ProponitisTouKanape Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, Salvation81 είπε Εχω φιλο με υβριδικη παπαρια που λες που εχει βαλει και την βλακειουλα που ειναι σαν βαρκα απο πανω για να φορτωνει πραγματα (απο τα πολυ μεγαλα που πιανουν τα 2/3 του αυτοκινητου) και σε πληροφορω δεν καιει σχεδον τιποτα, αποτι λεει ο ιδιος παντα (βεβαια οπως ειπα, σερνεται - το αστειο ειναι πως εχει σειριακο κιβωτιο στο τιμονι ala F1 ). Εντάξει άμα το πας με 80 στον αυτοκινητόδρομο δε θα καίει. Ακόμα και die hard υπέρμαχοι των υβριδικών παραδέχονται πως για Εθνική το αμάξι δεν κάνει.
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, ProponitisTouKanape είπε Εντάξει άμα το πας με 80 στον αυτοκινητόδρομο δε θα καίει. Ακόμα και die hard υπέρμαχοι των υβριδικών παραδέχονται πως για Εθνική το αμάξι δεν κάνει. 120-130 ειναι το οριο, θεωρω πως πολυς κοσμος παει με 80-100 στην Εθνικη. Εξαλλου οταν εχεις γυναικα, παιδι και σκυλι στο αυτοκινητο δεν πρεπει να τρεχεις.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 80-100 στην Εθνική πάνε ή κατι φοιτητοάμαξα φορτωμένα μέχρι πάνω με 50 άλογα, ή όσοι έχουν hybrid και δε θέλουν να καίει (αυτοί μάλιστα πάνε και μεσαία ή αριστερή λωρίδα για να είναι εξτρα σπαστικοί). Κανένας άλλος. 2 1
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε 80-100 στην Εθνική πάνε ή κατι φοιτητοάμαξα φορτωμένα μέχρι πάνω με 50 άλογα, ή όσοι έχουν hybrid και δε θέλουν να καίει (αυτοί μάλιστα πάνε και μεσαία ή αριστερή λωρίδα για να είναι εξτρα σπαστικοί). Κανένας άλλος. Καλα εχω δει και αμαξαρες στην μεσαια και και και και, δεν τρεχουν ολοι (πολλοι ναι μαζι και εγω βεβαια).
lefkrc Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 51 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Θα το ξαναπω, καποιοι προφανως δεν ειχατε ποτε γρηγορο αυτοκινητο γιατι οταν διαβαζω να εχει καποιος τουρμπο και να το οδηγαει τον ιδιο ακριβως τροπο με ενα ατμοσφαιρικο (η οτι καινε τα ιδια) ε αυτο δειχνει το ολο πραγμα (βεβαια εξαιρεσεις υπαρχουν, υπαρχει κοσμος που δεν θελει να τρεχει, ο κοσμος που δεν θελει να τρεχει ομως δεν κοιταει τουρμπο και ροπη). ΥΓ: Turbo και ατμοσφαιρα εννοειτε πως συγκρινουμε ιδιας γεννιας, οχι ενα Turbo 2020 και ενα ατμοσφαιρικο του 2010 πχ. Άσχετα με τις εμπειρίες του καθενός (είχαμε κι εχουμε κι εμεις γρηγορα αυτοκίνητα) ο TS ανέφερε παραδειγματα αυτοκινήτων, τα οποία ειναι όλα με νέας ή παλιοτερης (βλέπε guilietta) γενιας, μικρούς κινητήρες turbo. Και οι προτάσεις μας ειναι αντίστοιχες απο τη στιγμή που δεν θέλει πετρελαιο. Είτε το θέλουμε είτε όχι, οι καινούριοι μικροί turbo ειναι πολυ αποδοτικοί και οικονομικοί σε νορμαλ συνθηκες. Αν το κυνηγας, που δεν το κυνηγαμε όλοι συνέχεια, και πετρελαιο να εχεις θα καψεις. Θα θελα πολύ να μπορω να εχω και να συντηρω ενα Mazda 3 Skyactive X, αλλα αν έπαιρνα τωρα μικρομεσαίο για οικογενεια, θα διάλεγα το megane 1.3 160 hp (ή τα 130 για να παραμείνουμε κοντα στο budget του TS). 1
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, lefkrc είπε Άσχετα με τις εμπειρίες του καθενός (είχαμε κι εχουμε κι εμεις γρηγορα αυτοκίνητα) ο TS ανέφερε παραδειγματα αυτοκινήτων, τα οποία ειναι όλα με νέας ή παλιοτερης (βλέπε guilietta) γενιας, μικρούς κινητήρες turbo. Και οι προτάσεις μας ειναι αντίστοιχες απο τη στιγμή που δεν θέλει πετρελαιο. Είτε το θέλουμε είτε όχι, οι καινούριοι μικροί turbo ειναι πολυ αποδοτικοί και οικονομικοί σε νορμαλ συνθηκες. Αν το κυνηγας, που δεν το κυνηγαμε όλοι συνέχεια, και πετρελαιο να εχεις θα καψεις. Θα θελα πολύ να μπορω να εχω και να συντηρω ενα Mazda 3 Skyactive X, αλλα αν έπαιρνα τωρα μικρομεσαίο για οικογενεια, θα διάλεγα το megane 1.3 160 hp (ή τα 130 για να παραμείνουμε κοντα στο budget του TS). Καποιες φορες ακουμε μια φραση "γκαζια και 5ε", αυτη η φραση δεν ειναι τυχαια, φτιαχτηκε για τα τουρμπο. Και να μην το κυνηγας συνεχεια, οταν το πατας (εστω και για μερικα δευτερολεπτα) καις παραπανω απο οτι θα εκαιγε ενα αμαξι χωρις τουρμπο (ξαναλεω, ιδιας γεννιας). Αυτα ειναι αυτονοητα πραγματα που δεν θα επρεπε καν να τα συζηταμε τοση ωρα. Οσο για το αλλο δηλαδη εσυ αν ειχες ενα ΑΤΟΣ με 80-90 αλογα και ενα Mazda 3 Skyactive X θα τα οδηγουσες με ακριβως τον ιδιο τροπο (αν και το 2ο δεν θυμαμαι να ειναι τουρμπο εχει τα διπλασια αλογα οποτε αυτο κοιταω), αυτο λες. Αν και το θεωρω αδυνατον οκ να το δεχτω. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2020 από Salvation81
NickTG Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 15 minutes ago, Salvation81 said: Οπως ειπα εξαιρεσεις υπαρχουν, προσωπικα κρινοντας τοσο απο μενα οσο και απο αλλους φιλους (ενας που απο απλο Ibiza πηγε σε FR και ενας αλλος που απο απλο Leon πηγε σε Cupra) ολοι το πατανε περισσοτερο, ειτε για προσπερασεις που δεν θα εκαναν ποτε πριν, ειτε για κοντρες στην πλακα, ειτε για να ακουσουν την μηχανη. Λογικο το βρισκω προσωπικα, δεν ξερω γιατι σε καποιους φανταζει τοσο παραξενο. Μιλάμε για μικρό οικογενειακό, όσο μικρό είναι πλέον ένα Astra που αναφέρθηκε τουλάχιστον, με 145 άλογα. Αν θεωρείς ότι οι κόντρες και το άκουσμα της μηχανής είναι μέσα στην τυπική χρήση τότε ΟΚ. Προσπεράσεις που πριν δεν θα έκανε όντως μπορεί να κάνει όμως αν βοηθούν να διατηρεί πιο σταθερή μέση ταχύτητα μάλλον κέρδος θα έχει. 1
lefkrc Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Καποιες φορες ακουμε μια φραση "γκαζια και 5ε", αυτη η φραση δεν ειναι τυχαια, φτιαχτηκε για τα τουρμπο. Και να μην το κυνηγας συνεχεια, οταν το πατας (εστω και για μερικα δευτερολεπτα) καις παραπανω απο οτι θα εκαιγε ενα αμαξι χωρις τουρμπο (ξαναλεω, ιδιας γεννιας). Αυτα ειναι αυτονοητα πραγματα που δεν θα επρεπε καν να τα συζηταμε τοση ωρα. Οσο για το αλλο δηλαδη εσυ αν ειχες ενα ΑΤΟΣ με 80-90 αλογα και ενα Mazda 3 Skyactive X θα τα οδηγουσες με ακριβως τον ιδιο τροπο (αν και το 2ο δεν θυμαμαι να ειναι τουρμπο εχει τα διπλασια αλογα οποτε αυτο κοιταω), αυτο λες. Αν και το θεωρω αδυνατον οκ να το δεχτω. Όχι το Mazda δεν ειναι τουρμπατο για αυτο ειπα οτι ιδανικά θα το ηθελα αλλα τελικα θα κατεληγα στο Megane. Και ναι η απαντηση ειναι οτι και το τουρμπατο το οδηγεις χαλαρά. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2020 από lefkrc
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, lefkrc είπε Όχι το Mazda δεν ειναι τουρμπατο για αυτο ειπα οτι ιδανικά θα το ηθελα αλλα τελικα θα κατεληγα στο Megane. Και ναι η απαντηση ειναι οτι και το τουρμπατο το οδηγεις χαλαρά. Οχι αυτη δεν ειναι απαντηση, εγω ρωτησα αν θα τα οδηγουσες και τα δυο με τον ιδιο ακριβως τροπο, το χαλαρο ειναι κατι εντελως ασχετο (χαλαρο εξαλλου με το 1 θα εισουν στα 80 χιλιομετρα και με το αλλο στα 120 πχ, χαλαρα και στις 2 περιπτωσεις, διαφορετικη χρηση). 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Μιλάμε για μικρό οικογενειακό, όσο μικρό είναι πλέον ένα Astra που αναφέρθηκε τουλάχιστον, με 145 άλογα. Αν θεωρείς ότι οι κόντρες και το άκουσμα της μηχανής είναι μέσα στην τυπική χρήση τότε ΟΚ. Προσπεράσεις που πριν δεν θα έκανε όντως μπορεί να κάνει όμως αν βοηθούν να διατηρεί πιο σταθερή μέση ταχύτητα μάλλον κέρδος θα έχει. Μαλλον κερδος θα εχει αν επιταχυνει και κανει προσπερασεις κι μετα κραταει την ιδια ταχυτητα..... Πραγματικα θελω ο ΤΣ να καταγραψει τι καιει με αυτο που εχει τωρα οταν πηγαινει πχ στο χωριο του και να μας πει τι θα καιει μετα με το καινουργιο, απλα απο περιεργεια.
c-max Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 7 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Οχι αυτη δεν ειναι απαντηση, εγω ρωτησα αν θα τα οδηγουσες και τα δυο με τον ιδιο ακριβως τροπο, το χαλαρο ειναι κατι εντελως ασχετο (χαλαρο εξαλλου με το 1 θα εισουν στα 80 χιλιομετρα και με το αλλο στα 120 πχ, χαλαρα και στις 2 περιπτωσεις, διαφορετικη χρηση). Μαλλον κερδος θα εχει αν επιταχυνει και κανει προσπερασεις κι μετα κραταει την ιδια ταχυτητα..... Πραγματικα θελω ο ΤΣ να καταγραψει τι καιει με αυτο που εχει τωρα οταν πηγαινει πχ στο χωριο του και να μας πει τι θα καιει μετα με το καινουργιο, απλα απο περιεργεια. Εγω παντως με το 1,6 ατμοσφαιρα εκαιγα πολυ περισσοτερα πηγαινοντας και ποιο αργα απο το 1,0 τουρμπο που εχω τωρα.
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 5 λεπτά πριν, c-max είπε Εγω παντως με το 1,6 ατμοσφαιρα εκαιγα πολυ περισσοτερα πηγαινοντας και ποιο αργα απο το 1,0 τουρμπο που εχω τωρα. Για πες μας τωρα και χρονολογιες αυτοκινητων......Γιατι προφανως κανεις δεν διαβαζει τι γραφω.....
varge Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Το civic το 1000ρι σε αυτή την κατηγορία είναι άπαιχτο σε χώρους και εξοπλισμό, ενώ έχει και εξαιρετική ποιότητα κύλισης και απίστευτα σταθερό πάτημα στο δρόμο τόσο σε εθνική οδό όσο και σε επαρχιακό στροφιλίκι. Γενικά είναι ένα πολύ ιδιαίτερο όχημα που ακροβατεί στα όρια της κατηγορίας C. Εγώ έχω το 1.5 και η κατανάλωση του πέφτει πάρα πολύ εύκολα γύρω στα 6.5 παρότι το έχω και βελτιωμένο με πρόγραμμα. 1
c-max Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Για πες μας τωρα και χρονολογιες αυτοκινητων......Γιατι προφανως κανεις δεν διαβαζει τι γραφω..... Ολοι διαβαζουμε αυτα που γραφεις, αλλα δεν εχουν νοημα καθως δεν υπαρχουν σημερα ατμοσφαιρικοι να συγκρινεις. Για πες μας ποιο μικρομεσαιο πχ focus- golf προσφερεται και με ατμοσφαιρικο; Ακομα και αν προσφερονταν η τεχνολογια προσπερασε το παλιο καθεστος του οτι τα τουρμπο καινε πολλα, αλλα οπως φαινετε δεν μπορεις να το καταλαβεις αυτο. Το οτι για να πετυχουν τους σημερινους ρυπους και καταναλωσεις οι εταιριες πηγαν στα τουρμπο και δεν εμειναν στα ατμοσφαιρικα, ουτε αυτο το καταλαβαινεις.
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 3 λεπτά πριν, c-max είπε Ολοι διαβαζουμε αυτα που γραφεις, αλλα δεν εχουν νοημα καθως δεν υπαρχουν σημερα ατμοσφαιρικοι να συγκρινεις. Για πες μας ποιο μικρομεσαιο πχ focus- golf προσφερεται και με ατμοσφαιρικο; Ακομα και αν προσφερονταν η τεχνολογια προσπερασε το παλιο καθεστος του οτι τα τουρμπο καινε πολλα, αλλα οπως φαινετε δεν μπορεις να το καταλαβεις αυτο. Το οτι για να πετυχουν τους σημερινους ρυπους και καταναλωσεις οι εταιριες πηγαν στα τουρμπο και δεν εμειναν στα ατμοσφαιρικα, ουτε αυτο το καταλαβαινεις. H αληθεια ειναι πως δεν ασχολουμαι με ατμοσφαιρικα πλεον και δεν ξερω τι κυκλοφορει, το να μην κυκλοφορει τιποτα ομως το θεωρω αρκετα παραξενο. Επισης αν και στο θεμα ρυπων τα Τουρμπο τα πανε καλυτερα ενας απο τους λογους που δεν πηγαιναν οι εταιρειες εκει (βλεπε Porsche, Mercedes, BMW και αλλες) ηταν παντα το θεμα καταναλωση. Βεβαια αν πλεον δεν βγαζουν σκετη ατμοσφαιρα ο κοσμος δεν μπορει να εχει μετρο συγκρισης με ενα Turbo αλλα ξαναλεω, δεν παιζει να μην βγαινουν ατμοσφαιρικα. Οπως και να εχει το προηγουμενο παραδειγμα σου προφανως ειχε να κανει με παλιο 1.6 με το νεο 1.0 Turbo (το ποσο παλιο ενας θεος ξερει) που λογικα εκει να υπαρχουν μεγαλες φιραφορες. Και με το δικο μου φιλος πηρε 2 λιτρα αυτοκινητο με 315 αλογα πριν κατι μηνες και καιει λιγοτερο, λογικο, μιλαμε για 8-9 χρονια διαφορα σχεδον αναμεσα στους 2 κινητηρες. Ο κανονας ομως δεν αλλαζει, παρε το ιδιο αυτοκινητο τουρμπο και το ιδιο χωρις, το 1 θα καιει περισσοτερο.
tsiro7 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2020 από tsiro7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα