Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα!!

Θα ηθελα την συμβουλη καπιου σχετικα με το θεμα μου.

Λοιπον, το θεμα αφορα λογαριασμο ΟΤΕ για φοιτιτικη συνδεση.

Απο τις 7 Ιανουριου 2020 εχω προβει σε διακοπη τις συνδεσεις στο λογαριασμο μου στον Οτε ,ειχα μεταβει στο καταστημα εξοφλησα ολες τις τελευταιες οφειλες και με ενημερωσαν πως ολα θα ειναι κομπλε. Απο τοτε εως τωρα τα παγια τρεχουν ακομα. Δεν εκαναν τελικα διακοπη ο ΟΤΕ κανει τν ανηξερο στο οτι δεν εχει καταχωρηθει αιτημα διακοπης. Πως γινεται ν μου τ λενε αυτο οταν στο καταστημα που εκανα διακοπη τον Ιανουριπ ν μ εχουν διαβεβαιωση πως εχει ολοκληρωθει.

Εχω φυγει απο το σπιτι οποτε υπαρχει αλλος ενοικιαστης με αλλη συνδεση εταιρειας..

Πως γινεται μετα απο 8 μηνες ο Οτε να μ στελνει νεους λογαριασμους οταν δεν εχω σπιτι στο ονομα μου ,υπαρχει ενοικιαστης με αλλη συνδεση εταιρειας και να εχω κανει διακοπη και ν μ διαβεβαιωνουν πως ολα ειναι καλα;

Τι κινδυνους διατρεχω εαν αφησω τ ποσα ενεξοφλητα;

Τι μου προτεινετε;

 

Ευχαριστω για την συναινεση.

Επεξ/σία από Arkantos72
Δημοσ.

Άσε τους να σε χρεώνουν.

Κάποια στιγμή θα σε βάλουν στον Τειρεσία.

Μόλις γίνει αυτό, διεκδικείς χρήματα για αποζημίωση.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Άσε τους να σε χρεώνουν.

Κάποια στιγμή θα σε βάλουν στον Τειρεσία.

Μόλις γίνει αυτό, διεκδικείς χρήματα για αποζημίωση.

Αλλα πως μπορω ν αποδειξω την διακοπη..?

Δημοσ.

Στο κατάστημα δε σου έδωσαν κάποιο αποδεικτικό; Απλώς προφορική βεβαίωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας;

Επιπλέον, από τότε πρέπει να έχουν εκδοθεί 3-4 λογαριασμοί, αν είναι διμηνιαίοι. Πες οκ ο πρώτος λόγω λάθους υπαλλήλου που δεν ολοκλήρωσε τη διαδικασία. Όμως εκεί εσύ έπρεπε να είχες λήξει το θέμα.

- "Κύριοι είχα κάνει αίτηση διακοπής, δε τη βλέπετε;"

- "Όχι, δεν έχουμε καταγράψει σχετικό αίτημα"

- "Θα σας δώσω λεπτομέρειες για το αίτημα αλλά παρακαλώ να καταχωρηθεί άμεσα αίτηση διακοπής και να μου στείλετε αποδεικτικό ολοκλήρωσης της διαδικασίας".

Έτσι και το λάθος του υπαλλήλου να πλήρωνες, θα πλήρωνες ένα λογαριασμό μόνο. Για τους επιπλέον φέρεις κι εσύ ευθύνη λόγω της αμέλειας σου. Αν δε το έχεις διευθετήσει ήδη, κάνε καταρχήν την αίτηση διακοπής. Πρώτη σου ενέργεια. Χθες. 

Κατόπιν θα κάνεις έγγραφο αίτημα στο κατάστημα ή μέσω email / φόρμας επικοινωνίας, όπου θα αναφέρεις το αίτημα διακοπής σου, που και πότε το υπέβαλες και θα ζητάς πίστωση παγίων. Για να τεκμηριώσεις τη θέση σου θα τους στείλεις και αποδεικτικά ότι άφησες το σπίτι την ημερομηνία που αναφέρεις.

Για συνέπειες δε μπορώ να σου πω πόσο θα το κυνηγήσει ο ΟΤΕ, από χαρακτήρα προσωπικά δεν αφήνω εκκρεμότητες. Δε θέλω να έχω την αίσθηση ότι θα τις βρω μπροστά μου. Με αυτό το σκεπτικό, εγώ θα πλήρωνα ως μάθημα. Αλλά και να μη πληρώσεις δε νομίζω ότι θα γίνει κάτι ουσιαστικό.

Δημοσ.
Στις 10/8/2020 στις 2:31 ΜΜ, imvrios είπε

Στο κατάστημα δε σου έδωσαν κάποιο αποδεικτικό; Απλώς προφορική βεβαίωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας;

Επιπλέον, από τότε πρέπει να έχουν εκδοθεί 3-4 λογαριασμοί, αν είναι διμηνιαίοι. Πες οκ ο πρώτος λόγω λάθους υπαλλήλου που δεν ολοκλήρωσε τη διαδικασία. Όμως εκεί εσύ έπρεπε να είχες λήξει το θέμα.

- "Κύριοι είχα κάνει αίτηση διακοπής, δε τη βλέπετε;"

- "Όχι, δεν έχουμε καταγράψει σχετικό αίτημα"

- "Θα σας δώσω λεπτομέρειες για το αίτημα αλλά παρακαλώ να καταχωρηθεί άμεσα αίτηση διακοπής και να μου στείλετε αποδεικτικό ολοκλήρωσης της διαδικασίας".

Έτσι και το λάθος του υπαλλήλου να πλήρωνες, θα πλήρωνες ένα λογαριασμό μόνο. Για τους επιπλέον φέρεις κι εσύ ευθύνη λόγω της αμέλειας σου. Αν δε το έχεις διευθετήσει ήδη, κάνε καταρχήν την αίτηση διακοπής. Πρώτη σου ενέργεια. Χθες. 

Κατόπιν θα κάνεις έγγραφο αίτημα στο κατάστημα ή μέσω email / φόρμας επικοινωνίας, όπου θα αναφέρεις το αίτημα διακοπής σου, που και πότε το υπέβαλες και θα ζητάς πίστωση παγίων. Για να τεκμηριώσεις τη θέση σου θα τους στείλεις και αποδεικτικά ότι άφησες το σπίτι την ημερομηνία που αναφέρεις.

Για συνέπειες δε μπορώ να σου πω πόσο θα το κυνηγήσει ο ΟΤΕ, από χαρακτήρα προσωπικά δεν αφήνω εκκρεμότητες. Δε θέλω να έχω την αίσθηση ότι θα τις βρω μπροστά μου. Με αυτό το σκεπτικό, εγώ θα πλήρωνα ως μάθημα. Αλλά και να μη πληρώσεις δε νομίζω ότι θα γίνει κάτι ουσιαστικό.

Καλημερα!

Δεν θα πω οτι δεν ειναι δικια μου αμελεια αλλα εφοσον σε ενημερωνουν οτι το αιτημα διακοπης απο τ καταστημα εχει ολοκληρωθει ,θεωρεις οτι ολοκληρωθηκε.Απλα ο Οτε πλεον χρησιμοποιει πολλα παραθυρακια ωστε ν κρατησει πελατες.

Δεν μ πηγε στο μυαλλο ν περνω καθε μηνα τηλ στον οτε για ν δω τι γινεται.

Τεσπα, Σε ευχαριστω παρα πολυ για το τι διαδισια πρεπει ν ακολυθησω.

Απλα το αναφερω το θεμα αυτο εδω ωστς και οι υπολοιποι να να δειτε πως λειτουργει ο Οτε.

Ευχαριστω

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Arkantos72 είπε

Απλα το αναφερω το θεμα αυτο εδω ωστς και οι υπολοιποι να να δειτε πως λειτουργει ο Οτε.

Ευχαριστω

Το θέμα το δικό σου είναι πιθανότατα λάθος του υπαλλήλου. Αλλά focus:

- είναι πράγματι αμέλεια σου που δε ζήτησες κάποιο αποδεικτικό της διακοπής από τον υπάλληλο στο κατάστημα. Αλλά πες ότι αυτό το έκανες καλοπροαίρετα. Λάθος αλλά καλοπροαίρετα.

- παίρνεις όμως τον επόμενο λογαριασμό. Προφανώς δεν κοιτάς περίοδο παροχής υπηρεσιών και δε βεβαιώνεις ότι αυτός είναι εκκαθαριστικός. Εδώ είναι το πρώτο σημαντικό λάθος σου.

- και φυσικά είναι αδιανόητο ότι δεν έκανες τίποτε όταν ήλθε ο μεθεπόμενος και οι λογαριασμοί μετά από αυτόν. Και έτσι βρέθηκες με μία οφειλή.

Μπορείς να πεις ότι σου κάνω μία "παρατήρηση/υπόδειξη". Συνειδητοποίησε όμως ότι αυτό ακριβώς μπορεί να σου πει και η Cosmote "καλά, τους λογαριασμούς δε τους έβλεπες, γιατί δε μίλησες άμεσα μαζί μας για τη διακοπή; --> Πλήρωνε τώρα".

Σου εύχομαι να βγάλεις άκρη, σωστά δε το χειρίστηκες πάντως.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ωραια ο καταναλωτης επρεπε να ζητησει καποιο αποδεικτικο της διακοπης και δεν το ζητσε οκ εγω μαζι σας,  αλλα μιλαμε για κανα μαγαζακι της γειτονιας? σαν εταιρια μεγαλη κλπ, δεν θα πρεπε η αυτο το εγραφο αποδεικτικο διακοπης δεν ξερω πως λεγεται να καταβαλετε αυτοματα στον πελατη?

εγω δεν ξερεις  με τη λαχταρα περιμενω  να τελειωσει το συμβολαιο για να φυγω, θα το λεω ξανα και ξανα 35 χρονια με ιντερνετ παροχους τετοιο καφενειο πρωτη φορα συναντω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλωσήρθες στο club. 

Ακριβώς τα ίδια έκαναν και σε εμένα..

Πήρα 400 φορές στον ΟΤΕ (επαιρνα καθε μερα για κανα μηνα-διμηνο) και την τελευταια φορα που μιλησα, ειπα τον υπαλληλο να βαλει σημειωση στο αιτημα οτι ειναι η τελευταια φορα που επικοινωνω με την εξυπηρετηση και συνεχιζω με καταγγελια στην προστασια καταναλωτη και στην ΕΕΤΤ.

Σε 3 μερες έγινε η διακοπή. 

Από εκεί να καταλάβετε.. Αν δε κάνεις τον μπαμπούλα δε πρόκειται να σεβαστούν ούτε τα αυτονόητα.

Σημείωση: είχα όντως επικοινωνήσει και με την προστασία καταναλωτή , και συνήγορο του πολίτη, και αν δεν το τελείωναν το ζήτημα μέχρι τέλος της εβδομάδας, θα έκανα όντως καταγγελίες οπουδήποτε είχα το νόμιμο δικαίωμα.

Αυτά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ζωή ο Ελληνας δεν φταίει για τίποτα  και πάντα φταίνε οι κακές εταιρείες,  οι συνάδελφοι, τα αφεντικά το κράτος, οι ξένες δυνάμεις του κακού... .  Πλήρης αποποίηση ευθυνών και κλάψα..

Επί του θέματος, οταν κάνουμε οποιοδήποτε αίτημα  για οποιοδήποτε θεμα σε πάροχο υπηρεσιών ζητάμε /κρατάμε αποδεικτικό. Πολύ περισσότερο όταν αναφερόμαστε σε νέες συνδέσεις/μεταφορες/φορητότητα/αποσύνδεση.

Ο υπάλληλος μπορει να ειναι βλάκας, να μην το καταχώρησε σωστα, να μην ειχε κέφια , να του ειχε ανακοινωθεί την προηγούμενη μέρα οτι μειώνεται ο μισθός του, να μην ειχε πηδήξει το βράδυ, να εχει θεματα με το σπιτι του, να τράκαρε πριν λιγο .....  χιλια δυο.  Και το οκτάωρο που θα είναι στο κατάστημα εχει να δεί  και να εξυπηρετήσει δεκάδες πελάτες . Δεν θελει πολύ να γινει το λάθος

Μάθετε να παιρνετε τα πράγματα στα χέρια σας και μην βασίζεστε στους άλλους..  

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα ο ΟΤΕ έχει αρχισει να θυμίζει τη παλιά καλή εποχή του ολασμπουτσαμ :-) Πριν τις διακοπές με πήρε τηλ ο ιδιοκτήτης ενός σπιτιου που έμενα πριν 15 χρόνια και μου ειπε οτι εχουν ερθει λογαριασμοι του ΟΤΕ.Πηγα τους πηρα και ειδα οτι ειναι για ενα τηλ που ΕΙΧΑ κανει διακοπη πριν 15 χρονια ειχα ξωφλησει αυτοι εστειλαν λογαριασμους οτι χρωσταω τους πηγα Συνηγορο καταναλωτη παραδεχθηκαν το λαθος τους και τωρα ξαναστελνουν λογαριασμο για την ιδια υποθεση .Απλα τους εσκισα και ειπα στον ιδιοκτητη αν ξαναερθει τιποτα να τα πεταξει .

Επεξ/σία από xp-user

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...