Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sb01053 είπε

Επειδή ειπώθηκε για ιδιας γενιάς ατμοσφαιρα vs turbo. i30 1400 ατμόσφαιρα και 1000 turbo. Mε bold οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης του turbo

Εντός πόλης     7,9     6.5 
Εκτός πόλης 5.2 4.9 
Μικτή 6.2     5.5 
Εκπομπές CO2 (g/km) (NEDC 2.0) 143 123

Βασικα δεν αναφερθηκα ποτε σε εργοστασιακα νουμερα αλλα σε ρεαλιστικη χρηση, μπερδευεστε πολλοι χωρις λογο βλεπω.

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Να σημειώσω: με παραπλήσιες, αν όχι καλύτερες, επιδόσεις όταν χρειαστεί από το turbo. Δεν ασχολούμαι βέβαια με την ευκολία στην χρήση του turbo π.χ. 1-2 κατεβάσματα για να προσπεράσεις, απλώς πατάς γκάζι.

Αυτο περιγραφει ακριβως τι εννοω, οταν εχεις turbo την βλεπεις αλλιως, απλο ειναι.

4 ώρες πριν, filarhos είπε

Για την Giulietta δεν έχω ακούσει προβλήματα, εκτός multiair που παίζει να θέλει συχνότερες αλλαγές λαδιών (~10κ χλμ) που πολλοί δεν κάνουν.

Άνετα έπαιρνα μια σε πετρέλαιο 120άρα, να σημειώσω ότι έχω το punto 1.3d.

Και σε Passat που είχαμε το 1.6 και το 1.4t (και φίλος το 2.0). Όταν ήθελες οικονομικό ταξίδι 125-130χλμ/ώρα το 1.4τ ήταν περίπου το ίδιο με το 1.6 (μικρόδιαφορές ~5%), το 2.0 αρκετά πιο πάνω. Το θέμα είναι ότι το 1.4τ ήταν πιο γρήγορο από το 2.0 με την κατανάλωση του 1.6. 

Οπότε καλύτερη επιλογή αν θέλεις οικονομία και γκάζια όποτε τα χρειαστείς διάλεγες το 1.4τ, με πλεονέκτημα ότι στα ~130 δεν χρειαζόταν να κατεβάσεις, ενώ με το 1.6 σε κάποιες μεγάλες ανηφόρες χρειαζόταν.

Τελικά από τα δύο κράτησα το 1.6 λόγω της καδένας, λιγότερα εξαρτήματα για αλλαγή (τουρμπίνες κα) και εξοπλισμού (είναι η ακριβή έκδοση sportline), αφού η κατανάλωση ήταν η ίδια.

Τα turbo παντα δινουν επιταχυνση, τα λιτρα δινουν τελικη. Μπορει σε επιταχυνση το 1.4T να ηταν πιο σβελτο αλλα σε τελικη δεν παιζει να ειχε του 2 λιτρου.

Επισης ελπιζω να αναφερεσαι σε ιδιας γεννιας μοντελα, οχι πχ το 1.6 και το 2 λιτρο 5-10 χρονια πριν τουλαχιστον απο το 1.4Τ, εκει καπως χανεται η συγκριση.

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Βασικα δεν αναφερθηκα ποτε σε εργοστασιακα νουμερα αλλα σε ρεαλιστικη χρηση, μπερδευεστε πολλοι χωρις λογο βλεπω.

Αυτο περιγραφει ακριβως τι εννοω, οταν εχεις turbo την βλεπεις αλλιως, απλο ειναι.

Τα turbo παντα δινουν επιταχυνση, τα λιτρα δινουν τελικη. Μπορει σε επιταχυνση το 1.4T να ηταν πιο σβελτο αλλα σε τελικη δεν παιζει να ειχε του 2 λιτρου.

Επισης ελπιζω να αναφερεσαι σε ιδιας γεννιας μοντελα, οχι πχ το 1.6 και το 2 λιτρο 5-10 χρονια πριν τουλαχιστον απο το 1.4Τ, εκει καπως χανεται η συγκριση.

Το μόνο συγκρίσιμο είναι μόνο όταν το χρησιμοποιείς με τον ίδιο τρόπο. Αν το ένα δεν μπορεί να ακουλουθήσει το άλλο τότε τι σύγκριση να κάνεις;; Θυμάμαι φίλοι με 320 και Μ3 όπου μεγαλύτερη κατανάλωση είχε η 320 σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Με 125χλμ/ώρα θα έκαιγε λιγότερα η 320. Αλλά με 200χλμ/ώρα +, βασικά με όσα μπορούσε να πάει η 320 ακολουθώντας τη Μ3 (ούτε στο 50% της και έκοβε για να τον φτάνει η 320) τελικά έκαψε σημαντικά περισσότερα από την Μ3 (+ θερμοκρασίες που η 320 έβρασε τα πάντα).

Μιλάω για ίδια αυτοκίνητα το b6 όπου στο ίδιο σκαρί έπαιξαν και οι 3 κινητήρες 2006-2009.

Τώρα η τελική μικρή σημασία έχει γιατί μπορεί το 2,0 να φτάνει τα 240χλμ/ώρα στο επίπεδο αλλά σε μικρή ανηφόρα να βλέπει το πολύ 210χλμ/ώρα ενώ το τούρμπο να έχει 220χλμ/ώρα πάντα ή σχεδόν πάντα.

 

Θεωρώ ότι και οι δύο πλεύρες έχουν δίκιο από την πλευρά που το βλέπουν. Απλώς οι περισσότεροι, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κοιτάμε τη χρυσή τομή χρόνου με κόστος ταξιδιού.

Κάποτε πήγαινα ταξίδι με 140-150 και είχα ~8,5λίτρα κατανάλωση και έκανα 4 ώρες για τον προορισμό μου, τώρα πάω με 125 και καίω κάτω από 7 και κάνω 5 ώρες και η διαφορά στο κόστος είναι το 1/3 των διοδίων. Για να μην σου πω όταν παίρνω το punto που στα ~100 καίει 3,5 ενώ στα ~125 καίει 4,5 επιλέγω κάτι ανάμεσα με τάση προς τα κάτω...

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Τα turbo παντα δινουν επιταχυνση, τα λιτρα δινουν τελικη. Μπορει σε επιταχυνση το 1.4T να ηταν πιο σβελτο αλλα σε τελικη δεν παιζει να ειχε του 2 λιτρου.

 

Υπάρχει και ο παράγοντας κλιμάκωση κιβωτίου ταχυτήτων και βήμα διαφορικού  για την τελική ταχύτητα...

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sb01053 είπε

Υπάρχει και ο παράγοντας κλιμάκωση κιβωτίου ταχυτήτων και βήμα διαφορικού  για την τελική ταχύτητα…

Σωστό!!!

Ειδικά με κάτι 8-9 τάχυτα που βγάζουν τώρα. Θυμάμαι σε κάποιο η 1η μπαίνει σπάνια και η 8η έχει τελική τα σχεδον 280, όχι ότι τα πιάνει βέβαια...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sb01053 είπε

Υπάρχει και ο παράγοντας κλιμάκωση κιβωτίου ταχυτήτων και βήμα διαφορικού  για την τελική ταχύτητα...

Ελαχιστες διαφορες προσφερουν τα κιβωτια, σιγουρα βοηθανε αλλα καμια σχεση αναμεσα σε 1.6 και 2 λιτρα.

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Το μόνο συγκρίσιμο είναι μόνο όταν το χρησιμοποιείς με τον ίδιο τρόπο. Αν το ένα δεν μπορεί να ακουλουθήσει το άλλο τότε τι σύγκριση να κάνεις;; Θυμάμαι φίλοι με 320 και Μ3 όπου μεγαλύτερη κατανάλωση είχε η 320 σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Με 125χλμ/ώρα θα έκαιγε λιγότερα η 320. Αλλά με 200χλμ/ώρα +, βασικά με όσα μπορούσε να πάει η 320 ακολουθώντας τη Μ3 (ούτε στο 50% της και έκοβε για να τον φτάνει η 320) τελικά έκαψε σημαντικά περισσότερα από την Μ3 (+ θερμοκρασίες που η 320 έβρασε τα πάντα).

Μιλάω για ίδια αυτοκίνητα το b6 όπου στο ίδιο σκαρί έπαιξαν και οι 3 κινητήρες 2006-2009.

Τώρα η τελική μικρή σημασία έχει γιατί μπορεί το 2,0 να φτάνει τα 240χλμ/ώρα στο επίπεδο αλλά σε μικρή ανηφόρα να βλέπει το πολύ 210χλμ/ώρα ενώ το τούρμπο να έχει 220χλμ/ώρα πάντα ή σχεδόν πάντα.

Θεωρώ ότι και οι δύο πλεύρες έχουν δίκιο από την πλευρά που το βλέπουν. Απλώς οι περισσότεροι, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κοιτάμε τη χρυσή τομή χρόνου με κόστος ταξιδιού.

Κάποτε πήγαινα ταξίδι με 140-150 και είχα ~8,5λίτρα κατανάλωση και έκανα 4 ώρες για τον προορισμό μου, τώρα πάω με 125 και καίω κάτω από 7 και κάνω 5 ώρες και η διαφορά στο κόστος είναι το 1/3 των διοδίων. Για να μην σου πω όταν παίρνω το punto που στα ~100 καίει 3,5 ενώ στα ~125 καίει 4,5 επιλέγω κάτι ανάμεσα με τάση προς τα κάτω...

Μα γιαυτο μιλαμε για ρεαλιστικες συνθηκες, ρεαλιστικα μιλωντας δεν θα πας το Μ3 το ιδιο με το Punto (οπως και εκεινοι με την 320 θα πηγαιναν πιο γρηγορα). Επισης η Μ3 ειχε λιγοτερη καταναλωση επειδη ηταν περισσοτερα λιτρα απο την 320 (2.0 το ενα, 3.0 το αλλο) και αρα σαφως πιο ανετη στον δρομο, οχι λογο του Turbo.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σήμερα το απόγευμα είδα την corolla αλλά δεν πρόλαβα την opel για το astra....

μου άρεσε η corolla αρκετά ......

δεν είναι και τόσο μικρή όσο φανταζόμουν όταν έγραφαν όλοι στο net για τους χώρους της, δεν παίζεις μπάλα αλλά για μένα είναι οκ.....

και το δίλημμα τώρα είναι 2008 active ή corolla active plus στα ίδια λεφτά????

κοντά στα 19500 βγαίνουν  και τα δύο......

απο αξιοπιστία κινητήρων τη λένε???

 

Επεξ/σία από procostas1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά corolla 1.2 active plus ή peugeot 2008 active????

το corolla μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι αλλά το 2008 μου αρέσει πιο πολύ..... 

Επεξ/σία από procostas1
Δημοσ.
Στις 19/8/2020 στις 2:00 ΜΜ, filarhos είπε

Το μόνο συγκρίσιμο είναι μόνο όταν το χρησιμοποιείς με τον ίδιο τρόπο. Αν το ένα δεν μπορεί να ακουλουθήσει το άλλο τότε τι σύγκριση να κάνεις;; Θυμάμαι φίλοι με 320 και Μ3 όπου μεγαλύτερη κατανάλωση είχε η 320 σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Με 125χλμ/ώρα θα έκαιγε λιγότερα η 320. Αλλά με 200χλμ/ώρα +, βασικά με όσα μπορούσε να πάει η 320 ακολουθώντας τη Μ3 (ούτε στο 50% της και έκοβε για να τον φτάνει η 320) τελικά έκαψε σημαντικά περισσότερα από την Μ3 (+ θερμοκρασίες που η 320 έβρασε τα πάντα).

Μιλάω για ίδια αυτοκίνητα το b6 όπου στο ίδιο σκαρί έπαιξαν και οι 3 κινητήρες 2006-2009.

Τώρα η τελική μικρή σημασία έχει γιατί μπορεί το 2,0 να φτάνει τα 240χλμ/ώρα στο επίπεδο αλλά σε μικρή ανηφόρα να βλέπει το πολύ 210χλμ/ώρα ενώ το τούρμπο να έχει 220χλμ/ώρα πάντα ή σχεδόν πάντα.

Θεωρώ ότι και οι δύο πλεύρες έχουν δίκιο από την πλευρά που το βλέπουν. Απλώς οι περισσότεροι, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κοιτάμε τη χρυσή τομή χρόνου με κόστος ταξιδιού.

Κάποτε πήγαινα ταξίδι με 140-150 και είχα ~8,5λίτρα κατανάλωση και έκανα 4 ώρες για τον προορισμό μου, τώρα πάω με 125 και καίω κάτω από 7 και κάνω 5 ώρες και η διαφορά στο κόστος είναι το 1/3 των διοδίων. Για να μην σου πω όταν παίρνω το punto που στα ~100 καίει 3,5 ενώ στα ~125 καίει 4,5 επιλέγω κάτι ανάμεσα με τάση προς τα κάτω...

μην σπατε το κεφαλακι σας......  την μεγιστη οικονομια την εχουμε, οταν το αυτοκινητο λειτουργει στην περιοχη στροφων, της μεγιστης ΡΟΠΗΣ...!!    τοτε ειναι που ο κινητηρας "στροφαρει" πιο ανετα- δυνατα- ξεκουραστα...!   αν κινεισαι σε αυτη την περιοχη, εχεις αυτοματα και την μικροτερο "ζορισμα" του κινητηρα........αρα και την μικροτερη καταναλωση.  

 

οι νεοι κινητηρες με την τελευταια μοδα των "μικρων" Turbo και την καταλληλη χαρτογραφηση, στοχος ειναι απο την μια να "βγαλουν" πολλα αλογα απο μικρου κυβισμου κινητηρα. αλλα -παραλληλα- να κανουν την αποδοση του κινητηρα πιο "γραμμικη"...!   που αυτο σημαινει...,  μεγιστη ροπη σε μεγαλυτερο φασμα στροφων...! ετσι θα μπορει, ο μικρου κυβισμου κινητηρας να "τραβαει" απο πολυ χαμηλες στροφες, ωστε να συμπεριφερεται το αυτοκινητο με ζωντανια, και οχι με την νωχελικοτητα που ειχαν οι παλιοι  1000αρηδες κινητηρες των 50-55 ΗΡ...!!  

 

καποτε, τα TURBO εμπαιναν για να δωσουν επιδοσεις πυραυλου σε ενα αμαξι.  το τουρμπισμα γινοταν στις 3-3500 και μετα, και ενοιωθες μια αποτομη δυναμη να σε σπρωχνει, σαν να σε σπρωχνει F-35 απο πισω.....!!!    και φυσικα η οδηγηση αυτων των αυτοκινητων ηταν πολυ πιο δυσκολη..!   τωρα απλα νοιωθεις την δυναμη, αλλα σε πολυ πιο "πολιτισμενο" και "ευγενικο" επιπεδο, του στυλ ......"κατσε να σε βοηθησω να ανεβεις την ανηφορα..."!!!!  :lol:

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, cabdik είπε

 

καποτε, τα TURBO εμπαιναν για να δωσουν επιδοσεις πυραυλου σε ενα αμαξι.  το τουρμπισμα γινοταν στις 3-3500 και μετα, και ενοιωθες μια αποτομη δυναμη να σε σπρωχνει, σαν να σε σπρωχνει F-35 απο πισω.....!!!    και φυσικα η οδηγηση αυτων των αυτοκινητων ηταν πολυ πιο δυσκολη..!   τωρα απλα νοιωθεις την δυναμη, αλλα σε πολυ πιο "πολιτισμενο" και "ευγενικο" επιπεδο, του στυλ ......"κατσε να σε βοηθησω να ανεβεις την ανηφορα..."!!!!  :lol:

τι μου θύμισες τώρα...Punto Gt το 1996. Πρώτος χειμώνας και ρίχνει 1εκ χιόνι. Ε το αυτοκίνητο με το που περνούσες τις 3χιλ στροφές και έμπαινε το turbo τρελαινόταν και πήγαινε όπου να ναι. Έκανα 100 μέτρα και το άφησα στην άκρη. την επόμενη μέρα πήγα και έβαλα χειμωνιάτικα λάστιχα...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, procostas1 είπε

για πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά corolla 1.2 active plus ή peugeot 2008 active????

το corolla μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι αλλά το 2008 μου αρέσει πιο πολύ..... 

Σαν κάτοχος 2008 Active, σε 2,5 μηνες με 6500χλμ έχω κατανάλωση μεικτή 6,3λτ/100χλμ. κανένα πρόβλημα σε οτιδήποτε κ έγινε κ η αναβάθμιση στην οθόνη. Μονο θέμα μου το κιβώτιο, του ταιριάζει το αυτόματο. Αν αντέχει η τσέπη θα πήγαινα στην Allure.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, cabdik said:

μην σπατε το κεφαλακι σας......  την μεγιστη οικονομια την εχουμε, οταν το αυτοκινητο λειτουργει στην περιοχη στροφων, της μεγιστης ΡΟΠΗΣ...!!    τοτε ειναι που ο κινητηρας "στροφαρει" πιο ανετα- δυνατα- ξεκουραστα...!   αν κινεισαι σε αυτη την περιοχη, εχεις αυτοματα και την μικροτερο "ζορισμα" του κινητηρα........αρα και την μικροτερη καταναλωση.  

η μέγιστη δυνατή οικονομία γίνεται όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις ένα συνδυασμό πραγμάτων :

πρώτα όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις διαλειμματική και όχι συνεχή χρήση της ροπής, της ιπποδύναμης και του κινητήρα
δηλαδή όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις από αυτό που λένε coasting (κάποια αυτόματα κιβώτια το κάνουν μόνα τους ακριβώς για οικονομία)
και να χρησιμοποιείς την ώθηση του κινητήρα με διαλείμματα όσο γίνεται, ώστε να δίνει την ώθηση που ίσα χρειάζεται για να τσουλάει το αμάξι,
εξαίρεση στο coasting για οικονομία είναι
- οι ανηφόρες, όπου αναγκαστικά χρειάζεσαι συνεχή ώθηση
- οι κατηφόρες, όπου βάζοντας ταχύτητα έχεις υπερστροφία στον κινητήρα και κυριολεκτικά μηδενική κατανάλωση 

έπειτα οικονομία κάνεις όταν δε δίνεις περισσότερες στροφές στον κινητήρα από όσες χρειάζεσαι για συγκεκριμένη ώθηση
για αυτό αποφεύγεις να οδηγείς αχρείαστα ψηλά και ανεβάζεις σχέση όσο πιο γρήγορα μπορείς

άλλο που μπορείς να εφαρμόσεις είναι η προβλεπτική και ομαλή οδήγηση, κατά την οποία αποφεύγεις τις αχρείαστες επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις
πχ σε ένα κόκκινο φανάρι που βλέπεις μακριά στο βάθος και ξέρεις ότι θα κόψεις, δεν υπάρχει λόγος να επιταχύνεις μέχρι να το πλησιάσεις

 

τώρα σε άλλα όπως πιο αργή οδήγηση ή σωστά σέρβις ή λεπτόρρευστα λάδια ή πιεσεις ελαστικών κλπ
δεν υπεισέρχομαι

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, drgeri79 είπε

Σαν κάτοχος 2008 Active, σε 2,5 μηνες με 6500χλμ έχω κατανάλωση μεικτή 6,3λτ/100χλμ. κανένα πρόβλημα σε οτιδήποτε κ έγινε κ η αναβάθμιση στην οθόνη. Μονο θέμα μου το κιβώτιο, του ταιριάζει το αυτόματο. Αν αντέχει η τσέπη θα πήγαινα στην Allure.

τη θέμα έχει το κιβώτιο??? η allure ειναι όλα τα λεφτά ..... αλλά ζητάει πολλά....

με τα 100 ή 130 άλογα???

Δημοσ.
Μόλις τώρα, procostas1 είπε

τη θέμα έχει το κιβώτιο??? η allure ειναι όλα τα λεφτά ..... αλλά ζητάει πολλά....

με τα 100 ή 130 άλογα???

με τα 100. Δεν έχει κάτι το κιβώτιο, απλά δε μ αρέσει η αίσθηση του, του ταιριάζει το αυτόματο. Του έβαλα κάμερα πίσω μια χαρά, αλλά η Allure είναι πιο ωραία κ με την οθόνη μπροστά. Σαν κινητήρας δε μου φαίνεται σε καθημερινή χρήση να υστερεί. γεμάτος με 4 άτομα κ με κλιματισμό ίσως να χρειάζεται τα 130 αλλά εμένα σπάνια συμβαίνει. Ζευγάρι για διακοπές πάει μια χαρά

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

η μέγιστη δυνατή οικονομία γίνεται όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις ένα συνδυασμό πραγμάτων :

πρώτα όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις διαλειμματική και όχι συνεχή χρήση της ροπής, της ιπποδύναμης και του κινητήρα
δηλαδή όσο περισσότερο μπορείς να κάνεις από αυτό που λένε coasting (κάποια αυτόματα κιβώτια το κάνουν μόνα τους ακριβώς για οικονομία)
και να χρησιμοποιείς την ώθηση του κινητήρα με διαλείμματα όσο γίνεται, ώστε να δίνει την ώθηση που ίσα χρειάζεται για να τσουλάει το αμάξι,
εξαίρεση στο coasting για οικονομία είναι
- οι ανηφόρες, όπου αναγκαστικά χρειάζεσαι συνεχή ώθηση
- οι κατηφόρες, όπου βάζοντας ταχύτητα έχεις υπερστροφία στον κινητήρα και κυριολεκτικά μηδενική κατανάλωση 

έπειτα οικονομία κάνεις όταν δε δίνεις περισσότερες στροφές στον κινητήρα από όσες χρειάζεσαι για συγκεκριμένη ώθηση
για αυτό αποφεύγεις να οδηγείς αχρείαστα ψηλά και ανεβάζεις σχέση όσο πιο γρήγορα μπορείς

άλλο που μπορείς να εφαρμόσεις είναι η προβλεπτική και ομαλή οδήγηση, κατά την οποία αποφεύγεις τις αχρείαστες επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις
πχ σε ένα κόκκινο φανάρι που βλέπεις μακριά στο βάθος και ξέρεις ότι θα κόψεις, δεν υπάρχει λόγος να επιταχύνεις μέχρι να το πλησιάσεις

τώρα σε άλλα όπως πιο αργή οδήγηση ή σωστά σέρβις ή λεπτόρρευστα λάδια ή πιεσεις ελαστικών κλπ
δεν υπεισέρχομαι

εγω μιλησα τεχνικα για το αυτοκινητο και τον κινητηρα, και που ειναι η ωφελιμα οικονομικη περιοχη.

 

εσυ μιλας για τροπο/στυλ οδηγησης, που ο καθενας εχει διαφορετικο και δεν γινεται να οδηγουμε ολοι με τον ιδιο τροπο. 

 

και αν θες να σε παω και πιο βαθια, ποσοι απο οσους εχουν διπλωμα  ξερουν να ΟΔΗΓΟΥΝ πραγματικα ενα αυτοκινητο....????   να ακουνε, να εχουν αισθηση, να "μυριζονται" το αυτοκινητο τους..?    να καταλαβαινουν που ειναι τα ορια του...?    

 

ΥΓ. πιο παλια το Coasting, το λεγαμε....... τεχνικη "αυγο στο γκαζι" ..!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, cabdik said:

εγω μιλησα τεχνικα για το αυτοκινητο και τον κινητηρα, και που ειναι η ωφελιμα οικονομικη περιοχη.

εσυ μιλας για τροπο/στυλ οδηγησης, που ο καθενας εχει διαφορετικο και δεν γινεται να οδηγουμε ολοι με τον ιδιο τροπο. 

και αν θες να σε παω και πιο βαθια, ποσοι απο οσους εχουν διπλωμα  ξερουν να ΟΔΗΓΟΥΝ πραγματικα ενα αυτοκινητο....????   να ακουνε, να εχουν αισθηση, να "μυριζονται" το αυτοκινητο τους..?    να καταλαβαινουν που ειναι τα ορια του...?    

ΥΓ. πιο παλια το Coasting, το λεγαμε....... τεχνικη "αυγο στο γκαζι" ..!! 

καμία σχέση το coasting με αυτό που λέμε «αυγό στο γκάζι»
(που παρεμπιπτόντως και το «αυγό στο γκάζι» βοηθά στην οικονομία, αλλά δεν είναι coasting αυτό)

επίσης όσο κι αν οδηγούμε όλοι με διαφορετικό τρόπο,
ο οικονομικός τρόπος ένας είναι και τον περιέγραψα

εσύ αναφέρθηκες στην ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του κινητήρα για επιδόσεις,
όχι στην περιοχή λειτουργίας για οικονομία καυσίμου

αυτό ήταν το νόημα της δικής μου τοποθέτησης

Επεξ/σία από KoreanW

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...