CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 7 minutes ago, 26ska said: Δεν φαίνεται από το imei της συσκευής για ποια χώρα προορίζεται; Έτσι έχω διαβάσει κι εγώ αλλά δεν το έχω ψάξει. Ψωνίζω πάντα από επίσημα.
26ska Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, CheOnWeb είπε Έτσι έχω διαβάσει κι εγώ αλλά δεν το έχω ψάξει. Ψωνίζω πάντα από επίσημα. Η info quest μου είπε ότι εφόσον είναι ευρωπαϊκό το τηλέφωνο, καλύπτει και δεύτερο χρόνο. Η netmobiles μου είπε ότι είναι δεδομένα ευρωπαϊκό το τηλέφωνο που φέρνουν και μπορώ κατά την παραλαβή να δώσω το imei στο επίσημο σεβις και να δω από που είναι η συσκευή.
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, 26ska said: Η info quest μου είπε ότι εφόσον είναι ευρωπαϊκό το τηλέφωνο, καλύπτει και δεύτερο χρόνο. Η netmobiles μου είπε ότι είναι δεδομένα ευρωπαϊκό το τηλέφωνο που φέρνουν και μπορώ κατά την παραλαβή να δώσω το imei στο επίσημο σεβις και να δω από που είναι η συσκευή. Εγώ πάντως θα τους ρωτούσα: Πώς αρνήστε κάτι που ορίζεται απ’ τον νόμο; Τι σημαίνει «για μας» είναι ένας χρόνος; Είστε υπεράνω του νόμου; Θα ήθελα να αγοράσω από σας αλλά με προβληματίζετε και μάλλον θα απευθυνθώ αλλού. Εν συνεχεία, εφόσον η Infoquest σου είπε ότι σε καλύπτει και σιγουρευτείς ότι είναι από ΕΕ, πάρτο χωρίς να αποκαλύψεις απαραίτητα ότι είσαι ο πελάτης που έκανε τον παραπάνω διάλογο. Θα μου πεις γιατί να μπεις στον κόπο; Ε, καλό είναι να γνωρίζουν ότι οι πελάτες ξέρουν τι τους γίνεται και το διεκδικούν. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2020 από CheOnWeb 1
26ska Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Και στο kaizershop που πήρα,βέβαια με το netmobiles έχει 110 ευρώ διαφορά η τιμή στο 128αρι,και αυτοί λένε ένα χρόνο εγγύηση. Όταν τους είπα την απάντηση της info quest, για δύο χρόνια, μου είπαν ότι ο ένας χρόνος ισχύει για αγορά με τιμολόγιο και ότι στο δεύτερο χρόνο αν προκύψει κάτι, εφόσον είναι με απόδειξη, τους πάω τη συσκευή και την στέλνουν αυτοί στην infoquest και αν η συσκευή είναι άθικτη, χωρίς χτυπήματα κτλ την καλύπτουν κανονικά.
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 3 minutes ago, 26ska said: Και στο kaizershop που πήρα,βέβαια με το netmobiles έχει 110 ευρώ διαφορά η τιμή στο 128αρι,και αυτοί λένε ένα χρόνο εγγύηση. Όταν τους είπα την απάντηση της info quest, για δύο χρόνια, μου είπαν ότι ο ένας χρόνος ισχύει για αγορά με τιμολόγιο και ότι στο δεύτερο χρόνο αν προκύψει κάτι, εφόσον είναι με απόδειξη, τους πάω τη συσκευή και την στέλνουν αυτοί στην infoquest και αν η συσκευή είναι άθικτη, χωρίς χτυπήματα κτλ την καλύπτουν κανονικά. Μάλιστα, αυτή είναι μια απάντηση (αν και την απέφυγαν αρχικά), που όμως αμφισβητείται από κάποιους (δεν το έχω ψάξει). Πάντως αν σου τύχει πήγαινε κατευθείαν infoquest.
26ska Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Επίσης στο netmobiles όπως και σε άλλα μαγαζιά δεν γράφει EU,στο τηλέφωνο λένε βέβαια ότι είναι ευρωπαϊκό.Να την κάνω την κίνηση από το netmobiles;
petran91 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 29 λεπτά πριν, 26ska είπε Να την κάνω την κίνηση από το netmobiles; Δεν θα (πρέπει να) πάρει κανείς την ευθύνη και να σου πει πάρε ή μην πάρεις. Είναι η δική σου απόφαση, λαμβάνοντας υπόψιν και ό,τι αναφέρθηκε στο νήμα αυτό. 2
petasis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Εγώ πάντως θα τους ρωτούσα: Πώς αρνήστε κάτι που ορίζεται απ’ τον νόμο; Τι σημαίνει «για μας» είναι ένας χρόνος; Είστε υπεράνω του νόμου; Θα ήθελα να αγοράσω από σας αλλά με προβληματίζετε και μάλλον θα απευθυνθώ αλλού. Εν συνεχεία, εφόσον η Infoquest σου είπε ότι σε καλύπτει και σιγουρευτείς ότι είναι από ΕΕ, πάρτο χωρίς να αποκαλύψεις απαραίτητα ότι είσαι ο πελάτης που έκανε τον παραπάνω διάλογο. Θα μου πεις γιατί να μπεις στον κόπο; Ε, καλό είναι να γνωρίζουν ότι οι πελάτες ξέρουν τι τους γίνεται και το διεκδικούν. Είναι επειδή δεν γνωρίζετε τι λέει ο νόμος. Αυτό που απάντησε το κατάστημα είναι νόμιμο.
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, petasis said: Είναι επειδή δεν γνωρίζετε τι λέει ο νόμος. Αυτό που απάντησε το κατάστημα είναι νόμιμο. Ποιο εννοείς; Το «με τιμολόγιο 1 χρόνος, με απόδειξη 2»; Ναι συμφωνώ. Στο «για μας είναι 1 χρόνος» δεν συμφωνώ. Τι ακριβώς λέει ο νόμος που δεν γνωρίζουμε; 3 hours ago, 26ska said: Παρόλο που τους ανέφερα ότι βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας πρέπει να είναι δύο χρόνια, η κυρία στο τηλέφωνο επέμενε ότι είναι σε αυτούς ένα χρόνο και ότι η συσκευή είναι από Γερμανία. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2020 από CheOnWeb
26ska Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 23 λεπτά πριν, petasis είπε Είναι επειδή δεν γνωρίζετε τι λέει ο νόμος. Αυτό που απάντησε το κατάστημα είναι νόμιμο. Δηλαδή; 22 ώρες πριν, petran91 είπε Εγώ το πήρα από netmobile με αντικαταβολή πριν περίπου 1 μήνα. Ήρθε σε 6 εργάσιμες σε νησί σφραγισμένο με ζελατίνες κανονικά και στον έλεγχο που έκανα στο σαιτ της apple δεν είχε ξαναενεργοποιηθεί η συσκευή και ήταν legit. Δεν σου λέω εμπιστέψου το ή μην το εμπιστευτείς, το αναφέρω ενδεικτικά σαν γεγονός. Το IMEI το κοίταξες;Σου έβγαλε χώρα προέλευσης Γερμανια;γιατί στο τηλέφωνο μου είπαν ότι από κει προμηθεύονται. Πάντως αυτά τα δύο καταστήματα του bestpice,το netmobiles και το kiniti.net,που μάλλον είναι αδερφάκια.εχουν εντυπωσιακά χαμηλότερες τιμές από όλα τα άλλα.Πως το κάνουν αυτό ρε παιδιά;
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 περιληπτικα, για προβληματα που υπηρχαν εξ αρχης σε καλυπτει η νομιμη που ειναι δυο χρονια. τους πρωτους 6 μηνες θεωρειται πως το προβλημα υπηρχε εκτος αν ο εμπορος μπορει να αποδειξει πως το δημιουργησες εσυ, μετα τους 6 μηνες ισχυει το αναποδο και πρεπει να αποδειξεις δεν δημιουργησες καποιο προβλημα και αρα προυπηρχε και εμφανιστηκε τωρα η εμπορικη εγγυηση εχει διαρκεια και ορους που οριζει ο εμπορος (δεν ειναι νομιμοι τυχον καταχρηστικοι οροι) γνωμη μου, πως απ τη στιγμη που εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 2 βδομαδες μπορεις να το αγορασεις να τσεκαρεις αμα ειναι ευρωπαικο και αν ειναι σε καλυπτει η ινφο, αν σου πουν δε το καλυπτουν το επιστρεφεις. υποψη για υπαναχωρηση τα εξοδα αποστολης επιβαρυνουν εσενα, ενω αμα το εχεις ανοιξει ή προκαλεσει καποια ζημια ο εμπορος εχει δικαιωμα να κρατησει μερος του ποσου αυτα ξερω εγω, αμα καποιος γνωριζει κατι αλλο προσθετει/διορθωνει
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 21 minutes ago, Lezantas26 said: περιληπτικα, για προβληματα που υπηρχαν εξ αρχης σε καλυπτει η νομιμη που ειναι δυο χρονια. τους πρωτους 6 μηνες θεωρειται πως το προβλημα υπηρχε εκτος αν ο εμπορος μπορει να αποδειξει πως το δημιουργησες εσυ, μετα τους 6 μηνες ισχυει το αναποδο και πρεπει να αποδειξεις δεν δημιουργησες καποιο προβλημα και αρα προυπηρχε και εμφανιστηκε τωρα η εμπορικη εγγυηση εχει διαρκεια και ορους που οριζει ο εμπορος (δεν ειναι νομιμοι τυχον καταχρηστικοι οροι) γνωμη μου, πως απ τη στιγμη που εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 2 βδομαδες μπορεις να το αγορασεις να τσεκαρεις αμα ειναι ευρωπαικο και αν ειναι σε καλυπτει η ινφο, αν σου πουν δε το καλυπτουν το επιστρεφεις. υποψη για υπαναχωρηση τα εξοδα αποστολης επιβαρυνουν εσενα, ενω αμα το εχεις ανοιξει ή προκαλεσει καποια ζημια ο εμπορος εχει δικαιωμα να κρατησει μερος του ποσου αυτα ξερω εγω, αμα καποιος γνωριζει κατι αλλο προσθετει/διορθωνει Σωστός. Αυτά ξέρω κι εγώ αλλά δεν θα έμπλεκα με επιστροφές σε μαγαζιά που με το ζόρι αποδέχονται αυτά που λέει ο νόμος και δίνουν απαντήσεις του τύπου «Σε μας είναι ένας χρόνος». Προτιμώ την ηρεμία μου κι ας πληρώσω 50€ παραπάνω. Α, μοναδική διόρθωση(τυπική). Είναι σωστότερος ο όρος «νομική» και όχι νόμιμη εγγύηση απ’ την άποψη ότι δεν υπάρχουν παράνομες εγγυήσεις. Ξέρω ότι συχνά αναφέρεται έτσι αλλά είναι «λάθος». Εδώ ένα άρθρο που αναφέρεται και με του δύο όρους. https://emea.gr/special/577959/eggyiseis-proionton-ti-ischyei-se-eyropi-ellada-ti/ Στα επίσημα πάντως αναφέρεται ως «Νομική» (που προκύπτει απ’ τον νόμο δηλαδή). https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm
777andreas777 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 4 ώρες πριν, 26ska είπε Και στο kaizershop που πήρα,βέβαια με το netmobiles έχει 110 ευρώ διαφορά η τιμή στο 128αρι,και αυτοί λένε ένα χρόνο εγγύηση. Όταν τους είπα την απάντηση της info quest, για δύο χρόνια, μου είπαν ότι ο ένας χρόνος ισχύει για αγορά με τιμολόγιο και ότι στο δεύτερο χρόνο αν προκύψει κάτι, εφόσον είναι με απόδειξη, τους πάω τη συσκευή και την στέλνουν αυτοί στην infoquest και αν η συσκευή είναι άθικτη, χωρίς χτυπήματα κτλ την καλύπτουν κανονικά. Η Apple έχει ένα χρόνο εγγύηση στις συσκευές της, κάτι το οποίο είναι παράνομο βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και έχει αναγκαστεί να το αλλάξει. Κανείς δεν μπορεί να αλλάξει τι ισχύει όπως αναφέρει η ίδια η Apple. https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ https://www.apple.com/legal/warranty/products/warranty-edition-row-english.html Εφόσον έχεις αγοράσει κινητό (καινούργιο, κλειστό) εντός ΕΕ, (αυτό το δεν είναι για χρήση εντός Ε.Ε. ενώ αγοράζεις από εταιρία με ΑΦΜ εντός Ε.Ε ποντιακό ανέκδοτο ακούγεται), με την απόδειξη πας και η ίδια η Apple στο επισκευάζει από την στιγμή που είσαι στα 2 χρόνια εγγύηση. Τώρα να ισχύει κάτι άλλο δεν το ξέρω. Γνωρίζω στις αρχές ότι δεν το δέχονταν αλλά μετά από καταγγελίες σε σοβαρές χώρες, όχι στο Ελλαδιστάν, δεν μπορούν πλέον να μην στο επισκευάσουν ή να το αλλάξουν. Δεν μπορεί κανένα μαγαζί από εκεί που το πήρες να σου πει τίποτα, γιατί πιστεύω αν πας σε επίσημο εξουσιοδοτημένο μαγαζί που δέχεται Apple προϊόντα θα στο επισκευάσει το ίδιο. Οι τιμές των μαγαζιών διαφέρουν γιατί πολύ απλά δεν έχουν τα ίδια λειτουργικά κόστη. Έτσι αλυσίδες βαράνε στις τιμές λόγω του ότι έχουν πολύ μεγαλύτερα κόστη, προσφέρουν άτοκες δόσεις κ.τ.λ. Κανονικά η επισκευή της συσκευής γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένα κέντρα εντός εγγύησης και δεν παίζει ρόλο αν το πάρεις από τα Pubic ή τον Μήτσο από το netMobiles. Τώρα αν οι αλυσίδες κάνουν αυτοί τις επισκευές, μετά τον 1 χρόνο, που μπορεί να έχει και πιο μεγάλο ρίσκο από το να πας σε εξουσιοδοτημένο μαγαζί γιατί μπορεί να στο χαλάσουν περισσότερο και να μην φανεί σε 1 μήνα για παράδειγμα και να βγάλει θέματα μετά. Στην θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο σε ένα εξουσιοδοτημένο για επισκευές και θα ρωτούσα αυτό που ρωτάς εδώ, γιατί εγώ δεν έχει χρειαστεί μέσα σε 2 χρόνια να επισκευάσω κάτι. Ξέρω για ένα φίλο που έχει MacΒook 2016 αγορασμένο από εξωτερικό, κόλλαγαν μερικά butterfly keys, πήγε εκεί, του είπαν οτι η μπαταρία ήταν φουσκωμένη μετά από τον έλεγχο και είχε πρόγραμμα αλλαγής η Αpple για το θέμα με τα πλήκτρα, και τα άλλαξαν όλα δωρεάν ενώ ήταν μετά από τα 2 χρόνια.
CheOnWeb Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 19 minutes ago, 777andreas777 said: Η Apple έχει ένα χρόνο εγγύηση στις συσκευές της, κάτι το οποίο είναι παράνομο βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και έχει αναγκαστεί να το αλλάξει. Λάθος. Συγχέεις κι εσύ όπως πολλοί άλλοι την εμπορική με τη νομική εγγύηση. Τίποτα δεν έχει αλλάξει η Apple. Η εμπορική της εγγύηση παραμένει 1 χρόνο και στην Ευρώπη. Τον 2ο χρόνο τον καλύπτει Ο ΠΩΛΗΤΗΣ. Το αν ο πωλητής είναι η ίδια η Apple (όπου υπάρχει Apple Store) ή το ότι η Apple έχει αποφασίσει να καλύπτουν οι Resselers τον 2ο χρόνο προκειμένου να δείξει καλή πίστη στους πελάτες της δεν έχει καμμία σχέση με τον νόμο, ο οποίος ΔΕΝ την υποχρεώνει να καλύψει τον 2ο χρόνο αν δεν είναι η ίδια ο πωλητής. Το θέμα του πληκτρολογίου καλύπτεται απ’ την Apple και πέραν των 2 χρόνων οπότε δεν εμπίπτει στο θέμα της εγγύησης αφού την υπερκαλύπτει.
M A T R I X Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Θα συμφωνήσω με τον @777andreas777 Επίσης αυτό που ανέφερες για τον 1 χρόνο τιμολόγιο, 2 χρόνια απόδειξη δεν ισχύει. Επιβεβαιωμένο από isystem.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα