Zilean Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Καλησπέρα, Θα ήθελα αν κάποιος έχει πρόσφατη εμπειρία απο τα συγκεκριμένα καταστήματα να την μοιραστεί καθώς επίσης και για το after sales τους σε περίπτωση που το χρειάστηκε. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω, αλλά μου φαίνονται κάπως ύποπτες οι τιμές.
vaggos2586 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Zilean είπε Καλησπέρα, Θα ήθελα αν κάποιος έχει πρόσφατη εμπειρία απο τα συγκεκριμένα καταστήματα να την μοιραστεί καθώς επίσης και για το after sales τους σε περίπτωση που το χρειάστηκε. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω, αλλά μου φαίνονται κάπως ύποπτες οι τιμές. Καλημέρα, θα σου πρότεινα να αποφύγεις κάποια αγορά ή τουλάχιστον μην προπληρώσεις, έχει ακουστεί οτι έχουν σχέση με το κατάστημα στην Ελευσίνα που ακόμα ψάχνουν τον ιδιοκτήτη απο την Black Friday! Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2020 από vaggos2586
wolfskinn Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 7 ώρες πριν, Zilean είπε Καλησπέρα, Θα ήθελα αν κάποιος έχει πρόσφατη εμπειρία απο τα συγκεκριμένα καταστήματα να την μοιραστεί καθώς επίσης και για το after sales τους σε περίπτωση που το χρειάστηκε. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω, αλλά μου φαίνονται κάπως ύποπτες οι τιμές. Αν παρεις με αντικαταβολη δεν εχεις κανενα θεμα. Εγω εχω αγορασει και απο τα δυο χωρις προβλημα. Σε οτι αφορα το after sales, παιζει ρολο τι μαρκα θες να αγορασεις. Aν θες π.χ. Samsung ή Huawei εχεις εγγυηση αντιπροσωπειας κανονικα, οπότε δεν σε ενδιαφερει το κατάστημα. Για Xiaomi όμως, μπαινει στη μεση το κατάστημα για την εγγυηση, οπότε εκεί ισως χρειαστει να τους ψαχνεις... (Για xiaomi ενα απο τα οικονομικότερα skroutzomagaza με εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπείας ειναι το Foxbox)
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Εγω τα βλέπω να είναι ίδια, copy το ένα στο άλλο ,κοίτα το κείμενο https://www.kiniti.net/index.php?route=information/information&information_id=4 https://www.netmobile.gr/index.php?route=information/information&information_id=19
supermanbee Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) kiniti.net https://www.businessregistry.gr/publicity/show/133737907001 η "εδρα" της "εταιρίας" στην ΕΛΕΥΣΙΝΑ και η netmobile https://www.businessregistry.gr/publicity/show/127899001000 ανάκληση διαχειρίστριας και ορισμός μιας Ρωσίδας/Ουκρανής πιθανόν (αν το ξέρει η ίδια) file:///C:/Users/Audio Machine/Downloads/__uploads_01_127899001000_20de6fe6-8cfe-4f05-b715-aa91384be420.pdf η "εδρα" της "εταιρίας" στην ΕΛΕΥΣΙΝΑ Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2020 από supermanbee 1
Zilean Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2020 ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τρόμαξα αρκετά, χαχα.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 10/8/2020 στις 9:09 ΠΜ, wolfskinn είπε Για Xiaomi όμως, μπαινει στη μεση το κατάστημα για την εγγυηση, οπότε εκεί ισως χρειαστει να τους ψαχνεις... (Για xiaomi ενα απο τα οικονομικότερα skroutzomagaza με εγγυηση ελληνικης αντιπροσωπείας ειναι το Foxbox) Δεν ισχύει. https://www.foxbox.gr/index.php?dispatch=pages.view&page_id=8&cookies_accepted=Y Και φυσικά δεν υπάρχει στο δίκτυο που διανέμει η infoquest. https://www.xiaomi-greece.gr/sales-points 1
wolfskinn Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Δεν ισχύει. https://www.foxbox.gr/index.php?dispatch=pages.view&page_id=8&cookies_accepted=Y Και φυσικά δεν υπάρχει στο δίκτυο που διανέμει η infoquest. https://www.xiaomi-greece.gr/sales-points Yπαρχουν ατομα στο φορουμ που εχουν παρει και οι συσκευες ειχαν πανω το stick της Ιnfoquest. π.χ Επισης, το ιδιο λενε και σε τηλεφωνικη επικοινωνια με το καταστημα. Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από wolfskinn
satrianius Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Θέλω και γω να αγοράσω απο το netmobile.gr/kiniti.gr και ψαχνοντας βρεθηκα στο insomnia. Ρε παιδια στο google maps μια χαρα κατάστημα βλεπω οτι εχουν οι άνθρωποι, τύπου eshop. Τι σπίτια ειναι αυτά που ανεβάζετε; Και μάλιστα στο bestprice διαβαζω παρα πολύ καλες κριτικες. Όπως και στο google maps, μην κοιτάτε το 3.3, ολες οι προσφατες κριτικές του τελευταιου χρονου το εκθιαζουν. Λοιπόν; Εχει κάποιος εμπειρια για την after sale υποστήριξη; Να κάμω το απονενοημένο;; 😁 Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2021 από satrianius
Geoman74 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Στις 10/8/2020 στις 2:00 ΠΜ, Zilean είπε Καλησπέρα, Θα ήθελα αν κάποιος έχει πρόσφατη εμπειρία απο τα συγκεκριμένα καταστήματα να την μοιραστεί καθώς επίσης και για το after sales τους σε περίπτωση που το χρειάστηκε. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω, αλλά μου φαίνονται κάπως ύποπτες οι τιμές. ΜΑΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!!! ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΑΣ. Προσέχετε τα μαγαζιά που αγοράζετε και ιδίως τα e-shop. Τον περασμένο Μάιο αγόρασα ένα κινητό Realme gt neo2 απο το κατάστημα netmobile.gr Τα Χριστούγεννα εκεί που σέρφαρα πάγωσε η οθόνη, έσβησε και δε άνοιξε ποτέ ξανά. Μπαίνω λοιπόν στο site της Realme και διαπίστωσα ότι το εξουσιοδοτημένο service γι αυτά τα τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα είναι η εταιρία smart4all international στην Αθήνα. Μίλησα λοιπόν μαζί τους και μου είπαν να το στείλω μαζί με την απόδειξη αγοράς και μια περιγραφή του προβλήματος. Έτσι και έκανα. Εδώ να σημειώσω ότι η πλάτη του είχε ραγίζει γιατί είναι σα γυαλί και κάπου θα είχε ακουμπήσει και ράγισε. Τους ενημέρωσα γι αυτό και μου είπαν ότι το service θα κρίνει αν η ζημιά οφείλεται στο ράγισμα ή οχι. Το έστειλα λοιπόν και μερικές μέρες μετά μου το έστειλαν πίσω με έγγραφη εντολή του service ότι είναι εντός εγγύησης και να επιστραφεί στον προμηθευτή για αντικατάσταση. Αυτό λοιπόν έκανα κι εγώ. Τους πήρα τηλ και τους εξήγησα το πρόβλημα. Αμέσως δέχτηκα επίθεση γιατί δεν έπρεπε λέει να το στείλω εγώ στο service. Αυτοί μου είπαν ότι έχουν δικό τους service και τώρα έχασα την εγγύηση 2 χρόνια που έδινε το κατάστημα (εντωμεταξύ η Realme δίνει 2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση...) Μα πως γίνεται αυτό τους είπα αφού το επίσημο service της Realme είναι η smart4all international για την Ελλάδα. Με τα πολλά το στέλνω όπως μου είπαν για να το δουν κι αυτοί. Μετά από μερικές μέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι το τσέκαραν και επειδή έχουν ένα ειδικό μηχάνημα 😂😂😂το βάζουν μέσα και τους έδειξε ότι φταίει το ράγισμα στο πίσω μέρος. Άρα υποστήριξαν ότι μου έπεσε κάτω άρα δε μου το καλύβουν με την εγγύηση. Ρωτάω λοιπόν τώρα εγώ. Πως γίνεται το επίσημο service να το δίνει για αντικατάσταση και εντός εγγύησης και το κατάστημα απο όπου το αγόρασα να το βγάζει εκτός.. Έχει αυτό το δικαίωμα? Εγώ τι μπορώ να κάνω; Θα μπορέσω να βρω το δίκιο μου?
GATE123 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Geoman74 είπε ΜΑΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!!! ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΑΣ. Προσέχετε τα μαγαζιά που αγοράζετε και ιδίως τα e-shop. Τον περασμένο Μάιο αγόρασα ένα κινητό Realme gt neo2 απο το κατάστημα netmobile.gr Τα Χριστούγεννα εκεί που σέρφαρα πάγωσε η οθόνη, έσβησε και δε άνοιξε ποτέ ξανά. Μπαίνω λοιπόν στο site της Realme και διαπίστωσα ότι το εξουσιοδοτημένο service γι αυτά τα τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα είναι η εταιρία smart4all international στην Αθήνα. Μίλησα λοιπόν μαζί τους και μου είπαν να το στείλω μαζί με την απόδειξη αγοράς και μια περιγραφή του προβλήματος. Έτσι και έκανα. Εδώ να σημειώσω ότι η πλάτη του είχε ραγίζει γιατί είναι σα γυαλί και κάπου θα είχε ακουμπήσει και ράγισε. Τους ενημέρωσα γι αυτό και μου είπαν ότι το service θα κρίνει αν η ζημιά οφείλεται στο ράγισμα ή οχι. Το έστειλα λοιπόν και μερικές μέρες μετά μου το έστειλαν πίσω με έγγραφη εντολή του service ότι είναι εντός εγγύησης και να επιστραφεί στον προμηθευτή για αντικατάσταση. Αυτό λοιπόν έκανα κι εγώ. Τους πήρα τηλ και τους εξήγησα το πρόβλημα. Αμέσως δέχτηκα επίθεση γιατί δεν έπρεπε λέει να το στείλω εγώ στο service. Αυτοί μου είπαν ότι έχουν δικό τους service και τώρα έχασα την εγγύηση 2 χρόνια που έδινε το κατάστημα (εντωμεταξύ η Realme δίνει 2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση...) Μα πως γίνεται αυτό τους είπα αφού το επίσημο service της Realme είναι η smart4all international για την Ελλάδα. Με τα πολλά το στέλνω όπως μου είπαν για να το δουν κι αυτοί. Μετά από μερικές μέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι το τσέκαραν και επειδή έχουν ένα ειδικό μηχάνημα 😂😂😂το βάζουν μέσα και τους έδειξε ότι φταίει το ράγισμα στο πίσω μέρος. Άρα υποστήριξαν ότι μου έπεσε κάτω άρα δε μου το καλύβουν με την εγγύηση. Ρωτάω λοιπόν τώρα εγώ. Πως γίνεται το επίσημο service να το δίνει για αντικατάσταση και εντός εγγύησης και το κατάστημα απο όπου το αγόρασα να το βγάζει εκτός.. Έχει αυτό το δικαίωμα? Εγώ τι μπορώ να κάνω; Θα μπορέσω να βρω το δίκιο μου? Συνήγορος του καταναλωτή για να στρώσει.
Fotia Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Υπόψη τι αναφερετε στους όρους συναλλαγής με το κάθε κατάστημα για τις διαδικασίες κλπ
kronos73 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Στις 10/8/2020 στις 9:09 ΠΜ, wolfskinn είπε Aν θες π.χ. Samsung ή Huawei εχεις εγγυηση αντιπροσωπειας κανονικα, οπότε δεν σε ενδιαφερει το κατάστημα. Όντως; Απ' όπου και αν αγοράσεις Sam έχεις 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπίας;
UncleKim Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2023 8 λεπτά πριν, kronos73 είπε Όντως; Απ' όπου και αν αγοράσεις Sam έχεις 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπίας; Αν το Samsung είναι EU, ναι. 1
efib Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2023 Μόλις επικοινώνησα με το εν λόγω κατάστημα για μια διευκρίνιση για την εγγύηση... Μου είπαν ότι είναι 1 έτος του κατασκευαστή... Έχει πάρει κανείς 2ο χρόνο σχετικά αναίμακτα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα