Προς το περιεχόμενο

Exei provlima to eDonkey?

polaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Edo kai 1 vdomada peripou to eDonkey exei "narkothei" teleios..

Mou deixnei oti to overnet einai sunedemeno, alla to Edonkey network den sindeetai.. Leei disconnected kai den kanei connect me tipota...

Exei kanenas allos afto to provlima i eimai o monos?

Δημοσ.

otan sundeesai me overnet sou kaluptei thn porta pou xrhsoimopoiei to edonkey kai polu swsta to donkey den sundeete .

Gia na sunde8eis prepei na baleis prwta to edonkey na perimeneis na sunde8ei kai apa3 sunde8ei 8a mpeis sto overnet . To overnet an dei thn porta piasmenh sthn allazei automata .

Pantws kai ta 2 programmata pou xrhsoimopoieis den einai ta kalutera dunata . Bale emule kai shareaza pou xrhsoimopoiei to idio protokollo kai einai dwrean .

Δημοσ.

Ousiastika ena programma mono xrisimopoio, to Edonkey.. Apla exei epilogi na sindetheis kai sta 2 diktia.

To overnet einai sinedemeno kanonika, alla to diktio tou edonkey einai pou dimiourgei provlima..

Δημοσ.

egw pantws mpainw prwta me overnet kai meta me edonkey kai leitourgei kanonika.Se mia dokimi pou ekana search mono me to edonkey kai meta mono me to overnet mou evgale akrivws ta idia apotelesmata opote an syndeete me ena apo ta 2 den trexei kai tpt.

Δημοσ.

Koita to provlima mou emena einai oti exo valei na katevainoun sinolika 9 seasons apo diafores seires. Paliotera (prin mia vdomada) afto eixe os apotelesma to edonkey na katevazei me 40ares aneta, kai kathimerino traffic eixa peripou 2-2.5 giga download..

Edo kai mia vdomada pou sundeetai mono overnet upotithetai oti den vriskei tipota na katevasei kai ton perissotero xrono (isos 15 ores tin imera) to downloads einai sto 0 kai to upload isxiei kanonika, diladi exo sxedon mono upload. Tis elaxistes fores pou exei sindethei kai to edonkey network katevazei pali 40ares!!!

Kai den milame gia seires pou den tis kserei oyte i mana tous alla simpsons kai southpark pou ginetai o xamos sto diktio!...

Δημοσ.

loipon.. egine to eksis periergo...

Kolisa ton gnosto io pou paizei tora, kai meta apo ligo ton soutara me to update tou norton..

Meta loipon den ksekinouse katholou to edonkey. Opote ekana ena uninstall, kai meta pali install tin idia ekdosi kai tora einai kurile.. To edonkey network pali den sindeetai, alla tora katevazo pali me 40ares..

To anafero afto giati kai prin eixa dokimasei na kano unistall, kai eixa pali ta idia provlimata.. Den ksero an eixe provlima to edonkey network, alla nomizo oti mallon eftaige kai o ios pou eixa edo kai mia vdomada xoris na to ksero.........

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...