Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Αυτό που έχω γράψει και στον τίτλο: Πώς οι κατηγοριοποιήσεις euro 4,5,6 κτλ επηρρεάζουν το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσω; Πχ θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμάξι 1400 κυβικά του 2009, βενζίνη, και τα τέλη ειναι 230 €. Στα ίδια κυβικά (1400) ένα μοντέλο του 2012 κατηγορίας euro 5 θα έχει λιγότερα τέλη; Τα ίδια; Τι παίζει; 

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί πολύ, είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα! 

Ευχαριστώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Καλημέρα. Αυτό που έχω γράψει και στον τίτλο: Πώς οι κατηγοριοποιήσεις euro 4,5,6 κτλ επηρρεάζουν το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσω; Πχ θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμάξι 1400 κυβικά του 2009, βενζίνη, και τα τέλη ειναι 230 €. Στα ίδια κυβικά (1400) ένα μοντέλο του 2012 κατηγορίας euro 5 θα έχει λιγότερα τέλη; Τα ίδια; Τι παίζει; 

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί πολύ, είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα! 

Ευχαριστώ. 

Ρίξε μια ματιά εδώ να δεις τι ισχύει για το 2020.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Καλημέρα. Αυτό που έχω γράψει και στον τίτλο: Πώς οι κατηγοριοποιήσεις euro 4,5,6 κτλ επηρρεάζουν το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσω; Πχ θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμάξι 1400 κυβικά του 2009, βενζίνη, και τα τέλη ειναι 230 €. Στα ίδια κυβικά (1400) ένα μοντέλο του 2012 κατηγορίας euro 5 θα έχει λιγότερα τέλη; Τα ίδια; Τι παίζει; 

Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί πολύ, είμαι εντελώς ανίδεος με το θέμα! 

Ευχαριστώ. 

1400 του 2009 πληρωνει με βαση τα κυβικα, 1400 του 2012 πληρωνει με βαση το CO2!

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλιστα! Τώρα άρχισα να μπαίνω στο νόημα! Εϊναι λίγο μπέρδεμα αλλά όπως το αναφέρεις κατάλαβα. Βέβαια δυνητικά το 1400άρι του 2012 μπορεί να πληρώσει τα ίδια τέλη με αυτό του 2009 αν συμπέσει οι ρύποι να έρχονται μια η άλλη με την παλιότερη ταξινόμηση. Τι εννοώ: Έστω ότι το 1400 του 2009 έχει 200 € τέλη - λόγω κυβικών. Αν το 1400 του 2012 βγάζει πολλούς ρύπους, τότε μπορεί κι αυτό να έχει 200 € τέλη λόγω ρύπων. Σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Μάλιστα! Τώρα άρχισα να μπαίνω στο νόημα! Εϊναι λίγο μπέρδεμα αλλά όπως το αναφέρεις κατάλαβα. Βέβαια δυνητικά το 1400άρι του 2012 μπορεί να πληρώσει τα ίδια τέλη με αυτό του 2009 αν συμπέσει οι ρύποι να έρχονται μια η άλλη με την παλιότερη ταξινόμηση. Τι εννοώ: Έστω ότι το 1400 του 2009 έχει 200 € τέλη - λόγω κυβικών. Αν το 1400 του 2012 βγάζει πολλούς ρύπους, τότε μπορεί κι αυτό να έχει 200 € τέλη λόγω ρύπων. Σωστά;

Συνήθως με τους ρύπους βγαίνει λιγότερο...αλλά θεωρητικά ναι (μιας και δεν αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο μοντέλο)

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν το οχημα εχει ημερομηνια πρωτης αδειας απο 11ο του 2010 και μετα ,πληρωνει τελη βαση ρυπων που αναφερονται στο πεδίο V7 της αδειας.οτιδηποτε προηγουμενης χρονιας πληρωνει με κυβικα

Το v7 ειναι οι ρυποι μικτου κυκλου ,αν ειναι κατω απο 90 δεν πληρωνει τελη

Edit τωρα ειδα τον πινακα που εβαλε ο agnostos. Πολυ σωστα

3 ώρες πριν, damoclesword είπε

Μάλιστα! Τώρα άρχισα να μπαίνω στο νόημα! Εϊναι λίγο μπέρδεμα αλλά όπως το αναφέρεις κατάλαβα. Βέβαια δυνητικά το 1400άρι του 2012 μπορεί να πληρώσει τα ίδια τέλη με αυτό του 2009 αν συμπέσει οι ρύποι να έρχονται μια η άλλη με την παλιότερη ταξινόμηση. Τι εννοώ: Έστω ότι το 1400 του 2009 έχει 200 € τέλη - λόγω κυβικών. Αν το 1400 του 2012 βγάζει πολλούς ρύπους, τότε μπορεί κι αυτό να έχει 200 € τέλη λόγω ρύπων. Σωστά;

Θεωρητικα ναι οπως σου απαντησε κ ο φιλος αλλα στην πραξη οχι γιατι οσο νεωτερο ενα οχημα τοσο λιγοτερους ρυπους βγαζει για να περναει τις προδιαγραφες euro τις εκαστοτε χρονιας αλλιως δεν περνει εγκριση. Ετσι ο 1400 euro5 ειναι πιο" καθαρος" απο τον euro4

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Thanks 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Εαν το οχημα εχει ημερομηνια πρωτης αδειας απο 11ο του 2010 και μετα ,πληρωνει τελη βαση ρυπων που αναφερονται στο πεδίο V7 της αδειας.οτιδηποτε προηγουμενης χρονιας πληρωνει με κυβικα

Το v7 ειναι οι ρυποι μικτου κυκλου ,αν ειναι κατω απο 90 δεν πληρωνει τελη

Edit τωρα ειδα τον πινακα που εβαλε ο agnostos. Πολυ σωστα

Θεωρητικα ναι οπως σου απαντησε κ ο φιλος αλλα στην πραξη οχι γιατι οσο νεωτερο ενα οχημα τοσο λιγοτερους ρυπους βγαζει για να περναει τις προδιαγραφες euro τις εκαστοτε χρονιας αλλιως δεν περνει εγκριση. Ετσι ο 1400 euro5 ειναι πιο" καθαρος" απο τον euro4

Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες. Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου και έχω καταλήξει στο Toyota Auris. Φυσικά τα πιο παλιά μοντέλα τα βρίσκω πιο φτηνά. Αλλά αν είναι να πληρώνω κάθε χρόνο τέλη 230€ τότε νομίζω συμφέρει να αγοράσω πιο καινούργιο με λιγότερους ρύπους, ώστε να γλιτώνω κι από τον βραχνά αυτόν - ή έστω να πληρώνω λιγότερο.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες. Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου και έχω καταλήξει στο Toyota Auris. Φυσικά τα πιο παλιά μοντέλα τα βρίσκω πιο φτηνά. Αλλά αν είναι να πληρώνω κάθε χρόνο τέλη 230€ τότε νομίζω συμφέρει να αγοράσω πιο καινούργιο με λιγότερους ρύπους, ώστε να γλιτώνω κι από τον βραχνά αυτόν - ή έστω να πληρώνω λιγότερο.

Μιας κ το ειχε η γυναικα μου, μοντελο του 11  προσεχε γιατι το 1333cc ειχε θεμα με καυση λαδιου οπως κ πολλα toyota. Παντως εγω δεν το χω σε εκτιμηση ασε που σε ταξιδι με 130 εκαιγε 6.5 με 7 λιτρα και το M3 που ειχα τοτε εκαιγε στο ιδιο ταξιδι 8.2.Υπερτιμημενο οπως κ ολα τα toyota στην ελλαδα.κανανε ενα καλο ονομα τις καλες εποχες με καποια αμαξια που ηταν οντως σκυλια αλλα απο 2002-2005 η αξιοπιστια παει περιπατο .μπαινεις σε yaris του 12 και βλεπεις πολυ κακη ποιοτητα πλαστικων και οδηγεις huyndai i20 της ιδιας χρονιας με πολυ λιγοτερα λεφτα και ειναι καλυτερο σε ολα

Γνωμη μου,μην παρεξηγηθω

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Μιας κ το ειχε η γυναικα μου, μοντελο του 11  προσεχε γιατι το 1333cc ειχε θεμα με καυση λαδιου οπως κ πολλα toyota. Παντως εγω δεν το χω σε εκτιμηση ασε που σε ταξιδι με 130 εκαιγε 6.5 με 7 λιτρα και το M3 που ειχα τοτε εκαιγε στο ιδιο ταξιδι 8.2.Υπερτιμημενο οπως κ ολα τα toyota στην ελλαδα.κανανε ενα καλο ονομα τις καλες εποχες με καποια αμαξια που ηταν οντως σκυλια αλλα απο 2002-2005 η αξιοπιστια παει περιπατο .μπαινεις σε yaris του 12 και βλεπεις πολυ κακη ποιοτητα πλαστικων και οδηγεις huyndai i20 της ιδιας χρονιας με πολυ λιγοτερα λεφτα και ειναι καλυτερο σε ολα

Γνωμη μου,μην παρεξηγηθω

Αλήθεια; Γενικά έχω μείνει λίγο πίσω στο θέμα αυτοκίνητο, δεν ήξερα ότι έχει πέσει σε ποιότητα η Toyota. Θέλω κάτι αξιόπιστο βασικά μέχρι 8.000. Δεν με νοιάζουν τα γκάζια,απλά να μη ζητάει κάθε 3 και λίγο σέρβις. Τι θα προτείνατε;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Αλήθεια; Γενικά έχω μείνει λίγο πίσω στο θέμα αυτοκίνητο, δεν ήξερα ότι έχει πέσει σε ποιότητα η Toyota. Θέλω κάτι αξιόπιστο βασικά μέχρι 8.000. Δεν με νοιάζουν τα γκάζια,απλά να μη ζητάει κάθε 3 και λίγο σέρβις. Τι θα προτείνατε;

Σερβις, δηλαδη συντηρηση θελουν ολα απλα κοιταμε ποια δεν βγαζουν χαζες βλαβες.

Πραγματικα γνωμη εχω μονο για αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου κ απο χερια γνωστων μου που εμπιστευομαι τον τροπο που οδηγουν κ συμπεριφεροντε στο αυτοκινητο οπως κ το να ειναι τυπικοι με την συντηρηση τους. Τωρα ο καθενας εχει κ μια ιστορια να σου πει,ας μην μπουμε σ αυτην την διαδικασια, καλυτερα πες εσυ σε τι αμαξι παει το ματι σου,να ρωτησω φιλους μηχανικους να μας πουνε για αξιοπιστια κ προγραματισμενες βλαβες ,οπως κ συμφορουμιτες να πουνε τις εμπειριες τους

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Σερβις, δηλαδη συντηρηση θελουν ολα απλα κοιταμε ποια δεν βγαζουν χαζες βλαβες.

Πραγματικα γνωμη εχω μονο για αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου κ απο χερια γνωστων μου που εμπιστευομαι τον τροπο που οδηγουν κ συμπεριφεροντε στο αυτοκινητο οπως κ το να ειναι τυπικοι με την συντηρηση τους. Τωρα ο καθενας εχει κ μια ιστορια να σου πει,ας μην μπουμε σ αυτην την διαδικασια, καλυτερα πες εσυ σε τι αμαξι παει το ματι σου,να ρωτησω φιλους μηχανικους να μας πουνε για αξιοπιστια κ προγραματισμενες βλαβες ,οπως κ συμφορουμιτες να πουνε τις εμπειριες τους

Θέλω κάτι γιαπωνέζικο/κορεάτικο λόγω καλής εμπειρίας (τα 2 τελευταία μου αμάξια ήταν Suzuki), hatchback, μέχρι τα 1400 κυβικά. Είχα σχεδόν κλειδώσει στο Auris, αλλά και κάτι σαν το Civic σαν δεύτερη επιλογή. Επίσης Hyundai i30, Mazda 3, Kia Ceed είναι στο shortlist. Γνώμες για αυτά; Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Αλήθεια; Γενικά έχω μείνει λίγο πίσω στο θέμα αυτοκίνητο, δεν ήξερα ότι έχει πέσει σε ποιότητα η Toyota. Θέλω κάτι αξιόπιστο βασικά μέχρι 8.000. Δεν με νοιάζουν τα γκάζια,απλά να μη ζητάει κάθε 3 και λίγο σέρβις. Τι θα προτείνατε;

Αμάξι που δεν χρειάζεται service (τα αναλώσιμα) δεν υπάρχει!

Φυσικά είμαι σίγουρος οτι θα έχεις ακούσει αστικούς μύθους για corolla και sunny που δεν ήθελαν ποτέ αλλαγή λαδιών, μόνο συμπλήρωμα και τακτικό service κάθε 5 χρόνια και πήγαν 1.000.000 km...

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, damoclesword είπε

Θέλω κάτι γιαπωνέζικο/κορεάτικο λόγω καλής εμπειρίας (τα 2 τελευταία μου αμάξια ήταν Suzuki), hatchback, μέχρι τα 1400 κυβικά. Είχα σχεδόν κλειδώσει στο Auris, αλλά και κάτι σαν το Civic σαν δεύτερη επιλογή. Επίσης Hyundai i30, Mazda 3, Kia Ceed είναι στο shortlist. Γνώμες για αυτά; Ευχαριστώ πολύ!

Το civic το θεωρω καλη επιλογη αλλα πρεπει να ναι λιγο ακριβο για να πας σε κατασκευη του 11 με 12 . Το i30 επισης για τα λεφτα του ειναι πολυ τιμιο εχει ανεβασει τον πηχη η huyndai στα αυτοκινητα της.για τα αλλα δεν εχω γνωμη

  • Thanks 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αμάξι που δεν χρειάζεται service (τα αναλώσιμα) δεν υπάρχει!

Φυσικά είμαι σίγουρος οτι θα έχεις ακούσει αστικούς μύθους για corolla και sunny που δεν ήθελαν ποτέ αλλαγή λαδιών, μόνο συμπλήρωμα και τακτικό service κάθε 5 χρόνια και πήγαν 1.000.000 km...

Τι δηλαδή δεν είναι αλήθεια; Μα ένα κόκκινο Corolla οδηγεί κι ο Άη Βασίλης! Νομίζω ότι Sunny του 93 έχει το Bigfoot :P  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, damoclesword είπε

Θέλω κάτι γιαπωνέζικο/κορεάτικο λόγω καλής εμπειρίας (τα 2 τελευταία μου αμάξια ήταν Suzuki),

Εχμ.. δεν θα ξέρεις, φαντάζομαι, πως τα σουζούκια κατασκευάζονται στην Ινδία (εκεί που έχει Ινδούς, στην αμερική έχει ινδιάνους)

Επεξ/σία από _BASSstarlet_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...