Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 0-1 έγινε πριν 2 χρόνια και μπορείτε να δείτε την εξέλιξη εδώ (Λογαριασμός vodafone από 17 στα 161.5euro...)

Φτάσαμε λοιπόν στο 2020 όπου έληγε το συμβόλαιό μου και μετά από δική μου "ενόχληση" μου έκαναν "προσφορά" η οποία ήταν χειρότερη από τα 16.98euro (πάει 15.98euro με e-bill) που πλήρωνα για απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος και 24Mbps (συγχρονίζω στα 15Mbps).

Η αύξηση ήταν περίπου 1,5euro (από 15.98euro θα πήγαινε 17.40euro)  και αφού είδα ότι δεν υπάρχει κάτι ανταγωνιστικό που να αξίζει τη φασαρία με φορητότητες κτλ αποφάσισα να ανανεώσω...Λαμβάνω λοιπόν το συμβόλαιο στο κινητό μου ώστε να αποδεχθώ την ανανέωση και περιμένω τον πρώτο λογαριασμό...Λαμβάνω τον πρώτο λογαριασμό στα 18euro αλλά δεν δίνω σημασία καθώς περιλάμβανε και περίοδο του παλιού προγράμματος.. Ο 2ος λογαριασμός (που ήταν "καθαρός") εκδόθηκε στα 18.40euro συμπεριλαμβάνοντας την έκπτωση του e-bill. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά...

Πρώτη κίνηση: Ξανακοιτάζω προσεκτικά το συμβόλαιο. Αναφέρει λοιπόν 17.40euro χωρίς την έκπτωση του e-bill. (<------ έχουν κάνει λάθος αλλά δεν έχω σκοπό να το εκμεταλλευτώ)

Δεύτερη κίνηση: Συνομιλία με Vodafone μέσω chat. Με ενημερώνουν ότι συμφώνησα στα 18.40euro ME την έκπτωση του e-bill και ότι η τιμή του συμβολαίου το οποίο αποδέχθηκα δεν ισχύει λόγω συστημικού λάθους. [ΟΚ αφού προσπαθείτε να με εκμεταλλευτείτε εσείς, θα το κάνω και εγώ...]

Τρίτη κίνηση: Καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Συμπληρώνω τη φόρμα, επισυνάπτοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα (συμβόλαιο, συνομιλία μέσω chat -όπου παραδέχονται ότι η τιμή στο συμβόλαιο είναι διαφορετική αλλά προέκυψε λόγω λάθους- λογαριασμούς,συμβόλαιο,ταυτότητα κτλ) και ζητάω να πληρώνω ότι αναγράφει το συμβόλαιο που αποδέχθηκα δηλαδή 17.40euro - 1euro έκπτωση e-bill = 16.40euro ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ

Τέταρτη κίνηση: Αναμονή...

Μετά από περίπου 2 εβδομάδες, λαμβάνω e-mail από το συνήγορο του καταναλωτή ότι έχει σταλεί επιστολή στη Vodafone και είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν εντός 2 εβδομάδων.

Σήμερα έλαβα την απάντησή τους μέσω mail:

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία κ. #########

Αξιότιμοι Κύριοι ,
Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σας γνωρίζουμε δια της παρούσης τα εξής:
Αναφορικά με τη σύνδεση με γεωγραφικό αριθμό ########, σημειώνουμε ότι την 21η/05/2020 ο καταναλωτής αποδέχθηκε προσφορά της εταιρείας μας με διάρκεια είκοσι τεσσάρων (24) μηνών αφού
ενημερώθηκε προσηκόντως για την συνολική τιμή των παρεχόμενων υπηρεσιών του προγράμματος μέσω της σύμβασης που έλαβε με μήνυμα (sms) στο κινητό που μας δήλωσε και ακολούθως αποδέχθηκε
με απάντηση. Πιο συγκεκριμένα, ο καταναλωτής απολαμβάνει το προϊόν Vodafone Home double play GR+300 με απεριόριστα εθνικά σταθερά, 300 λεπτά προς εθνικά κινητά, Internet έως 24 Mbps, διατηρώντας και το επιπρόσθετο πακέτο 120 λεπτά ομιλίας προς εθνικά κινητά. Στο δε σημείο αυτό διευκρινίζουμε ότι την 21/05/2020 ο κ. ######## ενημερώθηκε τηλεφωνικά από τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο της εταιρείας μας για τελική τιμή παγίου στα 18.40€ με ΦΠΑ. Ωστόσο, στην αίτηση της εν λόγω προσφοράς αναγραφόταν λανθασμένα η τιμή των -17.39€ με ΦΠΑ λόγω συστημικής αστοχίας.
Κατόπιν των ανωτέρω, η εταιρεία μας προχώρησε σε όλες τις διορθωτικές ενέργειες, ενεργοποιώντας επιπλέον έκπτωση ποσοστού 5% επί του ονομαστικού παγίου προκειμένου να διαμορφωθεί το μηνιαίο
πάγιο στα 15.98€ με ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης e-bill. Επιπρόσθετα, δρομολογήθηκε πίστωση της διαφοράς του παγίου για το προηγούμενο χρονικό διάστημα, ποσού ύψους 3.41€ άνευ φόρων,
η οποία θα αποτυπωθεί σε επόμενο παραστατικό που θα λάβει ο καταναλωτής.

Οπότε θα συνεχίσω να πληρώνω ότι και πριν χωρίς την παραμικρή αύξηση και το score έγινε 0-2... Όλα αυτά δεν τα έκανα ούτε για το 1euro, ούτε για να το παίξω μάγκας και να σας δείξω ότι Vodafone είναι η καλύτερη. Απλά με ενόχλησε η κοροϊδία ΟΛΩΝ αυτών των εταιρειών που μας έχουν γραμμένους σαν καταναλωτές...

Επεξ/σία από skoulas
  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να δεις πόσα γκολ έχω βάλει σε 

ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, ΣτΚ, ΕΕΤΤ

σε

Wind πολλάκις (πάνω από 10)

Samsung

CYTA 

Vivodi

Ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών που δεν δέχονταν επιστροφή

Dell (δεν επισκεύασαν το tablet αξίας κατά την αγορά 300€, και τους πήρα laptop αξίας 1500€)

και δεν θυμάμαι πόσα άλλα μπακάλικα

Σειρά έχει πάρει η Αεροπορική Αιγαίου

Χωρίς σάλιο

 

Πρόσφατα πήραν σειρά τα ΕΛΤΑ

Ζήτησα να μην παραδοθεί ένα αντικείμενο, μιας και αποδείχθηκε απατεώνας και αυτοί το παρέδωσαν. Ζημιά για εμένα 230€. Αν δεν βγάλει απόφαση η ΕΕΤΤ υπέρ μου, πάει στο ΣτΠ

 

Επεξ/σία από cacofonix-3
Δημοσ.
2 hours ago, skoulas said:

Το 0-1 έγινε πριν 2 χρόνια και μπορείτε να δείτε την εξέλιξη εδώ (Λογαριασμός vodafone από 17 στα 161.5euro...)

Φτάσαμε λοιπόν στο 2020 όπου έληγε το συμβόλαιό μου και μετά από δική μου "ενόχληση" μου έκαναν "προσφορά" η οποία ήταν χειρότερη από τα 16.98euro (πάει 15.98euro με e-bill) που πλήρωνα για απεριόριστα σταθερά, 300΄ + 120΄ κινητά Ελλάδος και 24Mbps (συγχρονίζω στα 15Mbps).

Η αύξηση ήταν περίπου 1,5euro (από 15.98euro θα πήγαινε 17.40euro)  και αφού είδα ότι δεν υπάρχει κάτι ανταγωνιστικό που να αξίζει τη φασαρία με φορητότητες κτλ αποφάσισα να ανανεώσω...Λαμβάνω λοιπόν το συμβόλαιο στο κινητό μου ώστε να αποδεχθώ την ανανέωση και περιμένω τον πρώτο λογαριασμό...Λαμβάνω τον πρώτο λογαριασμό στα 18euro αλλά δεν δίνω σημασία καθώς περιλάμβανε και περίοδο του παλιού προγράμματος.. Ο 2ος λογαριασμός (που ήταν "καθαρός") εκδόθηκε στα 18.40euro συμπεριλαμβάνοντας την έκπτωση του e-bill. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά...

Πρώτη κίνηση: Ξανακοιτάζω προσεκτικά το συμβόλαιο. Αναφέρει λοιπόν 17.40euro χωρίς την έκπτωση του e-bill. (<------ έχουν κάνει λάθος αλλά δεν έχω σκοπό να το εκμεταλλευτώ)

Δεύτερη κίνηση: Συνομιλία με Vodafone μέσω chat. Με ενημερώνουν ότι συμφώνησα στα 18.40euro ME την έκπτωση του e-bill και ότι η τιμή του συμβολαίου το οποίο αποδέχθηκα δεν ισχύει λόγω συστημικού λάθους. [ΟΚ αφού προσπαθείτε να με εκμεταλλευτείτε εσείς, θα το κάνω και εγώ...]

Τρίτη κίνηση: Καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Συμπληρώνω τη φόρμα, επισυνάπτοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα (συμβόλαιο, συνομιλία μέσω chat -όπου παραδέχονται ότι η τιμή στο συμβόλαιο είναι διαφορετική αλλά προέκυψε λόγω λάθους- λογαριασμούς,συμβόλαιο,ταυτότητα κτλ) και ζητάω να πληρώνω ότι αναγράφει το συμβόλαιο που αποδέχθηκα δηλαδή 17.40euro - 1euro έκπτωση e-bill = 16.40euro ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ

Τέταρτη κίνηση: Αναμονή...

Μετά από περίπου 2 εβδομάδες, λαμβάνω e-mail από το συνήγορο του καταναλωτή ότι έχει σταλεί επιστολή στη Vodafone και είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν εντός 2 εβδομάδων.

Σήμερα έλαβα την απάντησή τους μέσω mail:

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία κ. #########

Αξιότιμοι Κύριοι ,
Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σας γνωρίζουμε δια της παρούσης τα εξής:
Αναφορικά με τη σύνδεση με γεωγραφικό αριθμό ########, σημειώνουμε ότι την 21η/05/2020 ο καταναλωτής αποδέχθηκε προσφορά της εταιρείας μας με διάρκεια είκοσι τεσσάρων (24) μηνών αφού
ενημερώθηκε προσηκόντως για την συνολική τιμή των παρεχόμενων υπηρεσιών του προγράμματος μέσω της σύμβασης που έλαβε με μήνυμα (sms) στο κινητό που μας δήλωσε και ακολούθως αποδέχθηκε
με απάντηση. Πιο συγκεκριμένα, ο καταναλωτής απολαμβάνει το προϊόν Vodafone Home double play GR+300 με απεριόριστα εθνικά σταθερά, 300 λεπτά προς εθνικά κινητά, Internet έως 24 Mbps, διατηρώντας και το επιπρόσθετο πακέτο 120 λεπτά ομιλίας προς εθνικά κινητά. Στο δε σημείο αυτό διευκρινίζουμε ότι την 21/05/2020 ο κ. ######## ενημερώθηκε τηλεφωνικά από τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο της εταιρείας μας για τελική τιμή παγίου στα 18.40€ με ΦΠΑ. Ωστόσο, στην αίτηση της εν λόγω προσφοράς αναγραφόταν λανθασμένα η τιμή των -17.39€ με ΦΠΑ λόγω συστημικής αστοχίας.
Κατόπιν των ανωτέρω, η εταιρεία μας προχώρησε σε όλες τις διορθωτικές ενέργειες, ενεργοποιώντας επιπλέον έκπτωση ποσοστού 5% επί του ονομαστικού παγίου προκειμένου να διαμορφωθεί το μηνιαίο
πάγιο στα 15.98€ με ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης e-bill. Επιπρόσθετα, δρομολογήθηκε πίστωση της διαφοράς του παγίου για το προηγούμενο χρονικό διάστημα, ποσού ύψους 3.41€ άνευ φόρων,
η οποία θα αποτυπωθεί σε επόμενο παραστατικό που θα λάβει ο καταναλωτής.

Οπότε θα συνεχίσω να πληρώνω ότι και πριν χωρίς την παραμικρή αύξηση και το score έγινε 0-2... Όλα αυτά δεν τα έκανα ούτε για το 1euro, ούτε για να το παίξω μάγκας και να σας δείξω ότι Vodafone είναι η καλύτερη. Απλά με ενόχλησε η κοροϊδία ΟΛΩΝ αυτών των εταιρειών που μας έχουν γραμμένους σαν καταναλωτές...

Απορία. Γιατί Συνήγορο Καταναλωτή και όχι ΕΕΤΤ;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Εγώ να δεις πόσα γκολ έχω βάλει σε 

ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, ΣτΚ, ΕΕΤΤ

σε

Wind πολλάκις (πάνω από 10)

Samsung

CYTA 

Vivodi

Ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών που δεν δέχονταν επιστροφή

Dell (δεν επισκεύασαν το tablet αξίας κατά την αγορά 300€, και τους πήρα laptop αξίας 1500€)

και δεν θυμάμαι πόσα άλλα μπακάλικα

Σειρά έχει πάρει η Αεροπορική Αιγαίου

Χωρίς σάλιο

Πρόσφατα πήραν σειρά τα ΕΛΤΑ

Ζήτησα να μην παραδοθεί ένα αντικείμενο, μιας και αποδείχθηκε απατεώνας και αυτοί το παρέδωσαν. Ζημιά για εμένα 230€. Αν δεν βγάλει απόφαση η ΕΕΤΤ υπέρ μου, πάει στο ΣτΠ

Εγώ με ελτά courier πήρα ένα κινητό μεταχειρισμένο δούλευε και όταν το άνοιξα το σπάσανε αλλά δεν το αναγνώρισαν πάνε τα 60,24 που 'έδωσα 

και εεττ και συνήγορο του καταναλωτή έκανα καταγγελία αλλά τίποτα 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Εγώ με ελτά courier πήρα ένα κινητό μεταχειρισμένο δούλευε και όταν το άνοιξα το σπάσανε αλλά δεν το αναγνώρισαν πάνε τα 60,24 που 'έδωσα 

και εεττ και συνήγορο του καταναλωτή έκανα καταγγελία αλλά τίποτα 

Πώς αποδεικνύεις ότι το έσπασε η κούριερ και ότι δεν ήταν σπασμένο πριν ή ότι δεν το έσπασες εσύ ή οτιδήποτε άλλο;

Δημοσ.
8 hours ago, cacofonix-3 said:

Πώς αποδεικνύεις ότι το έσπασε η κούριερ και ότι δεν ήταν σπασμένο πριν ή ότι δεν το έσπασες εσύ ή οτιδήποτε άλλο;

δεν μπορεις να το αποδειξεις και οσο ξερω σου λενε να εχεις προνοησει για καλη συσκευασια. αλλιως μετα πας σε ασφαλισμενο. οποτε λογικο που δεν εγινε τπτ. 

αμα ηταν ετσι θα στελνα σπασμενο iphone που αγορασα με 30 ευρω και θα ελεγα αποζημιωστε με διοτι το σπασατε

Δημοσ.
20 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Πώς αποδεικνύεις ότι το έσπασε η κούριερ και ότι δεν ήταν σπασμένο πριν ή ότι δεν το έσπασες εσύ ή οτιδήποτε άλλο;

Γτ έστειλα την φώτο που μου έστειλε ο πωλητής πρίν το στείλει που δούλευε άριστα 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Γτ έστειλα την φώτο που μου έστειλε ο πωλητής πρίν το στείλει που δούλευε άριστα 

Αυτό δεν αποδεικνύει τη σωστή συσκευασία όμως. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...