Προς το περιεχόμενο

Γολγοθάς... Κατάρα...και άλλα πολλά...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά: έχω πρόσβαση στην εφαρμογή της φορητότητας. Σχεδόν από τότε που δημιουργήθηκε.

Άριθμός ή φάσμα αριθμών, υφιστάμενος και νέος πάροχος και στοιχεία συνδρομητή (ονοματ/νο ή επωνυμία και ΑΦΜ). Αυτά είναι όσα ζητούνται για να υποβληθεί ένα αίτημα φορητότητας. 

Η πλατφόρμα δε ζητάει τεχνολογίες, Fiber, χαλκός, VoIP. Μόνο με αριθμούς ασχολείται. Αν ήξερα τους αριθμούς θα μπορούσα να δω αν η Wind έχει υποβάλλει αίτημα ή όχι.

Όμως: έχει ή δεν έχει υποβάλλει αίτημα ως τώρα, όπως είπα αυτό το στάδιο είναι 6 ώρες. Το γιατί δεν έχει εκτελέσει (ολοκληρώσει τη φορητότητα) είναι αποκλειστικά ζήτημα της Wind. Τεχνικό, παράλειψη λόγω λάθους ή άλλος λόγος.

Επίσης, τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε κανένας τρόπος υποβολής αιτημάτων. Αυτό που άλλαξε ήταν τα πρωτόκολλά διασύνδεσης των παρόχων με την ΕΒΔΑΦ. Η μόνη αλλαγή στη γραμμογράφηση συμπτωματικά και μετά από πολλά χρόνια θα γίνει αυτό το Σεπτέμβρη. Η αλλαγή που γίνεται δεν έχει σημασία να αναφερθεί εδώ.

Τώρα, @magnan αν ανέφερες γραπτώς και ότι ζητάς αποζημίωση γιατί τιμολογείσαι από δύο παρόχους λόγω καθυστερήσεων / παραλείψεων της Wind για την εκτέλεση της φορητότητας θα βοηθούσε το σκοπό σου. Γιατί για να μη σε αποζημιώσουν θα πίεζαν τους τεχνικούς να τελειώσουν άμεσα και εσένα μπορεί να στα έριχναν στον Covid (φυσικά θα έπρεπε να επιμείνεις και πάλι). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imvrios είπε

Παιδιά: έχω πρόσβαση στην εφαρμογή της φορητότητας. Σχεδόν από τότε που δημιουργήθηκε.

Άριθμός ή φάσμα αριθμών, υφιστάμενος και νέος πάροχος και στοιχεία συνδρομητή (ονοματ/νο ή επωνυμία και ΑΦΜ). Αυτά είναι όσα ζητούνται για να υποβληθεί ένα αίτημα φορητότητας. 

Η πλατφόρμα δε ζητάει τεχνολογίες, Fiber, χαλκός, VoIP. Μόνο με αριθμούς ασχολείται. Αν ήξερα τους αριθμούς θα μπορούσα να δω αν η Wind έχει υποβάλλει αίτημα ή όχι.

Όμως: έχει ή δεν έχει υποβάλλει αίτημα ως τώρα, όπως είπα αυτό το στάδιο είναι 6 ώρες. Το γιατί δεν έχει εκτελέσει (ολοκληρώσει τη φορητότητα) είναι αποκλειστικά ζήτημα της Wind. Τεχνικό, παράλειψη λόγω λάθους ή άλλος λόγος.

Επίσης, τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε κανένας τρόπος υποβολής αιτημάτων. Αυτό που άλλαξε ήταν τα πρωτόκολλά διασύνδεσης των παρόχων με την ΕΒΔΑΦ. Η μόνη αλλαγή στη γραμμογράφηση συμπτωματικά και μετά από πολλά χρόνια θα γίνει αυτό το Σεπτέμβρη. Η αλλαγή που γίνεται δεν έχει σημασία να αναφερθεί εδώ.

Τώρα, @magnan αν ανέφερες γραπτώς και ότι ζητάς αποζημίωση γιατί τιμολογείσαι από δύο παρόχους λόγω καθυστερήσεων / παραλείψεων της Wind για την εκτέλεση της φορητότητας θα βοηθούσε το σκοπό σου. Γιατί για να μη σε αποζημιώσουν θα πίεζαν τους τεχνικούς να τελειώσουν άμεσα και εσένα μπορεί να στα έριχναν στον Covid (φυσικά θα έπρεπε να επιμείνεις και πάλι). 

 

Μου είπαν ότι σε όλους του συνδρομητές business, ισχύει ότι σε κάθε περίπτωση που δεν παρέχονται υπηρεσίες, αυτόματα πιστώνονται οι λογαριασμοί. Και  ακούγονταν όλοι πολύ σίγουροι σ'αυτό. Πιστεύω ότι θα γίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, magnan είπε

Μου είπαν ότι σε όλους του συνδρομητές business, ισχύει ότι σε κάθε περίπτωση που δεν παρέχονται υπηρεσίες, αυτόματα πιστώνονται οι λογαριασμοί. Και ακούγονταν όλοι πολύ σίγουροι σ'αυτό. Πιστεύω ότι θα γίνει

Μην είσαι τόσο σίγυορος γι' αυτό που σου είπαν. Γιατί εσύ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ υπηρεσίες. Απλώς δεν είχες τους δικούς αριθμούς στο δίκτυο της Wind γι' αυτό πλήρωνεις ακόμα και τη Vodafone. 

Διαφορετικό. Το δικό σου αίτημα είναι: "αιτούμαι αποζημίωση γιατί πληρώνω και τους άλλους εξαιτίας υπαιτιότητας σας".

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/8/2020 στις 4:07 ΜΜ, imvrios είπε

Παιδιά: έχω πρόσβαση στην εφαρμογή της φορητότητας. Σχεδόν από τότε που δημιουργήθηκε.

Άριθμός ή φάσμα αριθμών, υφιστάμενος και νέος πάροχος και στοιχεία συνδρομητή (ονοματ/νο ή επωνυμία και ΑΦΜ). Αυτά είναι όσα ζητούνται για να υποβληθεί ένα αίτημα φορητότητας. 

Η πλατφόρμα δε ζητάει τεχνολογίες, Fiber, χαλκός, VoIP. Μόνο με αριθμούς ασχολείται. Αν ήξερα τους αριθμούς θα μπορούσα να δω αν η Wind έχει υποβάλλει αίτημα ή όχι.

Όμως: έχει ή δεν έχει υποβάλλει αίτημα ως τώρα, όπως είπα αυτό το στάδιο είναι 6 ώρες. Το γιατί δεν έχει εκτελέσει (ολοκληρώσει τη φορητότητα) είναι αποκλειστικά ζήτημα της Wind. Τεχνικό, παράλειψη λόγω λάθους ή άλλος λόγος.

Επίσης, τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε κανένας τρόπος υποβολής αιτημάτων. Αυτό που άλλαξε ήταν τα πρωτόκολλά διασύνδεσης των παρόχων με την ΕΒΔΑΦ. Η μόνη αλλαγή στη γραμμογράφηση συμπτωματικά και μετά από πολλά χρόνια θα γίνει αυτό το Σεπτέμβρη. Η αλλαγή που γίνεται δεν έχει σημασία να αναφερθεί εδώ.

Τώρα, @magnan αν ανέφερες γραπτώς και ότι ζητάς αποζημίωση γιατί τιμολογείσαι από δύο παρόχους λόγω καθυστερήσεων / παραλείψεων της Wind για την εκτέλεση της φορητότητας θα βοηθούσε το σκοπό σου. Γιατί για να μη σε αποζημιώσουν θα πίεζαν τους τεχνικούς να τελειώσουν άμεσα και εσένα μπορεί να στα έριχναν στον Covid (φυσικά θα έπρεπε να επιμείνεις και 

Τεσπα δε χρειάζεται να επεκταθώ περαιτέρω απλά ότι ανέφερα δεν είναι εικασίες είναι εκ των έσω από ενημερώσεις και προβλήματα που έχω δει με τα μάτια μου.

 

Όπως και να έχει ελπίζω να το λύσεις σύντομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, kallonos είπε

Τεσπα δε χρειάζεται να επεκταθώ περαιτέρω απλά ότι ανέφερα δεν είναι εικασίες είναι εκ των έσω από ενημερώσεις και προβλήματα που έχω δει με τα μάτια μου.

Όπως και να έχει ελπίζω να το λύσεις σύντομα. 

Λοιπόν μετά από πολλές ώρες στα τηλ κτλ πλέον και στο foritotita.gr οι αριθμοί είναι από σήμερα στη wind. Κατάφερα να μιλήσω με έναν άνθρωπο υπεύθυνο στη wind που κατάλαβε με τη μια το πρόβλημα. Τελικά όλοι κάπως μέσα πέσαμε. Ο imvrios που είπε ότι όλοι οι αριθμοί υπάγονται σε ένα φορέα κτλ, ο kallonos που είπε ότι πρέπει να ζητηθεί με συγκεκριμένο τρόπο και εγώ για το σενάριο που ανέφερα στην αρχή. Συγκεκριμένα μου ειπε, ότι δυστυχώς ζητήθηκαν οι αριθμοί με λάθος τρόπο καθώς πρόκειται για μετάβαση από adsl ---> FTTH που δεν ανήκει σε παλιές γραμμές αλλά είναι τελείως διαφορετικό status. Μου είπε επίσης ότι έχει ξανασυμβεί αυτό, πάλι σε μετάβαση από adsl se ftth. Ο άνθρωπος επίσης μου είπε ότι θα κανει οτι μπορεί καθώς γνωρίζει πού ακριβώς είναι το λάθος. Πράγματι ενω μέχρι χθες στο ένα από τα δύο νούμερα δεν φαινόταν καν αίτηση για φορητότητα, σήμερα αυτός ο αριθμός ανήκει στη wind. Όταν τελειώσει το σίριαλ θα σας πω και λεπτομέρειες, ώστε να υπάρχει ιστορικό στο forum και να ξερει κάποιος αν του συμβει αυτό, πως να το αντιμετωπίσει. Σήμερα θα τεσταρω κι αν έπεσε η cyta. Πάντως μέχρι στιγμής τα τηλ δε λειτουργούν, αλλά νομίζω είναι ακόμα στη διαδικασία πλήρους μεταβασης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Χθες 21/8 τελείωσε επιτέλους η περιπέτεια μου, με την πλήρη ολοκλήρωση φορητότητας των 2 αριθμών μου στη δίκτυο FTTH Wind Business

Συνοψίζοντας

1. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτική η μετάβαση απο ADSL (χαλκος - κατανεμητής) σε FTTH οπτική που δεν έχει σχέση με βρόχο σε ΚΑΦΑΟ - Κατανεμητή, ειδικά αν υπαρχει θέμα φορητότητας.

2. Η φορητότητα πρέπει να ελέγχεται απο το foritotita.gr

3. Πιθανότατα η αίτηση φορητοτητας απο ADSL ---> FTTH πρέπει να γινεται με λίγο διαφορετικό τρόπο.

4. Οι ρυθμίσεις των τηλ σε αναλογικές εξόδους (RJ11) στο εκάστοτε  router είναι μοναδικές και πρέπει να ελέγχονται. 

Επίσης θα συνιστούσα να παρακολουθείτε απο κοντα τις εξελίξεις και αν δείτε προβλήματα να τους πιέζετε, διότι θέλει πολύ υπομονή

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, magnan είπε

Χθες 21/8 τελείωσε επιτέλους η περιπέτεια μου, με την πλήρη ολοκλήρωση φορητότητας των 2 αριθμών μου στη δίκτυο FTTH Wind Business

Συνοψίζοντας

1. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτική η μετάβαση απο ADSL (χαλκος - κατανεμητής) σε FTTH οπτική που δεν έχει σχέση με βρόχο σε ΚΑΦΑΟ - Κατανεμητή, ειδικά αν υπαρχει θέμα φορητότητας.

2. Η φορητότητα πρέπει να ελέγχεται απο το foritotita.gr

3. Πιθανότατα η αίτηση φορητοτητας απο ADSL ---> FTTH πρέπει να γινεται με λίγο διαφορετικό τρόπο.

4. Οι ρυθμίσεις των τηλ σε αναλογικές εξόδους (RJ11) στο εκάστοτε  router είναι μοναδικές και πρέπει να ελέγχονται. 

Επίσης θα συνιστούσα να παρακολουθείτε απο κοντα τις εξελίξεις και αν δείτε προβλήματα να τους πιέζετε, διότι θέλει πολύ υπομονή

Χαίρομαι που το έλυσες.

Πρόβλημα είναι η φορητότητα μαζί με ftth. To  ftth μόνο του όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kallonos είπε

Χαίρομαι που το έλυσες.

Πρόβλημα είναι η φορητότητα μαζί με ftth. To  ftth μόνο του όχι.

Όντως. Αν δεν υπάρχει θέμα φορητότητας τότε είναι απλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...