zio10 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Όταν θηρία όπως το q3 ή το kodiaq καίνε 6-7 λίτρα αυτό για μένα δείχνει ότι έχουν αλλάξει αρκετά τα πράγματα. Πριν κάποια χρόνια τέτοια αμαξώματα θα καίγανε κοντά στα διπλά για τις ίδιες πάνω κάτω επιδόσεις... 2
Seldon68 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Ρε salvation με κουρασες. Με εξουθένωσες. Εχεις κολλησει σε γνωσεις μιας δεκαετιας πισω και "πυροβολεις κατα ριπας" για πραγματα που δεν ξερεις. Χωρις παρεξηγηση Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2020 από Seldon68
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Seldon68 είπε Ρε salvation με κουρασες. Με εξουθένωσες. Εχεις κολλησει σε γνωσεις μιας δεκαετιας πισω και "πυροβολεις κατα ριπας" για πραγματα που δεν ξερεις. Χωρις παρεξηγηση Εχεις δικιο, τα turbo αλλαξαν, ολο το κονσεπτ τους βασιζεται πλεον σε νεα τεχνολογια που ηρθε απο αλλο συμπαν η απο το μελλον.......... Ειπα να μην ξανασχοληθω (πχ διαβαζω πως αμαξια σαν τα Q3 παλιοτερα εκαιγαν περισσοτερο - ναι παλιοτερα ειχαν κινητηρες 2.5 και ανω ενω τωρα εχουν 1.4/1.6 με turbo που λογικο να καινε λιγοτερο, 10-15-20 χρονια μετα και με λιγοτερα λιτρα - οσο και να καιει το ρημαδι το Turbo δεν καιει σαν 1/1.5 λιτρα πανω - παντως οι επιδοσεις δεν ηταν ιδιες, εδω οταν το turbo "κλαταρει" τα αλλα θα συνεχιζαν μια χαρα - μικρα γραμματα ομως) αλλα καποιοι εχετε ορεξουλες, περα απο το να αγνοειτε επιδεικτικα καποιες βασικες αρχες του πως λειτουργουν τα turbo...... Πραγματικα, οσοι πιστευετε πως ενα αυτοκινητο 1.2/1.4 Turbo με ας πουμε 145 αλογα και ενα 1.6 ας πουμε με 125-130 αλογα ΙΔΙΑΣ γεννιας καινε τα ιδια οταν παταμε το γκαζι η το 1ο καιει λιγοτερο προτεινω να πατε να ρωτησετε εναν μηχανικο αυτοκινητων (που δουλευει σε τωρινα μοντελα αφου η 10ετια για καποιους ειναι πολυ) και να ερθετε να μας πειτε τι σας ειπε. Μεχρι τοτε ας σταματησουμε να βγαινουμε off-topic, εξαλλου δεν βλεπω και τον TS να λεει κατι. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2020 από Salvation81
imr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 42 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Εχεις δικιο, τα turbo αλλαξαν, ολο το κονσεπτ τους βασιζεται πλεον σε νεα τεχνολογια που ηρθε απο αλλο συμπαν η απο το μελλον.......... Ειπα να μην ξανασχοληθω (πχ διαβαζω πως αμαξια σαν τα Q3 παλιοτερα εκαιγαν περισσοτερο - ναι παλιοτερα ειχαν κινητηρες 2.5 και ανω ενω τωρα εχουν 1.4/1.6 με turbo που λογικο να καινε λιγοτερο, 10-15-20 χρονια μετα και με λιγοτερα λιτρα - οσο και να καιει το ρημαδι το Turbo δεν καιει σαν 1/1.5 λιτρα πανω - παντως οι επιδοσεις δεν ηταν ιδιες, εδω οταν το turbo "κλαταρει" τα αλλα θα συνεχιζαν μια χαρα - μικρα γραμματα ομως) αλλα καποιοι εχετε ορεξουλες, περα απο το να αγνοειτε επιδεικτικα καποιες βασικες αρχες του πως λειτουργουν τα turbo...... Πραγματικα, οσοι πιστευετε πως ενα αυτοκινητο 1.2/1.4 Turbo με ας πουμε 145 αλογα και ενα 1.6 ας πουμε με 125-130 αλογα ΙΔΙΑΣ γεννιας καινε τα ιδια οταν παταμε το γκαζι η το 1ο καιει λιγοτερο προτεινω να πατε να ρωτησετε εναν μηχανικο αυτοκινητων (που δουλευει σε τωρινα μοντελα αφου η 10ετια για καποιους ειναι πολυ) και να ερθετε να μας πειτε τι σας ειπε. Μεχρι τοτε ας σταματησουμε να βγαινουμε off-topic, εξαλλου δεν βλεπω και τον TS να λεει κατ Προφανώς επίσης όταν πατήσεις γκάζι με το 1.6 δεν θα πάει πουθενά λόγω της ανύπαρκτης ροπής. Ποιο θα κάψει περισσότερο στην ίδια διαδρομή μεικτό πόλη/εθνική πηγαίνοντας και τα δύο με τα ορια? Ένα 1.0 τούρμπο η ένα 1.6 ΑΤΜ?
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 20 λεπτά πριν, imr είπε Προφανώς επίσης όταν πατήσεις γκάζι με το 1.6 δεν θα πάει πουθενά λόγω της ανύπαρκτης ροπής. Ποιο θα κάψει περισσότερο στην ίδια διαδρομή μεικτό πόλη/εθνική πηγαίνοντας και τα δύο με τα ορια? Ένα 1.0 τούρμπο η ένα 1.6 ΑΤΜ? Σε λιγο βλεπω να βαζεις 0.5l turbo κοντρα στο 1.6 ατμοσφαιρα..... Το παραδειγμα μου ηταν σχετικα συγκεκριμενο, ενα turbo με 145 αλογα οπως αναφερθηκε με ενα ατμοσφαιρα γυρω σε αυτα τα αλογα.
imr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Σε λιγο βλεπω να βαζεις 0.5l turbo κοντρα στο 1.6 ατμοσφαιρα..... Το παραδειγμα μου ηταν σχετικα συγκεκριμενο, ενα turbo με 145 αλογα οπως αναφερθηκε με ενα ατμοσφαιρα γυρω σε αυτα τα αλογα. Πολύ ωραία αποφεύγεις να απαντήσεις. ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ θα κάψει παραπάνω το τούρμπο Για πες μας όμως. Ποιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση από 2000 στροφές? Η σε παράδειγμα για επιτάχυνση από τα 80-130 Ποιο θα κάψει περισσότερα στην ίδια διαδρομή πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας?
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, imr είπε Πολύ ωραία αποφεύγεις να απαντήσεις. ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ θα κάψει παραπάνω το τούρμπο Για πες μας όμως. Ποιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση από 2000 στροφές? Η σε παράδειγμα για επιτάχυνση από τα 80-130 Ποιο θα κάψει περισσότερα στην ίδια διαδρομή πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας? Ασχετα ολα οσα λες, το παραδειγμα δεν εγινε με βαση τις επιδοσεις αλλα το ποσα θα καιει. Σε 0-100 επιδοσεις (αναλογα το αμαξι, υπαρχουν και αυτοκινητα που πανε μαμιωντας 0-200) τα Turbo ειναι πιο γρηγορα, ΟΧΙ πιο ανετα ομως σε ταξιδι. Παρε το Q3 που αναφερθηκε, ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο ανετος σε ταξιδι ο 1.5/1.6 με εναν 2.5/3.0 καθοτι ΟΛΑ τα turbo καποια στιγμη κλαταρουν και μετα ασχολειται σχεδον αποκλειστικα ο κινητηρας. Τωρα για αυτο που λες δηλαδη και τα 2 αυτοκινητα να πηγαινουν με 120 συνεχομενα ειναι πολυ σχετικο, ειδικα αν μιλαμε για το 1.0 που αναφερες θεωρω πως παιζει να καιει τα ιδια με το 1.6.
zio10 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 @Salvation81 εννοώ ότι μικροί τούρμπο κινητήρες μπορούν να κινήσουν αξιοπρεπέστατα τόσο μεγάλα αυτοκίνητα με πολύ μικρή κατανάλωση. Αυτό δεν υπήρχε παλαιότερα.
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, zio10 είπε @Salvation81 εννοώ ότι μικροί τούρμπο κινητήρες μπορούν να κινήσουν αξιοπρεπέστατα τόσο μεγάλα αυτοκίνητα με πολύ μικρή κατανάλωση. Αυτό δεν υπήρχε παλαιότερα. Φυσικα απλα και παλι δεν συγκρινονται με μεγαλυτερους κινητηρες. Με τους 2.5/3.0 πηγαινες με 160-180 ανετα (με ολη την σημασια της λεξης), με τους μικρους δεν μπορεις. Βεβαια κερδιζεις σε καταναλωση (και στην Ελλαδα και σε σημα και ασφαλεια πχ) οποτε παντα χανουμε σε κατι και κερδιζουμε σε κατι αλλο. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2020 από Salvation81 1
imr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Ασχετα ολα οσα λες, το παραδειγμα δεν εγινε με βαση τις επιδοσεις αλλα το ποσα θα καιει. Σε 0-100 επιδοσεις (αναλογα το αμαξι, υπαρχουν και αυτοκινητα που πανε μαμιωντας 0-200) τα Turbo ειναι πιο γρηγορα, ΟΧΙ πιο ανετα ομως σε ταξιδι. Παρε το Q3 που αναφερθηκε, ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο ανετος σε ταξιδι ο 1.5/1.6 με εναν 2.5/3.0 καθοτι ΟΛΑ τα turbo καποια στιγμη κλαταρουν και μετα ασχολειται σχεδον αποκλειστικα ο κινητηρας. Τωρα για αυτο που λες δηλαδη και τα 2 αυτοκινητα να πηγαινουν με 120 συνεχομενα ειναι πολυ σχετικο, ειδικα αν μιλαμε για το 1.0 που αναφερες θεωρω πως παιζει να καιει τα ιδια με το 1.6. Εσύ φέρνεις τις επιδόσεις και ότι τα τούρμπο θα κλαταρουν. Που? Στα 200? Δεν λέω για συνεχόμενα 120. Λέω να πάρεις δύο ίδια αυτοκίνητα για έναν μήνα. Το ένα 1.6 και το άλλο 1.0 τούρμπο και να κάνεις 2000 χιλιόμετρα σε πόλη και εθνική μεικτά. Ποιο θα κάψει περισσότερα?
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, imr είπε Εσύ φέρνεις τις επιδόσεις και ότι τα τούρμπο θα κλαταρουν. Που? Στα 200? Δεν λέω για συνεχόμενα 120. Λέω να πάρεις δύο ίδια αυτοκίνητα για έναν μήνα. Το ένα 1.6 και το άλλο 1.0 τούρμπο και να κάνεις 2000 χιλιόμετρα σε πόλη και εθνική μεικτά. Ποιο θα κάψει περισσότερα? Αν παρεις 1.0/1.2/1.4 και το τουρμπο κλαταρει στα 200 θα σου πω μπραβο πραγματικα (θα ελεγα οτι θα σκισω τα διπλωματα που εχω αλλα δεν εχω κατι σχετικα με τα αυτοκινητα). Οσο για το αλλο που ειπες παιζει ρολο το πως οδηγας, αν εισαι επιθετικος οδηγος το Turbo θα καψει παραπανω, αν οχι το 1.6 θα καψει παραπανω.
imr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 10 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Φυσικα απλα και παλι δεν συγκρινονται με μεγαλυτερους κινητηρες. Με τους 2.5/3.0 πηγαινες με 160-180 ανετα (με ολη την σημασια της λεξης), με τους μικρους δεν μπορεις. Βεβαια κερδιζεις σε καταναλωση (και στην Ελλαδα και σε σημα και ασφαλεια πχ) οποτε παντα χανουμε σε κατι και κερδιζουμε σε κατι αλλο. Το 3.0λ ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνεις με 2.0 τούρμπο. Πάρε δηλαδή ένα golf gti,Leon cupra η ότι άλλο θελεις και δεν πηγαίνεις με 160 άνετα?
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, imr είπε Το 3.0λ ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνεις με 2.0 τούρμπο. Πάρε δηλαδή ένα golf gti,Leon cupra η ότι άλλο θελεις και δεν πηγαίνεις με 160 άνετα? Ο φιλος πιο πανω αναφερθηκε σε συγκεκριμενα αμαξωματα και σε συγκεκριμενους κινητηρες, δεν θα αναφερω εγω ασχετο κινητηρα απλα για να πω κατι. Αν ειναι καποιος να παει σε 2λιτρο Turbo θα πηγαινε και σε 2.5/3.0 ατμοσφαιρα (επειδη εχω και 2.5 ατμοσφαιρα σε πληροφορω καιει λιγοτερο απο 2.0 Turbo).
imr Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Αν παρεις 1.0/1.2/1.4 και το τουρμπο κλαταρει στα 200 θα σου πω μπραβο πραγματικα (θα ελεγα οτι θα σκισω τα διπλωματα που εχω αλλα δεν εχω κατι σχετικα με τα αυτοκινητα). Οσο για το αλλο που ειπες παιζει ρολο το πως οδηγας, αν εισαι επιθετικος οδηγος το Turbo θα καψει παραπανω, αν οχι το 1.6 θα καψει παραπανω. 1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε Ο φιλος πιο πανω αναφερθηκε σε συγκεκριμενα αμαξωματα και σε συγκεκριμενους κινητηρες, δεν θα αναφερω εγω ασχετο κινητηρα απλα για να πω κατι. Αν ειναι καποιος να παει σε 2λιτρο Turbo θα πηγαινε και σε 2.5/3.0 ατμοσφαιρα (επειδη εχω και 2.5 ατμοσφαιρα σε πληροφορω καιει λιγοτερο απο 2.0 Turbo). Σου είπα και πριν συγκρίνεις ότι να ναι. Δεν συγκρίνεις 1.0 τούρμπο με 3λ ατμόσφαιρα Το 1.0λ πρέπει να το συγκρίνεις με 1.6 ατμόσφαιρα. Βρες μου ένα 1.6 ατμόσφαιρα που να πηγαίνει άνετα με 180-200 (όχι 180 ούτε 140 δεν πάνε άνετα) Το 1.4 τουρμπο θα το συγκρίνεις με 2λιτρο ατμόσφαιρα Το 2λιτρο τούρμπο θα το συγκρίνεις με 3λ ατμόσφαιρα. Σε όλες τις περιπτώσεις οι τούρμπο κινητήρες είναι καλύτεροι!
Salvation81 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2020 13 λεπτά πριν, imr είπε Σου είπα και πριν συγκρίνεις ότι να ναι. Δεν συγκρίνεις 1.0 τούρμπο με 3λ ατμόσφαιρα Το 1.0λ πρέπει να το συγκρίνεις με 1.6 ατμόσφαιρα. Βρες μου ένα 1.6 ατμόσφαιρα που να πηγαίνει άνετα με 180-200 (όχι 180 ούτε 140 δεν πάνε άνετα) Το 1.4 τουρμπο θα το συγκρίνεις με 2λιτρο ατμόσφαιρα Το 2λιτρο τούρμπο θα το συγκρίνεις με 3λ ατμόσφαιρα. Σε όλες τις περιπτώσεις οι τούρμπο κινητήρες είναι καλύτεροι! Αντε παλι μια, ο φιλος επανω αναφερθηκε σε αυτοκινητα που εβγαιναν με 2.5/3.0 κινητηρες πριν 10 χρονια και που τωρα τα βρισκεις με 1.4/1.5/1.6 turbo κινητηρες. Απο που και ως που δεν συγκρινονται; Πρακτικα μιλαμε για γενια Α με γενια Β, φυσικα και συγκρινονται μια χαρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα