Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, apostolispd είπε

Κάτοχος του μοντέλου 2004 εδώ. Κανονικά είναι ένδειξη για αλλαγή/επισκευή κολώνας. Το πρώτο που κοιτάς όμως είναι η μπαταρία σου. 2 φορές μου το έβγαλε, και τις 2 λύθηκε προσωρινά με στρίψιμο το τιμόνι τέρμα δεξιά- τέρμα αριστερά και μετά από μικρό διάστημα η μπαταρία παρέδιδε πνεύμα. Με την κολώνα και τον αισθητήρα δεν έχω ασχοληθεί ποτέ.

*Δεν χρησιμοποιώ ποτέ το city.

Βασικη προυποθεση να μην εχεις θεμα.. ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙΣ CITY ΠΟΤΕ! Αν και εχω φιλαρακι με punto 2002 που απο την 1η μερα με city δεν εχει κανει κιχ! 

Επεξ/σία από nick#18
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, contsem100 είπε

Καλησπερα σας , εχω ενα fiat panda 1200 69 αλογα (169) 2009 και ξαφνικα μου παρουσιασε προβλημα με το τιμονι . Εκει που οδηγουσα παρατησα να αναβει μια λαμπα με σημα τιμονιου και το τιμονι να γινεται αρκετα βαρει . Τι προβλημα ειναι αυτο ; Πως διορθωνεται ; ( Μου το εκανα δυο φορες και αφου το εσβησα και το ξανα ανοιξα σταματησε )

κλασσικο προβλημα. εμεις ειχαμε αλλαξει το "μηχανισμο" (δε θυμαμαι πως λεγεται) και μετα απο καποιο διαστημα ξαναχαλαγε και ξανα απ την αρχη. το μονο που κρατησε (και κραταει μεχρι και σημερα) ειναι που μας προτεινε ο μηχανικος να το δωσει σε καποιον ανθρωπο που κανει ανακατασκευη.

πανε χρονια απο τοτε και δε θυμαμαι ουτε τιμες ουτε τιποτα. ρωτα μηχανικους στη γειτονια σου αν ξερουν καποιον που κανει ανακατασκευες

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
15 ώρες πριν, nick#18 είπε

Βασικη προυποθεση να μην εχεις θεμα.. ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙΣ CITY ΠΟΤΕ! Αν και εχω φιλαρακι με punto 2002 που απο την 1η μερα με city δεν εχει κανει κιχ! 

Αυτό με το city είναι αμφιλεγόμενο . Προσωπικά το χρησιμοποιώ συνέχεια εκτός από χωματόδρομους  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, nick#18 είπε

Βασικη προυποθεση να μην εχεις θεμα.. ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙΣ CITY ΠΟΤΕ! Αν και εχω φιλαρακι με punto 2002 που απο την 1η μερα με city δεν εχει κανει κιχ! 

Απλά σου λέει ψέματα.Το βάζει στο city όταν πάτε βόλτα μαζί, και το βγάζει όταν βγαίνεις από το αυτοκίνητο.

Για τον ts...είναι «Βαρύ» όχι «Βαρεί».

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....σε Lancia Ypsilon 08 το είχε βγάλει νομίζω το 2013-14, είχε γίνει αντικατάσταση (όχι επισκευή) έκτοτε, όποτε το παίρνω το ανάβω συνεχώς, so far so good.

  Φυσικά και έχει ευπάθειες κ ηλ. θέματα σαν αμάξι, αλλά όχι ξανά το ίδιο θέμα.

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.

Αν ειναι το μοτερ η επισκευη ειναι ευκολη καθως ο κόστος ειναι 1-2 ευρώ στα ανταλλακτικά (αλλάζει ρο ρελέ και οχι το μοτερ). Αν ειναι ο σενσορας στο τιμονι, στο ebay κανει 120Ε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλασικο   προβλημα   στο   γκρουπ   φιατ   καθοτι   o  σερβομηχανισμος   υποβοηθησης   του  τιμονιου   ειναι   ηλεκτρικος   απο   την  κοντινη   ταιβαν.

Οι  δε   ρελεδες   κινεζικοι   και  αυτο   ειναι   κατα   99%  το   προβλημα.

Οντως   στα   καμινια   στην   θηβων   υπαρχει   μαστορας   που  φτιαχνει   μονο  τετοια  και  στην   ρετσινα   στον  πειραια.

Με   googlαρισμα   τους   βρισκεις   αμεσα. Αν   λειτουργουν   βεβαια   αυτες   τις   μερες.....

Η   μεγαλη   φασαρια   ειναι   το   βγαλσιμο/λυσιμο   απο  το   αυτοκινητο.

Συνηθως   γυρω   στα  200   ευρω   πηγαινει   και  αν  μπουν   οι  σωστοι   ρελεδες   δεν  χαλαει   ποτε   ξανα.

Στην   αγγλια   υπαρχει   βιοτεχνια   οπου   πας  τον  παλιο   και  σου  δινουν   επισκευασμενο  με   200  λιρες   και   γραπτη  εγγυηση   εφ  ορου   ζωης!

ΥΓ.Μην   σας   παραμυθιασει   κανας   παλιατζης   με   μεταχειρισμενο   γιατι   θα   εχετε   σε  λιγο   το  ιδιο   προβλημα.

ΥΓ2.Τα   FIAT   PANDA   1250   εως  τα   μισα   του   2010   εβγαζαν   60ΗΡ    και   οχι   69ΗΡ   και   ηταν   EURO4   ενω   τα  πιο  δυνατα   ηταν   EURO5.

ΥΓ3.Το   CITY   ειναι   μπαρουφα   της   ταξης   του   10%   και   αν....Ειναι   τοσο   ευκολο   το  τιμονι   που  δεν  χρειαζεται.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 2
Δημοσ.

...σε μένα το city είναι must για μέσα στην πόλη (καθαρά για fun λόγους) όχι γιατί έχει βαρύ τιμόνι (κάθε άλλο)... απλά επειδή αφήνει την αίσθηση ότι οδηγείς "συγκρουόμενα" απο λουνα-παρκ.

Δημοσ.
Στις 13/8/2020 στις 5:24 ΜΜ, _BASSstarlet_ είπε

Απλά σου λέει ψέματα.Το βάζει στο city όταν πάτε βόλτα μαζί, και το βγάζει όταν βγαίνεις από το αυτοκίνητο.

Θα το δεχομουν αν: Τυχαινει καμια φορα να το οδηγησω για να του αλλαξω θεση, να παω καπου να τον εξυπηρετησω σε κατι (συνεργειο εχει, οποτε παω απο εκει για βολτα καμια φορα και παω για κανενα ανταλλακτικο) και αν το βγαλω και το φιλαρακι μου και ο πατερας του με κραζουν να μην κλεινω το city :P  

10 ώρες πριν, tigergreg είπε

Οι  δε   ρελεδες   κινεζικοι   και  αυτο   ειναι   κατα   99%  το   προβλημα.

Στα punto mk2 facelift (mk2b) απο το 2003 και μετα αντικατασταθηκαν απο mosfet για να μην την ακουνε οι επαφες απο τα κινεζορελεδακια.. φανταζομαι οτι τα αλλαξαν και στα αλλα μοντελα.. Απο τοτε και μετα ηταν ειτε το μοτερ σαν μοτερ ειτε αισθητηρας γωνιας τιμονιου. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nick#18 είπε

Στα punto mk2 facelift (mk2b) απο το 2003 και μετα αντικατασταθηκαν απο mosfet για να μην την ακουνε οι επαφες απο τα κινεζορελεδακια.. φανταζομαι οτι τα αλλαξαν και στα αλλα μοντελα.. Απο τοτε και μετα ηταν ειτε το μοτερ σαν μοτερ ειτε αισθητηρας γωνιας τιμονιου. 

Μπα!  Εχω   ενα  παντα   του  10   και  συνεχιζει   τους   κινεζικους   ρελεδες  και  μετα.

Ισως   να   υπηρχαν   διαφορετικες   παρτιδες.

Η  πλακα   ειναι   οτι  η  φιατ   πουλαει   κομπλε   μηχανισμους   με  τους   ιδιους   ρελεδες.....😀

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...