Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διαφωνώ σε κάτι, αλλά η ουσία παραμένει, έτσι τα κάνουμε εμείς τόσα χρόνια. Θεωρία μπορεί να υπάρχει και να την γνωρίζει ο τεχνικός αλλά δεν θα σου πει κατι για δικούς του λόγους, όπως συμβαίνει με τους ψυκτικους που δεν κάνουν κενό στο κύκλωμα στις νέες εγκαταστάσεις και σου λένε ότι δεν χρειάζεται γιατί ο αέρας φεύγει με εκδίωξη από το φρεον μόλις κλεισει την βαλβίδα. Τι κι αν η βέλτιστη και σωστοτερη πρακτική είναι η χρήση αντλίας κενού με κενομετρο, ο άλλος θα σου πει έχω τοποθετήσει ετσι 4000 κλιματιστικά και κανένα προβλημα μέχρι τώρα..... 

Επίσης σε διάφορα θέματα δεν υπάρχει εξήγηση, πχ στον κινητήρα του αυτοκινητου αφαιρούνται τα εμβολα από το κάτω μέρος αφού τον ανοίξει αποκατω, εκεί δεν υπάρχει γιατί το κάνεις έτσι, γιατί με αυτόν τον τρόπο αφαιρούνται τα εμβολα, ένα παράδειγμα λέω, μπορούν να βρεθούν και πολλά άλλα. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Δημοσ.
5 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Αυτό δεν το ξέρω και γενικότερα δεν μπορώ να μιλάω για αυτόν τον τομέα, Μαθηματικός είμαι χαχα.

Πάντως αν μπορούσα, με βάση αυτά που έχουν δει τα μάτια μου, να σου δώσω μια συμβουλή θα ήταν η εξής: Μην πληρώνεις την εκπαίδευση σου.

Δεν μαλώνω με εσένα. Συμβουλή και μόνο.

Ό,τι πιο σωστό έχω διαβάσει. Πάνε και φεσώνονται για να καταλήξουν υπάλληλοι. Προσωπικά με 6000€ θα αγόραζα ΟΛΠ και θα έπινα καφεδάκι! :lol::lol:

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν διαφωνώ σε κάτι, αλλά η ουσία παραμένει, έτσι τα κάνουμε εμείς τόσα χρόνια. Θεωρία μπορεί να υπάρχει και να την γνωρίζει ο τεχνικός αλλά δεν θα σου πει κατι για δικούς του λόγους, όπως συμβαίνει με τους ψυκτικους που δεν κάνουν κενό στο κύκλωμα στις νέες εγκαταστάσεις και σου λένε ότι δεν χρειάζεται γιατί ο αέρας φεύγει με εκδίωξη από το φρεον μόλις κλεισει την βαλβίδα. Τι κι αν η βέλτιστη και σωστοτερη πρακτική είναι η χρήση αντλίας κενού με κενομετρο, ο άλλος θα σου πει έχω τοποθετήσει ετσι 4000 κλιματιστικά και κανένα προβλημα μέχρι τώρα..... 

Επίσης σε διάφορα θέματα δεν υπάρχει εξήγηση, πχ στον κινητήρα του αυτοκινητου αφαιρούνται τα εμβολα από το κάτω μέρος αφού τον ανοίξει αποκατω, εκεί δεν υπάρχει γιατί το κάνεις έτσι, γιατί με αυτόν τον τρόπο αφαιρούνται τα εμβολα, ένα παράδειγμα λέω, μπορούν να βρεθούν και πολλά άλλα. 

Ο ψυκτικός δεν κάνει κενό γιατι νομίζει ότι κάνει πιο γρήγορα. Και ναι κανένα δεν έχει πρόβλημα, γιατί δεν δημιουργείται άμεσο πρόβλημα. Αντε σε 5-10 χρόνια να πεις ότι χάλασε επειδή ο ψυκτικός δεν έκανε κενό. 

Η θεωρία είναι η βάση για να ξεκινήσεις και να εξελιγχθεις. Τι να την κάνεις όμως αν δεν πιάνουν τα χέρια; 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ αν θα μπορούσα να πω κάτι, θα ήταν μακρυά από όλους αυτούς που τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Πήγε σε αυτούς ένα ξαδερφάκι μου, για τεχνικός δικτύων στους συγκεκριμένους. Μάθημα μηδέν, και άλλα είχαν συμφωνήσει με τον πατέρα του στο οικονομικό, άλλα του ζητούσαν μετά! Στο τέλος έκαναν εκβιασμό ότι αν δεν πλήρωνε το ποσό που ζητούσαν, δεν θα του έδιναν τίτλο σπουδών. Φαντάζομαι δεν θα έχουν αλλάξει και πολύ προς το καλύτερο τα πράγματα, από τότε.

Δημοσ.

Έλα στα δημόσια ιεκ , μια χαρά μάθημα και εργαστήριο γίνεται . Πρακτική μη περιμένεις από αυτούς να σου βρούνε ή να σου μάθουνε την ισεντροπικη εκτόνωση. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει καποιος που να έχει παει στα συγκεκριμενα ΙΕΚ για να μου πει την αποψη του μιας και το χει ζησει??? Γιατι πολλοι λενε πολλα απο γνωστους που τους ειπαν διαφορα... 

Δημοσ.

Την πιθανότητα να έχουν κυριαρχήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε 10 με 20 την έχεις σκεφτεί; Αυτά θα έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και θα χρειάζονται λιγότερες εργασίες στο service το οποίο θα γίνεται πιθανότατα στις αντιπροσωπιες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...