Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Yaris ατμοσφαιρικό 1.5 στα 7.8 λίτρα. 

Polo turbo 1.0 στα 6.7 λίτρα. 

1+ λίτρο διαφορά στην κατανάλωση υπέρ του Polo. Ίδια κατηγορία αμάξια πάντα. 

Polo ατμοσφαιρικό 1.0 στα 7.0 λίτρα. 

Σου βάζω και το ατμοσφαιρικό polo 1.0 με τα 80 ατίθασα άλογα για να συγκρίνουμε και ίδια αμάξια. 

Και όλα αυτά σε συνθήκες δοκιμής που περιλαμβάνουν και μετρήσεις χρόνων. Δεν μιλάμε για οικονομική οδήγηση μόνο λοιπόν.

Εγώ δεν βλέπω πουθενά να καίει παραπάνω το turbo, πάντα με τα σημερινά δεδομένα. 

Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να συγκρίνω ποιο είναι πιο εύκολο στην οδήγηση, ποιο είναι πιο γρήγορο κτλ. 

  • Like 2
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, imr είπε

Προφανώς επίσης όταν πατήσεις γκάζι με το 1.6 δεν θα πάει πουθενά λόγω της ανύπαρκτης ροπής.

Ποιο θα κάψει περισσότερο στην ίδια διαδρομή μεικτό πόλη/εθνική πηγαίνοντας και τα δύο με τα ορια? Ένα 1.0 τούρμπο η ένα 1.6 ΑΤΜ?

Πρέπει να πάρεις μία προς μία συγκεκριμένες μηχανές με όλα τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά και να συγκρίνεις τα πάντα (τιμές, εγγυήσεις και το service) για να βγει συμπέρασμα.

Επεξ/σία από NiKoSmile
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Yaris ατμοσφαιρικό 1.5 στα 7.8 λίτρα. 

Polo turbo 1.0 στα 6.7 λίτρα. 

1+ λίτρο διαφορά στην κατανάλωση υπέρ του Polo. Ίδια κατηγορία αμάξια πάντα. 

Polo ατμοσφαιρικό 1.0 στα 7.0 λίτρα. 

Σου βάζω και το ατμοσφαιρικό polo 1.0 με τα 80 ατίθασα άλογα για να συγκρίνουμε και ίδια αμάξια. 

Και όλα αυτά σε συνθήκες δοκιμής που περιλαμβάνουν και μετρήσεις χρόνων. Δεν μιλάμε για οικονομική οδήγηση μόνο λοιπόν.

Εγώ δεν βλέπω πουθενά να καίει παραπάνω το turbo, πάντα με τα σημερινά δεδομένα. 

Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να συγκρίνω ποιο είναι πιο εύκολο στην οδήγηση, ποιο είναι πιο γρήγορο κτλ. 

Ξερεις βεβαια οι μετρησεις που κανουν με τι οδηγηση ειναι ετσι; Αφενος οχι ρεαλιστικη οδηγηση (μπρος-στοπ-μπρος-στοπ-μπρος-στοπ οπως στο κεντρο της Αθηνας, προσπερασεις στην Εθνικη, γενικη ταχυτητα στην εθνικη) και αφετερου οχι επιθετικη οδηγηση (ποσοι πχ απο το ενα φαναρι μεχρι το αλλο το πατανε και ποσοι πανε λαου λαου).

Ακομα και ετσι ομως η διαφορα ειναι 0.3 λιτρα διαφορα σε ενα αμαξι που το Turbo του προσθετει μολις 35 αλογα. Στα 1.2/1.4 που αναφεραμε τα αλογα ειναι παραπανω και αρα εκει δεν παιζει ουτε το 0.3 να ισχυει.

Δημοσ.

Αν διαβάζεις γενικότερα τις δοκιμές τους, η κατανάλωση που βγάζουν περιλαμβάνει μέσα τα πάντα. Από χαλαρή οδήγηση, κίνηση, μέχρι και φουλ γκάζι για τις μετρήσεις. Άρα αυτό που λες ότι δεν τα τρέχουν δεν ισχύει. Το λένε και οι ίδιοι κατά καιρούς, ότι αν πηγαίνεις οικονομικά θα πετύχεις καλύτερες καταναλώσεις. 

Σχετικά με την ιπποδύναμη που λες για τα μόλις 35 άλογα θα σε βοηθήσω και εδώ. 

Ford fiesta 70ps vs 140ps

Πάτα το λινκ πήγαινε κάτω κάτω και θα βρεις καταναλώσεις για όλες τις συνθήκες. 

Στην σύγκριση έχω βάλει το ατμοσφαιρικό fiesta 1.1 με τα 70 άλογα και το turbo fiesta 1.0 με τα 140 άλογα. Και πάλι η διαφορά είναι υπέρ του turbo κατά 0.6 λίτρα. 

Πιστεύω τα 70 άλογα διαφορά και τα 100 κυβικά λιγότερα στο turbo να σε κάλυψαν. 

Συγκρίνουμε πάντα τα αμάξια στις ίδιες συνθήκες. Αν τώρα τρέχεις με το turbo και το δουλεύεις με 140 άλογα, ε προφανώς και θα κάψει παραπάνω γιατί έχει τα διπλάσια άλογα. Και για αυτόν τον λόγο σου έβαλα το yaris και το polo που είναι στα ίδια άλογα πριν. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Αν διαβάζεις γενικότερα τις δοκιμές τους, η κατανάλωση που βγάζουν περιλαμβάνει μέσα τα πάντα. Από χαλαρή οδήγηση, κίνηση, μέχρι και φουλ γκάζι για τις μετρήσεις. Άρα αυτό που λες ότι δεν τα τρέχουν δεν ισχύει. Το λένε και οι ίδιοι κατά καιρούς, ότι αν πηγαίνεις οικονομικά θα πετύχεις καλύτερες καταναλώσεις. 

Σχετικά με την ιπποδύναμη που λες για τα μόλις 35 άλογα θα σε βοηθήσω και εδώ. 

Ford fiesta 70ps vs 140ps

Πάτα το λινκ πήγαινε κάτω κάτω και θα βρεις καταναλώσεις για όλες τις συνθήκες. 

Στην σύγκριση έχω βάλει το ατμοσφαιρικό fiesta 1.1 με τα 70 άλογα και το turbo fiesta 1.0 με τα 140 άλογα. Και πάλι η διαφορά είναι υπέρ του turbo κατά 0.6 λίτρα. 

Πιστεύω τα 70 άλογα διαφορά και τα 100 κυβικά λιγότερα στο turbo να σε κάλυψαν. 

Συγκρίνουμε πάντα τα αμάξια στις ίδιες συνθήκες. Αν τώρα τρέχεις με το turbo και το δουλεύεις με 140 άλογα, ε προφανώς και θα κάψει παραπάνω γιατί έχει τα διπλάσια άλογα. Και για αυτόν τον λόγο σου έβαλα το yaris και το polo που είναι στα ίδια άλογα πριν. 

Εγω απο την αλλη θεωρω πως αφου οσοι εχουν τετοιες εκπομπες τα "τσεπωνουν" απο τις κατασκευαστριες εταιρειες δεν κανουν και ποτε ρεαλιστικα τεστ γιατι δεν θα εχουν καμια επαφη με αυτα που δινουν οι εταιρειες (και αρα θα κοπουν τα εξτραδακια).

Επισης οπως ειπα και αρκετες σελιδες πριν, οταν εχεις 140 αλογα θα το πατησεις γιατι πολυ απλα τα εχεις, αν δεν τα εχεις δεν μπορεις να το πατησεις. Τωρα οκ αν μιλαμε για ανθρωπους που οδηγανε σαν τον 70 ετων πατερα μου εκει ναι οκ δεν θα το πατησουν γιατι μπορει και να βαριουντε την οδηγηση και να την βλεπουν σαν αγγαρεια (αναλογα αν εχουν οικογενεια μεσα μπορει να φοβουντε να το πατησουν). Ατομα ομως που τους αρεσουν τα αυτοκινητα τους αρεσει και να το πατανε και εκει η καταναλωση εκτοξευεται οταν εχεις turbo.

Οποτε ολα ειναι σχετικα και εχουν να κανουν με το ατομο (προσωπικα θεωρω πως οι περισσοτεροι οδηγοι το πατανε οπως εχουν πει και αλλοι στο συγκεκριμενο θεμα).

Δημοσ.

Εγω προσωπικα προς απαντηση στον TS θα πηγαινα σε i30/kona ή και στο ceed που ανεφερε καποιος φιλος πιο πανω, μιας και ξεφυγε το thread..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/8/2020 στις 7:47 ΜΜ, _BASSstarlet_ είπε

Εδώ σταμάτησα να διαβάζω.

Καλή τύχη.

χααχχαχαχαχαχααχ συνέχισε και λίγο παρακάτω.... λέω και για  hatchback😁

Στις 14/8/2020 στις 9:14 ΜΜ, Burgos είπε

Το V40 νομίζω έχει σταματήσει να παράγεται. Αν θέλεις κάτι πιο premium κοίτα A class ή το Α3 που ξεκινούν στα 22 βάσει τιμοκαταλόγου.  Η Alfa είναι μεν λατρεία αλλά δεν παύει να είναι ουσιαστικά αυτοκίνητο 10ετίας και το δείχνει. Άσε που σε βενζίνη μόνο η έκδοση με τα 120 άλογα έχει μείνει. Τώρα στα B-SUV αυτό το "της μόδας" τι το ήθελες; Αυτοκίνητο αγοράζεις όχι πουκάμισο. Παίρνεις ότι σε βολεύει και σε καλύπτει όχι ότι είναι της μόδας.

ναι μάλλον έχει σταματήσει το v40 γιατί δεν το βρήκα στο site της volvo.....

όσο για το b-suv της μόδας εννοούσα ότι όλες πλέων οι εταιρίες έχουν ρίξει το βάρος τους σε αυτήν την ανερχόμενη κατηγορία......

Στις 14/8/2020 στις 9:44 ΜΜ, jmmys είπε

Δες το νέο Golf,δεν θα χάσεις.

δεν θέλω να πάω σε vag.... εκτός του ότι δεν μου αρέσει εμφανισιακά νομίζω ότι ζητάει πολλά γιαυτα που δίνει.....

 

Στις 15/8/2020 στις 2:17 ΠΜ, Salvation81 είπε

Μην εισαι αδικος, εγω σταματησα εδω:

γιατί δεν αρέσουν στην γυναίκα 😁..... 

Με λιγα λογια προτεινω να την αφησεις να παρει σβαρνα τις αντιπροσωπειες και να διαλεξει εκεινη μια και καλη, πιο γρηγορο και ανωδινο.

Γεμισαμε κουβαρνταδες βλεπω, θα του πληρωνετε εσεις την βενζινη-πετρελαιο που θα καινε μαμιωντας τα Turbo; Γιατι καλα τα αλογα, αλλα θελουν και σανο.

χαχαχαχαχα θα το παίρνει και αυτή ..... οπότε ....... έχει ένα λόγο και αυτή.....😁

6 ώρες πριν, chrv80 είπε

Εγω προσωπικα προς απαντηση στον TS θα πηγαινα σε i30/kona ή και στο ceed που ανεφερε καποιος φιλος πιο πανω, μιας και ξεφυγε το thread..

μου αρέσει αρκετά και το 2008 αλλά με την τιμή που έχει πάμε αναγκαστικά στην active......

απο την άλλη παίζει και η corolla active plus που νομίζω είναι μια χαρά απο άποψη εξοπλισμού....

 

 

 

δεν με πολύενδιαφέρει η κατανάλωση ......

κάθε μέρα κάνω 1,5 χιλ για να πάω στην δουλειά, 1,5 πίσω, κάνα super market ...... και τα σαββατοκύριακα πάω καμιά βόλτα στο χωριό 30 χιλ πάνε-έλα να δούνε οι παππούδες την μικρή .... α και κάνα δυο ταξιδάκια μέσα στον χρόνο 

Επεξ/σία από procostas1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, procostas1 είπε

χααχχαχαχαχαχααχ συνέχισε και λίγο παρακάτω.... λέω και για  hatchback😁

ναι μάλλον έχει σταματήσει το v40 γιατί δεν το βρήκα στο site της volvo.....

όσο για το b-suv της μόδας εννοούσα ότι όλες πλέων οι εταιρίες έχουν ρίξει το βάρος τους σε αυτήν την ανερχόμενη κατηγορία......

δεν θέλω να πάω σε vag.... εκτός του ότι δεν μου αρέσει εμφανισιακά νομίζω ότι ζητάει πολλά γιαυτα που δίνει.....

χαχαχαχαχα θα το παίρνει και αυτή ..... οπότε ....... έχει ένα λόγο και αυτή.....😁

μου αρέσει αρκετά και το 2008 αλλά με την τιμή που έχει πάμε αναγκαστικά στην active......

απο την άλλη παίζει και η corolla active plus που νομίζω είναι μια χαρά απο άποψη εξοπλισμού....

δεν με πολύενδιαφέρει η κατανάλωση ......

κάθε μέρα κάνω 1,5 χιλ για να πάω στην δουλειά, 1,5 πίσω, κάνα super market ...... και τα σαββατοκύριακα πάω καμιά βόλτα στο χωριό 30 χιλ πάνε-έλα να δούνε οι παππούδες την μικρή .... α και κάνα δυο ταξιδάκια μέσα στον χρόνο 

Apασχετο αλλά στην θέση σου με 1.5 χηλ θα πηγαινα μεβτα πόδια να γυμναστώ λιγάκι. Δεν θα έβαζα μπρος ολόκληρο αυτοκίνητο για ένα τσαφ το καιμενο δεν θα προλάβει να δουλέψει με ότι συνεπάγεται αυτό στην λειτουργία του αργότερα

Δημοσ.

Επίσης άσχετο φίλε @Black Demis αλλά μου θύμισες τη γυναίκα μου, που κάποτε δούλευε -μετρημένα- 250 μέτρα από το σπίτι. Ε, έπαιρνε το αμάξι για να πάει...😅

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Black Demis είπε

Apασχετο αλλά στην θέση σου με 1.5 χηλ θα πηγαινα μεβτα πόδια να γυμναστώ λιγάκι. Δεν θα έβαζα μπρος ολόκληρο αυτοκίνητο για ένα τσαφ το καιμενο δεν θα προλάβει να δουλέψει με ότι συνεπάγεται αυτό στην λειτουργία του αργότερα

με ποδήλατο πάω τώρα καλοκαίρι όταν βγουν κρύα και βροχές αμάξι....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για καλύτερη οδηγική εμπειρία, κοιτάς hatchback: Ford Focus, Opel Astra, Honda Civic, Huyndai i30 (καινούργιο το Σεπτέμβριο) Toyota Corolla και παρόλο που δεν τα συμπαθείς VW Golf, Seat Leon.

Για χαλαρή, άνετη οδήγηση, χωρίς να σε ενδιαφέρει και πότε θα φτάσεις κοιτάς B-SUV:

Ford Puma, Citroen C3 Aircross, Huyndai KONA, KIA Xceed, Opel Crossland, Fiat 500X, VW TCross, Scoda Kamiq.

Περνάς από αντιπροσωπείες και τσεκάρεις χώρους, ποιότητα καμπίνας, εξοπλισμό και μηχανή ανάλογα με το budget σου. Πολύ σημαντική η άνεση των καθισμάτων επίσης... 

Οδηγικά, πάντως Ford, VW, (Seat & Skoda), Honda υπερτερούν.

Αφού δεν κάνεις χιλιόμετρα δεν αγχώνεσαι καν και τι κινητήρα θα πάρεις.

Μη σου πω να βάλεις άλλα 3-4Κ να πας και σε ηλεκτρικό Peugeot 208 ή Opel Corsa να μας χαιρετάς καθώς περιμένουμε όλοι εμείς στα βενζινάδικα...

Θα φορτίζεις μία φορά το μήνα.. και αν αγχώνεσαι για τα καλοκαιρινά σου ταξίδια, νοίκιασε ένα κανονικό για μερικές ημέρες.. πάλι πιο φθηνά θα σου βγαίνει (μάλλον).

 

Επεξ/σία από sacredcrow
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

 

Μη σου πω να βάλεις άλλα 3-4Κ να πας και σε ηλεκτρικό Peugeot 208 ή Opel Corsa να μας χαιρετάς καθώς περιμένουμε όλοι εμείς στα βενζινάδικα...

Θα φορτίζεις μία φορά το μήνα.. και αν αγχώνεσαι για τα καλοκαιρινά σου ταξίδια, νοίκιασε ένα κανονικό για μερικές ημέρες.. πάλι πιο φθηνά θα σου βγαίνει (μάλλον).

δεν θέλω να πέσω σε χώρους .....

στην αρχή επειδή δεν κάνω πολλά χιλ έλεγα να δώσω κανα 15.000€ για αμάξι.....

όταν είδα που παίζουν και τη παίρνεις με 15-16.000 αναγκάστηκα να ανέβω σε € ..... αλλά ταβάνι έχω το 20άρικο γιατί σε λίγο θα βλέπω το Q3 που είναι έρωτας .....

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, procostas1 είπε

δεν θέλω να πέσω σε χώρους .....

στην αρχή επειδή δεν κάνω πολλά χιλ έλεγα να δώσω κανα 15.000€ για αμάξι.....

όταν είδα που παίζουν και τη παίρνεις με 15-16.000 αναγκάστηκα να ανέβω σε € ..... αλλά ταβάνι έχω το 20άρικο γιατί σε λίγο θα βλέπω το Q3 που είναι έρωτας .....

Μία από τα ίδια φίλε μου εγώ είμαι 4.5km από την δουλειά και δουλεύω remote εδώ και 5 μήνες.

Από την μία λέω γιατί να δώσω 20+ για τόσα λίγα χιλιόμετρα, από την άλλη στα 15000 παίρνεις μόνο κατηγορία μικρού και μετά σκέφτεσαι τι θα κάνεις στις 2-3 εκδρομές τον χρόνο.

Πονοκέφαλος

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μία από τα ίδια φίλε μου εγώ είμαι 4.5km από την δουλειά και δουλεύω remote εδώ και 5 μήνες.

Από την μία λέω γιατί να δώσω 20+ για τόσα λίγα χιλιόμετρα, από την άλλη στα 15000 παίρνεις μόνο κατηγορία μικρού και μετά σκέφτεσαι τι θα κάνεις στις 2-3 εκδρομές τον χρόνο.

Πονοκέφαλος

αυτό......

αν έψαχνα πετρέλαιο θα έπαιρνα giulietta γιατί μου αρέσει πάρα πολύ.

αλλά με τα  400€ τέλη και πολλά προβλήματα οι βενζινοκινητήρες δεν θα πάω ουτε να την δώ.....  

Επεξ/σία από procostas1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...