Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από σχεδόν 30 χρόνια στις τάξεις της Capcom, μία από τις πλέον εμβληματικές προσωπικότητες στη βιομηχανία του gaming αποχωρεί από την εταιρεία.

Τέλος εποχής στην Capcom καθώς ο Yoshinori Ono, παραγωγός της σειράς Street Fighter από το 1998 αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία. Με μήνυμά του στο Twitter, ο Ono ανακοίνωσε την παραίτησή του, ευχαριστώντας τους φίλους της σειράς και κάνοντας τον απολογισμό του.

Ασχολούμαι με το Street Fighter εδώ και πολύ καιρό, στις καλές, τις κακές και τις αδιάφορες στιγμές. Στην καρδιά μου δεν έχω παρά εκτίμηση για όλους εκείνους τους παίκτες που προσέφεραν την αγάπη και την υποστήριξή τους στη σειρά, ιδίως κατά τη διάρκεια της περασμένης δεκαετίας. […] Μετά από σχεδόν 30 χρόνια στην Capcom, αποχωρώ από την εταιρεία αυτό το καλοκαίρι. Στην πράξη δηλαδή θα παραιτηθώ από τα καθήκοντά μου ως brand manager διαφόρων τίτλων της Capcom, συμπεριλαμβανομένης και της σειράς Street Fighter.

Ο Ono ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως μουσικός παραγωγός στο Saturday Night Slam Masters της Capcom, πριν μεταπηδήσει στα Street Fighter με το Street Fighter Alpha. Στο παλμαρέ του έχει πλήθος τίτλων και franchise (Mega Man, Dino Crisis, Devil May Cry, Onimusha, Resident Evil, Monster Hunter, Dead Rising κ.α.) ενώ κατείχε για πρώτη φορά τη θέση του παραγωγού στο Chaos Legion του 2003.

Τα τελευταία χρόνια ο Ono αποτέλεσε κεντρικό πρόσωπο στις καμπάνιες προώθησης των Street Fighter IV και V, δίνοντας μεταξύ άλλων το “παρών” σε εκατοντάδες εκθέσεις και event ανά τον κόσμο. Το 2012 είχε νοσηλευτεί εξ αιτίας υπερκόπωσης, κάτι που είχε αποδώσει στα συνεχή ταξίδια του για την προώθηση των Street Fighter IV και Street Fighter X Tekken.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Κρίμα μιας και ήταν τρομερή μορφή για το πρόσωπο της fighting σκηνής γενικότερα. Ο τύπος είχε τύπο και γούσταρε αυτό που έκανε. Δυστυχώς αυτό που παρουσίασε με το SF6 δεν άρεσε στα ενδότερα και έτσι σιγά σιγά έτρωγε υποβιβασμό μέχρι που έφυγε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού ρε παιδιά το 5, σε σχέση με το SF4 ήταν απογοήτευση. Ειδικά σε σχέση με το USF4. To SF5 φτιάχτηκε για ανθρώπους που κάνουν μόνο button mashing. Οι σοβαροί παίκτες μάθανε να παίζουν στο SF4 προφανώς με το fight stick τους. Ασχετά που τελικά όλα τα τουρνούα γύρισαν τελικά στο 5, αφού δεν υπήρχε άλλη λύση.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως φαν τον θρυλικών fighting games με στεναχωρεί και ιδιαίτερα επειδή αυτός ο άνθρωπος ερχόταν σε επαφή με την κοινότητα και είχε αγάπη για αυτό που έκανε.Αλλά άνθρωπος είναι κάποια στιγμή τον κούρασαν δεν του έδιναν την αναγνώριση που άξιζε και όπως φάνηκε εδω και καιρό δεν μπορούσε να συνεχίζει,ιδιαίτερα με κάτι που δεν τον κάλυπτε και ως δημιουργό.Παρόλο που παρακολουθώ θα "δρώμενα" στο SF5 δεν παίζω πλέον και για μένα,σταμάτησε η σειρά στο SF4 που ήταν το καλύτερο και τπ είχα λιώσει απο όταν βγήκε ως τότε που κυκλοφόρησε το πολύ ελλειπές αλλά και πολύ διαφορετικό σε gameplay 5.

 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
Δημοσ.

Κριμα που εφυγε... απο τους λιγους developers που μιλουσαν με το community, δυστηχως το SF5 ηταν απογοητευση σκετη απογοητευση. Κυκλοφορησε χωρις story mode, κακο netcode μεχρι και σημερα 4 χρονια μετα την κυκλοφορια

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gthe είπε

Αφού ρε παιδιά το 5, σε σχέση με το SF4 ήταν απογοήτευση. Ειδικά σε σχέση με το USF4. To SF5 φτιάχτηκε για ανθρώπους που κάνουν μόνο button mashing. Οι σοβαροί παίκτες μάθανε να παίζουν στο SF4 προφανώς με το fight stick τους. Ασχετά που τελικά όλα τα τουρνούα γύρισαν τελικά στο 5, αφού δεν υπήρχε άλλη λύση.

 

Τύποι όπως ο Daigo, ε;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gthe είπε

Αφού ρε παιδιά το 5, σε σχέση με το SF4 ήταν απογοήτευση. Ειδικά σε σχέση με το USF4. To SF5 φτιάχτηκε για ανθρώπους που κάνουν μόνο button mashing. Οι σοβαροί παίκτες μάθανε να παίζουν στο SF4 προφανώς με το fight stick τους. Ασχετά που τελικά όλα τα τουρνούα γύρισαν τελικά στο 5, αφού δεν υπήρχε άλλη λύση.

Ως κάποιος που έφαγε (και τρώει) με το κουτάλι και τα δύο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω παντού. 

Δημοσ.

Αν και δεν παίζω παιχνίδια εδώ και μια εικοσαετία, κατανοώ ότι είναι μια πολύπλοκη μπιζνα δισεκατομμυρίων που επιρρεαζει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Αλλά σοβαρά τώρα, γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί που φτιάχνουν τα παιχνίδια που παίζετε; αυτός ας πούμε είναι γνωστός σ αυτούς που παίζουν, κάτι σαν τον ταραντινο γι αυτούς που βλέπουν κινηματογράφο; Ζω σε άλλο κόσμο ή απλά γέρασα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Αν και δεν παίζω παιχνίδια εδώ και μια εικοσαετία, κατανοώ ότι είναι μια πολύπλοκη μπιζνα δισεκατομμυρίων που επιρρεαζει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Αλλά σοβαρά τώρα, γνωρίζετε ποιοι είναι αυτοί που φτιάχνουν τα παιχνίδια που παίζετε; αυτός ας πούμε είναι γνωστός σ αυτούς που παίζουν, κάτι σαν τον ταραντινο γι αυτούς που βλέπουν κινηματογράφο; Ζω σε άλλο κόσμο ή απλά γέρασα; 

 

Μα και συ ρωτάς κάποια πράγματα!!!

Πως θα συνεχίσει η ανθρωπότης χωρίς τέτοιες ειδήσεις???

 

Επεξ/σία από snips
Δημοσ.
17 ώρες πριν, MessatsuRoku είπε

Κριμα που εφυγε... απο τους λιγους developers που μιλουσαν με το community, δυστηχως το SF5 ηταν απογοητευση σκετη απογοητευση. Κυκλοφορησε χωρις story mode, κακο netcode μεχρι και σημερα 4 χρονια μετα την κυκλοφορια

Όπως είπα και στον άλλον, επειδή τα έφαγα και τα τρώω με το κουτάλι το story mode είναι για το 5% των παικτών καθώς κανείς δεν ασχολείται και το κακό netcode είναι κακό μόνο και μόνο επειδή δεν έχει διακόπτες και ενδείξεις, όχι επειδή είναι κακό. Σαν τι να σου κάνει το netcode όταν ο άλλος παίζει από wired τουμπανακι pc και ο άλλος από Wi-Fi Ps4 που παίρνει φωτιά ή αν απλά η σύνδεση έχει λιγότερο από 1Mbps upload και 100ms+ ping ;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...