Προς το περιεχόμενο

Σχολη Εμπορικου Ναυτικου στη Βουλγαρια(Βαρνα)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεχίζεις να απαντάς δίνοντας την εντύπωση μιας γενικότερης άγνοιας.  Σου είπαν παραπάνω 5 πράγματα, στην καλύτερη θα τελειώσεις στα 35 σου , λεφτά πλεον δεν έχει, οικογένεια να κάνεις...λαχείο άστο, σβήνει πως να στο πουν .... κλείνει η πόρτα.... ψάξτο καλύτερα και μιλα με άτομα που εργάζονται . Γνωστός πάντως τα παράτησε και εργάζεται σε εταιρία  με ηλεκτρονικά πλοίων στην Ολλανδία και βγάζει καλύτερα χρήματα με superior καλύτερη ζωή.  Μιλα με ενεργούς και έπειτα πάρε απόφαση.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

36 λεπτά πριν, ChrisZmp είπε

Να διευκρινησω κάτι, προσωπικά δεν καίγομαι να μπαρκαρω σε ελληνόκτητο πλοίο η στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια και μετά τη σχολή.

Μπορει να είναι από όπουδηποτε δεν υπάρχει πρόβλημα, και έπειτα από κάποια χρόνια αφού αποκτήσω εμπειρία και βαθμό αν χρειαστεί δεν θα ήταν σχετικά πιο εύκολο να βρω Ελληνικο πλοίο;

Να στο κάνω πιο απλά. Αντε και πες θα πας Βουλγαρία στην σχολή ποσά χρήματα θα χρειαστείς 4 χρόνια εκεί ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, ChrisZmp είπε

Να διευκρινησω κάτι, προσωπικά δεν καίγομαι να μπαρκαρω σε ελληνόκτητο πλοίο η στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια και μετά τη σχολή.

Μπορει να είναι από όπουδηποτε δεν υπάρχει πρόβλημα, και έπειτα από κάποια χρόνια αφού αποκτήσω εμπειρία και βαθμό αν χρειαστεί δεν θα ήταν σχετικά πιο εύκολο να βρω Ελληνικο πλοίο;

μέχρι τώρα με τη έχεις ασχοληθεί όσον αφορά σπουδές κ εργασία? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

 

 

39 λεπτά πριν, mp123 είπε

Να στο κάνω πιο απλά. Αντε και πες θα πας Βουλγαρία στην σχολή ποσά χρήματα θα χρειαστείς 4 χρόνια εκεί ;

Είχα υπολογίσει να κάνω απόσβεση με τα μπάρκα ενδιάμεσα βασικά αλλά οκ καταλαβαίνω. Με ηλεκτρολογους και ναυπηγους τι παίζει υπαρχει ζήτηση;

Επεξ/σία από ChrisZmp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, mp123 said:

Για γέλια είναι η σχολή της Βουλγαρίας. Μόνο που το σκεφτομε γελάω.Ελληνας  δοκιμος η μετά τρίτος από την σχολή της Βουλγαρίας. . Μόνο και που το σκεφτομε με πιανουν τα γέλια. 

Είσαι του επαγγέλματος; Καπετάνιος ή άλλο σχετικό; Έχεις τελειώσει ΑΕΝ ή πέρασες από ΚΕΣΕΝ πρόσφατα ή στο παρελθόν; Επειδή κάνω αυτή τη δουλειά από το 1989 επέτρεψέ μου να σου πω ότι η ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι της πούτσας, το ΚΕΣΕΝ ξεπερασμένο και εμείς όχι στην θέση που είμασταν στο παρελθόν. Γι’ αυτό και οι σοβαρότερες Ελληνικές εταιρείες έχουν δικά τους σεμινάρια εκπαίδευσης μετά την αποφοίτηση από ΑΕΝ μπας και στρώσουν τα ντουβάρια που βγαίνουν από κει. Και ´γω μέσα στα ντουβάρια. Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή και με υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, simulator φερ’ ειπείν όπου εδώ δεν το έχει ούτε το Cosmos. Τα δίδακτρα, η ηλικία του ts, και το αν θα βρει δουλειά μετά, όντως είναι θέμα, αλλά για την συγκεκριμένη σχολή ας το καλύτερα. Μην βάζεις Βούλγαρους και Ρουμάνους στα σκάρτα 30 τους στο ίδιο επίπεδο με τους γνωστούς Ασιάτες που και αυτοί έχουν βελτιωθεί. 
 

p.s ok είσαι chief engineer...τώρα το είδα...για την σχολή είσαι λίγο φάουλ. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ. 

Επεξ/σία από Makis38
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα χρόνια πολλά και για εχθές θα σου πει μια κουβέντα. Καπετάν Σπύρος μετά από 25 χρόνια στην θάλασσα πέθανε λεβέντη μου η θάλασσα Για τον έλληνα ναυτικό χρόνια τώρα όλα γίνονται με γνωστουσ Συν ότι παντού παίρνουν Ουκρανούς Φιλιππινέζους  κτλ   ούτε τα υποχρεωτικά ταξίδια δεν θα κανείς πεταμένα λεφτά  τώρα αν έχεις Άκρη με γραφείο αλλάζει αλλά μέσο όρο πεταμένα λεφτά φαντάζει αν θες ακούς την γνώμη μου αν δεν θες την πετάς 

27 λεπτά πριν, Makis38 είπε

Είσαι του επαγγέλματος; Καπετάνιος ή άλλο σχετικό; Έχεις τελειώσει ΑΕΝ ή πέρασες από ΚΕΣΕΝ πρόσφατα ή στο παρελθόν; Επειδή κάνω αυτή τη δουλειά από το 1989 επέτρεψέ μου να σου πω ότι η ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι της πούτσας, το ΚΕΣΕΝ ξεπερασμένο και εμείς όχι στην θέση που είμασταν στο παρελθόν. Γι’ αυτό και οι σοβαρότερες Ελληνικές εταιρείες έχουν δικά τους σεμινάρια εκπαίδευσης μετά την αποφοίτηση από ΑΕΝ μπας και στρώσουν τα ντουβάρια που βγαίνουν από κει. Και ´γω μέσα στα ντουβάρια. Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή και με υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, simulator φερ’ ειπείν όπου εδώ δεν το έχει ούτε το Cosmos. Τα δίδακτρα, η ηλικία του ts, και το αν θα βρει δουλειά μετά, όντως είναι θέμα, αλλά για την συγκεκριμένη σχολή ας το καλύτερα. Μην βάζεις Βούλγαρους και Ρουμάνους στα σκάρτα 30 τους στο ίδιο επίπεδο με τους γνωστούς Ασιάτες που και αυτοί έχουν βελτιωθεί. 
 

p.s ok είσαι chief engineer...τώρα το είδα...για την σχολή είσαι λίγο φάουλ. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ. 

Φίλε Μάκη δεν φταίνε ούτε οι ΑΕΝ ούτε το ΚΕΣΕΝ όταν σε κάθε κύκλο δεν έχει καθηγητές το ρημάδι το κράτος φταίει που έχει γίνει Φιλιππινέζα τον εφοπλιστών και τις έχει παρατήσει στην τύχη τους ο Έλληνας ναυτικός είναι ο καλύτερος στον κόσμο αλλά κανείς δεν θέλει να τον πληρώσει με αυτό που του αξίζει 

Επεξ/σία από garfield39gr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου για την σχολή δεν μπορώ να σου απαντήσω τίποτε. Για την επαγγελματική αποκατάσταση δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν βρεθεις στην συνέντευξη και δείξεις ότι αγαπάς την θάλασσα, σου αρέσει η δουλειά και είσαι σοβαρός. Επειδή μετέχω σε αποφάσεις προσλήψεων σε άλλο τομέα αντίστοιχης ποιότητας να σε ενημερώσω ότι άνθρωποι του προφίλ σου εμφανίζονται ΠΑΝΤΑ στα τελικά στάδια γιατί ακριβώς μεταφέρουν μια γοητεία προς τους εργοδότες. Άρα , προχωρά άφοβα. Να σου πω επίσης ότι η Βουλγαρία είναι μια αρκετά υπολογίσιμη ναυτική δύναμη με μεγάλη παράδοση , άρα προχωρά !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Κάβουρας είπε

Για Έλληνες ναυτικούς μιλάω πάντα εκτός αν θες να μπαρκάρεις με  σύμβαση itf όσα περνούν οι φιλλιπινεζοι. Δηλαδή  1200 ο ναύτης και  3500 ο γ ‘ σε δολάρια μιχτά δηλαδή καθαρά ούτε 2000€. Με 90 ώρες την εβδομάδα δουλειά δηλαδή 13 ώρες την ημέρα... 

Για μπορεί να βρει ακτοπλοΐα που έχει σύμβαση εργασία αν έχει μεγάλη γλώσσα και έχει σαν ήρωα τον Αρτεμάκη 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, garfield39gr said:

Καλημέρα χρόνια πολλά και για εχθές θα σου πει μια κουβέντα. Καπετάν Σπύρος μετά από 25 χρόνια στην θάλασσα πέθανε λεβέντη μου η θάλασσα Για τον έλληνα ναυτικό χρόνια τώρα όλα γίνονται με γνωστουσ Συν ότι παντού παίρνουν Ουκρανούς Φιλιππινέζους  κτλ   ούτε τα υποχρεωτικά ταξίδια δεν θα κανείς πεταμένα λεφτά  τώρα αν έχεις Άκρη με γραφείο αλλάζει αλλά μέσο όρο πεταμένα λεφτά φαντάζει αν θες ακούς την γνώμη μου αν δεν θες την πετάς 

Φίλε Μάκη δεν φταίνε ούτε οι ΑΕΝ ούτε το ΚΕΣΕΝ όταν σε κάθε κύκλο δεν έχει καθηγητές το ρημάδι το κράτος φταίει που έχει γίνει Φιλιππινέζα τον εφοπλιστών και τις έχει παρατήσει στην τύχη τους ο Έλληνας ναυτικός είναι ο καλύτερος στον κόσμο αλλά κανείς δεν θέλει να τον πληρώσει με αυτό που του αξίζει 

Από το 2001 έως τα τέλη του 2015 εργαζόμουν στην RCCL. Επέστρεψα το 2016 σε Ελληνική εταιρεία. ΟΧΙ, ο Έλληνας ναυτικός δεν είναι ο καλύτερος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dasimo είπε

Φίλε μου για την σχολή δεν μπορώ να σου απαντήσω τίποτε. Για την επαγγελματική αποκατάσταση δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν βρεθεις στην συνέντευξη και δείξεις ότι αγαπάς την θάλασσα, σου αρέσει η δουλειά και είσαι σοβαρός. Επειδή μετέχω σε αποφάσεις προσλήψεων σε άλλο τομέα αντίστοιχης ποιότητας να σε ενημερώσω ότι άνθρωποι του προφίλ σου εμφανίζονται ΠΑΝΤΑ στα τελικά στάδια γιατί ακριβώς μεταφέρουν μια γοητεία προς τους εργοδότες. Άρα , προχωρά άφοβα. Να σου πω επίσης ότι η Βουλγαρία είναι μια αρκετά υπολογίσιμη ναυτική δύναμη με μεγάλη παράδοση , άρα προχωρά !

Θα πω κάτι ρατσιστικό αλλά δεν το λέω με ρατσιστικό τόνο το Βούλγαρος ναυτικός μου κάνει κάτι σαν το Αλβανός τουρίστας 

Και ποιος είναι Μάκη μου ο Ασιάτης που στο και ένα σου παρατάει τα πάντα και φεύγει 12 δύναμη να έχει έξω  ο ρώσος ο Ουκρανός ποιος ;;;;; Σαν τον ΕΛΛΗΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ μιλάω για την γενιά μου και πίσω γιατί τώρα πλέον δεν βλέπω σχεδόν κανένα Νέο έλληνα ναυτικό κάτι κοριτσάκια μου στέλνουν που σε ένα δυο μήνες έχουν χαθεί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να το κλείσουμε γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω, (καλά όχι ότι θα χάσετε και τίποτε), αλλά εν έτη 2020 εάν θες να λέγεσαι σύγχρονος Ναυτικός, Αξιωματικός, Καπετάνιος κλπ., κοιτάζεις πρωτίστως performance και attitude. Τώρα από που είναι και εάν άντρας, γυναίκα, αδερφή, κλπ., έπονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ChrisZmp είπε

Είχα υπολογίσει να κάνω απόσβεση με τα μπάρκα ενδιάμεσα βασικά αλλά οκ καταλαβαίνω. Με ηλεκτρολογους και ναυπηγους τι παίζει υπαρχει ζήτηση;

Άμα ήξερες  ποσά λεφτά πέρνει ο δόκιμος δεν θα το έλεγες αυτό... Δεν φτάνουν με τίποτα για διαμονή , διατροφή και διδάχτρα από πάνω. Κοινώς θα βάλεις και από την τσέπη σου . 

 

6 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Συνεχίζεις να απαντάς δίνοντας την εντύπωση μιας γενικότερης άγνοιας.  Σου είπαν παραπάνω 5 πράγματα, στην καλύτερη θα τελειώσεις στα 35 σου , λεφτά πλεον δεν έχει, οικογένεια να κάνεις...λαχείο άστο, σβήνει πως να στο πουν .... κλείνει η πόρτα.... ψάξτο καλύτερα και μιλα με άτομα που εργάζονται . Γνωστός πάντως τα παράτησε και εργάζεται σε εταιρία  με ηλεκτρονικά πλοίων στην Ολλανδία και βγάζει καλύτερα χρήματα με superior καλύτερη ζωή.  Μιλα με ενεργούς και έπειτα πάρε απόφαση.

Εδώ αυτό είναι το πιο σωστό post.  Ψάξου καλύτερα πρώτα και μετά αποφάσισε. Εγώ δεν καταλαβαίνω  γιατί  σου έχει κολλήσει η θάλασσα. Μια λες για ναυτικός μια για ηλεκτρολόγος μια για ναυπηγός (Spoiler alert: ακόμα λιγότερη ζήτηση για εργασία) . Βρες πρώτα τι θες και μην βιαστείς καθόλου.

Πάντως αν κοιτάς πρώτα την επαγγελματική αποκατάσταση υπάρχουν και άλλοι τομείς με φοβερή ζήτηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Κάβουρας είπε

Άμα ήξερες  ποσά λεφτά πέρνει ο δόκιμος δεν θα το έλεγες αυτό... Δεν φτάνουν με τίποτα για διαμονή , διατροφή και διδάχτρα από πάνω. Κοινώς θα βάλεις και από την τσέπη σου . 

Εδώ αυτό είναι το πιο σωστό post.  Ψάξου καλύτερα πρώτα και μετά αποφάσισε. Εγώ δεν καταλαβαίνω  γιατί  σου έχει κολλήσει η θάλασσα. Μια λες για ναυτικός μια για ηλεκτρολόγος μια για ναυπηγός (Spoiler alert: ακόμα λιγότερη ζήτηση για εργασία) . Βρες πρώτα τι θες και μην βιαστείς καθόλου.

Πάντως αν κοιτάς πρώτα την επαγγελματική αποκατάσταση υπάρχουν και άλλοι τομείς με φοβερή ζήτηση...

Ο μισθος του δοκιμου μου ειπαν σε γραφειο στην Ελλαδα που μιλησα οτι ειναι περιπου 600 με 1300 ευρω(εκτος κι αν με κοροιδευαν) επι 3-4 μηνες. Θα βοηθουσε αρκετα αν οντως ειναι αληθεια.

Παιρνω το post του Fsb υποψιν, οπως ολες τις απαντησεις εδω. Ενδιαφερομαι για τη θαλασσα γιατι ειμαι νησιωτης, τη γουσταρω γενικα και εχω την εντυπωση οτι ο τροπος ζωης θα μου ταιριαζε σε γενικες γραμμες.

Αν εχεις υποψιν αλλους τομεις με φοβερη ζητηση ομως ειμαι ολος αυτια!

Επεξ/σία από ChrisZmp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Makis38 είπε

Είσαι του επαγγέλματος; Καπετάνιος ή άλλο σχετικό; Έχεις τελειώσει ΑΕΝ ή πέρασες από ΚΕΣΕΝ πρόσφατα ή στο παρελθόν; Επειδή κάνω αυτή τη δουλειά από το 1989 επέτρεψέ μου να σου πω ότι η ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι της πούτσας, το ΚΕΣΕΝ ξεπερασμένο και εμείς όχι στην θέση που είμασταν στο παρελθόν. Γι’ αυτό και οι σοβαρότερες Ελληνικές εταιρείες έχουν δικά τους σεμινάρια εκπαίδευσης μετά την αποφοίτηση από ΑΕΝ μπας και στρώσουν τα ντουβάρια που βγαίνουν από κει. Και ´γω μέσα στα ντουβάρια. Η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή και με υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, simulator φερ’ ειπείν όπου εδώ δεν το έχει ούτε το Cosmos. Τα δίδακτρα, η ηλικία του ts, και το αν θα βρει δουλειά μετά, όντως είναι θέμα, αλλά για την συγκεκριμένη σχολή ας το καλύτερα. Μην βάζεις Βούλγαρους και Ρουμάνους στα σκάρτα 30 τους στο ίδιο επίπεδο με τους γνωστούς Ασιάτες που και αυτοί έχουν βελτιωθεί. 
 

p.s ok είσαι chief engineer...τώρα το είδα...για την σχολή είσαι λίγο φάουλ. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ. 

Ότι σεμινάρια και να κανει κανείς Αμα είναι ντουβάρι , ντουβάρι θα παραμείνει.Τι σεμινάρια συζητάμε τωρα. Αμα έχει θέληση να μάθει θα μάθει. Ολα τα manual είναι στο πλοίο.διαβαζεις και κανείς την δουλειά σου. Είναι απλό. Δεν περιμενα να πάω κεσεν να μάθω δεύτερος και πρώτος ούτε κανείς από όλους εμάς .
Ποτέ μου δεν κάνω διακρίσεις. Όλοι για εμένα το ίδιο είναι. Όλοι. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, garfield39gr είπε

Θα πω κάτι ρατσιστικό αλλά δεν το λέω με ρατσιστικό τόνο το Βούλγαρος ναυτικός μου κάνει κάτι σαν το Αλβανός τουρίστας 

Και ποιος είναι Μάκη μου ο Ασιάτης που στο και ένα σου παρατάει τα πάντα και φεύγει 12 δύναμη να έχει έξω  ο ρώσος ο Ουκρανός ποιος ;;;;; Σαν τον ΕΛΛΗΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ μιλάω για την γενιά μου και πίσω γιατί τώρα πλέον δεν βλέπω σχεδόν κανένα Νέο έλληνα ναυτικό κάτι κοριτσάκια μου στέλνουν που σε ένα δυο μήνες έχουν χαθεί 

Καλά δεν αμφισβήτησε κανείς τον έλληνα ΝΑΥΤΙΚΟ , θα πέσει φωτιά να μας κάψει.....,αλλά στην πρώην ΕΣΣΡ η Βουλγαρία και η Ρουμανία είχαν τον ρόλο που έχει η Ελλάδα σήμερα για τον κόσμο στην ναυτιλία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...