Salvation81 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 10 λεπτά πριν, procostas1 είπε αυτό...... αν έψαχνα πετρέλαιο θα έπαιρνα giulietta γιατί μου αρέσει πάρα πολύ. αλλά με τα 400€ τέλη και πολλά προβλήματα οι βενζινοκινητήρες δεν θα πάω ουτε να την δώ..... Για τα πετρελαια εχω ακουσει πολλα προβληματα, για βενζινη οχι (πετρελαιο την ειχε παρει ο αντρας της ξαδερφης μου και την εσπρωξε μεσα σε 2 χρονια).
tutuyo Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 39 λεπτά πριν, tsofras είπε Μία από τα ίδια φίλε μου εγώ είμαι 4.5km από την δουλειά και δουλεύω remote εδώ και 5 μήνες. Από την μία λέω γιατί να δώσω 20+ για τόσα λίγα χιλιόμετρα, από την άλλη στα 15000 παίρνεις μόνο κατηγορία μικρού και μετά σκέφτεσαι τι θα κάνεις στις 2-3 εκδρομές τον χρόνο. Πονοκέφαλος Η αλήθεια είναι ότι ο covid αλλάζει τις ισορροπίες και τις συνθήκες. Και εγώ είμαι από το σπίτι εδώ και ένα εξάμηνο και όπως το κόβω θα συνεχίσει σίγουρα και στο νέο έτος. Με βάση τα νέα δεδομένα, σκέφτομαι να δώσω το 2ο αμάξι αφού πλέον δεν θα το χρειάζομαι για την καθημερινότητα μου. Πιστεύω ότι ένα μεγάλο, αρκεί για μια 4μελη οικογένεια 1
Alessionew Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 8 ώρες πριν, Salvation81 είπε Για τα πετρελαια εχω ακουσει πολλα προβληματα, για βενζινη οχι (πετρελαιο την ειχε παρει ο αντρας της ξαδερφης μου και την εσπρωξε μεσα σε 2 χρονια). Ο πετρελαιοκινητήρας της Φιατ είναι ο πιο αξιόπιστος. Τον έχουν φορέσει πολλά αυτοκίνητα και από άλλες μάρκες. Σε οικογενειακό αυτοκίνητο ο multijet είναι 14 χρόνια και είναι στην πένα. Ίσως φταίει η συντήρηση 1
procostas1 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) λοιπόν πέρασα το απόγευμα απο hyundai - kia .......... για αρχή πήρα to kona για test drive 18540€ με το κλειδί στο χέρι έκδοση 1.0 120ps premium ..... και τζάμπα να μου το δώσουν την άλλη μέρα έχει βγει για πούλημα.... πολύ πλαστικούρα μέσα....... σε σημείο να λέω τη αμαξάρα έχω, και τη κουβά πάω να πάρω ....... ι30 δεν είχε να δω i30 1.0 120ps distinctive 19040€ με το κλειδί στο χέρι ... μόνο ασημί και άσπρο ...... σε κάνα 2μηνο το νεο με facelift αλλά δεν ξέρουν ακόμα τιμές και εξοπλισμούς...... άκυρο και αυτό και πάμε παρακάτω.... kia xceed........ ναι μπήκα και σε αυτό...... έχει ένα test-drive 4500 χιλ κόκκινο και το δίνει 19800 με το κλειδί στο χέρι......αξίζει λέτε???? η μεσαία έκδοση . το έκανα μια βόλτα κάνα 10αριά χιλ και πάλι πίσω.... δεν με εντυπωσίασε αλλά δεν με χάλασε κιόλας... μετά είπα να πάω μια βόλτα και απο peugeot να δω το 2008 δεν είχαν testdrive, μόνο εκθεσιακά ..... τιμές μου είπαν 19900€ για το active μεχρι τέλος αυγούστου και +2150€ για την allure ωραίο.... αν και η active έκδοση μου φάνηκε λίγο φτωχή έκδοση για 20000€ οπότε βγαίνει απο το κάδρο kona και ι30, και κρατάμε για την ώρα xceed μεταχειρισμένο (με χαλάει που είναι απο test drive ) kai 2008 active (που ειναι λίγο φτωχό για 20.000€ το 2020). μπέρδεμα.... τετάρτη λέω να πάω να δώ corolla kai astra.... Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2020 από procostas1
Salvation81 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2020 39 λεπτά πριν, Alessionew είπε Ο πετρελαιοκινητήρας της Φιατ είναι ο πιο αξιόπιστος. Τον έχουν φορέσει πολλά αυτοκίνητα και από άλλες μάρκες. Σε οικογενειακό αυτοκίνητο ο multijet είναι 14 χρόνια και είναι στην πένα. Ίσως φταίει η συντήρηση Δεν ξερω για εκεινον προσωπικα, γενικα για πετρελαιοκινητηρες ακουγονται διαφορα παντως. Οσο για τον αντρα της ξαδερφης μου ξερω απλα πως μετανιωσε που το αγορασε (πριν απο αυτο ειχε παλι Fiat αλλα Bravo αν θυμαμαι καλα).
sargus Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Η Giulietta είναι αρκετά αξιόπιστη (πλέον). Σίγουρα πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.
eMike Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2020 Στις 15/8/2020 στις 2:52 ΜΜ, Salvation81 είπε Νεας - ξενεας γεννιας το κονσεπτ δεν αλλαζει, τα τουρμπατα καινε ΠΑΝΤΑ περισσοτερο απο τα ατμοσφαιρικα (ποσο μαλλον οταν λες πως τα τουρμπο τους ανοιγουν Κατω απο τις 2000 στροφες). Αudi A4 B7 1,6 και 1,8T (και όχι quattro..).. Στην πραγματική ζωή, στην καθημερινότητα, και σε βάθος χρόνου το 1,6 έκαιγε πάντα περισσότερο. Έχουν περάσει και τα δύο από τα χέρια μου διαδοχικά. 1
filarhos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Για την Giulietta δεν έχω ακούσει προβλήματα, εκτός multiair που παίζει να θέλει συχνότερες αλλαγές λαδιών (~10κ χλμ) που πολλοί δεν κάνουν. Άνετα έπαιρνα μια σε πετρέλαιο 120άρα, να σημειώσω ότι έχω το punto 1.3d. 16 ώρες πριν, eMike είπε Αudi A4 B7 1,6 και 1,8T (και όχι quattro..).. Στην πραγματική ζωή, στην καθημερινότητα, και σε βάθος χρόνου το 1,6 έκαιγε πάντα περισσότερο. Έχουν περάσει και τα δύο από τα χέρια μου διαδοχικά. Και σε Passat που είχαμε το 1.6 και το 1.4t (και φίλος το 2.0). Όταν ήθελες οικονομικό ταξίδι 125-130χλμ/ώρα το 1.4τ ήταν περίπου το ίδιο με το 1.6 (μικρόδιαφορές ~5%), το 2.0 αρκετά πιο πάνω. Το θέμα είναι ότι το 1.4τ ήταν πιο γρήγορο από το 2.0 με την κατανάλωση του 1.6. Οπότε καλύτερη επιλογή αν θέλεις οικονομία και γκάζια όποτε τα χρειαστείς διάλεγες το 1.4τ, με πλεονέκτημα ότι στα ~130 δεν χρειαζόταν να κατεβάσεις, ενώ με το 1.6 σε κάποιες μεγάλες ανηφόρες χρειαζόταν. Τελικά από τα δύο κράτησα το 1.6 λόγω της καδένας, λιγότερα εξαρτήματα για αλλαγή (τουρμπίνες κα) και εξοπλισμού (είναι η ακριβή έκδοση sportline), αφού η κατανάλωση ήταν η ίδια. 2
procostas1 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 50 λεπτά πριν, filarhos είπε Για την Giulietta δεν έχω ακούσει προβλήματα, εκτός multiair που παίζει να θέλει συχνότερες αλλαγές λαδιών (~10κ χλμ) που πολλοί δεν κάνουν. Άνετα έπαιρνα μια σε πετρέλαιο 120άρα, να σημειώσω ότι έχω το punto 1.3d. αν έκανα χιλιόμετρα και χρειαζόμουν πετρέλαιο δεν θα γράφαμε τώρα..... θα την είχα παρκαρισμένη έξω....😄
filarhos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Το V40 είναι φοβερό αλλά όσα πλεονεκτήματα άλλα τόσα μειονεκτήματα έχει. Πραγματικά χαίρομαι που δεν χρειάζομαι αυτόκίνητο αυτή την εποχή (αν και με punto '15 και passat '06 είμαι καλυμμένος για καμιά 10αριά χρόνια). Ίσως το κορολα αλλά σιχαίνομαι το κιβώτιο του. Από το c3 του αδερφού μου ίσως κοιτούσα το c3 ac. Και με τα 110 πάει πολύ καλά και δεν καίει πάααρα πολύ! Δες μήπως βγαίνει σε αυτόματο, άλλη εμπειρία και νομίζεις ότι έχεις τουλάχισοτν +20 ίππους παραπάνω... 16 λεπτά πριν, procostas1 είπε αν έκανα χιλιόμετρα και χρειαζόμουν πετρέλαιο δεν θα γράφαμε τώρα..... θα την είχα παρκαρισμένη έξω....😄 Κοίτα κι εγώ για 10κ χλμ τον χρόνο πήγαινα... Αλλά όταν ήταν να αγοράσω μικρό για μέσα στην πόλη c1 και πάντα (αυτή η κατηγορία δηλαδή) έπαιζαν από 10χιλ€ μέχρι 12χιλ€. Και επειδή ήθελα και λίγο εξοπλισμό ήμουν στα 12. Ε, έτυχε να δω το πούντο που μου άρεσε από το 06 που είχε βγει και είχα την επιλογή το 875cc +500€ και 1000€ το 1.3d (και με όλο τον κατάλογο από εξτρα εκτός του bt). Απλώς ανώτερη κατηγορία. Περιττό να πω ότι στην 5ετία μόνο από τα τέλη (100+ το πρώτο έναντι 0€ το δεύτερο) έκανα απόσβεση τη διαφορά. Αλλά και με κατανάλωση 3.5 με 5.5 (με τάση το 4.5) λ/100χλμ δεν το σκέφτομαι καθόλου και δηλά δηλά έφτασα τα 100χιλχλμ αυτή τη στιγμή. Σχεδόν τα διπλά από ότι υπολόγιζα. Μόνο μελανό σημείο που στις 35χιλ χλμ άλλαξα δίσκο πλατό γιατί οι φτερωτή του πλατό έχασε την ελαστικότητα της και δεν άλλαζε ταχύτητα (κάτι λιγότερο από 400€ υλικά τριβής-αναλώσιμα μόνο έκπτωση στο ανταλλακτικό). Το καινούριο δεν έχει θέμα στα 50χιλχλμ. Υ.Γ. Το είχα δώσει για διακοπές στον αδερφό μου έκανε 3-4χιλχλμ (γύρος Πελοποννήσου δεν το περίμενε για τόσα, ίσως για το 1/4 αλλά γούσταρε τα χαμηλά νούμερα) και όταν μου το γύρισε είχα βγάλει λαμπάκι για αλλαγή λαδιών όχι λόγω χλμ ~12χιλ χλμ αλλά λόγω χρόνου λειτουργίας του κινητήρα (παίζει να μην το έκλεινε για να μην ζεστένεται η καμπίνα ακόμα και στο σούπερ μάρκετ, καλοκαίρι βλέπεις). Και περιόρισε τις στροφές στις 2500 και αν έκανα άλλα 500χλμ θα το περιόριζε στις 1500 για να μην κάνει ζημιά στον κινητήρα με τα πολυκαιρισμένα λάδια. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2020 από filarhos
procostas1 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 14 λεπτά πριν, filarhos είπε Το V40 είναι φοβερό αλλά όσα πλεονεκτήματα άλλα τόσα μειονεκτήματα έχει. μάλλον δεν το βγάζει πλέων γιατί δεν το είδα στο site της volvo..... Πραγματικά χαίρομαι που δεν χρειάζομαι αυτόκίνητο αυτή την εποχή (αν και με punto '15 και passat '06 είμαι καλυμμένος για καμιά 10αριά χρόνια). Ίσως το κορολα αλλά σιχαίνομαι το κιβώτιο του. θα πάω να το δώ το απόγευμα.... Από το c3 του αδερφού μου ίσως κοιτούσα το c3 ac. Και με τα 110 πάει πολύ καλά και δεν καίει πάααρα πολύ! δεν μου πολυ-αρέσουν τα citroen .... θα τα αφήσω τελευταία ....... Δες μήπως βγαίνει σε αυτόματο, άλλη εμπειρία και νομίζεις ότι έχεις τουλάχισοτν +20 ίππους παραπάνω... το αυτόματο ξεφεύγει σε τιμή... (δεν έχω οδηγήσει και ποτέ) θα προτιμούσα να ανέβω σε κατηγορία εξοπλισμού με τα 2-3000€ διαφορά παρά να πάω σε αυτόματο Κοίτα κι εγώ για 10κ χλμ τον χρόνο πήγαινα... εδώ και 4-5 χρόνια κάνω 8-10.000 χιλιόμετρα ανα έτος
filarhos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, procostas1 είπε 23 λεπτά πριν, filarhos είπε Το V40 είναι φοβερό αλλά όσα πλεονεκτήματα άλλα τόσα μειονεκτήματα έχει. μάλλον δεν το βγάζει πλέων γιατί δεν το είδα στο site της volvo..... Πραγματικά χαίρομαι που δεν χρειάζομαι αυτόκίνητο αυτή την εποχή (αν και με punto '15 και passat '06 είμαι καλυμμένος για καμιά 10αριά χρόνια). Ίσως το κορολα αλλά σιχαίνομαι το κιβώτιο του. θα πάω να το δώ το απόγευμα.... Από το c3 του αδερφού μου ίσως κοιτούσα το c3 ac. Και με τα 110 πάει πολύ καλά και δεν καίει πάααρα πολύ! δεν μου πολυ-αρέσουν τα citroen .... θα τα αφήσω τελευταία ....... Δες μήπως βγαίνει σε αυτόματο, άλλη εμπειρία και νομίζεις ότι έχεις τουλάχισοτν +20 ίππους παραπάνω... το αυτόματο ξεφεύγει σε τιμή... (δεν έχω οδηγήσει και ποτέ) θα προτιμούσα να ανέβω σε κατηγορία εξοπλισμού με τα 2-3000€ διαφορά παρά να πάω σε αυτόματο Κοίτα κι εγώ για 10κ χλμ τον χρόνο πήγαινα... εδώ και 4-5 χρόνια κάνω 8-10.000 χιλιόμετρα ανα έτος Πάσο σε όλα εκτός από το αυτόματο σε σχέση με τον εξοπλισμό. Καλύτερα aircondition + αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάρα κλιμαστισμό και άλλα μπλιμπλίκια. Αν μπορείς κάνε τεστ ένα με αυτόματο και θα δεις τι λέω. Κι έχω γράψει λιγότερο από 1000χλμ με αυτόματο. 1
procostas1 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 24 λεπτά πριν, filarhos είπε Πάσο σε όλα εκτός από το αυτόματο σε σχέση με τον εξοπλισμό. Καλύτερα aircondition + αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάρα κλιμαστισμό και άλλα μπλιμπλίκια. Αν μπορείς κάνε τεστ ένα με αυτόματο και θα δεις τι λέω. Κι έχω γράψει λιγότερο από 1000χλμ με αυτόματο. θα κάνω και ένα test drive σε αυτόματο .... δεν έχω να χάσω και κάτι....😉 θα προτιμούσα πχ στο 2008 που μου έχει κάτσει καλύτερα μέχρι τώρα να πάω στην allure αντί στην active με τα 2000€ παραπάνω αντί να δω το αυτόματο αν και έχω βάλει όριο 20000€ (στο 2008 βέβαια νομίζω ότι τα "μπιρμπιλίκια" (3d i cockpit) αλλάζουν κατα πολύ την αίσθηση όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο )
sb01053 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Επειδή ειπώθηκε για ιδιας γενιάς ατμοσφαιρα vs turbo. i30 1400 ατμόσφαιρα και 1000 turbo. Mε bold οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης του turbo Εντός πόλης 7,9 6.5 Εκτός πόλης 5.2 4.9 Μικτή 6.2 5.5 Εκπομπές CO2 (g/km) (NEDC 2.0) 143 123 3
filarhos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, sb01053 είπε Επειδή ειπώθηκε για ιδιας γενιάς ατμοσφαιρα vs turbo. i30 1400 ατμόσφαιρα και 1000 turbo. Mε bold οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης του turbo Εντός πόλης 7,9 6.5 Εκτός πόλης 5.2 4.9 Μικτή 6.2 5.5 Εκπομπές CO2 (g/km) (NEDC 2.0) 143 123 Να σημειώσω: με παραπλήσιες, αν όχι καλύτερες, επιδόσεις όταν χρειαστεί από το turbo. Δεν ασχολούμαι βέβαια με την ευκολία στην χρήση του turbo π.χ. 1-2 κατεβάσματα για να προσπεράσεις, απλώς πατάς γκάζι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα