Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

είχα μια διαφωνία με έναν φίλο.

Ποιοι είναι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν στα πηνία να καούν σε ένα μηχανάκι;

Σ ένα μηχανάκι βάλαμε λάμπα 40W αντί την 35αρα που λέει ο κατασκευαστής. αρκετό διάστημα μετά καήκανε τα πηνία. Παίζει ρόλο αυτό ή απλά έτυχε;

Δημοσ.

Σαφώς και θα καουν αν οι καταναλωσεις ειναι μεγαλύτερες απο αυτες που αντέχει το πηνίο, για αυτο αντικαθιστούμε τις παλιές λάμπες πυρακτώσεως με λεντ

Εδω μερικα καίγονται και απο κακό υπολογισμό του κατασκευαστή, πχ versys650, vstrom600.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Σαφώς και θα καουν αν οι καταναλωσεις ειναι μεγαλύτερες απο αυτες που αντέχει το πηνίο, για αυτο αντικαθιστούμε τις παλιές λάμπες πυρακτώσεως με λεντ

Εδω μερικα καίγονται και απο κακό υπολογισμό του κατασκευαστή, πχ versys650, vstrom600.

απλά δε ξέρω ακριβώς το ρόλο που παίζουν τα πηνία και από τι μπορούν να καούν.

οπότε μου λες ότι η αλλαγή της λάμπας με 40 αντί 35W ενδεχομένως να έπαιξε το ρόλο της.η ζημιά βέβαια έγινε μετά από πολύ καιρό.

όταν λες κακό υπολογισμό, εννοείς ότι η μηχανή "ζητάει" περισσότερο ρεύμα και τα πηνία δεν αντέχουν

Δημοσ.

κατά κανόνα το κάψιμο των πηνίων είναι κατασκευαστική αστοχία

(λάθος) υπολογισμός διατομών ή κακή ποιότητα υλικών

το ρεύμα είναι εναλλασσόμενο που παράγουν και πρέπει να περάσει από ανορθωτή για να  γίνει συνεχές

να φορτίσει την μπαταρία και να δώσει και ρεύμα σε ολόκληρο το υπόλοιπο κύκλωμα

μια καμμένη λάμπα, μια λάθος λάμπα, κάτι που δεν υπήρχε στο κύκλωμα πχ ένας συναγερμός

προκαλεί ανισορροπία στο κύκλωμα και σε μερικά μηχανάκια γίνονται διάφορα παλαβά

αλλά δύσκολο αυτό να καίει τα πηνία

 

  • Like 1
Δημοσ.

επίσης αν και το θεωρώ απίθανο, η αλλαγή της μπαταρίας από υγρών σε νεότερου τύπου gel μπορεί να επηρεάσει την κατάσταση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην γραφετε οτι να ναι παιδια. Τα πηνια εχουν ημερομηνια ληξης, απο την στιγμη που το ρευμα τους χρησιμοποιειται.το θεμα ειναι οτι τα πηνια "δουλευουν"παντα στο "τερμα" μιας και υπαρχει ανορθωτης που "φτιαχνει"το ρευμα συνεχες αλλα κραταει κ σταθερη την ταση στο κυκλωμα κ ρυθμιζει τις οποιες διακυμανσεις απ τις καταναλωσεις.το περισσιο ρευμα απο τα πηνια,γειωνεται γι αυτο κ κατα ενα μεγαλο μερος της θερμοκρασιας του ανορθωτη οφειλεται σε αυτο,το υπολειπο στην μετατροπη του εναλλασομενου σε συνεχες.οι ανορθωτες με τρανζιστορ τυπου mosfett αλλαζουν λιγο τα δεδομενα προς το καλυτερο. Αν εβαλες μεγαλυτερη λαμπα απ αυτην που  μπορει να σηκωσει το συατημα φορτισης ,δεν θα κουρασεις τα πηνια απλα δεν θα εχεις σωστη φορτιση στην μπαταρια. Τα πηνια καιγοντε κατα κυριο λογο απο την θερμοκρασια,χαλωντας την μονωση τους σαν συρματα.οσο καλυτερα υλικα εχουν κ μονωση,τοσο περισοτερο αντεχουν.το κακο ειναι οτι δουλευουν κ σαν φριτεζα μεσα στο καυτο λαδι του κινητηρα εκτος της θερμοκρασιας που ανεβαζουν απο την παραγωγη ρευματος

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/8/2020 στις 2:57 ΜΜ, Bitbit είπε

είχα μια διαφωνία με έναν φίλο.

Ποιοι είναι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν στα πηνία να καούν σε ένα μηχανάκι;

Σ ένα μηχανάκι βάλαμε λάμπα 40W αντί την 35αρα που λέει ο κατασκευαστής. αρκετό διάστημα μετά καήκανε τα πηνία. Παίζει ρόλο αυτό ή απλά έτυχε;

ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ.

Στις 9/8/2020 στις 3:20 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Σαφώς και θα καουν αν οι καταναλωσεις ειναι μεγαλύτερες απο αυτες που αντέχει το πηνίο, για αυτο αντικαθιστούμε τις παλιές λάμπες πυρακτώσεως με λεντ

Εδω μερικα καίγονται και απο κακό υπολογισμό του κατασκευαστή, πχ versys650, vstrom600.

Καινούργιο μοντέλο;;
Κάπου, σε μια γωνία, γελάνε τα μισά μοντέλα της χόντα, σε αντίθεση με τα μηχανάκια που προανέρφερες είναι το ποσοστό βλάβης στα πηνία κάτω απο 0.5%

55 λεπτά πριν, Bitbit είπε

επίσης αν και το θεωρώ απίθανο, η αλλαγή της μπαταρίας από υγρών σε νεότερου τύπου gel μπορεί να επηρεάσει την κατάσταση;

Οχι, απολύτως καμία σχέση.

2 ώρες πριν, xrhstosiak είπε

κατά κανόνα το κάψιμο των πηνίων είναι κατασκευαστική αστοχία

(λάθος) υπολογισμός διατομών ή κακή ποιότητα υλικών

το ρεύμα είναι εναλλασσόμενο που παράγουν και πρέπει να περάσει από ανορθωτή για να  γίνει συνεχές

να φορτίσει την μπαταρία και να δώσει και ρεύμα σε ολόκληρο το υπόλοιπο κύκλωμα

μια καμμένη λάμπα, μια λάθος λάμπα, κάτι που δεν υπήρχε στο κύκλωμα πχ ένας συναγερμός

προκαλεί ανισορροπία στο κύκλωμα και σε μερικά μηχανάκια γίνονται διάφορα παλαβά

αλλά δύσκολο αυτό να καίει τα πηνία

Συφωνώ απόλυτα. Αλλίως θα λέγαμε ότι επειδή είχε μια καμμένη ψείρα στο φανάρι ή στο κοντέρ ότι έκαψε ανορθωτή ή πηνεία απο αυτό λόγω του ότι παρήγαγε περισσότερο ρεύμα απο όσο κατανάλωνε. 

Στις 9/8/2020 στις 2:57 ΜΜ, Bitbit είπε

είχα μια διαφωνία με έναν φίλο.

Ποιοι είναι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν στα πηνία να καούν σε ένα μηχανάκι;

Σ ένα μηχανάκι βάλαμε λάμπα 40W αντί την 35αρα που λέει ο κατασκευαστής. αρκετό διάστημα μετά καήκανε τα πηνία. Παίζει ρόλο αυτό ή απλά έτυχε;

Άσχετο, το μηχανάκι μήπως ήταν kawasaki;;

2 ώρες πριν, xrhstosiak είπε

κατά κανόνα το κάψιμο των πηνίων είναι κατασκευαστική αστοχία

(λάθος) υπολογισμός διατομών ή κακή ποιότητα υλικών

το ρεύμα είναι εναλλασσόμενο που παράγουν και πρέπει να περάσει από ανορθωτή για να  γίνει συνεχές

να φορτίσει την μπαταρία και να δώσει και ρεύμα σε ολόκληρο το υπόλοιπο κύκλωμα

μια καμμένη λάμπα, μια λάθος λάμπα, κάτι που δεν υπήρχε στο κύκλωμα πχ ένας συναγερμός

προκαλεί ανισορροπία στο κύκλωμα και σε μερικά μηχανάκια γίνονται διάφορα παλαβά

αλλά δύσκολο αυτό να καίει τα πηνία

Όταν ήμασταν πιτσιρίκια είχαμε βάλει στα παπιά λάμπες αυτοκινήτων με 55watt αντί των 25 (αν δεν κάνω λάθος) που είχαν τα δικά μας. Το  μόνο που καταφέραμε ήταν να έχουμε για λίγο πιο καλό φως, αλλά αμέσως χαλάσαμε τα φανάρια μας απο την περισσότερη θερμοκρασία της πιο μεγάλης λάμπας. 

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Μην γραφετε οτι να ναι παιδια. Τα πηνια εχουν ημερομηνια ληξης, απο την στιγμη που το ρευμα τους χρησιμοποιειται.το θεμα ειναι οτι τα πηνια "δουλευουν"παντα στο "τερμα" μιας και υπαρχει ανορθωτης που "φτιαχνει"το ρευμα συνεχες αλλα κραταει κ σταθερη την ταση στο κυκλωμα κ ρυθμιζει τις οποιες διακυμανσεις απ τις καταναλωσεις.το περισσιο ρευμα απο τα πηνια,γειωνεται γι αυτο κ κατα ενα μεγαλο μερος της θερμοκρασιας του ανορθωτη οφειλεται σε αυτο,το υπολειπο στην μετατροπη του εναλλασομενου σε συνεχες.οι ανορθωτες με τρανζιστορ τυπου mosfett αλλαζουν λιγο τα δεδομενα προς το καλυτερο. Αν εβαλες μεγαλυτερη λαμπα απ αυτην που  μπορει να σηκωσει το συατημα φορτισης ,δεν θα κουρασεις τα πηνια απλα δεν θα εχεις σωστη φορτιση στην μπαταρια. Τα πηνια καιγοντε κατα κυριο λογο απο την θερμοκρασια,χαλωντας την μονωση τους σαν συρματα.οσο καλυτερα υλικα εχουν κ μονωση,τοσο περισοτερο αντεχουν.το κακο ειναι οτι δουλευουν κ σαν φριτεζα μεσα στο καυτο λαδι του κινητηρα εκτος της θερμοκρασιας που ανεβαζουν απο την παραγωγη ρευματος

Κάπου έχεις χαθεί φίλε. 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Κάπου έχεις χαθεί φίλε. 

Περιμενω την απαντηση σου φιλε,για να βρω τον δρομο μου μιας κ τοσα χρονια κανω την δουλεια μου λαθος.να ζητησω κ συγγνωμη απ τους πελατες μου γιατι θα τους εχω πει ψεμματα αλλα να διορθωσω κι αλλους συναδελφους 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill_zaf είπε

Μην γραφετε οτι να ναι παιδια. Τα πηνια εχουν ημερομηνια ληξης, απο την στιγμη που το ρευμα τους χρησιμοποιειται.το θεμα ειναι οτι τα πηνια "δουλευουν"παντα στο "τερμα" μιας και υπαρχει ανορθωτης που "φτιαχνει"το ρευμα συνεχες αλλα κραταει κ σταθερη την ταση στο κυκλωμα κ ρυθμιζει τις οποιες διακυμανσεις απ τις καταναλωσεις.το περισσιο ρευμα απο τα πηνια,γειωνεται γι αυτο κ κατα ενα μεγαλο μερος της θερμοκρασιας του ανορθωτη οφειλεται σε αυτο,το υπολειπο στην μετατροπη του εναλλασομενου σε συνεχες.οι ανορθωτες με τρανζιστορ τυπου mosfett αλλαζουν λιγο τα δεδομενα προς το καλυτερο. Αν εβαλες μεγαλυτερη λαμπα απ αυτην που  μπορει να σηκωσει το συατημα φορτισης ,δεν θα κουρασεις τα πηνια απλα δεν θα εχεις σωστη φορτιση στην μπαταρια. Τα πηνια καιγοντε κατα κυριο λογο απο την θερμοκρασια,χαλωντας την μονωση τους σαν συρματα.οσο καλυτερα υλικα εχουν κ μονωση,τοσο περισοτερο αντεχουν.το κακο ειναι οτι δουλευουν κ σαν φριτεζα μεσα στο καυτο λαδι του κινητηρα εκτος της θερμοκρασιας που ανεβαζουν απο την παραγωγη ρευματος

άρα σύμφωνα με αυτά που γράφεις αν δουλεύεις ένα μηχανάκι τέρμα γκάζι για ώρες, αυξάνονται αρκετά οι πιθανότητες να καούν τα πηνία μιας και οι θερμοκρασίες θα είναι στα ύψη

 

το μηχανάκι ήταν ένα κινέζικο αερόψυκτο (αν παίζει ρόλο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Ποιο παραπάνω ρεύμα γειωνεται;;; η τάση είναι στάνταρ που δίνει και τα αμπέρ που θα χρειαστούν για τις κατανάλωσεις δεν είναι πάντα τα ίδια, δεν σημαίνει ότι αν τα πηνία σου είναι π.χ 100w δίνει πάντα και τα 100w. Τα πηνία έχουν την δυνατότητα να παράγουν μέχρι τόσα watt από εκεί και πέρα το πόσα watt θα "τραβήξει" το κύκλωμα είναι άλλο θέμα. Και κάτι άλλο, από πότε τα πηνία είναι μέσα στο λάδι του κινητήρα; 

Επεξ/σία από thanasisxask
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ποιο παραπάνω ρεύμα γειωνεται;;; η τάση είναι στάνταρ που δίνει και τα αμπέρ που θα χρειαστούν για τις κατανάλωσεις δεν είναι πάντα τα ίδια, δεν σημαίνει ότι αν τα πηνία σου είναι π.χ 100w δίνει πάντα και τα 100w. Τα πηνία έχουν την δυνατότητα να παράγουν μέχρι τόσα watt από εκεί και πέρα το πόσα watt θα "τραβήξει" το κύκλωμα είναι άλλο θέμα. Και κάτι άλλο, από πότε τα πηνία είναι μέσα στο λάδι του κινητήρα; 

Νομιζω δεν υπαρχει λογος να εξηγησω κατι.θα παρει πολυ χρονο να γραφω κ ειναι δυσκολο κι ολας να τα μεταφερω αν δεν εισαι γνωστης του αντικειμενου

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Νομιζω δεν υπαρχει λογος να εξηγησω κατι.θα παρει πολυ χρονο να γραφω κ ειναι δυσκολο κι ολας να τα μεταφερω αν δεν εισαι γνωστης του αντικειμενου

Όχι υπάρχει λόγος, θέλω να μου πεις γιατί πρέπει να δουλεύουν τα πηνία και να καταναλώνεται συνέχεια η ισχύ που παράγουν(κατά τα λεγόμενα σου, όλη η ισχύ που παράγουν) και γιατί να μην λειτουργεί μόνο κατά απαίτηση του κυκλώματος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Όχι υπάρχει λόγος, θέλω να μου πεις γιατί πρέπει να δουλεύουν τα πηνία και να καταναλώνεται συνέχεια η ισχύ που παράγουν(κατά τα λεγόμενα σου, όλη η ισχύ που παράγουν) και γιατί να μην λειτουργεί μόνο κατά απαίτηση του 

... bikes used a Zener diode, which in essence was nothing more than a preset electrical switch that monitored voltage. If the voltage was under 14 volts, the Zener turned off and all current was sent to the battery. When the electrical demand was low and charging voltage approached 15 volts, the Zener turned on and routed most current to ground....

Βασικα διαβασε μια απλη αναλυση εδω για να μην κανω copy paste

https://www.motorcyclecruiser.com/how-it-works-charging-system-fundamentals/

Επεξ/σία από bill_zaf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...