Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Μην εισαι αδικος, εγω σταματησα εδω:

γιατί δεν αρέσουν στην γυναίκα 😁..... 

Με λιγα λογια προτεινω να την αφησεις να παρει σβαρνα τις αντιπροσωπειες και να διαλεξει εκεινη μια και καλη, πιο γρηγορο και ανωδινο.

Γεμισαμε κουβαρνταδες βλεπω, θα του πληρωνετε εσεις την βενζινη-πετρελαιο που θα καινε μαμιωντας τα Turbo; Γιατι καλα τα αλογα, αλλα θελουν και σανο.

Βενζίνη=κατανάλωση. Και τα ατμοσφαιρικά δε πάνε πίσω. Δηλαδή θα του καίει το 1.2 τούρμπο αλλά αν έβρισκε 1.6 ατμόσφαιρα θα έβγαζε χλμ ντίζελ;

  • Like 1
  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Όλα, μα όλα, τα αυτοκίνητα που αναφέρει ο TS ειναι μικρα turbo....εκτός αν θεωρεις το b-suv Crossland 1.2 ατμοσφαιρα 80 άλογα, ιδανικο για οικογένεια....

Επίσης όλα καινε λιγοτερο απο το 307 του TSσε πραγματικες συνθηκες (υπο φυσιολογική οδήγηση...αν τα μαστιγωνεις, ποιο δεν θελει σανό??).

Ο TS ξεκαθαρισε οτι δεν θέλει πετρέλαιο άλλωστε....

Δεν υπαρχει φυσιολογικη οδηγηση με Τουρμπο, καποια ανοιγουν απο τις 2-2.5 χιλιαδες στροφες πχ, ειναι δυνατον να λεμε οτι δεν καινε σαν αυτοκινητα;

Επισης οταν εχεις παραπανω αλλογα φυσικα και το μαστιγωνεις το αμαξι καποιες φορες, κατι που δεν θα εκανες αν δεν τα ειχες (η και αν το εκανες παλι η καταναλωση θα ηταν μικροτερη).

Εχω Τουρμπατα αυτοκινητα απο τα τελη του 90' και παντα ηξερα πως η εξτρα καταναλωση παει μαζι τους (κατι νουμερα που δινουν οι κατασκευαστες υπο συνθηκες χελωνας, ειναι απλα αστεια).

2 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Βενζίνη=κατανάλωση. Και τα ατμοσφαιρικά δε πάνε πίσω. Δηλαδή θα του καίει το 1.2 τούρμπο αλλά αν έβρισκε 1.6 ατμόσφαιρα θα έβγαζε χλμ ντίζελ;

Αν συγκρινεις 145 αλογα 1.2 τουρμπο με 1.6 λεμε 125 αλογα ατμοσφαιρα σε καταναλωση η δεν ειχες ποτε τουρμπο αυτοκινητο η πολυ απλα εχεις και θελεις να πιστευεις οτι δεν καιει.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν υπαρχει φυσιολογικη οδηγηση με Τουρμπο, καποια ανοιγουν απο τις 2-2.5 χιλιαδες στροφες πχ, ειναι δυνατον να λεμε οτι δεν καινε σαν αυτοκινητα;

Επισης οταν εχεις παραπανω αλλογα φυσικα και το μαστιγωνεις το αμαξι καποιες φορες, κατι που δεν θα εκανες αν δεν τα ειχες (η και αν το εκανες παλι η καταναλωση θα ηταν μικροτερη).

Εχω Τουρμπατα αυτοκινητα απο τα τελη του 90' και παντα ηξερα πως η εξτρα καταναλωση παει μαζι τους (κατι νουμερα που δινουν οι κατασκευαστες υπο συνθηκες χελωνας, ειναι απλα αστεια).

Αν συγκρινεις 145 αλογα 1.2 τουρμπο με 1.6 λεμε 125 αλογα ατμοσφαιρα σε καταναλωση η δεν ειχες ποτε τουρμπο αυτοκινητο η πολυ απλα εχεις και θελεις να πιστευεις οτι δεν καιει.

Ενταξει έχεις απο το 2000 τούρμπο και κατέχεις την απόλυτη αλήθεια. Αλλά σε μια εποχή που ελάχιστοι κατασκευαστές βγάζουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες, τι ακριβώς προτείνεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ενταξει έχεις απο το 2000 τούρμπο και κατέχεις την απόλυτη αλήθεια. Αλλά σε μια εποχή που ελάχιστοι κατασκευαστές βγάζουν ατμοσφαιρικούς κινητήρες, τι ακριβώς προτείνεις;

Το πρωτο το πηρα τελη του 90', το δευτερο τελη του 2009 (απλα τονιζω πως δεν ειχα μονο τουρμπο προ 20ετιας+).

Για οικογενειαρχη που οτι και να παρει πρακτικα θα σερνεται (γιατι 1.2 με 145 αλογα οπως και να τα βγαζει με το βαρος που θα εχει με ολα που θα βαζει μεσα θα σερνεται) προτεινω απλα να παρει ενα υβριδικο που παλι θα σερνεται αλλα τουλαχιστον δεν θα καιει βενζινη (οχι οσο το πρωτο).

Ασε που τον τελικο λογο μαλλον τον εχει η γυναικα οποτε οτι και να του προτεινουμε ισως στο τελος να μην παιξει καν ρολο.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.

Ναι άμα δώσει κανα τάληρο παραπάνω για να πάρει υβριδική παπαριά της Toyota και το φορτώσει για ταξίδι, δε θα καίει τίποτα. Παίζει να καίει και παραπάνω απο το 1.2 τούρμπο στην εθνική.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ναι άμα δώσει κανα τάληρο παραπάνω για να πάρει υβριδική παπαριά της Toyota και το φορτώσει για ταξίδι, δε θα καίει τίποτα. Παίζει να καίει και παραπάνω απο το 1.2 τούρμπο στην εθνική.

Εχω φιλο με υβριδικη παπαρια που λες που εχει βαλει και την βλακειουλα που ειναι σαν βαρκα απο πανω για να φορτωνει πραγματα (απο τα πολυ μεγαλα που πιανουν τα 2/3 του αυτοκινητου) και σε πληροφορω δεν καιει σχεδον τιποτα, αποτι λεει ο ιδιος παντα (βεβαια οπως ειπα, σερνεται - το αστειο ειναι πως εχει σειριακο κιβωτιο στο τιμονι ala F1 :P ).

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ξεχνα το βολβο:

1) χωρους ιδιως πισω κυριως για παιδια/μικροσομους

2)επιδοσεις για κλαματα με αυτο το κινητηρα/καιει

3)ανυπαρκτος εξοπλισμος (και για βολβο ακομα και το τασακι θελει τριψηφιο αριθμο ευρ)

και εγω πηγαινα για το v40 και τελικα πηρα ....v60 (χαοτικη διαφορα)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.
2 hours ago, Salvation81 said:

Δεν υπαρχει φυσιολογικη οδηγηση με Τουρμπο, καποια ανοιγουν απο τις 2-2.5 χιλιαδες στροφες πχ, ειναι δυνατον να λεμε οτι δεν καινε σαν αυτοκινητα;

Ναι είναι. 

Εχεις οδηγήσει κανένα για καιρό να δεις? 

2 hours ago, Salvation81 said:

Επισης οταν εχεις παραπανω αλλογα φυσικα και το μαστιγωνεις το αμαξι καποιες φορες, κατι που δεν θα εκανες αν δεν τα ειχες (η και αν το εκανες παλι η καταναλωση θα ηταν μικροτερη).

Τρελή λογική. 

Διότι προφανώς όποιος έχει κάποια άλογα παραπάνω πάει συνέχεια πατημένος. On-off το γκάζι. 

 

1 hour ago, Salvation81 said:

το δευτερο τελη του 2009

Θες να μας πεις και πόσα κυβικά και άλογα είναι να δούμε τουλάχιστον αν έχει καμιά σχέση με τα σύγχρονα μικρά? 

1 hour ago, Salvation81 said:

Για οικογενειαρχη που οτι και να παρει πρακτικα θα σερνεται (γιατι 1.2 με 145 αλογα οπως και να τα βγαζει με το βαρος που θα εχει με ολα που θα βαζει μεσα θα σερνεται) προτεινω απλα να παρει ενα υβριδικο που παλι θα σερνεται αλλα τουλαχιστον δεν θα καιει βενζινη (οχι οσο το πρωτο).

Οι διαφορές στις επιδόσεις θα παραμένουν και όταν είναι φορτωμένα τα αυτοκίνητα βέβαια. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Δεν υπαρχει φυσιολογικη οδηγηση με Τουρμπο, καποια ανοιγουν απο τις 2-2.5 χιλιαδες στροφες πχ, ειναι δυνατον να λεμε οτι δεν καινε σαν αυτοκινητα;

Επισης οταν εχεις παραπανω αλλογα φυσικα και το μαστιγωνεις το αμαξι καποιες φορες, κατι που δεν θα εκανες αν δεν τα ειχες (η και αν το εκανες παλι η καταναλωση θα ηταν μικροτερη).

Εχω Τουρμπατα αυτοκινητα απο τα τελη του 90' και παντα ηξερα πως η εξτρα καταναλωση παει μαζι τους (κατι νουμερα που δινουν οι κατασκευαστες υπο συνθηκες χελωνας, ειναι απλα αστεια).

Αν συγκρινεις 145 αλογα 1.2 τουρμπο με 1.6 λεμε 125 αλογα ατμοσφαιρα σε καταναλωση η δεν ειχες ποτε τουρμπο αυτοκινητο η πολυ απλα εχεις και θελεις να πιστευεις οτι δεν καιει.

Δεν έχεις ιδέα. Δεν έχεις οδηγήσεις τα νέας γενιάς τούρμπο. Και αφού δεν νοιωθεις σταματά να παραπληροφορεις τουλάχιστον. Μεχρι τωρα δεν έχεις δώσει ούτε μια γνώμη για αμάξι

Προς ts. Τα τούρμπο νέας γενιάς πχ ο 1.2/130 έχουν 23 κιλά ροπής που σημαίνει ότι κινούν με ευκολία σκάφη 1500 κιλά. Έχουν εξαιρετική χαρτογράφηση,σε συνδυασμό με καλά κλιμακούμενα κιβώτια σου δίνουν δύναμη κάτω από 2000 στροφές οπότε πετυχαίνουν πολύ καλές επιδόσεις. Η κατανάλωση τους δε, κυμαίνεται σε φυσιολογικα επίπεδα εκεί γύρω στο 7 εντός, φυσικά εκτός πέφτει τουλάχιστον 1 λίτρο κάτω.


Προσωπικά θα σε κατευθύνα προς το νέο  Civic 1.0. Χώροι, ποιότητα, αξιοπιστία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ναι είναι. 

Εχεις οδηγήσει κανένα για καιρό να δεις? 

Τρελή λογική. 

Διότι προφανώς όποιος έχει κάποια άλογα παραπάνω πάει συνέχεια πατημένος. On-off το γκάζι. 

Θες να μας πεις και πόσα κυβικά και άλογα είναι να δούμε τουλάχιστον αν έχει καμιά σχέση με τα σύγχρονα μικρά? 

Οι διαφορές στις επιδόσεις θα παραμένουν και όταν είναι φορτωμένα τα αυτοκίνητα βέβαια. 

1.2 οχι, εχω 2 λιτρο με 315 αλογα ομως που οδηγαω απο το 2009 (που αν και 2λιτρο καιει περισσοτερο απο 3λιτρα ατμοσφαιρικα), τωρα αν μεσα σε 10 χρονια η τεχνολογια βελτιωθηκε τοσο που ενα 1.2 τουρμπατο 145 αλογα καιει λιγοτερο απο 1.6 ατμοσφαιρα οκ ισως, αμφιβαλλω παρα πολυ αλλα ισως.

Οσο για την τρελη λογικη δικιο εχεις, το ιδιο ακριβως οδηγουσα το 1.8 με τα 140 αλογα που ειχα το 2005 και το ιδιο ακριβως οδηγω αυτο που εχω απο το 2009, καμια διαφορα εντελως (αυτα που γραφετε μερικοι τα εννοειτε η απλα δεν ειχατε ποτε γρηγορο αυτοκινητο;).

13 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν έχεις ιδέα. Δεν έχεις οδηγήσεις τα νέας γενιάς τούρμπο. Και αφού δεν νοιωθεις σταματά να παραπληροφορεις τουλάχιστον. Μεχρι τωρα δεν έχεις δώσει ούτε μια γνώμη για αμάξι

Προς ts. Τα τούρμπο νέας γενιάς πχ ο 1.2/130 έχουν 23 κιλά ροπής που σημαίνει ότι κινούν με ευκολία σκάφη 1500 κιλά. Έχουν εξαιρετική χαρτογράφηση,σε συνδυασμό με καλά κλιμακούμενα κιβώτια σου δίνουν δύναμη κάτω από 2000 στροφές οπότε πετυχαίνουν πολύ καλές επιδόσεις. Η κατανάλωση τους δε, κυμαίνεται σε φυσιολογικα επίπεδα εκεί γύρω στο 7 εντός, φυσικά εκτός πέφτει τουλάχιστον 1 λίτρο κάτω.


Προσωπικά θα σε κατευθύνα προς το νέο  Civic 1.0. Χώροι, ποιότητα, αξιοπιστία.

Νεας - ξενεας γεννιας το κονσεπτ δεν αλλαζει, τα τουρμπατα καινε ΠΑΝΤΑ περισσοτερο απο τα ατμοσφαιρικα (ποσο μαλλον οταν λες πως τα τουρμπο τους ανοιγουν Κατω απο τις 2000 στροφες).

Θα το ξαναπω, καποιοι προφανως δεν ειχατε ποτε γρηγορο αυτοκινητο γιατι οταν διαβαζω να εχει καποιος τουρμπο και να το οδηγαει τον ιδιο ακριβως τροπο με ενα ατμοσφαιρικο (η οτι καινε τα ιδια) ε αυτο δειχνει το ολο πραγμα (βεβαια εξαιρεσεις υπαρχουν, υπαρχει κοσμος που δεν θελει να τρεχει, ο κοσμος που δεν θελει να τρεχει ομως δεν κοιταει τουρμπο και ροπη).

ΥΓ: Turbo και ατμοσφαιρα εννοειτε πως συγκρινουμε ιδιας γεννιας, οχι ενα Turbo 2020 και ενα ατμοσφαιρικο του 2010 πχ.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
6 minutes ago, Salvation81 said:

1.2 οχι, εχω 2 λιτρο με 315 αλογα ομως που οδηγαω απο το 2009 (που αν και 2λιτρο καιει περισσοτερο απο 3λιτρα ατμοσφαιρικα), τωρα αν μεσα σε 10 χρονια η τεχνολογια βελτιωθηκε τοσο που ενα 1.2 τουρμπατο 145 αλογα καιει λιγοτερο απο 1.6 ατμοσφαιρα οκ ισως, αμφιβαλλω παρα πολυ αλλα ισως.

Οσο για την τρελη λογικη δικιο εχεις, το ιδιο ακριβως οδηγουσα το 1.8 με τα 140 αλογα που ειχα το 2005 και το ιδιο ακριβως οδηγω αυτο που εχω απο το 2009, καμια διαφορα εντελως (αυτα που γραφετε μερικοι τα εννοειτε η απλα δεν ειχατε ποτε γρηγορο αυτοκινητο;).

Άρα λοιπόν καμία εμπειρία από αυτά που συζητάμε. 

Τώρα για το δεύτερο μέρος δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω πως δεν δουλεύουν όλοι με την ίδια λογική. 

Θα πω απλά πως με τα περισσότερα άλογα μπορεί να πάει και αργά. Είναι επιλογή του. Με τα λιγότερα αν κάποια στιγμή θέλει να πάει πιο γρήγορα είναι σίγουρο πως δεν θα μπορεί. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Άρα λοιπόν καμία εμπειρία από αυτά που συζητάμε. 

Τώρα για το δεύτερο μέρος δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω πως δεν δουλεύουν όλοι με την ίδια λογική. 

Θα πω απλά πως με τα περισσότερα άλογα μπορεί να πάει και αργά. Είναι επιλογή του. Με τα λιγότερα αν κάποια στιγμή θέλει να πάει πιο γρήγορα είναι σίγουρο πως δεν θα μπορεί. 

Αναλογα ομως το ιδιο ακριβως ειναι το ενα με το αλλο, οταν δεν μπορει Δεν τρεχει, οταν μπορει τρεχει.

Δημοσ.
Just now, Salvation81 said:

Αναλογα ομως το ιδιο ακριβως ειναι το ενα με το αλλο, οταν δεν μπορει Δεν τρεχει, οταν μπορει τρεχει.

Ή απλά θα πατάει περισσότερο το γκάζι έχοντας τελικά μεγαλύτερη κατανάλωση από ότι θα είχε πηγαίνοντας χαλαρά με το πιο γρήγορο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί πρέπει να μας νοιάζει εάν ξέρεις να οδηγείς ένα 2λιτρο τούρμπο σε αυτό το θρεντ;

Δεν ρωτάει ξεκάθαρα ο ts προτάσεις για αμάξι μέχρι 20κ? Έχεις κάποιο μοντέλο να του προτείνεις στα δεδομένα του; Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε

Και για να σου απαντήσω στην αμφιβολία σου ένα Auris '07 1.6 καίει περισσότερο από το Peugeot 3008 1.2/130, διαπιστωμένο από εμένα. Και φαντάσου δεν είναι καν στις ίδιες διαστάσεις

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ή απλά θα πατάει περισσότερο το γκάζι έχοντας τελικά μεγαλύτερη κατανάλωση από ότι θα είχε πηγαίνοντας χαλαρά με το πιο γρήγορο. 

Οπως ειπα εξαιρεσεις υπαρχουν, προσωπικα κρινοντας τοσο απο μενα οσο και απο αλλους φιλους (ενας που απο απλο Ibiza πηγε σε FR και ενας αλλος που απο απλο Leon πηγε σε Cupra) ολοι το πατανε περισσοτερο, ειτε για προσπερασεις που δεν θα εκαναν ποτε πριν, ειτε για κοντρες στην πλακα, ειτε για να ακουσουν την μηχανη. Λογικο το βρισκω προσωπικα, δεν ξερω γιατι σε καποιους φανταζει τοσο παραξενο.

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Γιατί πρέπει να μας νοιάζει εάν ξέρεις να οδηγείς ένα 2λιτρο τούρμπο σε αυτό το θρεντ;

Δεν ρωτάει ξεκάθαρα ο ts προτάσεις για αμάξι μέχρι 20κ? Έχεις κάποιο μοντέλο να του προτείνεις στα δεδομένα του; Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε

Και για να σου απαντήσω στην αμφιβολία σου ένα Auris '07 1.6 καίει περισσότερο από το Peugeot 3008 1.2/130, διαπιστωμένο από εμένα. Και φαντάσου δεν είναι καν στις ίδιες διαστάσεις

Γραφεις πως το Auris ειναι του 07 αλλα δεν γραφεις του ποτε ειναι το 3008. Μαλλον εχασες αυτο που ειπα περι αυτοκινητων ιδιας γεννιας.

Επισης κανεναν δεν πρεπει να νοιαζει τι οδηγαω γιαυτο δεν αναφερω σχεδον ποτε τι οδηγαω, μια εμπειρια ομως με τα τουρμπο που εχω σχεδον μια 25ετια ειναι χρησιμη για καποιον που σκεφτεται να παρει τουρμπο.

Επεξ/σία από Salvation81

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...