@topos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Καλησπερα στο forum, Εχω ενα ibizaκι απο το 2006 απο το οποιο δεν εχω κανενα σοβαρο παραπανο(μονο οτι ειναι καπως στεναχωρο , εχει μεγαλο κυκλο στροφης-δυσκολευει στο παρκαρισμα-), Απο την μια λεω να το κρατησω οσο παει μιας κ δεν εχουν αλλαξει οι αναγκες μου κ επιπλεων μετακομισα προσφατα σε αστικο περιβαλλων κ δεν εχω parking/πυλωτη. Απο την αλλη μολις εκλεισε 14ετια. Καταρχας ποσο λετε να πιασει?(160.000χλμ/προσφατη αλλαγη ιμαντα/μπαταριας/τακακια μοντελο 5θ fl 2006 86ps -εχει τα αναμενομενα γρατζουνισματακια του λογο ηλικιας-) Τωρα για την αλλαγη, η αληθεια ειναι οτι σχεδιαστικα δεν μου κινει το ενδιαφερων καποιο συγκεκριμενο μοντελο με εξαιρεση ισως το peugoet 2008, renault clio, seat leon/focus και ως vfm το opel astra(αλλα πιστευω πως θα μου κανουν δυσκολη την ζωη στο παρκαρισμα) και τα μονα που αποκλειω ειναι το scala/kamiq/arona που δεν μου αρεσουν καθολου ως εμφανιση ισως και τα κορεατικα λογο εσωτερικου αλλα θα τους εριχνα μια ματια να το επιβεβαιωσω Στα προαπαιτουμενα-> 1)Θα θελα κατι πιο ευρυχωρο, αλλα να μην ειναι βαρκα-γυαλο/υπερανετο(εκει με κολλαει το 2008/λοιπα citroen) 2) Με ~100+ αλογα εαν ξαναπαω σε μικρο η ~120 εαν παω σε b-suv/μεγαλυτερο hatchback. 3) Σιγουρα 5θ που να πεφτουν καθισματα. 4)Η αγορα δεν με βιαζει καθολου, budget ας πουμε 18000("μετρητα") και οτι πιασει ο ibizaρος- χωρις να εχω διαθεση να το εξαντλησω ντε κ καλα- 5)Θα κοιτουσα και φρεσκομεταχειρισμενα εαν η διαφορα τιμης ειναι υπολογισιμη 6)Η μεταβαση μου θα ηταν πιο ευκολη εαν μπορουσα να διαλεξω καποιο cng αλλα δυστηχως Κρητη που βρισκομαι δεν ξερω ποτε θα ανοιξει πρατηριο(Αληθεια ξερει κανεις γιατι καθυστερει τοσο η αναπτυξη των πρατηριων cng?Μου φαινετε αδιανοητο που στο Ηρακλειο υπαρχουν τοσα πουλμαν/λεωφορεια/minibus κοκ και δεν εχει ανοιξει ηδη καποιο)
_BASSstarlet_ Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Το ίμπιζα σε δυσκολεύει στο παρκάρισμα; Αν δεν έχεις πάρκινκ, μην πας σε καινούργιο.Αμαρτία είναι. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2020 από _BASSstarlet_
Haldol Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Εμένα πάντως το T-ROC δε με δυσκολεύει. Ίσως φταίει κι η κάμερα βέβαια, χωρίς αυτό μάλλον θα 'χα το "γκουπ" για προειδοποίηση. Πρόσθεσέ το στα μοντέλα που κοιτάς, εφόσον σου αρέσει. Για Κρήτη (κι εγώ Ηράκλειο μένω) το θεωρώ πολύ εξυπηρετικό.
@topos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, _BASSstarlet_ είπε Α)Το ίμπιζα σε δυσκολεύει στο παρκάρισμα; β)Αν δεν έχεις πάρκινκ, μην πας σε καινούργιο.Αμαρτία είναι. Α)Δεν κοβει το τιμονι σε σχεση με τα αντιστοιχα polo/fabia της εποχης, αυτο επειδη εβγαινε σε εκδοση 1.8 turbo και ειχαν "δωσει" περισσοτερο χωρο στον κινητηρα, για τον ιδιο λογο ειναι λιγοτερο ευρυχωρο μεσα παλι απο τα αντιστοιχα polo/fabia. Υ.Γ Οταν το πρωτοπηρα δυσκολευομουν να το στριψω σε συγκερκιμενη στροφη ενω με bmw 520 περνουσα "αερα", ειναι απλα μια ιδιομορφια του συγκεκριμενου μοντελου. Β)Το σκεφτομαι και αυτο...Και δεν ειμαι σιγουρος εαν θα μου φανει διαφορα εαν παω σε ενα καινουργιο "μικρο", οκ θα ναι λιγο πιο ασφαλες και λογικα πιο "σπιρτοζικο" αλλα πρακτικα δεν αλλαζω κατηγορια. Εαν αλλαξω κατηγορια Leon/focus παιζει να το μετανιωσω λογο parking(εδω πολλες φορες παιρνω το c1 της κοπελιας κ βρισκω πολυ πιο ευκολα να παρκαρω) Μπερδεμενος... Εαν ειχαμε πρατηρια cng Ηρακλειο το upgrade path θα ειχε κατιτις χειροπιαστο.. 47 λεπτά πριν, Haldol είπε Εμένα πάντως το T-ROC δε με δυσκολεύει. Ίσως φταίει κι η κάμερα βέβαια, χωρίς αυτό μάλλον θα 'χα το "γκουπ" για προειδοποίηση. Πρόσθεσέ το στα μοντέλα που κοιτάς, εφόσον σου αρέσει. Για Κρήτη (κι εγώ Ηράκλειο μένω) το θεωρώ πολύ εξυπηρετικό. Το t-roc παιζει στο ιδιο μεγεθος με kamiq?Εαν ναι θα παω να το δω σιγουρα. Υ.γ Ευχαριστημενος απο την εδω αντιπροσωπεια?Εχω ακουσει πολλα παραπονα. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2020 από @topos
Haldol Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 21 λεπτά πριν, @topos είπε Το t-roc παιζει στο ιδιο μεγεθος με kamiq?Εαν ναι θα παω να το δω σιγουρα. Υ.γ Ευχαριστημενος απο την εδω αντιπροσωπεια?Εχω ακουσει πολλα παραπονα. Είναι ίδιο μέγεθος, ναι. Πρακτικά, ίδιο αμάξι κιόλας. Για να πω την αλήθεια, με την αντιπροσωπεία δεν έχω συνεργαστεί. Μόνο την αγορά έκανα. Έκτοτε πάω σε δικό μου (Χειλουδάκη) που τον εμπιστεύομαι.
terry308 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, @topos είπε (Αληθεια ξερει κανεις γιατι καθυστερει τοσο η αναπτυξη των πρατηριων cng?Μου φαινετε αδιανοητο που στο Ηρακλειο υπαρχουν τοσα πουλμαν/λεωφορεια/minibus κοκ και δεν εχει ανοιξει ηδη καποιο) Για να έχετε πρατήριο cng, πρέπει πρώτα να έχετε αγωγούς φυσικού αέριου γιατί το 90% των πρατηρίων cng έχουν σύνδεση με το σωληνωτό δίκτυο φ. α.. Τα υπόλοιπα προμηθευονται με νταλίκες... Εάν κάποιος κανονίσει σταθμό lng μέσω καραβιου και μετατροπής σε cng.. ίσως... αλλά το βλέπω δύσκολο, όπως και τη μεταφορά με νταλίκα μέσω των ακτοπλοϊκών γραμμών Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2020 από terry308
tutuyo Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Αφού δεν έχεις πάρκινγκ και οι διαστάσεις είναι ένα θέμα μήπως να έβλεπες το νέο Ibiza; Πολύ τίμιο για τα λεφτά του, καλοί χώροι, καλο επίπεδο εξοπλισμού, θα σου βγει γύρω στα 14500 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα