Προς το περιεχόμενο

Γολγοθάς... Κατάρα...και άλλα πολλά...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος μπορώ καθώς η ιστορία ειναι μεγάλη. Όποιος μπορεί και έχει κάποια ιδέα ας με βοηθήσει.

Φεβρουάριος 2020:
Αίτηση απο μένα για μεταφορά:
απο Vodafone/Πρώην πελάτες CYTA ADSL με 2 τηλ γραμμες  (2 νούμερα) που βγαίνουν απο το router της CYTA (δλδ VoiP) και τα συνδέω στο τηλ. μου κέντρο ------> σε WIND FTTH BUSINNES στον ίδιο χώρο με φορητότητα των 2 αυτών αριθμών.

Απρίλιος 2020
Ανακαλύπτω ότι έχει γίνει αίτηση για φορητότητα μόνο στον ένα μου αριθμό. Το λέω σε wind και μου είπαν ότι θα κάνουμε αίτηση και για τον άλλο αριθμό και η τελική σύνδεση θα πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ όταν και οι δυο αριθμοί είναι έτοιμοι καθως πρόκειται για επαγγελματικό χώρο.

Μάιος 2020:
Εγκατάσταση της οπτικής ίνας απο ΟΤΕ σε όλη την πολυκατοικία και απο WIND στον επαγγελματικό μου χώρο. Σύνδεση σε FTTH χωρις φορητότητα με router Technicolor. Πλέον παίζουν ταυτόχρονα 2 routers στο Rack, ενα ADSL CYTA και ενα WIND FTTH, τα τηλ ομως ακόμα στη CYTA και εγώ πλέον ξεκινάω να έχω 2 χρεώσεις...(2 λογαριασμοί για τον ίδιο χώρο)

Ιούνισς 2020:
Καμία ειδοποίηση απο WIND όσον αφορά τη φορητότητα, αν και ειμαι συνεχώς σε επικοινωνία. Μου λένε ότι πρέπει να αλλαχθεί ο εξοπλισμός μου και θα μου στείλουν νέο router. Αυτό δεν μπορω να το καταλάβω (τότε και θα εξηγήσω παρακάτω) καθώς και το Technicolor έχει phone 1 + 2 στο πίσω μέρος όπως έχει και της CYTA.

Ιούλιος 2020:
Απολύτως τιποτα...Απλα συνεχίζω και πληρωνω 2 παρόχους

Αύγουστος 2020
Έρχεται ο νεός εξοπλισμος απο WIND (το πολύ καλό Oxygen Smart Office).Έρχεται και τεχνικός για 2 συνεχόμενες ημέρες καθώς πάλι είχε θεματα η φορητότητα. Εν τέλει, έρχονται οι φορητότητες των 2 μου αριθμών και τελικα έχω 3 αριθμους! Οι 2 απο τη φορητότητα και 1 απο wind και γι'αυτο μου έστειλαν το Oxigen που έχει θεσεις για 4 τηλ γραμμες.

ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΚΑΤΑΡΑ----->
Κανονικά μου είπαν μέσα σε ενα 24ωρο θα πρέπει να πέσει η CYTA και να έχω μονο τη WIND με τα τηλ. Κι όμως συμβαίνει το εξής παράδοξο. Όταν καλώ είτε απο συσκευή συνδεδεμένη στο router CYTA, είτε απο συσκευή στο router WIND βγαίνει στην αναγνώριση κλήσης οι ΙΔΙΟΙ (δικοι μου) ΑΡΙΘΜΟΙ της φορητότητας! Σαν να υπάρχουν οι 2 αριθμοι ταυτόχρονα σε 2 διαφορετικούς παρόχους: Όταν όμως με καλούν στους αριθμούς αυτούς συμβαίνει το εξής:

Απο σταθερά WIND χτυπάει στη συσκευή που είναι στο router WIND (Oxyygen)
Απο όλα τα άλλα δίκτυα (συμπεριλαμβανομένου και το δίκτυο κινητης της WIND!) χτυπάει στη συσκεύη που είναι συνδεδεμένη στο router CYTA!!!

Αυτο προφανώς δείχνει οτι καμία φορητότητα δεν έχει ολοκληρωθεί, ενω συνεχίζει το ADSL CYTA/Vodafone να λειτουργει κανονικά. Είμαι σχεδόν 10 μέρες σ'αυτην την απελπιστική κατάσταση. Στο τηλ κέντρο έχω αφήσει τη CYTA καθώς έχω το 80% των κλήσεων αλλά χάνω κλήσεις απο δίκτυα σταθερα WIND και μάλιστα πολύ σοβαρές (καθώς πρόκειται για ιατρείο, και ασθενείς με σοβαρά θέματα υγείας). Σε επικοινωνία μου με WIND δεν έβγαλα άκρη καθώς ούτε αυτοι ξέρουν γιατι γίνεται όλο αυτό το μπέρδεμα. 

Μια δική μου θεωρεία (το είπα στη WIND, αλλα δεν πήρα απάντηση) είναι πως το μπέρδεμα έχει γίνει με τις 2 αιτήσεις φορητότητας και όχι στην ταυτόχρονη μεταφορά με 1 αίτηση, συν το γεγονος οτι αλλαξα απο ADSL σε FTTH που σημαίνει οτι ΔΕΝ παίρνω τη γραμμή - χαλκό απο τον κατανεμητή της πολυκατοικίας, αλλα έρχεται μέσα στο χώρο οπτική ίνα. Οπότε δε χρειάζεται μεταφορα βρόχου και άρα η CYTA/Vodafone δεν έχει κάτι να μεταφέρει σε άλλη εταιρία, κι έτσι παραμένουν και οι 2 υπηρεσίες.

Το θεμα με τα τηλ ειναι τρελλο!

Πείτε καμια ιδεα διότι έχω απελπιστεί. Το να φύγω τελείως και απο τους 2 και να παω πχ ΟΤΕ δεν παίζει καθώς ΠΑΛΙ χρειάζομαι τους συγκερκριμένους αριθμούς καθώς είναι του ιατρείου εδω και πολλα χρόνια. Και οι συγκεκριμένοι αριθμοί πλεόν ειναι πολύ μπλεγμένοι.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλείσε το modem της cyta, άστο έτσι για κάνα δυωρο και δοκίμασε από όλα τα δίκτυα ξανά αφού έχεις συνδέσει την wind. Μου είχε τύχει σε μεταφορά από ote ISDN σε VoIP αριθμό στην Viva. Επειδή είχε μείνει συνδεδεμένος ο εξοπλισμός του ΟΤΕ δεν είχε ολοκληρώθει η μεταφορά όπως σε εσένα. Το σενάριο που έχεις φτιάξει δεν νομίζω ότι έχει βάση, το ζήτημα είναι τεχνικό και όχι διαδικαστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απαντηση. Θα το δοκιμάσω. Πιστεύεις οτι αν κάνω προώθηση κλήσεων των αριθμών μου από τη cyta στο κινητό, ώστε να καρφώσω στο τηλ. Κέντρο μόνο της wind, θα έχω πάλι το ίδιο θέμα επειδή θα δουλεύει έμμεσα η cyta; 

Δεν μπορώ να χάνω εισερχόμενες κλήσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάμε ως εξής: η πληροφορία σε ποιο δίκτυο βρίσκεται κάθε αριθμός είναι δημόσια. 

Πήγαινε στο www.foritotita.gr, πάτα στο "Βρείτε τον πάροχο ενός αριθμού", πληκτρολόγησε τους αριθμούς σου και γράψε μας σε ποιο δίκτυο βρίσκονται.

Για να μιλάμε με βάση τα δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, imvrios είπε

Ξεκινάμε ως εξής: η πληροφορία σε ποιο δίκτυο βρίσκεται κάθε αριθμός είναι δημόσια. 

Πήγαινε στο www.foritotita.gr, πάτα στο "Βρείτε τον πάροχο ενός αριθμού", πληκτρολόγησε τους αριθμούς σου και γράψε μας σε ποιο δίκτυο βρίσκονται.

Για να μιλάμε με βάση τα δεδομένα.

Δεν το γνώριζα το site

Λοιπόν και για τους δύο αριθμούς γράφει δίκτυο Vodafone-Παναφον (πρώην δίκτυο CYTA)

Άρα φορητότητα δεν έχει γίνει η' δεν έχουν ενημερωθεί οι πάροχοι ΕΚΤΟΣ από το σταθερό Wind που όπως ανέφερα χτυπάει στο καινούργιο. Γιατί όμως όταν καλώ από το router wind μου βγαίνουν οι δικοί μου αριθμοί; Γίνεται ψηφιακά αυτο; Το έχουν κάνει από τη wind?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς. Οι πάροχοι όταν ένα συνδρομητής τους καλεί άλλο συνδρομητή τους έχουν φτιάξει έτσι τη δρομολόγηση τους ώστε η κλήση να μη βγαίνει από το δίκτυο τους και να πληρώνουν τα κόστη διασύνδεσης γι' αυτές τις κλήσεις.

edit: η φορητότητα των αριθμών σου δεν έχει εκτελεστεί. Οι πάροχοι ενημερώνονται αυτόματα από την ΕΒΔΑΦ, όχι μεταξύ τους.

Επεξ/σία από imvrios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, imvrios είπε

Ακριβώς. Οι πάροχοι όταν ένα συνδρομητής τους καλεί άλλο συνδρομητή τους έχουν φτιάξει έτσι τη δρομολόγηση τους ώστε η κλήση να μη βγαίνει από το δίκτυο τους και να πληρώνουν τα κόστη διασύνδεσης γι' αυτές τις κλήσεις.

edit: η φορητότητα των αριθμών σου δεν έχει εκτελεστεί. Οι πάροχοι ενημερώνονται αυτόματα από την ΕΒΔΑΦ, όχι μεταξύ τους.

Αυτό που έχει συμβεί είναι τραγικό. Και εφόσον μετά από 6 μήνες από την αίτηση, δεν έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα, τότε είναι τεράστιο φάουλ της WIND που με έχει συνδέσει και μάλιστα λέγοντας μου και στέλνοντας μου sms ότι το θέμα έχει λυθεί. Τι κάνω εγώ; Εχω μιλήσει μαζί τους πάρα πολλές φορές. Έχω ρωτήσει αν πρέπει να πάρω εγώ την τη Cyta Vodafone και να ρωτήσω, αλλα μου λένε πως δε χρειάζεται, το ρυθμίζουν οι ίδιοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορώ να ξέρω αν από λάθος δεν εκτέλεσαν τη φορητότητα σου ενώ όλα είναι έτοιμα τεχνικά ή αν έχουν κάποια τεχνική εκκρεμότητα.

Εγώ θα έστελνα εγγράφως ότι βάσει του foritotita.gr η φορητότητα των αριθμών σου δεν έχει εκτελεστεί αν και σε έχουν διαβεβαιώσει για το αντίθετο. Ζήτα να σου εξηγήσουν εγγράφως το λόγο και να προχωρήσουν στη φορητότητα το συντομότερο (και τεχνικά) εφικτό.

Στο ίδιο μήνυμα θα αναφέρεις ότι εξαιτίας της παράλειψης τους έχεις ζημιωθεί οικονομικά πληρώνοντας δύο λογαριασμούς και θα ζητήσεις πίστωση των παγίων της wind από την ημερομηνία που σου είπαν ότι έγινε η φορητότητα ή άλλη αντίστοιχου ύψους αποζημίωση.

Εσύ δε πρέπει να μιλήσεις με τη Cyta Vodafone. Η νομοθεσία προβλέπει ότι μιλάς μόνο με το νέο πάροχο σου. Αυτός τα αναλαμβάνει όλα και ο παλιός πάροχος σου αφού ενημερωθεί για τη φορητότητα, εφόσον δε σου παρέχει άλλες υπηρεσίες, τερματίζει τη σύνδεση σου και σου στέλνει εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει αλλάξει ο τρόπος που ζητάνε τη γραμμή οι εταιρίες. Στην ουσία για να μην μπω αναλυτικά, ο πάροχος που θες να πας πρέπει να ζητήσει την φορητότητα με συγκεκριμένο τρόπο για να την πάρει. Αν ζητήσει με τον λάθος τρόπο ζητάει τον αριθμό Αλλά δεν ζητάει την κατάργηση από τον άλλο πάροχο. Πιστεύω κάτι τέτοιο παίζει να παίχτηκε το έχω ξανασυναντήσει σε nova-ote και ο αλλος φαινόταν και στους 2 ενεργοποιημένος. Το λάθος λογικά έχει γίνει από wind πρέπει να μιλήσεις μαζί τους, αν δεν βγάλεις άκρη κανε έγγραφο παράπονο και μετά εεττ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, kallonos είπε

Έχει αλλάξει ο τρόπος που ζητάνε τη γραμμή οι εταιρίες. Στην ουσία για να μην μπω αναλυτικά, ο πάροχος που θες να πας πρέπει να ζητήσει την φορητότητα με συγκεκριμένο τρόπο για να την πάρει. Αν ζητήσει με τον λάθος τρόπο ζητάει τον αριθμό Αλλά δεν ζητάει την κατάργηση από τον άλλο πάροχο. Πιστεύω κάτι τέτοιο παίζει να παίχτηκε το έχω ξανασυναντήσει σε nova-ote και ο αλλος φαινόταν και στους 2 ενεργοποιημένος. Το λάθος λογικά έχει γίνει από wind πρέπει να μιλήσεις μαζί τους, αν δεν βγάλεις άκρη κανε έγγραφο παράπονο και μετά εεττ.

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Το αίτημα της φορητότητας έχει δύο στάδια:

1. Τη λήψη της έγκρισης, η οποία δίδεται αυτόματα έξι ώρες από την υποβολή του αιτήματος του νέου παρόχου (υπολογίζονται μόνο συγκεκριμένες ώρες αλλά είναι εκτός θέματος αυτό),

2. Την εκτέλεση της φορητότητας εντός προθεσμίας 60 ημερών από τη στιγμή της λήψης της έγκρισης, μόλις είναι έτοιμος τεχνικά ο νέος πάροχος. 

Οι αιτήσεις που είναι στο στάδιο ένα είναι σε διαδικασία μεταφοράς και δε γίνεται να υποβληθεί άλλο αίτημα φορητότητας για αυτούς τους αριθμούς μέχρι την κατάργηση ή ολοκλήρωση του υφισταμένου. Μέχρι να εκτελέσει τη φορητότητα ο νέος πάροχος (στάδιο 2), ο αριθμός λειτουργεί στο δίκτυο του παρόχου 1, ο οποίος και συνεχίζει και τιμολογεί κανονικά το συνδρομητή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, imvrios είπε

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Το αίτημα της φορητότητας έχει δύο στάδια:

1. Τη λήψη της έγκρισης, η οποία δίδεται αυτόματα έξι ώρες από την υποβολή του αιτήματος του νέου παρόχου (υπολογίζονται μόνο συγκεκριμένες ώρες αλλά είναι εκτός θέματος αυτό),

2. Την εκτέλεση της φορητότητας εντός προθεσμίας 60 ημερών από τη στιγμή της λήψης της έγκρισης, μόλις είναι έτοιμος τεχνικά ο νέος πάροχος. 

Οι αιτήσεις που είναι στο στάδιο ένα είναι σε διαδικασία μεταφοράς και δε γίνεται να υποβληθεί άλλο αίτημα φορητότητας για αυτούς τους αριθμούς μέχρι την κατάργηση ή ολοκλήρωση του υφισταμένου. Μέχρι να εκτελέσει τη φορητότητα ο νέος πάροχος (στάδιο 2), ο αριθμός λειτουργεί στο δίκτυο του παρόχου 1, ο οποίος και συνεχίζει και τιμολογεί κανονικά το συνδρομητή του.

Ευχαριστω και τους 2 σας.

Έχω στείλει mail σε 3 διαφορετικα σημεία στη WIND ελπίζοντας οτι θα βγει άκρη. 

Αν όμως συμβαίνει τέτοιο πράγμα σε γραμμες business που υποτίθεται οτι τα βλέπουν ακόμα παραπάνω, σε απλό ιδιώτη - χρήστη τι θα γίνει;

Πάντως το σενάριο του kallonos ακουγεται κι αυτό λογικό.  Φίλε imvrie το σενάριο που είπα στο αρχικό ποστ, πιστεύεις οτι δεν μπορεί να γίνει?

Το ρωτάω γιατι αν έκανε αίτηση η WIND μόνο για φορητότητα και όχι για αλλαγή βρόχου μιας και δεν το χρειάζεται στο FTTH, τότε γιατι να καταργήσει η CYTA το ADSL εφόσον δεν της ζητήθηκε?

Εξάλλου αυτοι οι αριθμοι ήταν αρχικά απο Net One η οποία εξαγοράστηκε απο CYTA κι ο οποία με τη σειρά της εξαγοράστηκε απο Vodafone. Έγω δλδ δεν είχα κανει ποτέ φορητότητα και βρέθηκα λόγω συγχωνεύσεων να έχω Vodafone. 

Η wind μου είπαν στο  κατάστημα που έκανα την αίτηση τα ζήτησε ως 2 MSN και αυτά μάλιστα σε  2 διαφορετικές αιτήσεις ως 2 business users, καθώς κατα λάθος στην αρχική ζητησαν μόνο τον ένα. Αν όντως οι αριθμοι ζητηθηκαν ως MSN και όχι μια κύρια γραμμή και μια βοηθητικη - (2o MSN),   παίζει να μην καταργηθεί ο χαλκός απο τη CYTA. Τουλάχιστον εμένα δεν μου ακούγεται παράλογο. Καταλαβαίνω βέβαια πως μια γραμμη ADSL στηρίζεται πάνω σε ενα νουμερο, αλλά αυτες οι 2 γραμμές ήταν εξαρχής απο Net One ξεχωριστες πάνω στο ρουτερ  (2 κανάλια φωνής σε δυο συγκεκριμένους ομως ξεχωριστούς αριθμούς) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Cyta ήταν η μόνη εταιρεία που γνωρίζω να έδινε γυμνό dsl, δηλαδή μόνο internet, χωρίς τηλεφωνία, στην Ελλάδα. Όταν έκανες φορητότητα να φύγεις από Cyta, σε έπαιρναν τηλέφωνο και σε ρώταγαν "θέλετε να διατηρήσετε τη γραμμή μόνο για πρόσβαση στο internet ή επιθυμείτε κατάργηση της". Απ' όσο γνωρίζω η Vodafone δεν έχει τέτοια υπηρεσία και port-out όλων των αριθμών μιας γραμμής συνεπάγεται και διακοπή της σύνδεσης του συνδρομητή μαζί τους.

Αν θες, μπορείς να το διευκρινήσεις αυτό μαζί τους. Αλλά όπως είδες από το foritotita.gr εσύ είσαι ένα στάδιο πιο πίσω. Εσένα οι αριθμοί σου είναι ακόμα στη Vodafone γι' αυτό και ορθά σε τιμολογεί. Όπως είπαμε, πρέπει να διευκρινήσεις με τη Wind γιατί δεν έχουν εκτελέσει τη φορητότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγεις καινούργιες πληγες...😒

Ο λόγος που έφυγα απο τη cyta/vodafone ήταν οτι δεν μπορούσαν απι 2 μηνες να απαντησουν με μια απλη ερωτηση, και με έστελναν απο τη μια ΤΥ στην αλλή και το αναποδο. 

Η ερωτηση αυτη ηταν : Μπορω να αναβαθμίσω τη γραμμή μου σε fiber?

TY CYTA --> εμεις δεν παρεχουμε αυτη την υπηρεσια, σας συνδέω με τη Vodafone

TY Vodafone --> Ο αριθμός σας ανήκει στους πρών πελάτες CYTA, σας συνδέω με αυτούς...
 

Το παραπάνω χωρίς υπερβολή παίζει να έγινε και 15 φορές. Απευθύνθηκα και 2 φορες σε κατάστημα  Vodafone και μου είπαν οτι πρέπει να απευθυνθώ στην ΤΥ της CYTA

Μιλάμε για τραγωδια μεσα στην ιδια εταιρεία, και έτσι έκανα αίτηση στη wind...

Ποτε δε με πήραν απο τη cyta να με ρωτήσουν για κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/8/2020 στις 7:47 ΜΜ, imvrios είπε

Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Το αίτημα της φορητότητας έχει δύο στάδια:

1. Τη λήψη της έγκρισης, η οποία δίδεται αυτόματα έξι ώρες από την υποβολή του αιτήματος του νέου παρόχου (υπολογίζονται μόνο συγκεκριμένες ώρες αλλά είναι εκτός θέματος αυτό),

2. Την εκτέλεση της φορητότητας εντός προθεσμίας 60 ημερών από τη στιγμή της λήψης της έγκρισης, μόλις είναι έτοιμος τεχνικά ο νέος πάροχος. 

Οι αιτήσεις που είναι στο στάδιο ένα είναι σε διαδικασία μεταφοράς και δε γίνεται να υποβληθεί άλλο αίτημα φορητότητας για αυτούς τους αριθμούς μέχρι την κατάργηση ή ολοκλήρωση του υφισταμένου. Μέχρι να εκτελέσει τη φορητότητα ο νέος πάροχος (στάδιο 2), ο αριθμός λειτουργεί στο δίκτυο του παρόχου 1, ο οποίος και συνεχίζει και τιμολογεί κανονικά το συνδρομητή του.

Δεν άλλαξε η φορητότητα. Άλλαξε το Πώς καταχωρούν οι πάροχοι τις αιτήσεις. Ειδικά στην αρχή είχαν υπάρξει αρκετά θέματα. Φαντάσου υπήρχαν περιπτώσεις που ο πάροχος έτσι όπως έκανε το αίτημα ζητούσε τη κατάργηση της γραμμής και δεν ζητούσε τη φορητότητα. Και ο πελάτης έμενε χωρίς υπηρεσίες και φυσικά έχανε και τον αριθμό.

Ελπίζω να βρεις λύση που θα τη βρεις στο τέλος αλλά πόση ταλαιπωρία θα έχεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kallonos είπε

Δεν άλλαξε η φορητότητα. Άλλαξε το Πώς καταχωρούν οι πάροχοι τις αιτήσεις. Ειδικά στην αρχή είχαν υπάρξει αρκετά θέματα. Φαντάσου υπήρχαν περιπτώσεις που ο πάροχος έτσι όπως έκανε το αίτημα ζητούσε τη κατάργηση της γραμμής και δεν ζητούσε τη φορητότητα. Και ο πελάτης έμενε χωρίς υπηρεσίες και φυσικά έχανε και τον αριθμό.

Ελπίζω να βρεις λύση που θα τη βρεις στο τέλος αλλά πόση ταλαιπωρία θα έχεις. 

Σε επικοινωνία με wind + cyta χθες προσπάθησα να καταλάβω τι γίνεται.

Από wind:

- Ο ένας τεχνικός είπε πως όντως η φορητότητα δεν έχει πραγματοποιηθει λόγω του ότι μάλλον δεν έχει ζητηθεί σωστα, καθώς πρόκειται για μετάβαση από χαλκό σε FTTH. Οπότε μου είπε μπορεί να μην καταργηθεί ο βρόχος της cyta. Σε ερώτηση μου αν πρέπει να μιλήσω με cyta, μου είπε πως κανονικα δε χρειάζεται αλλά αν θέλω να το ψάξω περαιτέρω θα ήταν μια λυση

- ο άλλος ήταν ασαφής. Μου είπε ότι το θέμα είναι τεχνικό και βρισκόμαστε στη διαδικασία έρευνας, στο τι ακριβώς έχει συμβεί και δεν έχει γίνει πλήρης φορητότητα.

 

Από cyta:

- Ο πρώτος που μίλησα μου είπε ότι καθυστερεί η φορητότητα λόγω πανδημίας... Σε ερώτηση μου αν αντί για 6 ώρες που είναι κανονικά η μεταφορα, κρατάει 3.5 μήνες λόγω πανδημίας...απάντηση δεν έλαβα.

- ο άλλος στην ΤΥ cyta μου είπε ότι είναι όλα έτοιμα για να μεταβούν τα δύο νούμερα από 23/5 και ότι η wind απλά δεν τα τραβάει στο δίκτυο της. Επίσης μου ανέφερε ότι μόλις τελειώσει η φορητότητα θα κοπει όλη η υπηρεσία double play cyta και θα έρθει τελικός λογαριασμος. Δεν τους ενδιαφέρει αν θα πάω σε FTTH. Αυτοί λένε θα καταργήσουν τον βρόχο

Αναμένω μέχρι τέλος εβδομάδαςου είπε η wind...

 

Επεξ/σία από magnan
Λάθος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...