έχω εργαστεί για 10 χρόνια, γνωρίζω αν έγινε σωστή δουλειά εξωτερικά σε οτιδήποτε, από μηχανικά δεν γνωρίζω.

Το καδενάκι ήθελα να αλλαχτεί γιατί λογικά θα είχε χαλαρώσει.Τώρα όμως χτυπάει πιο πολύ και απο πρίν.Μακάρι να ρυθμιζόταν ο τεντωτήρας προς τα πάνω.Εχω διαβάσει πως στο innova injection δεν χτυπάει γιατί είναι βελτιωμένος.

Εχω την απορία αν μου καίει τα 10-40, πρίν τα έκαιγε πολύ απο τα 20-50.

Πόσα χρόνια το έχεις και έχεις κάνει 120.00 χμ;Εγώ έχω και το αμάξι και μοιράζω τα χμ.

Καδενάκι κλπ πότε άλλαξες;

Το έχω από το 2004 και έχει 120.000 χιλιόμετρα (μηδένισε ο χιλιομετρητής περυσι)

Κάδενα έχω αλλάξει 3 φορές, 2 φορές στον μάστορα που μου έκανε επισκευή στην μηχανή και την τρίτη φορά σ άλλον μάστορα που μου έβαλε γνήσια καδένα στα 80.000 χιλιόμετρα 

Είναι σίγουρο ότι μου άλλαξε πιστόνι μεγαλύτερο γιατί 1ον  όταν μου έκανε επισκευή στην μηχανή ο πρώτος ο μηχανικός μου είχε δείξει το κουτί που ήταν μέσα το πιστόνι και ήταν το γνήσιο το κουτί με το σήμα της Honda και μου έδωσε πίσω το παλιό το πιστόνι, και 2ον ο μηχανικός που μου άλλαξε για τρίτη φορά την καδένα, άνοιξε την κεφαλή και μου άλλαξε και βαλβίδες επειδή οι προηγούμενες που ήταν ιμιτασιόν είχαν φαγωθεί λιγάκι και το είδε το πιστόνι και μου είπε ότι εσύ φοράς  πιστόνι 1 χιλιοστό μεγαλύτερο (χωρίς να του το έχω πει εγώ)

 

Άλλαξε μάστορα αν δεν κάνει σωστά την δουλειά, αν μένεις Αθήνα σίγουρα θα μπορέσεις να βρεις τέλειο μάστορα, στην επαρχία οι μάστορες είναι χειρότεροι

Επεξ/σία από Candela
Δημοσ.
Στις 23/8/2020 στις 2:49 ΜΜ, AntiCambeR είπε

 

Επίσης πρίν το φτιάξει με ρώτησε για το μπουζί και του είπα πως δεν χρειάζεται αλλαγή, το είχα αλλάξει πρίν 2.000χμ, το γνήσιο NGK.

Στην παραλαβή είπε πως έβαλε καινούριο μάρκας champion νομίζω και είδα πως απλά είχε βάλει το ίδιο.

 

Κάνει μπαμ ότι σε κορόιδεψε για το μπουζί και χωρίς να το δεις, επειδή δεν υπάρχουν champion μπουζί για innova.Μόνο NGK και DENSO

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Candela είπε

Κάνει μπαμ ότι σε κορόιδεψε για το μπουζί και χωρίς να το δεις, επειδή δεν υπάρχουν champion μπουζί για innova.Μόνο NGK και DENSO

Το ξέρω, σπάστηκα γιατί κατάλαβε πως γνωρίζω και δεν είμαι άσχετος αλλά παρόλα αυτά συνέχιζε τα ψέματα.

Επειδή θα τσακωνόμουν και δεν θα έβγαζα άκρη και επειδή πηγαίνει εκεί και ο αδερφός μου θα τσακωνόμουν και με τον αδερφό μου.Πάντως ήθελε να τον ειρωνευτώ.

Δεν θα ξαναπάω σε αυτόν, θα ρωτήσω να βρω απο γνωστό.Εχει και 1 άσχετο Πακιστανό, 1 φορά μου άλλαξε την λάμπα στο φανάρι μπροστά και ενώ του είχα πει να βάλει καλή γιατί καίγονται έβαλε μάπα και κάηκε σε μερικές ημέρες.Οταν έβγαλα την μάσκα να βάλω άλλη, δεν είχε κουμπώσει το πλαστικό κάλυμμα στο ντουί, έβαλα 1 της Osram 4-5€ με κιτρινόλευκο και πιο δυνατό φως, ακόμα κρατάει.Η γνήσια έχει κάπου 20€  αλλά κρατάει χρόνια, όμως έχει απλό κίτρινο φως.

Τέτοιοι άνθρωποι κρατάνε συνεργεία και κόσμος που δεν γνωρίζει πηγαίνει ξανά και ξανά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...