Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα σε ένα σπίτι να σετάρω 2 κάμερες hikvision. Πριν από εμένα είχε πάει άλλος τεχνικός που έκανε κάποιες ενέργειες αλλά δεν κατάφερε να τις κάνει να δουλέψουν και παράτησε την υπόθεση και ανέλαβα εγώ.

Οι κάμερες όταν πήγα είχαν σεταριστεί από τον προηγούμενο IP/Domain και όχι P2P όπως ήθελε ο πελάτης (για να βλέπει απομακρυσμένα μέσω Hik-connect).

Έφαγα αρκετή ώρα στο 1ο ραντεβού γιατί είχαν γίνει μπερδέματα και σε κωδικούς ασφαλείας και σε verification στις κάμερες και ήταν μια κατάσταση με 2-3 κακογραμμένα χαρτάκια post-it (αντιλαμβάνεστε την εικόνα)

Αφού τελικά έβγαλα μια άκρη με τους κωδικούς και ξεκλειδώσαμε τις κάμερες η μία από τις 2 αρνείται να καταχωρηθεί γιατί λέει είναι ήδη καταχωρημένη σε άλλο χρήστη.

Εν τέλει για να μη φάω πάλι 2ο ραντεβού άδικα και ενώ είχα ήδη ασχοληθεί αρκετές ώρες αποφασίζω να ρίξω reset, αναβάθμιση firmware και να ξεκινήσω καθαρά από το μηδέν.

Σέταρα λοιπόν τη 1 κάμερα κανονικά σωστά στο cloud P2P και δουλεύουν όλα πρίμα. Η 2η όμως συνεχίζει πεισματικά το οτιδήποτε ως κλειδωμένη σε άλλο user. 

Δοκίμασα κάποιες λύσεις γκουγκλάρωντας αλλά unbind δε μου κάνει γιατί δε βρήκα και κάποιο βιντεάκι αποτέλεσμα που να δίνει ξεκάθαρη εικόνα των βημάτων για unbind.

@sphinxgr @elpenor ή όποιος άλλος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, elpenor είπε

Δυστυχώς δεν γνωρίζω, αν κατάλαβα καλά στο internet λένε ότι πρέπει να πάρεις ένα κωδικό από το technical support για να την ξεκλειδώσεις.

https://us.hikvision.com/sites/default/files/rn_password_reset_nvr_and_dvr_via_local_gui_v2_043019na.pdf

thanks για την απάντηση αλλά αυτό που μου έβαλες είναι για ξεχασμένο κωδικό. όχι για unbind από άλλο χρήστη.

το binding γίνεται σε cloud account της hikvision που προφανώς έκανε ανεπιτυχώς ο προηγούμενος τεχνικός και δυστυχώς δεν έχω κανένα στοιχείο καταχώρησης (email, κινητό τηλέφωνο)

Στην άλλη κάμερα που είχε σεταριστεί μόνο τοπικά, μόλις βρήκα τα σωστά verification code και device password έκανα επιτυχώς την αλλαγή.

Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι οτι αφού η κάμερα καταχωρήθηκε σε άγνωστο email-κινητό τηλέφωνο....χωρίς να έχω δυνατότητα recovery...

μάλλον δε τα γλιτώνω τα email με το support :(

Δημοσ.

Και εγω πιστευω ότι πρέπει να μιλήσεις με support. 

  1. Δεν έχω καταφέρει να βάλω μια καμερα να τη βλεπουν 2 χρήστες (εκτός αν ο κύριος την κάνει share) - που είναι το ίδιο πρόβλημα που έχεις
  2. Παράλληλα αυτο προστατευει και απο την κλοπή των καμερών. Δεν τις κλέβει κανείς , γιατί είναι άχρηστες για όλους (μιας και έχουν καταχωρηθεί στο cloud)
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...