Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν θηρία όπως το q3 ή το kodiaq καίνε 6-7 λίτρα αυτό για μένα δείχνει ότι έχουν αλλάξει αρκετά τα πράγματα.

Πριν κάποια χρόνια τέτοια αμαξώματα θα καίγανε κοντά στα διπλά για τις ίδιες πάνω κάτω επιδόσεις...

  • Like 2
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε salvation με κουρασες.

Με εξουθένωσες.

Εχεις κολλησει σε γνωσεις μιας δεκαετιας πισω και "πυροβολεις κατα ριπας" για πραγματα που δεν ξερεις.

Χωρις παρεξηγηση

Επεξ/σία από Seldon68
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Ρε salvation με κουρασες.

Με εξουθένωσες.

Εχεις κολλησει σε γνωσεις μιας δεκαετιας πισω και "πυροβολεις κατα ριπας" για πραγματα που δεν ξερεις.

Χωρις παρεξηγηση

Εχεις δικιο, τα turbo αλλαξαν, ολο το κονσεπτ τους βασιζεται πλεον σε νεα τεχνολογια που ηρθε απο αλλο συμπαν η απο το μελλον..........

Ειπα να μην ξανασχοληθω (πχ διαβαζω πως αμαξια σαν τα Q3 παλιοτερα εκαιγαν περισσοτερο - ναι παλιοτερα ειχαν κινητηρες 2.5 και ανω ενω τωρα εχουν 1.4/1.6 με turbo που λογικο να καινε λιγοτερο, 10-15-20 χρονια μετα και με λιγοτερα λιτρα - οσο και να καιει το ρημαδι το Turbo δεν καιει σαν 1/1.5 λιτρα πανω - παντως οι επιδοσεις δεν ηταν ιδιες, εδω οταν το turbo "κλαταρει" τα αλλα θα συνεχιζαν μια χαρα - μικρα γραμματα ομως) αλλα καποιοι εχετε ορεξουλες, περα απο το να αγνοειτε επιδεικτικα καποιες βασικες αρχες του πως λειτουργουν τα turbo......

Πραγματικα, οσοι πιστευετε πως ενα αυτοκινητο 1.2/1.4 Turbo με ας πουμε 145 αλογα και ενα 1.6 ας πουμε με 125-130 αλογα ΙΔΙΑΣ γεννιας καινε τα ιδια οταν παταμε το γκαζι η το 1ο καιει λιγοτερο προτεινω να πατε να ρωτησετε εναν μηχανικο αυτοκινητων (που δουλευει σε τωρινα μοντελα αφου η 10ετια για καποιους ειναι πολυ) και να ερθετε να μας πειτε τι σας ειπε.

Μεχρι τοτε ας σταματησουμε να βγαινουμε off-topic, εξαλλου δεν βλεπω και τον TS να λεει κατι.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εχεις δικιο, τα turbo αλλαξαν, ολο το κονσεπτ τους βασιζεται πλεον σε νεα τεχνολογια που ηρθε απο αλλο συμπαν η απο το μελλον..........

Ειπα να μην ξανασχοληθω (πχ διαβαζω πως αμαξια σαν τα Q3 παλιοτερα εκαιγαν περισσοτερο - ναι παλιοτερα ειχαν κινητηρες 2.5 και ανω ενω τωρα εχουν 1.4/1.6 με turbo που λογικο να καινε λιγοτερο, 10-15-20 χρονια μετα και με λιγοτερα λιτρα - οσο και να καιει το ρημαδι το Turbo δεν καιει σαν 1/1.5 λιτρα πανω - παντως οι επιδοσεις δεν ηταν ιδιες, εδω οταν το turbo "κλαταρει" τα αλλα θα συνεχιζαν μια χαρα - μικρα γραμματα ομως) αλλα καποιοι εχετε ορεξουλες, περα απο το να αγνοειτε επιδεικτικα καποιες βασικες αρχες του πως λειτουργουν τα turbo......

Πραγματικα, οσοι πιστευετε πως ενα αυτοκινητο 1.2/1.4 Turbo με ας πουμε 145 αλογα και ενα 1.6 ας πουμε με 125-130 αλογα ΙΔΙΑΣ γεννιας καινε τα ιδια οταν παταμε το γκαζι η το 1ο καιει λιγοτερο προτεινω να πατε να ρωτησετε εναν μηχανικο αυτοκινητων (που δουλευει σε τωρινα μοντελα αφου η 10ετια για καποιους ειναι πολυ) και να ερθετε να μας πειτε τι σας ειπε.

Μεχρι τοτε ας σταματησουμε να βγαινουμε off-topic, εξαλλου δεν βλεπω και τον TS να λεει κατ

Προφανώς επίσης όταν πατήσεις γκάζι με το 1.6 δεν θα πάει πουθενά λόγω της ανύπαρκτης ροπής.

Ποιο θα κάψει περισσότερο στην ίδια διαδρομή μεικτό πόλη/εθνική πηγαίνοντας και τα δύο με τα ορια? Ένα 1.0 τούρμπο η ένα 1.6 ΑΤΜ?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, imr είπε

Προφανώς επίσης όταν πατήσεις γκάζι με το 1.6 δεν θα πάει πουθενά λόγω της ανύπαρκτης ροπής.

Ποιο θα κάψει περισσότερο στην ίδια διαδρομή μεικτό πόλη/εθνική πηγαίνοντας και τα δύο με τα ορια? Ένα 1.0 τούρμπο η ένα 1.6 ΑΤΜ?

Σε λιγο βλεπω να βαζεις 0.5l turbo κοντρα στο 1.6 ατμοσφαιρα.....

Το παραδειγμα μου ηταν σχετικα συγκεκριμενο, ενα turbo με 145 αλογα οπως αναφερθηκε με ενα ατμοσφαιρα γυρω σε αυτα τα αλογα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Σε λιγο βλεπω να βαζεις 0.5l turbo κοντρα στο 1.6 ατμοσφαιρα.....

Το παραδειγμα μου ηταν σχετικα συγκεκριμενο, ενα turbo με 145 αλογα οπως αναφερθηκε με ενα ατμοσφαιρα γυρω σε αυτα τα αλογα.

Πολύ ωραία αποφεύγεις να απαντήσεις.

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ θα κάψει παραπάνω το τούρμπο

Για πες μας όμως.

  • Ποιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση από 2000 στροφές? Η σε παράδειγμα για επιτάχυνση από τα 80-130
  • Ποιο θα κάψει περισσότερα στην ίδια διαδρομή πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας?

 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, imr είπε

Πολύ ωραία αποφεύγεις να απαντήσεις.

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ θα κάψει παραπάνω το τούρμπο

Για πες μας όμως.

  • Ποιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση από 2000 στροφές? Η σε παράδειγμα για επιτάχυνση από τα 80-130
  • Ποιο θα κάψει περισσότερα στην ίδια διαδρομή πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας?

Ασχετα ολα οσα λες, το παραδειγμα δεν εγινε με βαση τις επιδοσεις αλλα το ποσα θα καιει. Σε 0-100 επιδοσεις (αναλογα το αμαξι, υπαρχουν και αυτοκινητα που πανε μαμιωντας 0-200) τα Turbo ειναι πιο γρηγορα, ΟΧΙ πιο ανετα ομως σε ταξιδι.

Παρε το Q3 που αναφερθηκε, ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο ανετος σε ταξιδι ο 1.5/1.6 με εναν 2.5/3.0 καθοτι ΟΛΑ τα turbo καποια στιγμη κλαταρουν και μετα ασχολειται σχεδον αποκλειστικα ο κινητηρας.

Τωρα για αυτο που λες δηλαδη και τα 2 αυτοκινητα να πηγαινουν με 120 συνεχομενα ειναι πολυ σχετικο, ειδικα αν μιλαμε για το 1.0 που αναφερες θεωρω πως παιζει να καιει τα ιδια με το 1.6.

Δημοσ.

@Salvation81 εννοώ ότι μικροί τούρμπο κινητήρες μπορούν να κινήσουν αξιοπρεπέστατα τόσο μεγάλα αυτοκίνητα με πολύ μικρή κατανάλωση. 

Αυτό δεν υπήρχε παλαιότερα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zio10 είπε

@Salvation81 εννοώ ότι μικροί τούρμπο κινητήρες μπορούν να κινήσουν αξιοπρεπέστατα τόσο μεγάλα αυτοκίνητα με πολύ μικρή κατανάλωση. 

Αυτό δεν υπήρχε παλαιότερα. 

Φυσικα απλα και παλι δεν συγκρινονται με μεγαλυτερους κινητηρες. Με τους 2.5/3.0 πηγαινες με 160-180 ανετα (με ολη την σημασια της λεξης), με τους μικρους δεν μπορεις.

Βεβαια κερδιζεις σε καταναλωση (και στην Ελλαδα και σε σημα και ασφαλεια πχ) οποτε παντα χανουμε σε κατι και κερδιζουμε σε κατι αλλο.

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ασχετα ολα οσα λες, το παραδειγμα δεν εγινε με βαση τις επιδοσεις αλλα το ποσα θα καιει. Σε 0-100 επιδοσεις (αναλογα το αμαξι, υπαρχουν και αυτοκινητα που πανε μαμιωντας 0-200) τα Turbo ειναι πιο γρηγορα, ΟΧΙ πιο ανετα ομως σε ταξιδι.

Παρε το Q3 που αναφερθηκε, ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο ανετος σε ταξιδι ο 1.5/1.6 με εναν 2.5/3.0 καθοτι ΟΛΑ τα turbo καποια στιγμη κλαταρουν και μετα ασχολειται σχεδον αποκλειστικα ο κινητηρας.

Τωρα για αυτο που λες δηλαδη και τα 2 αυτοκινητα να πηγαινουν με 120 συνεχομενα ειναι πολυ σχετικο, ειδικα αν μιλαμε για το 1.0 που αναφερες θεωρω πως παιζει να καιει τα ιδια με το 1.6.

Εσύ φέρνεις τις επιδόσεις και ότι τα τούρμπο θα κλαταρουν. Που? Στα 200?

Δεν λέω για συνεχόμενα 120. Λέω να πάρεις δύο ίδια αυτοκίνητα για έναν μήνα. Το ένα 1.6 και το άλλο 1.0 τούρμπο και να κάνεις 2000 χιλιόμετρα σε πόλη και εθνική μεικτά. Ποιο θα κάψει περισσότερα?

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, imr είπε

Εσύ φέρνεις τις επιδόσεις και ότι τα τούρμπο θα κλαταρουν. Που? Στα 200?

Δεν λέω για συνεχόμενα 120. Λέω να πάρεις δύο ίδια αυτοκίνητα για έναν μήνα. Το ένα 1.6 και το άλλο 1.0 τούρμπο και να κάνεις 2000 χιλιόμετρα σε πόλη και εθνική μεικτά. Ποιο θα κάψει περισσότερα?

Αν παρεις 1.0/1.2/1.4 και το τουρμπο κλαταρει στα 200 θα σου πω μπραβο πραγματικα (θα ελεγα οτι θα σκισω τα διπλωματα που εχω αλλα δεν εχω κατι σχετικα με τα αυτοκινητα).

Οσο για το αλλο που ειπες παιζει ρολο το πως οδηγας, αν εισαι επιθετικος οδηγος το Turbo θα καψει παραπανω, αν οχι το 1.6 θα καψει παραπανω.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Φυσικα απλα και παλι δεν συγκρινονται με μεγαλυτερους κινητηρες. Με τους 2.5/3.0 πηγαινες με 160-180 ανετα (με ολη την σημασια της λεξης), με τους μικρους δεν μπορεις.

Βεβαια κερδιζεις σε καταναλωση (και στην Ελλαδα και σε σημα και ασφαλεια πχ) οποτε παντα χανουμε σε κατι και κερδιζουμε σε κατι αλλο.

Το 3.0λ ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνεις  με 2.0 τούρμπο. Πάρε δηλαδή ένα golf gti,Leon cupra η ότι άλλο θελεις και δεν πηγαίνεις με 160 άνετα?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, imr είπε

Το 3.0λ ατμοσφαιρικό θα το συγκρίνεις  με 2.0 τούρμπο. Πάρε δηλαδή ένα golf gti,Leon cupra η ότι άλλο θελεις και δεν πηγαίνεις με 160 άνετα?

Ο φιλος πιο πανω αναφερθηκε σε συγκεκριμενα αμαξωματα και σε συγκεκριμενους κινητηρες, δεν θα αναφερω εγω ασχετο κινητηρα απλα για να πω κατι.

Αν ειναι καποιος να παει σε 2λιτρο Turbo θα πηγαινε και σε 2.5/3.0 ατμοσφαιρα (επειδη εχω και 2.5 ατμοσφαιρα σε πληροφορω καιει λιγοτερο απο 2.0 Turbo).

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αν παρεις 1.0/1.2/1.4 και το τουρμπο κλαταρει στα 200 θα σου πω μπραβο πραγματικα (θα ελεγα οτι θα σκισω τα διπλωματα που εχω αλλα δεν εχω κατι σχετικα με τα αυτοκινητα).

Οσο για το αλλο που ειπες παιζει ρολο το πως οδηγας, αν εισαι επιθετικος οδηγος το Turbo θα καψει παραπανω, αν οχι το 1.6 θα καψει παραπανω.

 

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Ο φιλος πιο πανω αναφερθηκε σε συγκεκριμενα αμαξωματα και σε συγκεκριμενους κινητηρες, δεν θα αναφερω εγω ασχετο κινητηρα απλα για να πω κατι.

Αν ειναι καποιος να παει σε 2λιτρο Turbo θα πηγαινε και σε 2.5/3.0 ατμοσφαιρα (επειδη εχω και 2.5 ατμοσφαιρα σε πληροφορω καιει λιγοτερο απο 2.0 Turbo).

Σου είπα και πριν συγκρίνεις ότι να ναι.

 

Δεν συγκρίνεις 1.0 τούρμπο με 3λ ατμόσφαιρα

Το 1.0λ πρέπει να το συγκρίνεις με 1.6 ατμόσφαιρα. Βρες μου ένα 1.6 ατμόσφαιρα που να πηγαίνει άνετα με 180-200 (όχι 180 ούτε 140 δεν πάνε άνετα)

Το 1.4 τουρμπο θα το συγκρίνεις με 2λιτρο ατμόσφαιρα

Το 2λιτρο τούρμπο θα το συγκρίνεις με 3λ ατμόσφαιρα.

Σε όλες τις περιπτώσεις οι τούρμπο κινητήρες είναι καλύτεροι!

 

 

 

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, imr είπε

Σου είπα και πριν συγκρίνεις ότι να ναι.

Δεν συγκρίνεις 1.0 τούρμπο με 3λ ατμόσφαιρα

Το 1.0λ πρέπει να το συγκρίνεις με 1.6 ατμόσφαιρα. Βρες μου ένα 1.6 ατμόσφαιρα που να πηγαίνει άνετα με 180-200 (όχι 180 ούτε 140 δεν πάνε άνετα)

Το 1.4 τουρμπο θα το συγκρίνεις με 2λιτρο ατμόσφαιρα

Το 2λιτρο τούρμπο θα το συγκρίνεις με 3λ ατμόσφαιρα.

Σε όλες τις περιπτώσεις οι τούρμπο κινητήρες είναι καλύτεροι!

Αντε παλι μια, ο φιλος επανω αναφερθηκε σε αυτοκινητα που εβγαιναν με 2.5/3.0 κινητηρες πριν 10 χρονια και που τωρα τα βρισκεις με 1.4/1.5/1.6 turbo κινητηρες.

Απο που και ως που δεν συγκρινονται; Πρακτικα μιλαμε για γενια Α με γενια Β, φυσικα και συγκρινονται μια χαρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...